Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15

Pagina: 1 2 3 4 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 69 70 71 72 last

Nieuw Topic
Ik meen me te herinneren dat ze ofwel veel duurder waren dan nu, ofwel dat ik een maand van freighter en 3 maanden van orca af zat.

Mijn booster zou in 4 dagen een Orca kunnen vliegen. Hmm.. Eens kijken of Sanshas een beetje te tanken zijn met een Orca :P

Ik vind die getalletjes wat lastig in te schatten, zou ik met de volgende setup wat leuk kunnen tanken?
- Large Shield Extender II
- Heat Dissipation Field II
- Photon Scattering Field II
- Invulnerability Field II
- Anti-EM Screen Reinforcer I
- Core Defence Field Purger I
- Core Defence Field Extender I

EFT roept dat ik 75,9% EM en 76,7 thermic resist, 17688 shield, 544 sec, 81 hp/s peak recharge.
Mijn Brutix met 87/83% en 320 repair per 12 seconde redt het makkelijk, is dat dan simpelweg in een kruistabel zetten en kijken of de Orca daarbij in de buurt komt?

Paul Nieuwkamp wijzigde dit bericht 02-07-2009 21:57 (53%)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl

Reg. datum: 30 april 2009

bij mij zijn die dingen nooit helemaal duidelijk, omdat ik niet permaboost.

uǝʇɥɔɐlʞʞǝu ʇʞɐɐzɹooɹǝʌ ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Ik kom op 283 defence rating in EFT, 342 als ik 50/50 em/thermic doe (Sanshas :) ), waar 315 schijnbaar genoeg is om een 6/10 plex te tanken aldus een corpmate.

Even sparen, maar dan denk ik dat ik een nieuwe booster gevonden heb :P Booster, tank en hauler in 1, vaak heb ik na een can of 5 wel weer genoeg gemined, en dat kan daarmee in 2x vliegen mee \o/

Reg. datum: 09 februari 2009

defence rating, en damage, is dan de signature radius ook meegerekend in combinatie met wat er op je schiet?

Kan het helemaal mis hebben hoor, maar ik neem aan dat 300 defence rating op een AF iets anders is dan op een Titan?

OU812?

Reg. datum: 09 november 2008

Leuk om te weten dat er toch een aardig grote NL userbase is in eve.
Ik speel zelf nu een maand of twee en ik moet zeggen dat ik er niet bij weg te slaan ben.
Ben zelf het mining pad ingeslagen momenteel, handig omdat je met niet al teveel moeite en aandacht erbij toch veel kunt verdienen, en dan 1 of 2 avonden per week missies doen met anderen om daar wat ervaring in te krijgen.
Het gaat allemaal vrij snel als je de grondbeginselen kent, het is even flink wennen aan het concept, de besturing etc, maar wel de enige MMOG die me langer dan een week kan boeien tot nu toe.

Reg. datum: 15 mei 2002

Mja... zelf begonnen met mining hier, moet toch zeggen dat lvl 4 missies rushen meer bij me past. V/d ongelooflijk hard lvl 4's platgelegd.

Bezig met skillen voor Wormholes.... gimmeh teh FUN!

dbprutser
Reg. datum: 21 augustus 1999

Ik en mijn eve-vriend zijn lekker w-space aan het grav complex minen en radar complexen runnen. Erg leuk met een eigen pos in de wh space. Om de zoveel tijd met een wormhole naar een trade hub en weer terug.

Moet zeggen dat je dit niet moet doen met te weinig skills en of zonder pos. maar het is erg leuk - geen grote groepen die langskomen en als je wordt lastig gevallen door een groep lekker in de pos blijven hangen, ze gaan vanzelf weg. komt er eens een cnr gasminen - wie gaat er in een cnr gasminen - kunnen we oefenen met pvp.

erg leuk! ben blij met de w-space want met ons kleine corpje kan je daar enorm veel fun in hebben. en veel eve skills leren - rl zeg maar ;-)

okay. cool. dusseuh dit is een sig. wow ;-) eve corp =[moon hawks]

Bastaardicious - FinFleet

Hebben jullie aparte characters bij je voor te proben naar nieuwe wormholes?

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

Zelfs daar netwerken?
Reg. datum: 17 februari 2004

Ik ga zien dat ik heron's aan de lopende band kan spammen met blueprints, mining en productie. Zolang je pods/spelers hebt, kan je dan proben met tech1 stuff als backup. Raar idee om mijn main en alt te laten overlappen in PvE-mogelijkheden en industrial mogelijkheden. Dat wordt op 1 account nogal duur, het was berekend op een main aan de frontlinies en de alt als ondersteuning voor bevoorrading. Dan moet de beiden niet kunnen minen, produceren,...

rapture wijzigde dit bericht 05-07-2009 19:50 (45%)

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7

dbprutser

quote:
De_Bastaard schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:39:
Hebben jullie aparte characters bij je voor te proben naar nieuwe wormholes?
Ja - we hebben allebei 2 chars die goed kunnen proben naar wormholes. daardoor is er altijd tenminste 1 char in de w-space die wormholes terug kan vinden als je wormhole collapsed.

is soms lastig om even 15 hops te vliegen maar we zijn altijd weer thuis gekomen.

Reg. datum: 12 januari 2001

quote:
De_Bastaard schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:44:
Pandemic Legion heb ik nog helemaal niet gezien in onze regio. Goons zijn er zo her en der, maar om nu te zeggen dat ze massaal in onze regio zijn? Nou nee.

Daarnaast zegt Shadoo inderdaad dat Atlas en Aggro vanuit onze sov 4 systemen zouden opereren, maar dat is ook nog niet het geval. Ik denk overigens ook niet dat alle goons naar onze regio komen, wat doen ze dan met Delve :? Tot nu toe lijkt hangt het hele verhaal gewoon aan elkaar gebaseerd op wat vage theorien van onder andere Shadoo om die hele NC + Goon + XdeathX coalitie aan elkaar te houden en dus een reset te voorkomen.
We zijn weer een weekje verder en het feest is voorbij voor IRC en ED

to do list:
attack RA
nap Atlas
relocate to empire

Damn, ik zit wat te rekenen met mijn POS, en ik ben gewoon 70m kwijt aan fuel, moon mins en intermediates, per dag :o

Staat tegenover dat het wel 110m aan te verkopen zooi oplevert :9 Afgelopen weekeinde nog 2 POS de lucht in geknald (euh, online dus, stelletje PvPerts ;) :> ), de hoeveelheid moeite die je moet doen per POS schaalt niet echt lineair, na de eerste (waardoor je toch al op en neer moet naar Jita en silo's moet legen) maakt het niet veel meer uit :P

Zelfs aanbod gehad van een corpmate om een paar Dread Guristas torens gratis in bruikleen te krijgen -> minder fuel :) Met mijn huidige setup kan ik nog 100m per maand kosten _verlagen_ door nog een POS op te hangen bij de juiste maan (waarvan er nog 3 zijn of zo in 'mijn' stelsel).

'Mijn' stelsel ja, ik claim de meeste sov daar :+ Ik heb de helft van alle torens, en een aantal van die andere zijn smalls :P

dbprutser

quote:
Paul Nieuwkamp schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:33:
Damn, ik zit wat te rekenen met mijn POS, en ik ben gewoon 70m kwijt aan fuel, moon mins en intermediates, per dag :o
knip
mijn maat doet veel aan ice-mining. Hij verkoopt veel voor de verkoop prijs. als jij veel voor de aankoop prijs koopt dan zou ik jullie misschien wel aan elkaar kunnen voorstellen en samen het verschil kunnen delen.
interresse?

trouwens 70 mil isk per dag is wel veel hoor!

Mja, 5 POS met 9 reactions samen :) Zelfs met de perfecte moons voor je reacties moet je dan nog het een en ander zelf inkopen, als de composites 3 intermediates nodig hebben bijvoorbeeld :) Ik heb niet de perfecte moons, dus moet sowieso een deel wel zelf kopen :)

Qua ice: Ik heb net een aanbod van een corpmate geaccepteerd om me een miljoen nitro iso (en de lo en hw die uit de white glaze of wat is het komt), waar ik het bijna een maand mee red, ik weet alleen niet hoeveel hij ervoor gaat vragen :P Minder dan Jita Buy iig ;)

Misschien volgende maand :)

Reg. datum: 31 mei 2005

http://www.eveonline.com/...ID=1063267&page=9#255

Mogelijke FW lag fix, en gezien ze vandaag vanplan te zijn een groot gevecht te hebben kijken of het werkt 8)

Error
Reg. datum: 30 maart 2003

quote:
Meister schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:52:
[...]

We zijn weer een weekje verder en het feest is voorbij voor IRC en ED

to do list:
attack RA
nap Atlas
relocate to empire
Welke alliance gaat dit over? WI. ?
....

Ik heb deze week een rorqual gekocht, de SMB is gelijk, CH en cargohold zijn vele malen groter dan die van een carrier. Nu hoor ik dat de SMB alleen voor industrial schepen wordt en hun T2 varianten. Klopt dit?

Jullie hadden het ook over fuel bays for black ops. worden deze ook geintroduceerd voor capitals?

Verder vind ik het raar dat mijn Naglfar met full expanders meer cargo kan dragen dan een Thanatos of Phoenix...

No sig!

Invader

quote:
tazitiz schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:54:
[...]

mijn maat doet veel aan ice-mining. Hij verkoopt veel voor de verkoop prijs. als jij veel voor de aankoop prijs koopt dan zou ik jullie misschien wel aan elkaar kunnen voorstellen en samen het verschil kunnen delen.
interresse?

trouwens 70 mil isk per dag is wel veel hoor!
Mwa, ligt eraan wat je er voor terug krijgt eh ;) Als je er ook 100 mln omzet mee kan halen dan loont het wel :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
xTmPizzaMan schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:19:
[...]

Welke alliance gaat dit over? WI. ?
....

Ik heb deze week een rorqual gekocht, de SMB is gelijk, CH en cargohold zijn vele malen groter dan die van een carrier. Nu hoor ik dat de SMB alleen voor industrial schepen wordt en hun T2 varianten. Klopt dit?

Jullie hadden het ook over fuel bays for black ops. worden deze ook geintroduceerd voor capitals?

Verder vind ik het raar dat mijn Naglfar met full expanders meer cargo kan dragen dan een Thanatos of Phoenix...
nee, zover ik weet is het Blackops only omdat deze voorheen alleen cargo space hadden en geen fuelbay ;-)
Ashrah Kitano, Evolution

quote:
xTmPizzaMan schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:19:

SMB in Rorq is alleen Barges/Industrials en daarvan de t2 uivoeringen, Orca's/Carriers/Moms/Titans hebben deze beperking niet.

Fuel bay is bevestigd voor Black Ops, voor andere schepen word er nog naar gekeken.

Dreads zijn nooit bedoelt geweest voor cargo hauling, vroeger ramde je 3 gerigde Iteron 5's in je carrier voor 100k m3 cargospace maar nu je alleen nog ammo/charges in een hold mag hebben in de SMB kan dat niet meer, als je een dread fit voor hauling raak je al je offensive, defensive en cap recharge capabilities kwijt, is een groot risico. Rorquall's zijn hier 100x beter voor en Jumpfreighters ook.

Geen echt antwoord op je vraag over dread hauling maar hopelijk helpt het je wel wat.

Onaga - 80 Hunter - Ashrah - 80 Death Knight "Elitism" Stormrage-EU

quote:
Maranno schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:25:
maar nu je alleen nog ammo/charges in een hold mag hebben in de SMB kan dat niet meer
Is dat alleen voor een dread of ook voor bijv. Orca of Rorq?

Staat er ergens een overzicht van al dit soort beperkingen trouwens?

Wat zou de exchange-rate van ISK naar de currencies in LoTR:O of WoW zijn? :P Geen van mijn collega's spelen Eve :P Kan wel roepen dat iets een half miljard kost, maar als ze daar 7 zilver voor een missiequest krijgen is dat natuurlijk niet te vergelijken :P

Ashrah Kitano, Evolution

quote:
Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:06:
[...]
Is dat alleen voor een dread of ook voor bijv. Orca of Rorq?
Dit geld alleen voor de cargo van schepen die je in de SMB wil stoppen, dread heeft geen SMB dus :p
quote:
Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:06:Staat er ergens een overzicht van al dit soort beperkingen trouwens?
Niet dat ik weet
quote:
Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:06:

Wat zou de exchange-rate van ISK naar de currencies in LoTR:O of WoW zijn? :P Geen van mijn collega's spelen Eve :P Kan wel roepen dat iets een half miljard kost, maar als ze daar 7 zilver voor een missiequest krijgen is dat natuurlijk niet te vergelijken :P
Hmm denk dat je een battleship kan vergelijken met de basic flying mount + skill en alles daarboven tja ..... de eerste keer dat je die hoeveelheid goud moet verdienen voor je eerste fast flyer ....

quote:
Maranno schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:30:
[...]

Dit geld alleen voor de cargo van schepen die je in de SMB wil stoppen, dread heeft geen SMB dus :p
Maar dat geldt dus voor alle SMBs, niet specifiek die van een euhm, oh ja, carrier had je het over, geen dread, sorry :P ?

Best irritant, want vrijwel al mijn industrials hebben even veel expanded cargobay II's of WCS in hun hold als ze low slots hebben (de andere van de 2 zit gefit :P), die zou je dus steeds eerst naar de corp hangar moeten slepen? Idem voor hulks, die hebben een stapel mining crystals, al vallen die mogelijk nog onder charges...

Reg. datum: 30 april 2009

heb ff snel gekeken, 1eve mill is 6wow gold (volgens z'on gold buying site, 1000M=60$ 1000G=10$)
niet dat ik mijn ing geld koop, maar heb een uitgerekend wat ik per uur verdien in EvE, (50M/u met alleen lvl4's dus 3 euro per uur)

sjaakwortel wijzigde dit bericht 07-07-2009 20:10 (68%)

uǝʇɥɔɐlʞʞǝu ʇʞɐɐzɹooɹǝʌ ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Reg. datum: 09 februari 2009

quote:
heb ff snel gekeken, 1eve mill is 6wow gold (volgens z'on gold buying site, 1000M=60$ 1000G=10$)
niet dat ik mijn ing geld koop, maar heb een uitgerekend wat ik per uur verdien in EvE, (50M/u met alleen lvl4's dus 3 euro per uur)
http://www.xs4all.nl/~rdagevos/blah.jpeg

?

bodhisatva wijzigde dit bericht 07-07-2009 20:53 (14%)

OU812?

Ashrah Kitano, Evolution

quote:
Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:45:
[...]
Maar dat geldt dus voor alle SMBs, niet specifiek die van een euhm, oh ja, carrier had je het over, geen dread, sorry :P ?

Best irritant, want vrijwel al mijn industrials hebben even veel expanded cargobay II's of WCS in hun hold als ze low slots hebben (de andere van de 2 zit gefit :P), die zou je dus steeds eerst naar de corp hangar moeten slepen? Idem voor hulks, die hebben een stapel mining crystals, al vallen die mogelijk nog onder charges...
Yup, de modules zal je eerst in de corp hangar moeten droppen, mining crystals zijn charges en kunnen gewoon in de barges/exhumers blijven zitten.
quote:
En dat noemt mij een patser op irc ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 69 70 71 72 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: