Hoofdcategorieën
Reg. datum: 20 juni 2005

quote:
Exirion schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:56:
Nou, 3 maanden en 2 PS3's verder. Eindelijk reden om tevreden te zijn? Nee, nou heb ik verdomme weer een PS3 die een takkeherrie maakt. Ik hoor de fan blazen aan de andere kant van de kamer terwijl m'n eerste PS3 hartstikke stil was |:(

Ik ben het echt SPUUGZAT :(
Heb er nu ook 1 die wat meer lawaai maakt denk dat het door het weer komt + dat me pc in dezelfde hoek staat te draaien en dat hij ze lucht niet goed kwijt kan.
Dus even kijken of die echt vrij staat.

Reg. datum: 19 september 2002

quote:
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:18:
[...]
Hoe kun je nou in hemelsnaam deaddrops missen, die dingen zijn het meest easy om te vinden. Als je ook maar enigzins dichtbij zo'n deaddrop bent en je drukt l3 krijg je zo'n wit gevalletje in je radar die je naar de goede kant stuurt.

Hier is een handig plaatje
http://db.gamefaqs.com/console/ps3/file/infamous_map.gif
Ik heb de neiging makkelijke dingen te moeilijk te vinden, en de moeilijkere dingen gaan me makkelijker af op de 1 of andere manier. Ik speel zonder kaarten etc, vind het stuk minder leuk als je weet waar alles ligt.
Nadeel is dat het soms erg frusterend kan werken. Toch bedankt voor de tip, ook al ga ik hem niet gebruiken.
quote:
Meelobee schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:50:
[...]
Die laatste 2 shards zijn waarschijnlijk deze 2:
spoiler
Ook jij bedankt, maar spoiler heeft me wel op weg geholpen, 1 was inderdaad op de pier op eiland 1, de ander ook op een pier op eiland 3. Heb nu alle deaddrops and blast shards. Nu nog 5 stunts te gaan.
Maar zal er niet teveel op ingaan, als ik dat al niet heb gedaan, er is immers een InFamous topic..:Vhall in "[PS3] inFamous"

Gadgetfetisjist en modeluser
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
Slash500 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:22:
Dus even kijken of die echt vrij staat.
Warm weer is geen argument want m'n vorige PS3 heeft in 2 zomers nog nooit zo'n geluid gemaakt. Plaatsing is ook geen argument want hij staat volledig vrij opgesteld met aan alle kanten een zee van ruimte. Het is gewoon een brak refurbished prul wat ze weer opgestuurd hebben. Belachelijk dat ze zo omgaan met klanten die een hoop geld betaald hebben.

"Met een raket op 't dak!"

Seriously.... (gow 2 sux)
Reg. datum: 12 juni 2001

quote:
EfBe schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:45:
[...]

Dat komt omdat de PS3 niet standaard inlogt op de PSN. Niet iedereen wil dat een groot bedrijf precies kan tracken wat ze doen met de console. Bij MS ontkom je er niet aan. Het heeft voordelen, maar ook nadelen. Als je standaard inlogt op de PSN heb je volgens mij wel auto-sync van trophies.
Ik zie in principe niet in wat ik zo graag ´geheim´ zou houden. Ik zie dus ook alleen maar nadelen in dit systeem :) En als je op je xbox geen live verbinding wil, trek je je netwerkkabel eruit en klaar?
Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
Exirion schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:01:
[...]

Warm weer is geen argument want m'n vorige PS3 heeft in 2 zomers nog nooit zo'n geluid gemaakt. Plaatsing is ook geen argument want hij staat volledig vrij opgesteld met aan alle kanten een zee van ruimte. Het is gewoon een brak refurbished prul wat ze weer opgestuurd hebben. Belachelijk dat ze zo omgaan met klanten die een hoop geld betaald hebben.
Join the gang. :( Ik heb zo'n gevoel dat ze die refurbished dingen voor de 'veiligheid' andere fans(settings) hebben meegegeven. Want mijn 40G PS3 die ik onlangs kreeg als vervanging van eentje met een dooie BD-drive maakte ook een pokke herrie in tegenstelling tot mijn eerste PS3. Zoek op Youtube eens naar PS3 fan test, daar had het geluid bij mij veel van weg, ik vermoed bij jou ook. Begin mei weer retour afzender na een onvergetelijk gesprek met de PS3 helpdesk miep (telefoon vlak naast de takke-herrie-makende PS3 gehouden), maar tot op heden nog niks terug gekregen terwijl ze 2 weken max hebben beloofd.

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Reg. datum: 07 februari 2009

quote:
Tjesus schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:52:
[...]

Ik heb zelf FF7 uit de US Store op mijn ps3 staan. Dan zou ik eerder denken dat het ook werkt op de psp. Ik kijk wel even of het ook werkt op de psp.

edit: Gaat langer duren dan gepland. Ik heb de laatste fw niet op mijn psp staan. En de batterij was ook nog leeg.
Even terug op mijn post. FF7 uit mijn US account doet het op mijn psp. _/-\o_

Het enige wat je hoeft te doen is:

1) Naar Account Management gaan op je psp.
2) Driehoekje.
3) Account verwijderen.
4) Log nu in met je US Account.
5) Download je PsOne spel.
6) Wachten en spelen! 8)

PSN ID: P1K4NT0

Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:02:
[...]
Ik zie in principe niet in wat ik zo graag ´geheim´ zou houden. Ik zie dus ook alleen maar nadelen in dit systeem :) En als je op je xbox geen live verbinding wil, trek je je netwerkkabel eruit en klaar?
Geheim houden is het punt niet. Misbruik maken van gegevens die direct naar jou leiden wel. Het is hetzelfde als 3rd party cookies in je browser: een marketing firma kan je dan precies volgen over allerlei websites. Het feit dat je dat doet is niet 'geheim', maar dat jij dat doet en de firma daar wellicht iets mee kan vind ik bezwaarlijk. Ik ben het ook niet eens met de EULA van PSN die een tijdje geleden is ingegaan, maar je hebt helaas geen keus: wil je online gamen dan moet je er mee instemmen.

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe. XBL ID: OtisInf

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

Wie zou hier misbruik van moeten maken, Sony of Microsoft? Lijkt me dat zodra dat gebeurd ze een hele leuke rechtzaak tegemoet kunnen zien. Kan me wel voorstellen dat mensen het niet willen delen, maar goed, maak het dan optioneel :p

Gister LBP uitgespeeld, laatste paar levels waren toch redelijk lastig en frustrerend. Wel een erg moreel verantwoord einde trouwens hoor O-)

X360 Gamercard | PSN ID
Even the dark has a silver lining

quote:
Exirion schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:56:
Nou, 3 maanden en 2 PS3's verder. Eindelijk reden om tevreden te zijn? Nee, nou heb ik verdomme weer een PS3 die een takkeherrie maakt. Ik hoor de fan blazen aan de andere kant van de kamer terwijl m'n eerste PS3 hartstikke stil was |:(

Ik ben het echt SPUUGZAT :(
Er is een apart topic voor problemen, er zijn zat mensen die het gezeur in dit topic spuugzat zijn! ;)
PS3 defecten topic Deel 1

PSN: u4gReservoirDogs - Level 11 (61%) - PSN-cards: ¤119,77/¤150

Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
BM schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:13:
Wie zou hier misbruik van moeten maken, Sony of Microsoft? Lijkt me dat zodra dat gebeurd ze een hele leuke rechtzaak tegemoet kunnen zien. Kan me wel voorstellen dat mensen het niet willen delen, maar goed, maak het dan optioneel :p
Optioneel zou idd de beste weg zijn, maar dat is helaas niet aan de orde, het is niet optioneel, lees de EULA's maar door: ook bij sony is het het geval dat zodra je inlogt op de PSN, je console gebruik wordt doorgesluist naar Sony. Of mensen het er wel of niet mee eens zijn moeten ze zelf weten, het is alleen wel zo dat het wel eens duidelijker gemaakt mag worden. Privacy is een groot goed en als je het eenmaal verspeelt, krijg je het niet meer terug. Tegenwoordig zijn veel mensen er laconiek over, en doen wat lacherig wanneer iemand er een kanttekening bij plaatst, het vervelende is dat anderen die het dan lezen wellicht de indruk krijgen dat het allemaal wel meevalt en dat 'profiling' niet iets is wat gebeurt of aan de orde is.

Misbruik klinkt wellicht wat zwaar aangezet, maar ik wens gewoon niet geprofiled te worden door derden die er dan geld mee verdienen. Ik hang toch ook geen camera in mn huis zodat anderen daar geld mee kunnen verdienen?

EfBe wijzigde dit bericht 25-06-2009 10:53 (14%)

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe. XBL ID: OtisInf

____(>^^(>0o)>____

quote:
EfBe schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:50:
Misbruik klinkt wellicht wat zwaar aangezet, maar ik wens gewoon niet geprofiled te worden door derden die er dan geld mee verdienen. Ik hang toch ook geen camera in mn huis zodat anderen daar geld mee kunnen verdienen?
Je gebruikt gewoon google? Dan heb je al compleet profiel :+

Is er eigelijk ooit een vervolg gekomen op Eye toy/play van de PS2? (niet de camera, maar het spel).
Op de PS2 heb ik de 2 games helemaal grijs gespeeld, leuke body workout en erg grappig om te doen.

SinergyX wijzigde dit bericht 25-06-2009 11:11 (9%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Reg. datum: 30 oktober 2008

quote:
SinergyX schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:07:
[...]

Je gebruikt gewoon google? Dan heb je al compleet profiel :+

Is er eigelijk ooit een vervolg gekomen op Eye toy/play van de PS2? (niet de camera, maar het spel).
Op de PS2 heb ik de 2 games helemaal grijs gespeeld, leuke body workout en erg grappig om te doen.
Of het een officieel vervolg is weet ik niet maar bij mij in de gameszaak liggen een aantal eye-toy sets met gamesets zoals allemaal kungfu-spelletjes ed.

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
Yippie schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:54:
[...]

Ik heb de neiging makkelijke dingen te moeilijk te vinden, en de moeilijkere dingen gaan me makkelijker af op de 1 of andere manier. Ik speel zonder kaarten etc, vind het stuk minder leuk als je weet waar alles ligt.
Nadeel is dat het soms erg frusterend kan werken. Toch bedankt voor de tip, ook al ga ik hem niet gebruiken.
Waarom zou je de L3-knop niet gebruiken in inFAMOUS om dead drops te vinden? Daar is die functie gewoon voor. In een van de missies op het eerste eiland wordt je al geleerd om zo je eerste dead drop te vinden.

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

____(>^^(>0o)>____

quote:
GetBack schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:22:
Of het een officieel vervolg is weet ik niet maar bij mij in de gameszaak liggen een aantal eye-toy sets met gamesets zoals allemaal kungfu-spelletjes ed.
In deel 2 van eyetoy had je zo'n kungfu spelletje, moest je ninja's van het scherm meppen en houten planken door meppen. Enorm leuk om te spelen, maar de PS2 games draaien dus niet op mijn 40GB versie, dan toch maar eens de gamezaken gaan bekijken of ze wat daarvan hebben :)

Net even 3 zaken langs geweest, enkel PS2 zut is te vinden. Eye of the nogwat is voor PS3 eyetoy, maar er schijnt dus nog geen eyetoy:play te zijn voor de PS3 :(

SinergyX wijzigde dit bericht 25-06-2009 13:14 (13%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
SinergyX schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:32:
[...]

In deel 2 van eyetoy had je zo'n kungfu spelletje, moest je ninja's van het scherm meppen en houten planken door meppen. Enorm leuk om te spelen, maar de PS2 games draaien dus niet op mijn 40GB versie, dan toch maar eens de gamezaken gaan bekijken of ze wat daarvan hebben :)

Net even 3 zaken langs geweest, enkel PS2 zut is te vinden. Eye of the nogwat is voor PS3 eyetoy, maar er schijnt dus nog geen eyetoy:play te zijn voor de PS3 :(
In de store staan wat spelletjes. Creature Feature lijkt nog het meeste op originele eye-toy spellen. Verder is er nog steeds niets echt boeiends te krijgen voor de PS EYE.

PSN: Shiver23

In The Mix
Reg. datum: 15 november 2006

quote:
Exorcist schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:11:
Ik blijf Pain echt geweldig vinden, jammer dat ik alles nu al in de store heb gekocht, nu het spel ook op disc uit is. Vind t altijd leuk een doosje te hebben :)
Cool dat Pain op disc uitkomt! Kan ik binnenkort ook eens met mensen gaan smijten :P Lijkt mij echt een gezellige en lachwekkende partygame...

Wilde een tijdje geleden het spel al aanschaffen, maar kwam toen tot de ontdekking dat je Pain alleen via de store kon krijgen...

PC: BlackBox | PSN ID: Dynamix81

Reg. datum: 30 oktober 2008

quote:
SinergyX schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:32:
[...]

Het was zeker niet die versie. Waren ook meedere pakketten maarja was ook voor de ps2 ja.

The future is not set
Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
Shiver23 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:41:
[...]

In de store staan wat spelletjes. Creature Feature lijkt nog het meeste op originele eye-toy spellen. Verder is er nog steeds niets echt boeiends te krijgen voor de PS EYE.
Eye of judgement lijkt me nog steeds wel erg gaaf, alleen staat mijn ps3 bij mijn bed en is dat weer niet echt handig met de kaarten.
http://ps3.ign.com/objects/775/775515.html

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Reg. datum: 14 maart 2001

Komt Metal Gear Solid binnenkort ook in de NL PSN of moet ik hem maar via US kopen?

(heb natuurlijk ook de originele game liggen maar lijkt me wel makkelijk om alles op de PS3 te hebben, ja... idd een vorm van iets te veel geld over :))

Acties: [view]

Door: FeaR1986
Moderator LCD / AUD
Riiiiiight
Reg. datum: 29 maart 2007

Mmm.. Super Stardust HD is maar ¤1,99 in de PS Store.
Dat zijn wel de betere en leukere prijzen.

Maar eigenlijk heb ik alleen Flower serieus gespeeld van alle PS Store spellen. Dus met serieus niet gerushed zoals Flow. Want die laatste game had ik letterlijk binnen 5-10 minuten voor elkaar.
PAIN heb ik een keer of drie gespeeld, maar was toch niet wat ik ervan verwachtte. Idem met Rag Doll Kung Fu en Sky Diving. WipeOut HD heb ik ook, maar daar moet ik nog een keer heel goed voor gaan zitten om die controls en gameplay onder de knie te krijgen. Ik raak de rand van de track nogal vaak en gebruik die airbrakes nooit. En dat spel met die torentjes bouwen zit ik ook nog steeds in level één :$

Maar is Super Stardus HD wel een aanrader als ik PS Store games eigenlijk niet speel / leuk vindt? Dus qua gameplay echt heel anders/verslavend?

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Supra Addict

Het is wel een verslavend spelletje ja. Ik heb zelf Wipeout HD, maar die speel ik niet, weggegooid geld, PixelJunk Monsters + Encore vind ik echt een van de meest geniale games op de PSN. Ragdoll Kung Fu heb ik nog niet met vrienden gespeeld en Super Stardust HD dus, wat ik ook erg leuk en verslavend vind :) Het is wel even wennen, maar die online score list is gewoon te verslavend :P En ja, voor 2 euro zou ik die game niet laten liggen. (Hij is ook co-op playable)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb

Reg. datum: 29 juli 2005

quote:
MeNTaL_TO schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:30:
[...]

Eye of judgement lijkt me nog steeds wel erg gaaf, alleen staat mijn ps3 bij mijn bed en is dat weer niet echt handig met de kaarten.
http://ps3.ign.com/objects/775/775515.html
Ik heb m vorig jaar 2de hands gekocht, maar niet echt veel gespeeld.

PSN id: NL_SToRM

Reg. datum: 31 mei 2009

quote:
SToRM666 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:27:
[...]

Ik heb m vorig jaar 2de hands gekocht, maar niet echt veel gespeeld.
ik heb hem ook thuis liggen. De online community is echt heel laag, dus daar hoef je het niet voor te doen. In je eentje tegen de pc is ook niet je van het. Het is daarentegen wel erg hip als je iemand in de buurt hebt om even een potje offline te multiplayeren. Tot nu toe echt de beste offline mp die ik gespeeld heb. (haat aan splitscreens xD) Het is wel erg aan te raden om eerst even in de buurt bij verschillende gamestores rond te vragen of ze ook de pakjes kaarten verkopen, want op een gegeven moment ben je wel uitgekeken op je kaarten en voor offline mp heb je sowieso nog een extra deck nodig. Ik speel het nu niet meer iedere dag, maar zo nu en dan vraagt mn broertje weer of ik hem wil inmaken ^^.

Reg. datum: 31 mei 2009

Even over Demon's Souls want ik hoor van veel mensen dat ze die uit Amerika oid hebben gehaald:
Waarmee kan je dit spel vergelijken en is hij nu al uit in USA, want zie dat nergens staan nml.
Anders gezegd heeft iemand info over wat deze game inhoud, wat zijn/haar ervaringen ermee zijn en waar hij nu te krijgen is?

VoicesofHonour wijzigde dit bericht 25-06-2009 22:23 (6%)

Acties: [view]

Door: PromoX
Moderator Spielerij
Flying solo
Reg. datum: 23 februari 2002

quote:
VoicesofHonour schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:22:
Even over Demon's Souls want ik hoor van veel mensen dat ze die uit Amerika oid hebben gehaald:
Waarmee kan je dit spel vergelijken en is hij nu al uit in USA, want zie dat nergens staan nml.
Anders gezegd heeft iemand info over wat deze game inhoud, wat zijn/haar ervaringen ermee zijn en waar hij nu te krijgen is?
De game is op dit moment enkel uitgebracht in Azië. Wanneer de game in de US uitkomt is nog onduidelijk, maar is ook niet echt relevant, aangezien de game al te vinden is op bijvoorbeeld Ebay en bij diverse webshops (bijvoorbeeld http://www.yesasia.com/). Het enige waar je op moet letten is dat je de versie koopt met Engelse teksten (zie Wikipedia: Demon's Souls).

Wat de game zelf betreft, deze heeft een eigen topic: [PS3] Demon's Souls *spoilers*. Ik denk dat je daar wel een beeld kunt krijgen van de game :).

And I'm the only one and I walk alone.
LP | House | AJ

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: