Hoofdcategorieën
Reg. datum: 19 september 2002

quote:
ymmv schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:14:
[...]Waarom zou je de L3-knop niet gebruiken in inFAMOUS om dead drops te vinden? Daar is die functie gewoon voor. In een van de missies op het eerste eiland wordt je al geleerd om zo je eerste dead drop te vinden.
L3 heb ik bijna kapot gedrukt inmiddels, doelde op de kaarten waar alles gemarkeerd staat, vind ze liever zelf op de ouderwetse manier zeg maar. Inmiddels heb ik ze allemaal, alleen nog een aantal stunts.

Tevens hoor je ook een apart geluidje als je in de buurt bent van een shard of drop.

Yippie wijzigde dit bericht 25-06-2009 23:04 (7%)

quote:
VoicesofHonour schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:22:
Even over Demon's Souls want ik hoor van veel mensen dat ze die uit Amerika oid hebben gehaald:
Waarmee kan je dit spel vergelijken en is hij nu al uit in USA, want zie dat nergens staan nml.
Anders gezegd heeft iemand info over wat deze game inhoud, wat zijn/haar ervaringen ermee zijn en waar hij nu te krijgen is?
Wat PromoX zei.

Ik heb hem zelf een tijd geleden (27 mei) besteld op yesasia, en normaal gezien mag ik hem eindelijk deze week verwachten.

Indien je hem bestelt, neem dan de Asian version en niet de Japanese, dan krijg je Engese stemmen te horen en teksten te lezen.

Ondertussen Uncharted: Drake's Fortune en Sacred 2 besteld uit Engeland, dus de PS3 zal weer lekker draaien de komende tijd :*)

PSN ID: Vanholm - Ik speel nu: FIFA 10 - Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

Reg. datum: 19 september 2002

In navolging van Play, heeft ShopTo inmiddels ook GT5 op preorder staan, releasedate 25/09: http://www.shopto.net/PS3...4-Gran%20Turismo%205.html

Reg. datum: 31 mei 2009

toch best wel slim als de developers van GT5 dit zo doen zonder het zelf nog te bevestigen. Iedereen zit nu helemaal weer na te denken over GT5 op deze manier. Ik zie toch meer in Forza 3, omdat ik alle soorten simulaties geen drol aan vindt ^^. Dan stap ik wel in een echte auto (oke geen Ferrari of Mclaren maar die feeling is gewoon beter :P. Dan heb ik liever iets meer arcade en vette actie. Maar ook als forza naar ps3 kwam was het nog geen game voor mij xD

____(>^^(>0o)>____

Neee, niet 25/9 :/ Doe maar een maand later ofzo :P (aion komt 3 dagen eerder uit :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Reg. datum: 21 november 2008

voor de mensen die street fighter IV nog niet hebben is dit misschien wel erg aantrekkelijk: klik

levert meestal na 2 a 3 werkdagen

NN2 wijzigde dit bericht 26-06-2009 10:14 (8%)

MACBOOK

The Shape Of Things To Come
Reg. datum: 03 juli 1999

quote:
Columbia Pictures is developing action-adventure video game "Uncharted: Drake's Fortune" for a feature film, setting Kyle Ward to write the adaptation that would be produced by Avi Arad, Charles Roven, Ari Arad and Alex Gartner.

The Hollywood Reporter says the story follows a descendent of explorer Sir Francis Drake, a treasure hunter named Nate Drake who believes he has learned the whereabouts of El Dorado, the fabled South American golden city, from a cursed golden statue. The search becomes competitive when a rival hunter joins the fray, then is racheted up several notches when creatures -- actually mutated descendants of Spaniards and Nazis -- begin attacking those hoping to learn the treasure's true secrets.
Toen moest ik meteen denken aan Nathan Fillion, onder andere bekend van Firefly/Serenity. Die is gewoon pefect om Nathan ( :P ) Drake te spelen. Hij lijkt op hem, heeft bijna dezelfde stem en kan ook van die gortdroge opmerkingen maken :D

http://www.iconocast.com/B000000000000161/D6/News1_1.jpg

Lay Down Your Burdens

quote:
kazuka schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:58:
[...]

Toen moest ik meteen denken aan Nathan Fillion, onder andere bekend van Firefly/Serenity. Die is gewoon pefect om Nathan ( :P ) Drake te spelen. Hij lijkt op hem, heeft bijna dezelfde stem en kan ook van die gortdroge opmerkingen maken :D

[afbeelding]
Cool! :D

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

Acties:

Door: PromoX
Moderator Spielerij
Sober
Reg. datum: 23 februari 2002

Heb twee berichten verplaatst naar PS3 defecten topic Deel 1 aangezien deze daar beter passen.

And I'm the only one and I walk alone.
LP | House | AJ

____(>^^(>0o)>____

Tja, zoveel qua features valt er niet meer te doen. Ok, 2 aparte geluidsuitgangen (dacht dat bij blu-rays dat te maken had met die HDCP?) en meer ondersteuning van diverse videocodecs mischien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:

Door: FeaR1986
Moderator LCD / AUD
Ben er klaar voor!
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:24:
Tja, zoveel qua features valt er niet meer te doen. Ok, 2 aparte geluidsuitgangen (dacht dat bij blu-rays dat te maken had met die HDCP?) en meer ondersteuning van diverse videocodecs mischien.
Wat is het nut van HDMI tegelijk te kunnen gebruiken qua geluid met optisch?
Enige is dat je niet meer naar het menu hoeft te gaan om de optische uitgang aan te vinken als je je receiver aan zet. Maar daarentegen moet je dan wel het geluid van je tv zachter zetten of muten aangezien het geluid dan (net als bij de XBox 360) uit de tv en de surround set komt.

Toch is zo'n receiver met HDMI in en out verdomd handig :P

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

korthouwer

quote:
FeaR1986 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:12:
[...]

Wat is het nut van HDMI tegelijk te kunnen gebruiken qua geluid met optisch?
Enige is dat je niet meer naar het menu hoeft te gaan om de optische uitgang aan te vinken als je je receiver aan zet. Maar daarentegen moet je dan wel het geluid van je tv zachter zetten of muten aangezien het geluid dan (net als bij de XBox 360) uit de tv en de surround set komt.

Toch is zo'n receiver met HDMI in en out verdomd handig :P
Totdat er apparatuur is wat er gewoon niet meer werkt. Met andere woorden lees die klachten van UPC HD icm recievers eens :p

Canon EOS 50D // BG-E2N // 430 EXII // Canon 17-40 F4L // Canon 70-200 F4L // Hoya HD Pola // B+W MRC UV // Site

Acties:

Door: FeaR1986
Moderator LCD / AUD
Ben er klaar voor!
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
Neefdave schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:16:
[...]
Totdat er apparatuur is wat er gewoon niet meer werkt. Met andere woorden lees die klachten van UPC HD icm recievers eens :p
Dan sluit ik dat UPC HD wel direct aan op de HDMI in van de tv, ingangen zat.
Vanaf de tv loopt toch weer een digitale coax kabel die alle audio 1 op 1 terug naar de receiver stuurt.
Kwestie van de delay even goed instellen (al zal dat met digitale bronnen wel te verwaarlozen zijn) en dan ben ik er ook... waarom zo moeilijk doen :P

FeaR1986 wijzigde dit bericht 26-06-2009 17:56 (4%)

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Reg. datum: 09 januari 2002

Zojuist toch maar Call Of Duty World At War voor de PS3 bij de Media Markt gehaald voor die ¤ 25,- Had hem al uitgespeeld op de PC, maar wil beginnen met shooters op de console en ben ook als je eens online speelt het gecheat op de PC zat, op de niet professionele servers als je eens een potje wilt doen. Op de PS3 is het enige nadeel de mensen met een FragFX die sneller zijn, maar deze zijn er waarschijnlijk bijna niet op 'casual' niveau servers.

Tevens ook de BluRays The Dark Knight (2 Disc Edition) (¤ 12,50) en Black Hawk Down (¤ 10,00) gehaald. NL BluRays. Leuk zo'n koopavond van 21u t/m 00u.

Jumpman wijzigde dit bericht 27-06-2009 01:22 (13%)

ASUS P5W DH Deluxe, Intel C2D E6600 @ 3,6 GHz, Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Kingston KHX6400D2LLK2/2G 4096MB DDR2, Sparkle Nvidia GeForce 8800GTS 512 MB (G92)

Reg. datum: 26 oktober 2005

quote:
FeaR1986 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:56:
[...]
Vanaf de tv loopt toch weer een digitale coax kabel die alle audio 1 op 1 terug naar de receiver stuurt.
Dit is maar bij bijzonder weinig tv's het geval, dus niet voor iedereen een oplossing ;)

Nickname does not reflect reality

Reg. datum: 20 januari 2000

Publishers klagen steeds meer dat 2e hands markten hun geld opeten, dat men meer games moet kopen en dus overall dat ze zielig zijn want ze steken veel geld in games en dat wordt maar moeilijk terugverdient.

Vandaag las ik: http://www.shacknews.com/onearticle.x/59314

M.a.w.: _2_ shooters (whoa!) blijven, maar een RPG wordt gecanned. Ik wil best opnieuw ergens op een random planeet random monsters afknallen in een random flutverhaaltje met shock-n-awe graphics, maar ... er is een grens aan hoe diep je kan zinken op creatief en kwalitatief niveau.

Deze actie van Sega geeft IMHO precies aan wat er mis is met de publishers vandaag de dag en als ik zo kijk naar wat men gaat uitbrengen dit jaar is het veel 'van het zelfde'. Toegegeven, Uncharted 2 lijkt me geweldig, maar het is gewoon kwantitatief te weinig op een heel jaar: de meeste games zijn gewoon te brak voor woorden en door op safe te spelen werken publishers ook niet echt mee. We hebben al niet echt veel RPGs op de PS3, en dat deze ook nog gecancelled wordt helpt zeker niet mee.

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe. XBL ID: OtisInf

Soul Reaver

quote:
kazuka schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:58:Toen moest ik meteen denken aan Nathan Fillion, onder andere bekend van Firefly/Serenity. Die is gewoon pefect om Nathan ( :P ) Drake te spelen. Hij lijkt op hem, heeft bijna dezelfde stem en kan ook van die gortdroge opmerkingen maken :D

[afbeelding]
Bij Nathan Drake denk ik altijd aan Bredan Fraser. Vooral z'n rol in The Mummy, Uncharted is op z'n lijf geschreven.

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
EfBe schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:41:
Publishers klagen steeds meer dat 2e hands markten hun geld opeten, dat men meer games moet kopen en dus overall dat ze zielig zijn want ze steken veel geld in games en dat wordt maar moeilijk terugverdienD.
Ze hebben wel een punt. In de VS zijn er steeds meer gameswinkels met een verkoopstrategie die uit 2 dingen bestaat: zoveel mogelijk pre-orders verkopen door klanten bang te maken dat ze anders een game moeten missen, en na de release zoveel mogelijk 2e hands games verkopen door diezelfde klanten aan te sporen hun games na 1-2 weken al te verkopen. Wat er hierdoor gebeurt is dat een game vooral in de 1e week goed verkoopt maar daarna niet meer omdat dit soort winkeliers geen nieuwe exemplaren meer bestellen maar enkel nog de 2e hands verkoop stimuleren omdat de marges hoger liggen. Vergeet ook niet dat de klant maar weinig krijgt voor een 2e hands titel terwijl de die in de winkel maar een paar dollar onder de nieuwprijs ligt.

Ik vind dat dit soort winkels parasiteren op de gamesindustrie. Er is niks mis met de verkoop van 2e hands games door particulieren, het is ook prima als winkels moeilijk verkrijgbare of niet meer te leveren titels 2e hands verkopen maar winkels moeten vooral nieuwe games verkopen. Dat is goed voor alle partijen (winkeliers zelf, uitgevers, ontwikkelaars). Door enkel in het begin nieuwe games te bestellen en daarna niets meer omdat een winkel enkel nog 2e hands exemplaren van recente games "recyclet" maak je een industrie stuk.
quote:
Vandaag las ik: http://www.shacknews.com/onearticle.x/59314

M.a.w.: _2_ shooters (whoa!) blijven, maar een RPG wordt gecanned. Ik wil best opnieuw ergens op een random planeet random monsters afknallen in een random flutverhaaltje met shock-n-awe graphics, maar ... er is een grens aan hoe diep je kan zinken op creatief en kwalitatief niveau.

Deze actie van Sega geeft IMHO precies aan wat er mis is met de publishers vandaag de dag en als ik zo kijk naar wat men gaat uitbrengen dit jaar is het veel 'van het zelfde'. Toegegeven, Uncharted 2 lijkt me geweldig, maar het is gewoon kwantitatief te weinig op een heel jaar: de meeste games zijn gewoon te brak voor woorden en door op safe te spelen werken publishers ook niet echt mee. We hebben al niet echt veel RPGs op de PS3, en dat deze ook nog gecancelled wordt helpt zeker niet mee.
Je moet niet Sega de schuld geven maar al die gamers die de afgelopen jaren geen games buiten hun "comfort zone" willen kopen. Shooters verkopen nog steeds het beste, kijk maar naar Call of Duty, Gears of War, etc. Er is een financiele crisis gaande en dan zullen uitgevers minder risico's nemen. Treurig maar waar. Gelukkig komt er nog Alpha Protocol van Sega aan. Preorder deze game als je wilt dat er meer van dit soort games worden uitgebracht. Als je wacht tot ze in de budgetbak liggen omdat je Uncharted 2 en Modern Warfare 2 vanaf dag 1 wilde spelen ben je zelf schuld aan de ondergang van dit genre.

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

Poepen = ultieme ontspanning
Reg. datum: 30 januari 2000

Die Alpha Protocol lijkt me zo op het eerste gezicht tof worden!

Shooters zijn best geinig, maar m.i. vaak meer van hetzelfde. Ik hoop dus ook van ganser harte dat er meer "ander" spul komt. Daarom speel ik relatief vaak goedkope PSN spelletjes in plaats van m'n dure schijven. Och ja.

Hier in Zweden heb je ook Game Stop (en aangezien de Zweedse natuur er 1 is van uniformiteit doen alle gamewinkels het zo): Veel pre-order acties (2 games inruilen plus 10 euro ofzo). Nieuwe spellen, maar minder recent blijven schreeuwend duur, plus de tweedehands spellen zijn net zo duur als de nieuwe. Slechts een enkele uitzondering zit erbij. Jammer, maar goed, ik koop gewoon veel via play en wat niet meer.

Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!

Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.

Reg. datum: 11 januari 2007

Wat zijn nu eigenlijk de beste splitscreen games voor de ps3? Heb nu LBP wat erg leuk is, en streetfighter 4, maar dat is niet erg noob friendly. Bijvoorbeeld qua race of schiet games weet ik er niet zoveel te vinden met splitscreen. Heb de motorstorm 2 demo geprobeerd, niet echt overtuigd. Verder lijken alle goede games juist een splitscreen te ontbreken?

Msi P45 Neo2-fr, Core2Duo e5200 (@ 3.75 GHz ), 4gb Buffalo Firestix pc6400 ram, Gainward hd4850 1GB Golden Sample, Western Digital Blue Caviar 6400AKS 640 GB, Pioneer DVR-215, Antec Threehundred, Antec Earthwatts 650

quote:
WaWaWiiiiWa schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:12:
Wat zijn nu eigenlijk de beste splitscreen games voor de ps3? Heb nu LBP wat erg leuk is, en streetfighter 4, maar dat is niet erg noob friendly. Bijvoorbeeld qua race of schiet games weet ik er niet zoveel te vinden met splitscreen. Heb de motorstorm 2 demo geprobeerd, niet echt overtuigd. Verder lijken alle goede games juist een splitscreen te ontbreken?
Ik denk dat MW2 de eerste echte goed Co-op shoot wordt. Voor de rest zie ik ook nog geen goeie Co-op shooter/race, maar als iemand een goeie spel weet, graag hier even mededelen :)

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
Dat komt omdat online multiplayer de voorkeur krijg omdat dit meer gespeeld wordt. Het budget om een game te onwikkelen kan maar 1 keer uitgegeven worden en dan zal deze minder vaak gespeelde game-opties als eerste sneuvelen. Splitscreen games zijn nu een zeldzaamheid aan het worden. Er is ook steeds minder reden om 2 controllers in huis te halen. Ik vond het wel typerend dat Sony een PS3-pack uitbracht met 2 controllers en 1 game terwijl je in die game niet eens met zijn tweeen kon spelen.

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

Freeply
Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
In Resistance, de eerste, kan je gewoon de hele campaign met z'n tweeën spelen, heel leuk.

Resistance 2 heb ik zelf nog niet gespeeld, maar die heeft ook een co-op campaign.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: