Walk without Rythm, and you won't attract the worm!
[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 69 70 71 72 last
Nieuw TopicReg. datum: 30 juli 2007
wij zijn insmother oorspronkelijk binnengevallen om het te veroveren, Na twee maand vechten is RA zodanig verzwakt dat ze op instorten staan. Wij maken het helaas niet af, en atlas neemt insmother in.
Resultaat ... 0,0 we hebben nog steeds insmother niet.
(ik ben irc trouwens)
En ik hoop niet dat Kenzoku opeens naar Insmother wilt, dat zou zuur zijn
Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
(Sc0rched Earth hier overigens)
Trouwens, heeft Atlas wel interesse om C-J6 te houden? Voor zover ik heb begrepen zijn er geen dure maantjes in dat gebied (ook de reden waarom RA geen geld meer heeft)
@Rapture
Speel al jaren een vorm van meta-gaming door de game-mechanics te leren en erachter te kijken.
Weinigen zullen dat cheating noemen maar gewoon slim spelen alleen de grenzen zijn inderdaad soms moeilijk zichtbaar.
Het is net als met mensen die radarcontrole detectie apps gebruiken. De ene helft schermt met het is niet verboden de andere roept schande... downloaden e.d. idem.
@Furby, ook u snap ik. Alleen jij kijkt zoals ik hierboven al zeg binnen de game-mechanics vanuit je eigen perspectief, hoe breed die ook mag zijn, beperkt door de randvoorwaardes.
Ik vind dat juist ook weer heel goed. Jij geniet van het spel zoals het gemaakt is en ik zou zelf heel gelukkig kunnen zijn als ik dat ook zou kunnen doen, maar helaas
Net als ik met Rupture eens kan zijn over zijn 0.0 handel en tegelijkertijd oneens, kan ik het met jou eens zijn over jouw zienswijze en tegelijkertijd iets anders doen dan denken
Dat maakt dit spel zo leuk, de vrijheid.
Dat maakt dit forum zo goed, om die vrijheid te bespreken zonder te gaan smacken
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Gisteren (ik ga geen freighter-movements vooraf aankondigen
Was alleen vergeten dat de netbook het best 3 uur uithoudt op accu, maar niet met een heftige 3d-game er wireless bij, dus na een paar jumps was de accu leeg
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
C-J is soort van Mekka voor Goons naar het schijnt, dus om te pesten is het wel handig..quote:Zodiac schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:43:
Waarom niet? Vroegah dachten veel mensen dat RA en BoB elkaar zouden uitmoorden, nu blijkt dat Goons BoB een kopje kleiner heeft gemaakt en IRCEDAtlas met RA hebben afgerekend. BoB in C-J6 laten wonen zou prachtig zijn
(Sc0rched Earth hier overigens)
Trouwens, heeft Atlas wel interesse om C-J6 te houden? Voor zover ik heb begrepen zijn er geen dure maantjes in dat gebied (ook de reden waarom RA geen geld meer heeft)
C-J was het eerste thuis in 0.0 voor de oudgedienden die eind 2006 al van de partij waren. Voor de oude Red Alliance was C-J ook een soort heilig systeem waar ze op de rand van de vernietiging stand hebben gehouden en hun vijanden uiteindelijk verpletterd hebben.quote:CopyCatz schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:28:
[...]
C-J is soort van Mekka voor Goons naar het schijnt, dus om te pesten is het wel handig..
http://www.youtube.com/watch?v=o1KSkUOBQF0 is een fraaie montage van de propaganda van de toenmalige aanvallers gevolgd door de tegenaanvallen van RA en Goons.
Maar het is nu 2009 en de situatie is compleet anders. Tegenover RA staat een enorme coalitie en aan hun kant een aantal allianties die eigenlijk te ver weg zijn of onderling vijanden zijn. Met de Russische politieke situatie onduidelijker dan ooit zie ik RA niet lang meer bestaan tenzij ze van Solar Fleet een hoekje in Cache of Dronespace krijgen. Het zuiden is dan een ongeveer aangeengesloten machtsblok van Paragon Soul tot Etherium Reach en het zal niet lang duren voordat daarin de barsten gaan ontstaan.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Reg. datum: 23 oktober 2000
Het is een leuke en indrukwekkende geschiedenis.quote:IJzerlijm schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:49:
Voor de oude Red Alliance was C-J ook een soort heilig systeem waar ze op de rand van de vernietiging stand hebben gehouden en hun vijanden uiteindelijk verpletterd hebben.
RA werd aangevallen door een coalitie waarbij Lotka Volterra (een van de) de grootste was. En uiteindelijk was het laatste systeem C-J wat RA moest opgeven. Maar zelfs toen gaf RA nog niet op en met 25 man zijn ze door blijven gaan met vechten. Ze hadden in C-J op diverse geheime plekken voorraden verstopt met daarin POS en modules.
Toen de aanvallers dachten dat ze klaar waren is de coalitie uiteen gegaan en is de verdediging van C-J minimaal geweest. Op dat moment kwam RA terug en begonnen ze POS te planten.
En aangezien het er in het begin zo weinig waren dacht LV dat ze het wel aan konden maar telkens als zij een POS in reinforce hadden geschoten wist RA het zo te timen dat het in de russische piekuren uitkwam en zij maximaal konden verdedigen. En uitendelijk wisten ze met deze taktiek steeds verder uit te breiden en met de help die ze daarbij begonnen te krijgen van anderen kwam het steeds meer in een versnelling.
Maar die RA van toen is niet meer RA van nu.
ik was eigenlijk op zoek naar info over Wormholes qua loot en reverse engeneering etc etc maar kwma hier uit, en zag wat alliance members, wel grappig
Ik ben met de corp Age of Honour recentelijk IRC gejoined en we hebben al heel wat pvp gehad ja. Voor mij de eerste ervaringen in 0.0 en ik moet zeggen dat het me bijna 1 bil heeft gekost, maar ik ben nu wel aardig voorzien. De corp begint op gang te komen met productie etc dus nu kunnen we weer wat terug verdienen
Sinds we bij IRC zitten hebben we al een paar keer de killboards getopt, wel mooi
anyway o7 ED en IRC members. zie jullie wel in de fleets
Archid Angel [A-HON] <IRC>
Plains charred black, Rivers Boiled.
Crops and wells alike dispioled.
Mountains leveled, Forests felled,
Footprints of the beast of Keld.
Yep, dat was een coalitie met Veritas Immortalis en Knight of the Southern Cross. Waren wel interessante tijden maar ik kan me niet herinneren dat C-J uiteindelijk het laatste systeem was. Ik heb voornamelijk gevochten in Scalding Pass toendertijd, en RA was inderdaad goed in zooi verstoppen op deepsaves. Het was regelmatig zo dat wanneer we 's middags online kwamen RA net weer allemaal nieuwe POSses had geanchored, dat was wel erg demoraliserendquote:wouter veltmaat schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:20:
[...]
Het is een leuke en indrukwekkende geschiedenis.
RA werd aangevallen door een coalitie waarbij Lotka Volterra (een van de) de grootste was. En uiteindelijk was het laatste systeem C-J wat RA moest opgeven. Maar zelfs toen gaf RA nog niet op en met 25 man zijn ze door blijven gaan met vechten. Ze hadden in C-J op diverse geheime plekken voorraden verstopt met daarin POS en modules.
Toen de aanvallers dachten dat ze klaar waren is de coalitie uiteen gegaan en is de verdediging van C-J minimaal geweest. Op dat moment kwam RA terug en begonnen ze POS te planten.
En aangezien het er in het begin zo weinig waren dacht LV dat ze het wel aan konden maar telkens als zij een POS in reinforce hadden geschoten wist RA het zo te timen dat het in de russische piekuren uitkwam en zij maximaal konden verdedigen. En uitendelijk wisten ze met deze taktiek steeds verder uit te breiden en met de help die ze daarbij begonnen te krijgen van anderen kwam het steeds meer in een versnelling.
Maar die RA van toen is niet meer RA van nu.
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Reg. datum: 23 oktober 2000
En ze doen ook gezellig mee met RA aanvallen. Om die goeie ouwe tijd weer eens op te rakelen.
Reg. datum: 31 mei 2005
GoonSwarm has declared war on Intrepid Crossing. Within 25 hours fighting can legally occur between those involved.
Plains charred black, Rivers Boiled.
Crops and wells alike dispioled.
Mountains leveled, Forests felled,
Footprints of the beast of Keld.
active goon wardecs are sodalitas two inch terror aaa citizens atlas aggression ED IRC red overlord ushra khan blade systematic kaos AAA and operational urban zion order
Reg. datum: 19 september 2005
Eh? Ik vond de datum nou just niet het interessantste aan deze info hoor.quote:Dutch2007 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:31:
wrom verberg je de date nu, iedereen kan zien dat die van goon vs ED om 1316 begon ;-), en 1318 vs IC
Reg. datum: 30 juli 2007
PL + Goons + XxxDeath + Varangians vs Irc + ed
We vermoeden dat Atlas aan de kan van irc en ed gaat staan; maar zegt natuurlijk nog niets over hoe erg ze zich gaan inspannen ...
ben benieuwd
Reg. datum: 06 februari 2000
Zit al weer bijna in een cruiser, met de nodige support skills.
De tutorial is echt een stuk beter geworden en de epic arc quest is ook wel aardig, alleen begint het wel lastig te worden in een frig.
Kreeg gisteren toevallig een mailtje of ik mijn oude account weer wil reactivaten, misschien dat ik het wel doe.
Dat account is uit 2003 (vanaf dag 1) maar met maar 17M SP en vooral in refining en lab werk.
Het lastige is dat ik niet heel veel kan spelen en een corp joinen waarschijnlijk niet lukt qua verplichtingen, daarom in een nieuwe account nog wel leuk, maar met de andere kan ik een beetje lvl3 of net 4 missies mee doen en verder eigenlijk niets.
Daarnaast zegt Shadoo inderdaad dat Atlas en Aggro vanuit onze sov 4 systemen zouden opereren, maar dat is ook nog niet het geval. Ik denk overigens ook niet dat alle goons naar onze regio komen, wat doen ze dan met Delve
Net maar mijn eerste reimbursement petition ooit gedaan. Het is kansloos, maar dat is ook hoe ik dood was gegaan. Was in een scimitar onze frigate fleet aan het reppen, toen er iets meer caldari faction war targets op ons jumpte dan waar wij vanuit gingen (onze intel kwam denk ik alleen van spies, aangezien ze vanuit high sec kwamen, en die wisten blijkbaar neit exact de fleet grootte).
Ging best goed, wij hadden met onze frigs niet veel kans, en ik had genoeg te doen met frigs in mijn watch list reppen+al gelockte, dus ik negeerde broadcasts, en dat ging allemaal prima. Flink wat bleven in leven door mijn repping. Er waren wat drones op mij aan het schieten, niks bijzonders. FC verteld dat het tijd is om ervandoor te gaan, maar ik ben gewarpscrammed. Niet zo'n probleem, ik zit op een gate (wel naar caldari high sec, en misschien zou ik daar dood gaan, maar kon ik op dat moment toch niks aan doen). Dus ik blijf lekker door reppen. Krijg wat meer damage, niks bijzonders. En dan ga ik van merendeel van shields in 1x richting pod. Die dan ook gepod wordt omdat ik geen warp to optie had voor stargate 30AU afstand.
Daarna nog in logs gekeken, en inderdaad volgens die logs zou ik nog 60/70%+ shields over moeten hebben gehad toen ik opgeblazen werd.
14000 mensen in FW, en CCP maakt het allemaal geen ruk uit dat je niet met gang tegen enemy gang kan vechten zonder dat iedereen gedesynced raakt. Desnoods doet CCP het de makkelijke manier en gooien ze gewoon allerlij FW spul uit, zoals standing veranderingen, totdat het over is. Daarna mogen ze gaan bedenken hoe het echt te fixen, maar die standingen zijn toch nutteloos.
Reg. datum: 22 oktober 2003
Ik moet gewoon even kwijt dat ik mijn best moet doen om je verhaal tot een logisch begrijpelijk geheel te reduceren. Dit in tegenstelling tot raptures haarscherpe analyses die voor mij kraakhelder zijn.quote:
Mocht je het verder met hem (/haar) oneens willen zijn, leer eerst eens een helder verhaal te schrijven.
@ rapture - thanks voor een boel verheldering en een feest van herkenning.
Pagina: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 69 70 71 72 last
Dit topic is gesloten.