Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last

Nieuw Topic
Zelfs daar netwerken?
Reg. datum: 17 februari 2004

quote:
bodhisatva schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 09:40:
Gaaf inderdaad... maar geen enkele toegevoegde waarde... er passen namelijk niet meer schepen in dan een bepaald quota...
Bob's lagmanipulatie kaart.

Als beide kanten 700+ fleet kunnen samenstellen, dan maakt bob daarvan 600+ blue's en 300+ reds. Serverside gaat het eenmaal op zijn bek bij 1100 spelers in een systeem en andermans grote aantallen tellen toch niet mee door afgesloten systemen. Zelfs dan heeft bob nog niet alle overkill ingezet.

Dus volstampen maar en de overkill beheren.

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7

quote:
rapture schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:26:
[...]

Als beide kanten 700+ fleet kunnen samenstellen, dan maakt bob daarvan 600+ blue's en 300+ reds. Serverside gaat het eenmaal op zijn bek bij 1100 spelers in een systeem en andermans grote aantallen tellen toch niet mee door afgesloten systemen. Zelfs dan heeft bob nog niet alle overkill ingezet.

dit is wat goon & co deden om sov van bob te pakken in delve en nu weer vice versa..

alleen heeft goon niet veel meer en komt aaa met supplies uit hun oude stukje space..

een ding is zeker het gaat pingpongen worden met sov

yar.jpg keeps you through the day : mmorpg eve-online

Reg. datum: 15 juni 2003

@Suicyder - Ja hoor, ik zit in high sec, ben al bijna 3 maanden oud, dus nog heel veel te trainen enzo. Doe nu Caldari missions op level 3 en maar eens zien waar ik over een tijdje t meeste zin in heb.

Reg. datum: 09 februari 2009

quote:
rapture schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:26:
[...]

Ik had het over WormSpace... die hebben een max in system, en dat is niet echt veel meer dan een small roaming gang

OU812?

Zelfs daar netwerken?

quote:
bodhisatva schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 14:55:
Ik had het over WormSpace... die hebben een max in system, en dat is niet echt veel meer dan een small roaming gang
Hetzelfde concept. Je stopt het vol met je eigen gang zodat er geen plaats voor concurrentie is. Een groot voordeel dat er een limiet is.

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7

Reg. datum: 31 mei 2005

In veel van die wormholes kan je een enorme hoeveelheid hacs stoppen voordat wormhole collapsed, en soms zal je meerdere wormholes hebben die in hetzelfde systeem uitkomen.

quote:
rapture schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 15:15:
[...]
Hetzelfde concept. Je stopt het vol met je eigen gang zodat er geen plaats voor concurrentie is. Een groot voordeel dat er een limiet is.
Op die fiets, da's waar, maar lag is op zo'n moment geen reden meer...

OU812?

Zelfs daar netwerken?

Of het nu een hardcoded limiet of een laglimiet is of een 300 in smalle spleet/bottleneck tussen bergen limiet of whatever limiet is, maakt niet uit. De abstractie en concepten kan moeilijk klinken.

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

quote:
Suicyder schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 08:30:
Zijn er eigenlijk ook nog mensen hier die momenteel in High Sec rondvliegen? Gezien ik nog niet de mogelijkheid heb low sec te gaan, althans eerst wat ISK, skills. ships etc...
jup, zat.

Zijn zelfs mensen die het als twee gescheiden, wel te combineren games beschouwen.

Ik kom zelf eigenlijk al een jaar niet meer buiten de deur van Concord.

Dit posten ze net bij ons forum, gok T3 salvage :)
http://www.kabouterbond.nl/eve/wiki/images/7-3-2009_21-47-10.png

yared wijzigde dit bericht 08-03-2009 12:02 (13%)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Lol @ reinforced metal scraps. Neem aan net zo nutteloos als normale.

Zelfs daar netwerken?

Mijn main stopt aan de eerste highsec of zelfs de eerste lowsec. Mijn alts gaan van trading hubs tot laatste highsec. Het zijn inderdaad 2 werelden, wat voor de enige veilig is, is voor de andere gevaarlijk en omgekeerd.

rapture wijzigde dit bericht 08-03-2009 13:45 (30%)

Reg. datum: 15 mei 2002

Ik ben pas 2,5 maand bezig nu, caldari lvl 2 missies momenteel en af en toe 3/10 complex. Geen idee wat de precieze toekomstplannen zijn voor de game, gezien er zoveel mogelijkheden zijn en ik nog lang niet alles gezien heb. Mining is in ieder geval niet mijn ding, zonde van de skillpoints in mijn geval :P . Industrial/Traden moet ik nog een beetje mee aanklooien maar dat lijkt wel wat. De missies en complex ingaan is leuk voor de afwisseling.

Vooralsnog blijf ik wel lekker HighSec aanklooien, sowieso even wachten op de nieuwe expansion die komende week gelanceerd wordt.

quote:
Zijn er eigenlijk ook nog mensen hier die momenteel in High Sec rondvliegen? Gezien ik nog niet de mogelijkheid heb low sec te gaan, althans eerst wat ISK, skills. ships etc...
Ja, ik vlieg zowel high- als lowsec. Pm me maar is in de game: DrWhax als je mee wilt vliegen in missies :)

Is net nieuw
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
yared schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:00:
[...]
jup, zat.

Zijn zelfs mensen die het als twee gescheiden, wel te combineren games beschouwen.

Ik kom zelf eigenlijk al een jaar niet meer buiten de deur van Concord.

Dit posten ze net bij ons forum, gok T3 salvage :)
[afbeelding]
Die Sleeper Data Libraries worden voor 200k per stuk door NPC corps gekocht, als dat de loot/salvage van een Sleeper BS is dan is het qua opbrengst helemaal niet slecht. Tenzij je natuurlijk met 10 man een half uur bezig bent om een spawn van drie van die dingen te slopen, dan kan je beter oud papier gaan inzamelen tot je een GTC kan kopen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Reg. datum: 03 december 2000

quote:
Yep! Speel nu een maand of 3. Voornamelijk lvl3 missies, en soms probeer ik een lvl4.. Maar die zijn nog net iets te pittig voor me ;)

Bastaardicious - FinFleet

Voor velen van ons is bijv. lowsec veel gevaarlijker dan 0.0 :D

Overigens, weet iemand hoe dat zit in CVA space? Is dat NRDS of is het free for all?

De_Bastaard wijzigde dit bericht 09-03-2009 09:14 (41%)

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

CVA space is allemaal NRDS. Al geldt dat alleen voor de providence holders, andere allies en meeste neutrals. Er zijn altijd ongewenste bezoekers.

Voordat je van plan bent een bezoekje te brengen, jij bent één van de ongewenste bezoekers ;) (Ethereal dawn is KOS).

furby-killer wijzigde dit bericht 09-03-2009 09:31 (58%)

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

Enkele van de V3SPA GROUP corpsleden, Terra Kuja en Hjerre van KOSPAR zitten al continue op de testserver. Afgelopen week heeft TK het volgende verslag geschreven en filmpje geschoten;

Jaahaa !

Na zeker een hele week van prutsen met het nieuwe scanning systeem is het me dan eindelijk gelukt.
na 10 systemen kwam ik uit in Kianti.
Met 6 probes gaf m'n scanner aan dat er een wormhole gevonden was, mijn eerste !!!
Gelijk jumpen, bookmarken en kijken.

Hjerre was ook meteen enthousiast en stelde voor een kijkje te gaan nemen aan de andere kant.
Paladin gekocht, fitting erop gegooid, fleet vormen en jumpen met die handel.

Het systeem aan de andere kant was... leeg.
Het enige dat zichtbaar was op de overview waren een aantal planeten en één verdwaalde asteroid belt.

Asteroid belt, leeg
Planets, leeg.

Maar na een system scan kwam er toch een "Vreemd" result binnen.
Alignen, jumpen, en wie hadden we daar ? inderdaad, sleepers.
Een paar Cruisers en een handjevol frigates.

Na de eerste drie klappen van plusminus 1200 Per schot, begon m'n schild al vrij snel te zakken.
Nu moet ik het toch al niet van dat ding hebben, heb ook al eens geprobeerd om hem eraf te slopen, maar helaas, ik zit eraan vast.
Bij m'n armor ging het iets beter, al kreeg ik nog steeds klappen van 800 á 900 DPS.
M'n paladin raakte zelfs met de t2 webber aan nog steeds geen frigates of cruisers, hééél af en toe een hit van 200, maar
dat zette geen zoden aan de dijk.

Drones uit, en nou moe ?, ze deden zowaar wat, niet veel, maar altijd nog meer dan ik met mijn Mega pulse II's.

Na deze ervaring denk ik dat dit specifieke groepje Sleepers op zich wel te doen is met minimaal 2 Battleships (Of een battleship en een marauder in dit geval)
Maar voor grotere groepen, of zelfs een sleeper BS, verwacht ik toch dat je met meer mankracht aan moet komen zetten.

De sleepers doen belachelijke damage, en bij jezelf zelf is de kans dat je iets raakt zeer klein, en ik heb toch echt alles op het gebied van wapens op 5 staan zo langzamerhand.
Ze wisselen van target, toen duidelijk werd dat ik op m'n armor het merendeel kon tanken zag ik dat ze Hjerre gingen locken.
Hjerre's shield tank hield het en dus besloten ze achter de drones aan te gaan.

In het begin werd er veel gewarp scrambled en gewebbed, maar om de een of andere reden zijn ze daar mee gestopt.

Ik heb 2 wrecks kunnen looten met vreemde metal scraps en iets van data achtige dingen.
Daar de server nu even off is kan ik niet precies posten wat het is, maar ga dit na de korte DT zeer zeker even doen op de wiki.

Het lijkt erop dat sleepers in principe alles locken en af proberen te knallen, en op deze manier de zwakste tank eruit proberen te halen.
Toen de drones binnen waren had Hjerre daarna weer het merendeel van de aggro.

TK

p.s. : http://www.youtube.com/watch?v=SaW3GUSS03s

http://www.kabouterbond.nl/eve/wiki/images/7-3-2009_21-47-10.png
T3 salvage en loot van Sleepers.

Nog een nacht en een dag geduld (en wss nog een nacht) en we mogen allemaal :)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

thnx Yared!

OU812?

Daft Punk!
Reg. datum: 15 juni 2004

ik zag in de topicstart dat er een soort van database achtig iets waar characters en accounts worden bijgehouden.

Ik dacht laat ik die van mij dan ook maar even aangeven hier

character: Pr0qz0r
corp: The White Aces (voorheen The Shadows of the Dead)

Nouja ik ben niet zo active meer vanwege tijdgebrek alleen ik ben nog wel druk bezig met skillen enz :P Af en toe log ik in om mn scheepjes te bekijken en te refitten enz.

Ik ben wel van plan deze corp te verlaten zodra ik weer meer tijd heb om te spelen. Ik vroeg me af of er nog een corp is die een combat pilot zoekt (amarr only). Ik zag dat er een aantal mensen van dit forum bij exe zaten. Misschien zoeken jullie nog een pilot?

Ik heb mn skills maar even geupload:

http://eve-sheet.com/skills/Pr0qz0r

Nou dat was het :P

Ashrah Kitano, Evolution

quote:
Proqzor schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:36:
character: Pr0qz0r
corp: The White Aces (voorheen The Shadows of the Dead)
Dat is/was Red Skulls of niet?, anyway stuur ff een DM naar REDSD met je details voor de listing.

Onaga - 80 Hunter - Ashrah - 80 Death Knight "Elitism" Stormrage-EU

Daft Punk!
Reg. datum: 15 juni 2004

Red Skulls zegt me niks eigenlijk. We hebben aardig wat alliances versleten in SOD :P We zijn begonnen met Aftermath alliance daarna hebben we vae victus gehad geloof ik. Daarna nog in R0ADKILL gezeten. Vervolgens naar Elitist Cowards en toen hebben we de corp gesloten :P Volgens mij hebben we alle space wel zon beetje gezien haha.

ik kan niet wachten op die skillqueue optie trouwens. Ik heb echt een ton aan kleine skills die ik moet/wil gaan trainen maar waar ik simpelweg de tijd niet voor heb om op te wachten. 's avonds dan lukt het me nog wel es maar dan alleen die van een paar uur hehe.

Ik denk dat ik maar weer es wat missies ga doen, misschien wel even leuk voor de afwisseling, hoe moeilijk zijn lvl 4s tegenwoordig eigenlijk? zou iemand met mijn skills deze kunnen doen? Ik zat zelf aan een abaddon of geddon met pulse lasers te denken als missie schip. Volgens mij had ik nog wel wat caldari agents die me lvl 4s konden geven.

Proqzor wijzigde dit bericht 09-03-2009 11:53 (48%)

ik zou zeggen join het irc kanaal maar eens dan kunnen we daar eens babbelen

ROADKILL heb ik ook nog ingezeten in de drone regions..

mooie tijden waren dat :)

overgens zijn de patchnotes nu ook online en blijkbaar is de huidige sisi build de final..

ik hou mn hart vast en heb maar wat 10+ dagen skills aangezet voor het geval dat :+

yar.jpg keeps you through the day : mmorpg eve-online

Reg. datum: 14 oktober 2005

nou, het is zover: vanavond om 3 uur GMT (4uur nederlandse tijd) gaat de server down voor de nieuwe patch. Ze claimen zelf dat het 13 uur gaat duren, maar ik ben erg benieuwd. De laatste tijd houden ze zich wel redelijk aan de vooraf gestelde tijd, maar vraag me af of dat ook bij een patch van zo'n grote omvang is. Hier iig een paar handige last-minute tips:
- zet een lange skill aan, wss wordt het begin van de server heel erg laggy/buggy
- als je nog een alt wilt maken, moet je daar mee opschieten. Volgens een paar dev blogs wordt het SP van een beginnend character naar beneden geschroeft van 800k naar 80k :|
- nadat je hebt gepatcht, loop ff snel de lijst met veranderingen na, en zoek of ze weer boot.ini hebben verwijderd |:(

Verder kun je nog verwachten dat eind deze/begin volgende week alweer de volgende hotfixes/patches uitkomen, om de bugs in de komende te fixen :P

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: