Hoofdcategorieën
Vriend van Jack.D en Silver.H

iemand nog een ps3 met god of war in de aanbieding? deze pas op psp gespeeld, goddamit wat een phatte game, nu jeukt het alleen maar harder voor 't 3e deel
Reg. datum: 14 april 2005

quote:
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:30:
Bizar, acht weken geleden final fantasy AC + FF XIII demo besteld. Na vier weken niks ontvangen te hebben heb ik een mailtje gestuurd naar play-asia, vervolgens doen zij drie weken onderzoek waar het pakketje blijft. Het is onvindbaar. Vervolgens sturen ze hem vorige week opnieuw.
Vandaag in de post twee pakketjes, beiden AC + FF XIII demo waarbij ik voor de ene douanekosten moet betalen en voor de andere niet. Zit dus nu met twee exemplaren :O
Let op dat als je pakketje wordt onderschept door de douane de levertijd zo een maand extra kan oplopen. Wat jij hebt, ben ik dus ook al eens meegemaakt. Ironisch genoeg kwamen mijn pakketjes toen ook met een paar werkdagen verschil aan, waarbij ik voor de ene douanekosten diende te betalen, en voor de andere niet.

OCTheEagle wijzigde dit bericht 02-07-2009 13:09 (13%)

Gadsie!
Reg. datum: 13 maart 2002

Iemand al bekend met de game Topatoi??

officiele site

Deze game zou vandaag in de store komen.
screenies:
http://ps3life.nl/data/upload/81gB9-20090702-1246497309.jpg
http://ps3life.nl/data/upload/85ndQ-20090702-1246497309.jpg
http://ps3life.nl/data/upload/5261J-20090702-1246497925.jpg
http://ps3life.nl/data/upload/02Y4A-20090702-1246497916.jpg

Ziet er wel interresant uit, nog geen gameplay of iets gezien op internet

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | AMD 64 X2 4200+ | ATI Radeon 1950XT | ASUS M2N-E | 4 x 512MB DDR2

Reg. datum: 21 november 2008

Ziet er cute uit! :P.
Hoop echt dat er binnenkort psn kaarten komen......

MACBOOK

R U NutZ!?
Reg. datum: 23 maart 2007

quote:
VoicesofHonour schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:55:
@2NuTz

volgens mij zit er geen co-op in, maar ik kan me vergissen. Alleen single player en Versus Multiplayer. Wel vreemd want de game leent zich wel erg voor co-op, maar het gebeuren wel dingen in de game die je niet met z'n tweeën kunt doen. 1ste missie is bijvoorbeeld alleen met Ray en Thomas is er nog niet. Als er een co-op inzit dan is dat vrij anders dan de single player. Dan maar hopen dat het gewoon een andere campaign is en niet een stripdown versie van de single player waarin je alleen de missies speelt die co-op kunnen.

Maar nogmaals volgens mij zit er GEEN co-op in...
hey! bedankt voor de uitleg. Ik denk dan dat ik deze game niet haal.
Zag net ook wat gameplay en vind het toch er nep uit zien die multiplayer.

Congratz met ICO en SotC

PSN: Sandah ---- PS3 + Resistance:FoM, Warhawk, CoD4, Army of 2, R&C, GTA4 || verkocht: def jam, beowulf, motorstorm, heavenly sword, the darkness, uncharted, AC, Dark Sector [Samsung LE40F71 Ful HD LCD]

Verdomme daarnet weer dat m'n geluid heletijd wegviel... morgen de ps3 maar uit het kastje halen, en op m'n bureau neer zetten, daar heb ik ook nog wel wat ruimte. Nu hopen dat de kabels dat gaan halen.

Current Owner of: PS3 80 GB Killzone 2 pack | Samsung LE40A536 Television | Samsung HT-TZ212 Home Cinemea System

known as inXs
Reg. datum: 23 december 2001

gister een 2e hands army of 2 (9euro) op de kop weten te tikken en lekker zitten single playeren met een vriend van me. Best stoer spel toch voor 2 man en dat voor dat geld.

superB

Reg. datum: 31 mei 2009

single playeren met z'n 2en xD? je bedoelt offline co-op ?

@2NuTz is denk ik erg verstandig, want je moet erg van het thema houden anders ga je deze game sowieso niet tof vinden. Er is namelijk niet veel bijzonders op het feit na dat je koiboys bent

known as inXs
Reg. datum: 23 december 2001

quote:
VoicesofHonour schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:15:
single playeren met z'n 2en xD? je bedoelt offline co-op ?

@2NuTz is denk ik erg verstandig, want je moet erg van het thema houden anders ga je deze game sowieso niet tof vinden. Er is namelijk niet veel bijzonders op het feit na dat je koiboys bent
ja offline co-op. Je hebt dus gewoon split screen en je moet samen de campagnes door. Het spel is ook gericht op 2 personen, als je alleen speelt loopt er een AI mannetje met je mee. Je moet elkaar over obstakels helpen, je moet rug aan rug gevechten voeren, parachute springen en afleiding organiseren zodat de ander om de vijand heen kan. Ook zijn er gevallen dat de 1 een schild heeft van bijv. een autodeur en dat de ander daarachter loopt en schiet. Erg leuk met 2 man dus! Ben op de PS3 niet een bijzondere shooter fan, maar dit is toch wel erg lachen.

superB

Vriend van Jack.D en Silver.H

quote:
inXs schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:29:
gister een 2e hands army of 2 (9euro) op de kop weten te tikken en lekker zitten single playeren met een vriend van me. Best stoer spel toch voor 2 man en dat voor dat geld.
zou zoooooooo graag GoW (geas of war) op de ps3 zien, ben er bang voor dat Epic dat nooit zal verzorgen :'( - beste co-op shooter imho - army of 2 :+ ¤10 laat ik 'm liggen
Reg. datum: 28 september 2006

GoW heb ik ook de meeste lol mee gehad in coop deze generatie.

Game developers onderschatten volgens mij hoe belangrijk veel mensen dit (beginnen te) vinden.
Coop is voor mij min of meer een vereiste geworden bij shooters, en zo hoor ik het wel meer om me heen.
Uitzondering zijn trouwens shooters gebaseerd op sfeer/story/immersiveness als Dead Space en Bioshock, waarbij ik dan weer liever geen coop zie.

Zie co-optimus.com voor allerlei coop informatie trouwens.

Reg. datum: 03 juli 2008

quote:
himlims_ schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:39:
[...]

zou zoooooooo graag GoW (geas of war) op de ps3 zien, ben er bang voor dat Epic dat nooit zal verzorgen :'( - beste co-op shooter imho - army of 2 :+ ¤10 laat ik 'm liggen
die zombie shooter van de xbox... die zou ik graag willen hebben op de PS3.

Reg. datum: 30 augustus 2006

Sinds deze week maakt de ventilator van mijn PS3 een sterk geluid bij 't spelen van o.a. Killzone 2, terwijl ik 'm vroeger nooit hoorde. Het is nu buiten wel warm, maar m'n PS3 staat gewoon rechtop op de kast en er is dus luchtstroming genoeg. Ook als ik het spel afsluit en de cpu dus idle is, blijft de fan aan hoge snelheid draaien. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?

quote:
Sinds deze week maakt de ventilator van mijn PS3 een sterk geluid bij 't spelen van o.a. Killzone 2, terwijl ik 'm vroeger nooit hoorde. Het is nu buiten wel warm, maar m'n PS3 staat gewoon rechtop op de kast en er is dus luchtstroming genoeg. Ook als ik het spel afsluit en de cpu dus idle is, blijft de fan aan hoge snelheid draaien. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?
Heeft wss gewoon met de temperatuur te maken, heb er zelf geen last meer van sinds er een airco geïnstalleerd is.
Had het alleen bij hete dagen en/of (te) lange gamesessies.

PS3-only ---> http://www.youtube.com/wa...p;feature=player_embedded

PSN: u4gReservoirDogs - Level 11 (67%) - PSN-cards: ¤137,24/¤150

Zijn er mensen met een '' Nyko ps3 intercooler '' ?

Deze dus: http://www.dixons.nl/De_o...oler.7110091/default.aspx

Heb namelijk mijn ps3 in een kastje staan, waar boven op een tv staat ( gigantische kachel... ) en eronder een pc... qua temperatuur dus niet erg handig, en bij lange game sessies valt het geluid weg... ben d'r 80% zeker van het aan de hitte ligt, aangezien voordat deze hittegolf begon ( oftewel, zomer... ) er geen problemen waren.

De vraag dus, werkt zo'n ding echt ? toch weer 40 euro, herrie boeit me niet, dan geluid maar tikkie harder indien nodig.

Current Owner of: PS3 80 GB Killzone 2 pack | Samsung LE40A536 Television | Samsung HT-TZ212 Home Cinemea System

Reg. datum: 09 januari 2002

Meer herrie gegarandeerd lijkt me met de kleine fan's. Geen ervanring met het product zelf.

ASUS P5W DH Deluxe, Intel C2D E6600 @ 3,6 GHz, Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Kingston KHX6400D2LLK2/2G 4096MB DDR2, Sparkle Nvidia GeForce 8800GTS 512 MB (G92)

quote:
Fatal Mind schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:49:
Zijn er mensen met een '' Nyko ps3 intercooler '' ?

Deze dus: http://www.dixons.nl/De_o...oler.7110091/default.aspx

Heb namelijk mijn ps3 in een kastje staan, waar boven op een tv staat ( gigantische kachel... ) en eronder een pc... qua temperatuur dus niet erg handig, en bij lange game sessies valt het geluid weg... ben d'r 80% zeker van het aan de hitte ligt, aangezien voordat deze hittegolf begon ( oftewel, zomer... ) er geen problemen waren.

De vraag dus, werkt zo'n ding echt ? toch weer 40 euro, herrie boeit me niet, dan geluid maar tikkie harder indien nodig.
Kan je em niet gewoon even voor het kastje zetten in deze warme periode? Desnoods enkel bij lange gamesessies.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Heb ik nu ook maar gedaan, even uit de kast gehaald, punt is alleen dat de kabels tikje krap zijn enzo. Daarom de vraag van '' iemand ervaring ermee '' aangezien ik hem liever in het kastje heb.

Acties:

Door: FeaR1986
Moderator LCD / AUD
Ben er klaar voor!
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
Aftermarket koelers voor de XBox 360 en de PS3 doen veelal meer kwaad dan goed. Dit omdat de airflow niet meer is zoals deze bedoeld is... Daarom raden fabrikanten het ook altijd af, de koeling van de console zelf moet gewoon genoeg zijn.

Maar dat wegvallen van het geluid is wel apart, weet ook niet of dat echt met de hitte te maken heeft of dat je PS3 wellicht aan het overlijden is. Want er zijn tests te vinden waar ze de PS3 testen in een sauna met temperaturen van 50 graden Celcius en hoger. En uit die tests komen geen problemen naar voren en gaat alles goed. En zo warm gaat het in jouw kastje toch echt niet worden...
Was wel het 60GB model waar ze het mee getest hebben, dus wellicht dat dat er iets mee te maken kan hebben. Maar de nieuwere modellen zijn zuiniger en dus ook koeler, dus de jouwe zou er nog minder last van moeten hebben.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
Boeboe schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:37:
BC herintroduceren zou ik zeer interessant vinden, probleem is dat je nooit 1:1 alle ps2 games zal kunnen emuleren, tenzij de originele emotion chip aanwezig is. Met name games die op strikte timing vertrouwen (dance dance revolution, space channel 5) gaat de sync tussen beeld en geluid de mist in aangezien deze games vertrouwen op de exacte kloktikken van de processor,
Heb zelf een europese 60Gbyte dus ja met deels BC. Het probleem zal zitten inderdaad in timings en in alles aan te sturen, elke console heeft zijn "hacks" en games die die gebruiken zullen ook de hacks moeten emuleren etc.

Heb weinig games met timing om het te testen maar ik ga ervan uit dat software matig dat timing anders kan zijn.

swampy wijzigde dit bericht 04-07-2009 12:16 (7%)

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

quote:
FeaR1986 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:42:
[...]

Aftermarket koelers voor de XBox 360 en de PS3 doen veelal meer kwaad dan goed. Dit omdat de airflow niet meer is zoals deze bedoeld is... Daarom raden fabrikanten het ook altijd af, de koeling van de console zelf moet gewoon genoeg zijn.

Maar dat wegvallen van het geluid is wel apart, weet ook niet of dat echt met de hitte te maken heeft of dat je PS3 wellicht aan het overlijden is. Want er zijn tests te vinden waar ze de PS3 testen in een sauna met temperaturen van 50 graden Celcius en hoger. En uit die tests komen geen problemen naar voren en gaat alles goed. En zo warm gaat het in jouw kastje toch echt niet worden...
Was wel het 60GB model waar ze het mee getest hebben, dus wellicht dat dat er iets mee te maken kan hebben. Maar de nieuwere modellen zijn zuiniger en dus ook koeler, dus de jouwe zou er nog minder last van moeten hebben.
Hmm, kijk dan weten we dat ! Er komt dus geen extra koeler op hier.

Tja, hitte is het enige waarmee ik het kan verklaren tbh, toen het nog niet zo warm was had ik nergens last van, m'n home cinema geval ligt het ook niet aan, kan uren lang normaal film kijken zonder dat geluid wegvalt. en m'n (toslink)splitter ( kan er helaas niet tussenuit ivm kabellengtes enzo ) maar als ik die poorten omwissel is er ook geen probleem, 't probleem is dus echt de ps3 zelf,

Ter info, heb een 80 gb ( zie ook sig ), heb hem sinds paar dagen uit het kastje gehaald, en moet nog eens ff tijd zoeken voor een goeie gamesessie, dan kan ik tenminste weer checken of het geluid nu ook wegvalt, als ie het nu ook doet, dan gaat ik maar bellen naar dynabyte en dan mogen ze hem linea recta omruilen.

Fatal Mind wijzigde dit bericht 04-07-2009 14:54 (9%)

quote:
Fatal Mind schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:53:
[...]

Hmm, kijk dan weten we dat ! Er komt dus geen extra koeler op hier.

Tja, hitte is het enige waarmee ik het kan verklaren tbh, toen het nog niet zo warm was had ik nergens last van, m'n home cinema geval ligt het ook niet aan, kan uren lang normaal film kijken zonder dat geluid wegvalt. en m'n (toslink)splitter ( kan er helaas niet tussenuit ivm kabellengtes enzo ) maar als ik die poorten omwissel is er ook geen probleem, 't probleem is dus echt de ps3 zelf,

Ter info, heb een 80 gb ( zie ook sig ), heb hem sinds paar dagen uit het kastje gehaald, en moet nog eens ff tijd zoeken voor een goeie gamesessie, dan kan ik tenminste weer checken of het geluid nu ook wegvalt, als ie het nu ook doet, dan gaat ik maar bellen naar dynabyte en dan mogen ze hem linea recta omruilen.
Enkele stukjes uit een veiligheid en ondersteuning-pdf-je (bron:http://nl.playstation.com/help-support/manuals/ps3/);
quote:
* Vermijd langdurig gebruik van het PS3-systeem. Neem een pauze van 15 minuten elk uur dat u speelt.
* Stel het systeem niet bloot aan hoge temperaturen, hoge vochtigheid of direct zonlicht.
* Blokkeer geen luchtopeningen. Volg de onderstaande richtlijnen voor een goede ventilatie:
- Plaats het systeem minimaal 10 cm van een muuroppervlak.
- Plaats het niet in een smalle of nauwe ruimte.
Je hebt 'm net uit het kastje gehaald, waarschijnlijk nauwe/afgesloten ruimte?
Lange gamesessies zijn sowieso niet bevorderlijk. ;)

PSN: u4gReservoirDogs - Level 11 (67%) - PSN-cards: ¤137,24/¤150

quote:
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:08:
[...]

Enkele stukjes uit een veiligheid en ondersteuning-pdf-je (bron:http://nl.playstation.com/help-support/manuals/ps3/);

[...]

Je hebt 'm net uit het kastje gehaald, waarschijnlijk nauwe/afgesloten ruimte?
Lange gamesessies zijn sowieso niet bevorderlijk. ;)
Thx voor de pdf, altijd handig, om even verder te gaan met je punten die je noemde:

* Vermijd langdurig gebruik van het PS3-systeem. Neem een pauze van 15 minuten elk uur dat u speelt.
- Wheheh, is misschien wel waar, maar dan nog, 3 uur nonstop is hier niks bijzonder, geen vuiltje aan de hand zolang er maar veel beweging is... anders worden me handen gevoelloos maar dat heeft weer andere redenen.

* Stel het systeem niet bloot aan hoge temperaturen, hoge vochtigheid of direct zonlicht.
- Geen direct '' zonlicht '' ( zonlicht ? :+ ) aanwezig hier, altijd donkere kamer, heerlijk, en tja, omgeven door tv en htpc, maarja met 30 graden in de kamer doen die ook niet erg veel meer toevoegen dunkt me.

* Blokkeer geen luchtopeningen. Volg de onderstaande richtlijnen voor een goede ventilatie:
*- Plaats het systeem minimaal 10 cm van een muuroppervlak.
*- Plaats het niet in een smalle of nauwe ruimte.

- Niet meer dan logisch, systeem had meer dan 10 cm ruimte aan alle kanten, enige punt is dat hij in een kast staat, maar de voorkant is open, en er is redelijk wat ruimte in het kastje, warmte kan alleen niet weg, maar hoe los ik dat op zonder kastje te slopen... w8 maak anders wel ff foto :P

Edit zoveel: zoals beloofd:
http://i70.photobucket.com/albums/i104/Fatal_Mind/DSC_0011.jpg

http://i70.photobucket.com/albums/i104/Fatal_Mind/DSC_0014.jpg

En omdat het kan + tribute achtig iets:
http://i70.photobucket.com/albums/i104/Fatal_Mind/DSC_0013.jpg

Fatal Mind wijzigde dit bericht 04-07-2009 18:38 (16%)

1337 Bhagwag
Reg. datum: 13 februari 2001

Een kameraad van me heeft had hem ook in zo'n klein kastje staan, en het enige wat de PS3 deed was non-stop blazen nadat de PS3 5 min. aanstond. Kan zijn hitte niet kwijt op de 1 of andere manier.
Hij heeft hem er nu naast staan... ;)

Before me there were many, after me there will be none

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: