Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 143 144 145 146 last

Nieuw Topic
Starbucks

Workstation: Intel i7-940, 2 x150GB Velociraptor (RAID0), eVGA 260, 12GB PC12800, Dell 24" TFT- Server: Intel Q6600, 3TB-RAID6, 8GB

Reg. datum: 08 januari 2000

Fibercuts gebeuren dagelijks meerdere malen alleen is er meestal een backup route beschikbaar :)
Maare, best lullig, weten mensen spontaan niet meer wat ze moeten doen, TV kijken, oh nee, internet, kan niet, bellen met je schoonmoeder... Liever helemaal niet en zeker niet mobiel!

Klein geboortegolfje wordt dat over 9 maanden!

quote:
JaJoah schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 18:27:
woei!

SciFi channel *O*

Eerste verjaardagskado is vroeg dit jaar :P
Leg eens uit komt deze in het ziggo tv pakket zo waneer.

Reg. datum: 11 november 2003

SciFi zit in één van de keuzepakketten (Film & Entertainment). Als je Digitaal Totaal neemt heb je hem er ook bij evenals de andere nieuwe toevoeging SlamTV!. 13th Street (derde toevoeging) zit in het digitale basispakket.
Zie ook: http://www.ziggo.nl/producten/televisie/zenderoverzicht/

Hotzenwalder wijzigde dit bericht 06-05-2009 23:57 (3%)

ehm...

quote:
Zoetermeer schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:22:
[...]

Leg eens uit komt deze in het ziggo tv pakket zo waneer.
Die zit er al een week in, in het entertainment pakket. 13th street ook, die zit (voorlopig) zelfs in het basispakket.

Net een half uur zonder internet en telefoon gezeten...

Reg. datum: 23 april 2004

Hoewel dit een beetje een klaag-topic is wil ik toch even mededelen dat ik totaal geen problemen heb met Ziggo. :)

quote:
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 01:35:
Net een half uur zonder internet en telefoon gezeten...
Mooie tijd om te gaan slapen zou ik dan denken :+

quote:
Marco schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 02:10:
Hoewel dit een beetje een klaag-topic is wil ik toch even mededelen dat ik totaal geen problemen heb met Ziggo. :)
Wat valt er nog te klagen tegenwoordig? Ben aan het overwegen om over te stappen naar alles in 1 extra na jarenlang bij XS4ALL en KPN te hebben gezeten. Kan ik met een gerust hart de stap naar kabel weer maken? (was ooit internetkabelaar bij Casema, maar dat was destijds een drama).

Nadeel van alles bij 1 partij is dat als die partij een storing heeft gelijk je internet, telefoon en TV het niet doen. Ik zie echter weinig storingen met de TV die ik nu al bij Ziggo afneem, dus mag ik dan aannemen dat diezelfde stabiliteit bij Alles in 1 ook geldt voor internet en telefonie?

Ik heb erg tevreden met mijn alles-in-1-plus pakketje.

Afgelopen week vervelend probleempje met telefonie gehad dat je soms 2 keer moest bellen maar dat schijnt opgelost te zijn. Voor de rest ben ik een erg tevreden klant, raadt het in mijn omgeving ook aan.

Reg. datum: 13 juli 2001

quote:
Hotzenwalder schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:12:
[...]

Wat valt er nog te klagen tegenwoordig? Ben aan het overwegen om over te stappen naar alles in 1 extra na jarenlang bij XS4ALL en KPN te hebben gezeten. Kan ik met een gerust hart de stap naar kabel weer maken? (was ooit internetkabelaar bij Casema, maar dat was destijds een drama).

Nadeel van alles bij 1 partij is dat als die partij een storing heeft gelijk je internet, telefoon en TV het niet doen. Ik zie echter weinig storingen met de TV die ik nu al bij Ziggo afneem, dus mag ik dan aannemen dat diezelfde stabiliteit bij Alles in 1 ook geldt voor internet en telefonie?
Ik ben sinds een half jaar alles-in-1 klant en heb 1 storing meegemaakt met telefonie waardoor ik een aantal uren niet kon bellen. Komend van xs4all wat voor mij de laatste paar maanden zeer onstabiel was vond ik dat niet zo'n ramp. Ben jaren xs4all klant geweest en betaalde graag wat meer voor een goeie dienst maar blijkbaar konden ze dat op het eind niet meer waarmaken.

Ziggo werkt voor mij prima en voor een goeie prijs, download en upload is altijd maximaal. *klopt af* :P

Reg. datum: 06 augustus 2005

meer mensen met storingen op digitale tv sinds 2 dagen?
omgeving roelofarendsveen is de sterkte en kwaliteit afgenomen van signaal. nu alleen blokkenbeeld.

quote:
XennOX schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:54:
meer mensen met storingen op digitale tv sinds 2 dagen?
omgeving roelofarendsveen is de sterkte en kwaliteit afgenomen van signaal. nu alleen blokkenbeeld.
Hoorde ik van de week ook een maatje van me over die ook "in de veen" woont en na half uurtje stroom van ontvanger was het bij hem opgelost.

Reg. datum: 29 april 2000

Ik heb ook jaren lang bij xs4all gezeten. Vanwege de hoge prijs. Totaal geen tegemoetkoming voor vaste klanten (kijk maar naar de acties die xs4all hanteert voor nieuwe klanten en vergelijk dat met de acties voor vaste klanten... zelfs mobiele telefonie providers zorgen dat je elk jaar een leuke nieuwe toestel oid kunt krijgen).

Mijn overstap naar ziggo is vrij goed gegaan tot nu toe.
Opzegging telefonie hebben ze voor mij gedaan. Was wel een week onbereikbaar vanwege nummerbehoudt maar binnen een week na installatie mbv een monteur had ik internet, televisie en telefonie. In de avonduren merk ik wel dat het internet zo nu en dan wegvalt maar dan komt het ook meteen weer terug.

Nu alleen nog kijken hoe ze mij gaan verrekenen voor de maanden die al betaald had voor de bestaande televisie via ziggo. Tevens heeft xs4all pas geleden toch nog geincasseerd voor een volle maand na de al extra betaalde opzeg termijn van 1 maand (Dus twee maanden extra waarvan 1 onrechtmatig).

Al met al is het voor mij iig prima verlopen. *Afkloppen natuurlijk.

quote:
Liquid schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:37:
In de avonduren merk ik wel dat het internet zo nu en dan wegvalt maar dan komt het ook meteen weer terug.
Enig idee waarom het zo nu en dan wegvalt en of meer Ziggo internetgebruikers dit fenomeen herkennen?
Ik heb nog steeds dat angstige beeld van Casema in de beginjaren waarbij je snelheid inzakte als de rest van de buurt ook ging internetten.

quote:
Hotzenwalder schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:40:
[...]
Enig idee waarom het zo nu en dan wegvalt en of meer Ziggo internetgebruikers dit fenomeen herkennen?
Ik heb nog steeds dat angstige beeld van Casema in de beginjaren waarbij je snelheid inzakte als de rest van de buurt ook ging internetten.
Klinkt als slechte aansluiting of modem. De tijd dat de snelheid inzakt als je buren gaan internetten is echt al een hele tijd achter ons.

Reg. datum: 29 april 2000

Ik weet het niet. Wat ik al geprobeerd heb

Ziggo Modem + sitecom router = 's avonds verbinding verlies
Ziggo Modem + linksys router = 's avonds verbinding verlies
Direct op de kabel modem = = 's avonds verbinding verlies

Meerdere laptops geprobeerd. Misschien dat de hoofdaansluiting niet helemaal correct is ofzo, maar ik stoor mij er nu niet meer zo aan. Het is echt minimaal en kort genoeg, dus ik krijg geen time-outs te zien. Hooguit bij DU-meter dan het grafiekje dan een dalpuntje kent.

Op een ander forum werd er wel door iemand gemeld dat er nog wat snelheidsproblemen waren
http://ziggo.gebruikers.e...wthread.php?thread_id=667
quote:
Tijdens de 'piekuren' op internet zo tussen 1900 en 2300 kan de snelheid drastisch teruglopen door capaciteits problemen bij Ziggo.

Hebt u hier ook last van?
quote:
Geen last van.

Heb XSnews en Astraweb. Ik merk echter wel dat vooral Eweka er last van heeft, door het toedoen van Ziggo.
Niet echt veel antwoorden dus je kan er niks van zeggen. Als mensen hier bevestigen dat snelheid tegenwoordig is wat ze beloven en stabiel blijft dan is dat weer een plus voor Ziggo.

Waarom is Z3i bijna niet te vinden op de site van Ziggo (slechts te vinden door te zoeken op Z3i). Wil Ziggo hier geen ruchtbaarheid aan geven of kijk ik gewoon scheel? |:(

Hotzenwalder wijzigde dit bericht 07-05-2009 14:36 (11%)

quote:
Hotzenwalder schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:34:
Waarom is Z3i bijna niet te vinden op de site van Ziggo (slechts te vinden door te zoeken op Z3i). Wil Ziggo hier geen ruchtbaarheid aan geven of kijk ik gewoon scheel? |:(
Als je bij internet op Z3 klikt dan staat er iets van "Nog sneller dan Z3?" en als je daar op klikt kom je op de productpagina van Z3i.

Reg. datum: 14 oktober 2004

Sinds gisteravond ervaar ik problemen met op het internet te komen.

Achter het motorola SB modem heb ik een Linksys WRT610N router hangen.

Ik heb de router doorgelust naar een 3Com switch en hierop zijn de pc's aangesloten aangezien de router maar 4 poorten heeft.

Mijn laptop/pc rechtstreeks op het modem aangesloten kan ik wel op het internet.

Hierna Linksys support gebeld en ik moest mijn router resetten en het MAC-adres klonen.

Is het noodzakelijk om je MAC-adres te klonen in de router bij Ziggo of heeft dit er niets mee van doen?

jordi.c wijzigde dit bericht 07-05-2009 15:21 (27%)

Als je je modem 1 minuut van de spanning afhaalt dan is de MAC geheugen leeg en hoef je helemaal niets te clonen. Dan zou het ook al moeten werken.

Wat is eigenlijk het grote verschil tussen de Sitecom WL-306 en de (gamingrouter) WL-308 behalve de zwarte kleur en de flinke meerprijs?

High speed addict!
Reg. datum: 24 juni 2002

quote:
jordi.c schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:19:
Sinds gisteravond ervaar ik problemen met op het internet te komen.

Achter het motorola SB modem heb ik een Linksys WRT610N router hangen.

Ik heb de router doorgelust naar een 3Com switch en hierop zijn de pc's aangesloten aangezien de router maar 4 poorten heeft.

Mijn laptop/pc rechtstreeks op het modem aangesloten kan ik wel op het internet.

Hierna Linksys support gebeld en ik moest mijn router resetten en het MAC-adres klonen.

Is het noodzakelijk om je MAC-adres te klonen in de router bij Ziggo of heeft dit er niets mee van doen?
Gewoon obtain IP automaticly als je die optie hebt, modem zelf is zoiezo DHCP ;)

Rather lucky than good!

Zoals eerder vermeld, vrijdag A-I-1 Extra besteld, vandaag heb ik het modem ontvangen :)
Maffe is alleen dat ik nog een Motorola heb ontvangen maar die kan de snelheid van 50/5 (snelheidsverhoging Q2) toch helemaal niet aan?

Oh ja, er zit een leuke opsteeksplitter tussen MAAR: Bij mij komt de kabel binnen in de meterkast en daar zit een splitter met F connectoren en de splitter die meegeleverd is zitten IEC connectoren op.

Kan ik mijn modem ook gewoon aansluiten zonder die specifieke splitter of bestaan er indien het niet mogelijk is splitters die wel met F connectoren werken?

Ballebek wijzigde dit bericht 07-05-2009 18:26 (47%)

1080Wp + 500Ltr Zonneboiler

ik heb telefonie aangevraagd, met nummerbehoud. Sinds vandaag is de kpn lijn dood, maar ik kan nog niet gebeld worden. Is dat normaal, of zou het direkt moeten werken?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 143 144 145 146 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: