Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15

Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 69 70 71 72 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 mei 2005

Euhm, oké. En wtf heeft rapture ermee te maken en hoe zou hij het ermee oneens zijn |:(

Ik kan begrijpen dat het misschien niet heel duidelijk is (als andere dat probleem ook hebben zal ik wat proberen te editten), maar tijdens een gevecht gebeurd er nogal wat parallel. Maar hoe dan ook, jouw reactie slaat helemaal nergens op en vind ik nogal onnodig grof.

furby-killer wijzigde dit bericht 27-06-2009 23:49 (62%)

Reg. datum: 26 augustus 2000

Gisteravond komt het conflict met Xdeath in een versnelling.. Ze hebben IRC aangevallen met een leuke cap fleet waarbij ook de nodige goons aanwezig waren.. Het verhaal gaat dat Goons Xdeath onder druk heeft gezet om ons aan te vallen..

Toch vraag ik me wel af waarom Xdeath dit doet.. RA viel ons aan zonder dat ze echt in war waren met andere alliances.. in de loop van het conflict veranderde dit en heeft dit RA de kop gekost.. Bij XDeath is dat toch wel anders.. de mogelijke enemies staan al aan de poorten en toch kiezen ze ervoor om juist ons aan te vallen terwijl wij nog lang niet bij machte zijn om anderen aan te vallen gezien de lange war met RA.

Wat misschien juist een mooie reden voor hun is om aan te vallen.

Bastaardicious - FinFleet

Ik denk omdat wij blue waren met XdeathX zowel als Atlas en Aggression. Toen volgens mij op een gegeven moment het gerucht ging dat wij A-team zouden laten docken in F9-, was dat de druppel. Daarna heeft xdeathx gezegd ons te gaan resetten. Opzich ook wel logisch, want ze waren toch geen echte ally. Toen heeft ED/IRC daar snel op ingespeeld en hun al DT gereset, en meteen wat JB's aangevallen >:)

Goons & NC hebben dit meteen opgepakt en komen nu naar onze regio om hun buddies te verdedigen, en hun Coalition in ere te houden. Ik had ergens 'n leuk plaatje met de huidige powerblocks maar dat is van dat andere forum afgehaald :)

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

las trouwens dat marquite-x majesta empire verlaten heeft!?
WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

quote:
SiErRa schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:22:
Ben ook weer eens begonnen, nieuw account nieuw character.

Zit al weer bijna in een cruiser, met de nodige support skills.
De tutorial is echt een stuk beter geworden en de epic arc quest is ook wel aardig, alleen begint het wel lastig te worden in een frig.

Kreeg gisteren toevallig een mailtje of ik mijn oude account weer wil reactivaten, misschien dat ik het wel doe.
Dat account is uit 2003 (vanaf dag 1) maar met maar 17M SP en vooral in refining en lab werk.

Het lastige is dat ik niet heel veel kan spelen en een corp joinen waarschijnlijk niet lukt qua verplichtingen, daarom in een nieuwe account nog wel leuk, maar met de andere kan ik een beetje lvl3 of net 4 missies mee doen en verder eigenlijk niets.
Ik moet die missie arc ook echt eens gaan doen, hoor best wel leuke geluiden erover alleen volgens mij was het Gallente deel voor een paar mensen een 'klein probleempje' :)

Tis maar een ideetje maar; Activeer je oude account, heb je de optie om hem voor 20 euro op je huidige account bij te schrijven. Wel even uitproberen of ze dat in die 5 dagen trial toestaan zonder je niet eerst een maand aan te smeren.
Dan kun je in die uurtjes die je hebt besluiten om of missie te runnen of beetje relaxed te minen.

Een corp in 0.0 heeft verplichtingen, corpsen in Empire sommige ook, maar voor eigen parochie predikend, op een standing run na voor joinen hebben we nog nooit iemand ergens toe verplicht binnen de groep. Dus kom iig tijdje rondhangen in het V3SPA ingame channel voor de klets.

Voordeel is dan dat je wanneer je je missies wilt doen voor lvl4 maar nog niet kan de opties hebt om of samen te doen zodat je samen snel lvl3 kunt doen, of meegaan met level4 missies.

Hou er wel rekening mee dat de zomer ingegaan is... merk echt dat het qua aantallen mensen en speeltijd ingame stukken rustiger is geworden.

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Reg. datum: 10 februari 2006

Ik ben van plan ook weer om te spelen.. ik weet wel dat ik niet echt zo super goed was maar wel een Cruiser had ofzo :P zijn er nog leuke (guilds) die mensen zoeken? :)

Chubb Chubbs ^^

WWW.V3SPA.COM

http://eve-benelux.be/viewforum.php?f=14 is het recruitment deel van het EVE-Benelux forum.

Ruime keuze, je ziet wie er actief is, wat de plannen zijn. Aanrader om te shoppen.

edit; <--- Ja, eindelijk een mooie bewegende forum icoon op t.net :D

yared wijzigde dit bericht 29-06-2009 16:18 (17%)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
yared schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:05:
http://eve-benelux.be/viewforum.php?f=14 is het recruitment deel van het EVE-Benelux forum.

Ruime keuze, je ziet wie er actief is, wat de plannen zijn. Aanrader om te shoppen.

edit; <--- Ja, eindelijk een mooie bewegende forum icoon op t.net :D
je kan zeker niet in V3SPA als je een terugkomende beginner bent? :P

Chubb Chubbs ^^

Zelfs daar netwerken?
Reg. datum: 17 februari 2004

quote:
Chubz schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:18:
Ik ben van plan ook weer om te spelen.. ik weet wel dat ik niet echt zo super goed was maar wel een Cruiser had ofzo :P zijn er nog leuke (guilds) die mensen zoeken? :)
Het is altijd leuk om een beginner in lvl4 missie's mee te nemen. Beginnen met uit te leggen hoe je met dubbel klik in empty space kan bewegen. Hoe je moet uitwarpen als je aggro krijgt. Hoe je wrecks moet looten. Hoe je uit een rookie ship moet ejecten. Hoe je aan nieuwe rookie ships kan geraken. Civilian guns verzamelen door meerdere rookie ships te halen.

In groep ben je meestal nooit te jong om mee te doen. Zolang je niet in een grotere oorlog zit, waar een fc aan de hand van aantal spelers in fleet channel moet bepalen wat de vuurkracht van een vloot is.

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7

quote:
rapture schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:12:
[...]
Het is altijd leuk om een beginner in lvl4 missie's mee te nemen. Beginnen met uit te leggen hoe je met dubbel klik in empty space kan bewegen. Hoe je moet uitwarpen als je aggro krijgt. Hoe je wrecks moet looten. Hoe je uit een rookie ship moet ejecten. Hoe je aan nieuwe rookie ships kan geraken. Civilian guns verzamelen door meerdere rookie ships te halen.

In groep ben je meestal nooit te jong om mee te doen. Zolang je niet in een grotere oorlog zit, waar een fc aan de hand van aantal spelers in fleet channel moet bepalen wat de vuurkracht van een vloot is.
Ja meeste weet ik nog wel allemaal hoor maar heb het toch al jaar niet gespeeld :P Moet gewoon weer even mee spelen en dat weet ik alles wel weer..

Chubb Chubbs ^^

WWW.V3SPA.COM

@Chubz, als we al selecteren op 'speeltijd' dan is het dat we mensen eerst een tijdje in V3SPA channel willen zien. Trials vallen dan vanzelf af omdat ze of niet verder spelen, of betaald EVE-speler worden. Je krijgt vanzelf en convo met 2 leden, en ben je dan nog van mening dat je wilt joinen (en vica versa) dan is het geen probleem.

Waarschuwing; joinen is niet de doelstelling van V3SPA channel, het is een channel voor alle vrienden vd show, en sommige mensen gaan nooit meer weg want het zijn dan echte vrienden geworden zonder de noodzaak van joinen. Dat is voor ons belangrijker dan epeen dikke corpsen in de groep met zomg aantallen leden :)

Voor de duidelijkheid; het is absoluut geen alternatief voor Dutch! ;)

* yared denkt omg heb ik zojuist sommige lui van hier 'vrienden' genoemd!
Anything said here cannot be used against me ingame in the CCP court of law! :D

@Rapture, waarom zou je civilian meuk verzamelen? lol
Ik heb er altijd een pesthekel aan als ik even in een pod van systeem naar systeem ga omdat het sneller is dan in de Orca die ik achterlaat. Als ik dan online kom later (in pod) krijg ik 1> spammail van CCP, 2> een rifter die ik weer moet repackagen/trashen/etc... 8)7

Reg. datum: 31 oktober 2004

weet iemand hoe EVE-online werkt met Tri-Def Experience?
Zelf heb ik het nog niet aan de praat gekregen.
Ook op internet/EVE search zoeken ben ik nog niks tegen gekomen.

Onder Rose werkt het wel en het is een heel gaaf effect.
Zie deze post voor de links : Calamor in "[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 35"

Calamor wijzigde dit bericht 29-06-2009 23:41 (32%)

Zelfs daar netwerken?
Reg. datum: 17 februari 2004

De verdubbeling van "awesomeness", van 1 gun met mining laser naar 2 guns. ;) Ze zal de nodige skills wel trainen en ontdekken hoeveel junk dat je in een station kan verzamelen (Ik heb ook nog hopen junk in Delve en Querious.). Er is voldoende keuze aan loot in lvl4's om frigates of cruisers te fitten.

Bij mij zit de zomerstop aan mijn EVE-uren te knabbelen. Mijn stuff centraliseren, wat skill training doen,...
Een alt met een freighter leren vliegen kan de tijd om een vloot te deployen sterk inkorten. Eventjes een hoopje fleet ships erin dumpen en laat het op autopilot tot aan het einde van highsec vliegen. Industrial skills om ammo op lokatie te produceren en indien nodig minen en loot reprocessen.

AWU V blijft verleidelijk om net nog iets meer te kunnen fitten. Zo kan een drake van bovenste 10% naar misschien bovenste 5% strakste fittings opwerken.

Dan krijg ik die short range harbinger nog weleens te pakken. 500+dps om zijn dps te matchen, HAM om buiten zijn laser optimal+falloff te werken, ongeveer 50k eHP om eventjes uit te kunnen houden. Hij mag mij neuten, maar het laatste schip dat cap nodig heeft om te kunnen schieten is een drake. Als hij mijn shield hardeners plattrekt, dan zit hij waarschijnlijk zonder cap of hij zit te cap boosten. Cap boosten en neuten eist veel power grid zodat zijn repper en plates niet ongelimiteerd zijn. Reactor controls zitten ook aan de low slots te snoepen.

Is het verstandig om mijn warrior II's tegen zijn drones in te zetten? Als ik niet de volledige damage van de guns krijg, dan wegen de drones door zodat het lucratief is. Als ik 500dps vangt en ik kan met 500dps terugslaan. Of ik sla met 400+ dps terug en maak zijn drones af zodat hij later bv 400dps doe en ik kan wel 500+dps erop zetten. Voordat de drones neergehaald zijn, verlies ik wel meer buffer dan hem.

Het vliegen, afstand houden, de cap in de gaten houden,... blijft belangrijk. Hetzelfde als het HAM caracal versus blaster thorax verhaal. Alleen heeft de caracal range bonus en dat maakt een 500dps cerb interessant met 40km. Daar komt de short range battlecruiser niet in de buurt en als ze in de buurt komen, dan kan je nog uitwarpen. In een gang kan je op wat veiligere afstanden zitten en een target painter zorgt ervoor dat destroyers en dictors volop geraakt worden.

In kleine gangs is er geen nood aan dual sensor boosting. Als 50man op een dictor aan het schieten zijn, dan wil ik het ook wel raken. De hoeveelheid EW in het wild is sinds de nerf in elkaar gezakt. Misschien omdat de falcons niet graag op de optimal range van de sniping battlecruisers/hac's willen zitten. En je kan niet genoeg EW tegen een fleet inzetten om alle battlecruisers het zwijgen op te leggen.

Een cerb die met 300+dps over 150km gaat is minder nuttig, het is battleship range en flight time beperkingen. Daar blijven de battlecruisers met 300+dps op 70km bereik en lage vervangingskost de betere keuze. Of je neemt voor de vervangingskost van een cerb 2 à 3 battleships die ook 300+dps op 150km moeten halen. De vloot is toch berekend op 15s align tijd van een rokh.

Dan heb je nog de roaming gang eisen, snelheid, snelheid en ervoor zorgen dat je niet de straggling battlecruiser bent. Als fleet member let je op de eisen van de op/fc, maar tijdens het plannen van op moet je ook realistisch zijn. Niet een hac gang proberen op te stellen als de laatste hac in 20 jump range uitverkocht is.

Het aantal uren per week aan ops vliegen speelt ook een rol. Als ik 1 keer per week mee vlieg of dagelijkse drake spam moet leveren.

Er is nog zoveel te verkennen. De remote repping battleship gangs. De interceptor/stealthbomber gangs. Leven in wormholes. Enzovoort, endgame is niet perse pos bashing.

Lowsec-infrastructuur is gekend voor de beperkingen. Het is eenmaal niet op posbashing berekend en je krijgt een exponentieel ergere lag dan in 0.0. Je kan inderdaad met roaming gangs tegen de lag of desync grens aanvliegen. Dan is hetgene dat je op het scherm ziet, niet perse werkelijk aan het gebeuren. Battleship killmails hebben dan misschien 1 damage.

De ene keer zit je te lagtanken (zie sakht) en de andere keer wordt je gepakt. 10 tot 30s reactietijd voor een warpout en mijn rokh werd primary zodat ik een battleship kwijt ben. Het moment dat we uit 0.0 vliegen krijgen we dus een slecht gevoel, geen podding vrijheid, merkbaar meer lag,... Maar 0.0 is ook niet alles, een 100man gang verplaatsen kan al systemen doen laggen.

14000 faction war spelers tov 250000 accounts is 5,6% en mompelt iets over de 80-20-regel. Zou CCP veel middelen inzetten om 5,6% van hun klanten blij te maken of gaan ze iets veranderen dat 80% van hun klanten blij kan maken?

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7

Het is niet alleen low sec. Zowiezo gemiddeld is low sec veel drukker dan 0.0, dus geen reden om daar weinig server resources voor in te zetten. Maar het probleem is niet de low sec nodes, het is FW. Er is iets met FW wat voor veel meer lag zorgt, standing updates is één van de mogelijke boosdoeners.

WWW.V3SPA.COM

Met alle respect maar van mij mag die flop FW eruit...

Zijn er echt mensen serieus fulltime mee bezig of doet men het om wat meer reds te hebben bij gebrek aan targets...

Kan er echt helemaal naast zitten hoor, maar van de 200 man waar ik mee te maken heb, hebben slechts 4 er wat mee gedaan en daar zitten er nu 2 sinds lange tijd dedicated in 0.0 en de andere 2 gewoon in Empire.

Binnen de group was uiteindelijk 1 corps ervoor opgericht en die liep sneller leeg dan vol.

Naar mijn persoonlijke mening, en dus niet die vd groep, is FW gewoon een flop... een funny4few erbij.

Mocht dat leuke voor weinigen echter invloed hebben op de massa, dan zou je twee dingen kunnen doen.
Het afkappen en erkennen dat het een flop is wat ik niet denk dat zoets gaat gebeuren want bedrijven geven zelden hun ongelijk toe.
Of het 'balancen' (NERF!) waardoor er uiteindelijk geen reet meer aan is en het vanzelf uitsterft.

Hoe wil je FW nerfen en hoe schiet iemand ermee op? Er zijn 14000 chars bij FW, ook al is een relatief groot gedeelte daarvan inactief, toch zijn het nog heel veel mensen. En ja het merendeel van de mensen zit in FW voor targets en maakt het RP gedeelte geen drol uit. Het idee van FW is nog steeds iets wat een hoop mensen aantrekt, als ccp maar eens de bugs zou fixen en bij voorkeur npc navy nuttig zou maken. Een hoop targets in low sec om te schieten, relatief veilige high sec. Geen politics gezeik, gewoon op elkaar schieten, geen CTAs, etc.

Bastaardicious - FinFleet

Gewoon resetten :P net alsof het een tournooi is ;)

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

Reg. datum: 18 augustus 2006

Gisteren een 5-dagen reactivation gekregen. Gelijk geactiveerd, wat blueprints uit de koker gehaald en verscheidene nieuwe ingezet. Ook even een neural remap gedaan maar denk niet dat ik weer ga betalen.

Misschien in de toekomst nog eens.

WWW.V3SPA.COM

Resetten zou wel een mooie optie zijn.

Ook goed te omlijsten met de verhaallijn.

Na uitgebreide vredesonderhandelingen zijn die en die weer vriendjes en voila, resetted.

Door te resetten krijg je meer en snellere competitie.

@Pirate-Bozz, wat is daar het nut van?
Ga nou maar gewoon spelen joh :P
Uit wat je doet blijkt gewoon dat je het nog een leuk spelletje vind en continue een achterdeur openhoudt.

Beetje minen/productie van je bpo's en voila je hebt weer een plex voor een maandje spelen

Resetten is een slecht idee. Zelfs onder de gallente (waar ik bij speel) is er niemand die behoefte heeft aan een reset. Zowiezo zullen caldari dan binnen een paar maanden weer alles in handen hebben. CCP moet de mechanics erachter fixen, doen ze dat dan veroveren wij zelf wel een gedeelte terug.

Invader

resetten is inderdaad vrij slecht en doet gewoon afbreuk aan de continuiteit van de game, welke verhalenspinsels je ook kunt verzinnen. In essentie is FW gewoon een prima onderdeel, er zijn gewoon een paar zaken die verbetert kunnen en moeten worden. Zo zal het voor factions makkelijker gemaakt moeten worden om points te heroveren als ze nog maar weinig points hebben, en zal het verschil in size tussen de facties misschien iets beter moeten worden meegenomen in de mechanics.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

WWW.V3SPA.COM

Een soort van als je achterstaat worden je veroveringen meer waard dan wanneer je voorstaat?

Dat zou idd een manier zijn om het verbeteren en wederom een aanmoediging om FW te blijven doen.
Fijne ervan is ook dat je niet echt nieuwe dingen hoeft toe te voegen wat weer enorm veel testen en tijd kost maar uitgaat van bestaande programmatuur.

Reg. datum: 18 juni 2009

Ben zelf een paar maanden terug ook begonnen met EVE en ondertussen langzaam maar zeker een weg ingeslagen waar ik heen wil. Heb mijn char redelijk breed getraint en ben er bijzonder blij mee hoe het nu gaat met missie vliegen en met de Corp waar ik bij zit (Bendebeukers) is het plezierig om te fleet oppen en te roamen. Momenteel vlieg ik een drake en ben druk onderweg mijn certificates naar elite te krijgen. Ik weet dat het niet een totaalplaatje geeft van wat goed is, maar dat het een goede guideline is. Hebben jullie echter nog tips wat er handig is voor een drake om deze zowel pvp als pve klaar te krijgen?

Ik heb 30M SP en paar weken geleden mijn tweede elite certificaat gekregen :P

Drake kan erg goed goede fitting skills gebruiken, dus electronics + engineering + weapon upgrades + advanced weapon upgrades. Missile skills zijn natuurlijk belangrijk, en ook shield HP.

Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 69 70 71 72 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: