Reg. datum: 03 maart 2009
[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last
Nieuw TopicReg. datum: 03 maart 2009
Reg. datum: 14 oktober 2005
Dat is ongeveer het gemiddelde als ik kijk naar mijn main character: begonnen eind februari 2006 (3 jaar dus) waarvan 4-5maanden niet getrained. Zit nu op 40.5mil SP, dus zit rond de 15.5mil/jaar.. ligt er natuurlijk aan welke implants en learning skills je hebt, en dat je je clone up to date houdt wil ook wel helpenquote:
Bij mij duurde bs V rond de 30-35dagen iirc. dat scheelt dus al goed 2 weken voor die ene skill. Zodra je langer speelt, zo ik echt eerst learning skills trainen tot minstens 5 basic/ 4 advanced, dat scheelt al een hele hoop. 5/5 duurt 2 jaar dacht ik voordat je die winst eruit hebt.quote:Elmo_b schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:35:
Maar hoe kan je de tijd bereken, wat het je scheelt, in leertijd?
Bijv ik ben nu battleship level 5 aan het leren, gisteren aangezet duurt 48 dagen
of kan ik beter learning skills aanzetten en dit soort level5 pas over een tijdje gaan aanzetten, en me dus nu echt concentreren op learning?
GamemasterByte wijzigde dit bericht 03-03-2009 18:06 (41%)
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
Reg. datum: 31 mei 2005
Ik ga over 15 minuten BS5 aanzetten, en het gaat 32 dagen voor mij duren. Dus dat is toch wel een hele hoop sneller.
Reg. datum: 07 januari 2006
Naast het feit dat ik gewoon goede attribs heb gekozen helpt het ook heel erg veel als je inderdaad je learning skills omhoog werkt. Ik heb 5/4 op de learnings bij allebij, en lvl5 op de advanced perception. Dat scheelt echt verschrikkelijk veel in trainingstijd.
Vooral als je heel veel skills traint die verschrikkelijk lang zijn merk je het al heel gauw hoeveel het afbetaald. Implants gebruiken scheelt ook verschrikkelijk veel qua tijd, en uiteindelijk dus ook geld.
When in doubt, Ctrl-Q
Reg. datum: 06 juni 2001
Down & Out ben je pas als je opgeeft, maar goed daar weet jij natuurlijk alles van als empire undock range pvp'er.
Leuke flamebait. Ik vecht vrijwel nooit op stations, met dockende tegenstanders schiet ik geen drol op.quote:Maranno schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:09:
Down & Out ben je pas als je opgeeft, maar goed daar weet jij natuurlijk alles van als empire undock range pvp'er.
Reg. datum: 23 oktober 2000
Dat uitgerekend Goons Kenzoku uit Delve trappen is toch gewoon humor. Want 2 jaar geleden werd Goon uit Syndicate getrapt.
Syndicate was NPC space, daar kun je niet uit getrapt worden zonder dat degene die je aanvalt in jouw regio gaat wonen. BoB campde een paar weken de belangrijkste hub systemen, blies iets van 4 towers op en kraaide victorie op de forums.quote:wouter veltmaat schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 01:19:
Waarom zo sjacherijnig? Je hoeft nu geen POS meer te fuelen. Dat is toch een rotklus.
Dat uitgerekend Goons Kenzoku uit Delve trappen is toch gewoon humor. Want 2 jaar geleden werd Goon uit Syndicate getrapt.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Meh het jouwe niet dan, verklaren dat bob dood is omdat we niet op de sov map staan op een manier alsof je het zelf allemaal hebt gedaan.quote:Karateka schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 01:00:
[...]Leuke flamebait. Ik vecht vrijwel nooit op stations, met dockende tegenstanders schiet ik geen drol op.
Enige kills die Noir had in hun "ow wij doen ook mee" empire oorlog was mission runners en hauler alts.
http://noir.pinacoderm.co...ll_id=638&view=losses
Posses fuelen is een lekker rustig klusje voor de maandag ochtend en heb ik geen problemen mee, maar goed waar ik sjacho van word is dat iedereen erover praat alsof ze het wel even voor elkaar gemaakt hebben en zelf actief hebben meegedaan.quote:wouter veltmaat schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 01:19:
Waarom zo sjacherijnig? Je hoeft nu geen POS meer te fuelen. Dat is toch een rotklus.
Maranno wijzigde dit bericht 05-03-2009 08:49 (9%)
Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
Oorlogsvoering gaat over cijfertjes en uiteraard kan je de cijfertjes manipuleren.
-A- is prachtig voor de goon fc, eindelijk een effectieve oplossing om corp mates naar de fleets te spanken. Ratting/mining is geen excuus, want there is no space, there is no ratting,... Dus je ziet de goons in Delve ratten en vanaf het moment dat ze wat rood op het scherm zien, dan stappen ze in de fleets. Zolang goons het zin van het spelen niet verliezen, dan blijven ze in volle kracht op ons afkomen.
Aan onze kant is er ook weinig aan de hand, roaming gangs zijn stukken leuker dan het pos bashen. Vanuit empire kunnen we gemakkelijk bevoorraden en aanvallen. De welgekende pr- gatecamp met bubbles heeft bv 20+ man, wij jumpen met +/- 100 erin. In korte tijd hebben we 5/1 overmacht aan onze kant, eenmaal ze afgemaakt zijn, moet de roaming gang verder. Dan begint de blob wakker te worden en titans komen on grid. http://killboard.goonfleet.com/battles/1149
Of een solo inty ging in 319 roamen en je ziet 150 goons in station te zitten. Zeer effectief middel om hun inkomsten naar beneden te draaien.
Een ander facet is perceptie en definities.
Doorslaggevende factor om de Vietnamoorlog eindigen als overwinning steunt hierop. Militair gezien mag Noord-Vietnam verloren zijn, hoge percentage troepen verliezen met weinig vooruitgang (oa Tet-offensief). Dus meer troepen vragen om voorgoed een einde aan de oorlog te maken. De burgers zagen de Tet-offensief beelden op tv als "Noord-Vietnamezen zitten overal, ook Amerikaans grond/machtssymbool zoals de ambassade was niet veilig,..." en interpreteerden de extra troepen als nog meer jongens de dood injagen om het achterwerk van de huidige troepen te beschermen in een verliezende oorlog. Uiteindelijk draaide het Congres de geldkraan dicht en de Noord-Vietnamezen zijn dankzij de televisie gewonnen.
Zolang niemand zin van het spelen verliest en/of in een zware belegering beland, dan is er geen vuiltje aan de lucht. Al moeten wij of zij vanuit jita aanvallen, dan bestaan de allianties nog altijd. Het kan de goons ook weinig schelen dat ze geen home systems hebben.
De goons mogen victorie kraaien en de rest van EVE mag denken dat het spel goonish wordt (verdoemenis?). Als er niks meer overblijft om erop te schieten, dan valt hun coalitie uit elkaar om op elkaar te kunnen schieten. Het moment dat de goons een -50% tot -75% modifier op hun dak krijgt, dan kunnen wij ergens aansluiten zodat de anti-goon-kant gemakkelijk +50% tot +100% modifier kan omarmen.
Je kan alles als modifiers op cijfertjes zien en de modifiers zijn stackbaar afhankelijk van je vaardigheden.
EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7
Reg. datum: 31 mei 2005
Bob heeft zonder twijfel nog een enorme vloot. Maar zodra de isk reserves op zijn, komen er geen nieuwe meer. Ja voldoende voor nieuwe drakes, maar niet om dreadnaught vloots te kunnen vervangen.
Kennie zal ergens een nieuw thuis moeten zoeken, anders vallen ze uit elkaar. Dit is leuk voor een tijdje, maar goons gaan binnen korte tijd hun jump bridge netwerk online te krijgen in combinatie met cyno jammers. Dan kunnen jullie leuk roaming gangs sturen, maar denk je dat ze daar wakker van liggen?
De coalition zal op elkaar gaan schieten als ze geen tegenstanders meer hebben. Maar op het moment gaan ze dat niet doen. Hoe ik dat weet? PL en Razor hebben mazaal sov in delve aan goons gegeven.
Wat als ze eerst AAA gaan aanvallen? Hoe lang kan AAA dat overleven? Niet lang zonder kennie denk ik. Zal kennie aaa helpen nadat aaa hun in de steek heeft gelaten? Kan kennie helpen zonder inkomsten?
furby-killer wijzigde dit bericht 05-03-2009 09:38 (25%)
http://www.eve-tribune.com/index.php?no=4_10&page=3
OU812?
Misschien dat bob minder groot wordt doordat ze mensen verliezen die toch graag terug willen gaan naar poswarfare en graag sov willen hebben ergens maar op dit moment doet bob wat ze het liefst doen en dat is pvpen wanneer en waar ze willen.
Of is BoB juist Noord-Vietnam die hun guerilla strijd van over de grens kunnen uitvoeren tegen een militaire overmacht (Aridia is dan Cambodja en Laos bijvoorbeeld) ? Maar wie is dan de Sovjet-Unie die het materiaal levert waarmee de strijd gevoerd wordt ?
Ik moet echt door dit gebied zien te geraken. Zal dus enkel via shuttle kunnen? Ofwel elders voor Amarr missies gaan doen. Maar hoe geraak je in bij een Amarr agent als ik nu als zo negatief bejegend wordt?
Hurtebise wijzigde dit bericht 05-03-2009 10:43 (15%)
Thx. Is er ergens info te vinden hoe standings tot stand komen of, nog beter, hoe standings aan elkaar zijn gelinkt tussen factions of npc corps (dat 'zoveel plus' voor de ene 'zoveel min' is bij de andere)?quote:IJzerlijm schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:20:
In je pod ben je veilig en de Faction Navy is niet snel genoeg actief om een shuttle of ge-istabbed fregat te pakken te kunnen nemen.
De corps volgen de standings van de faction/alliance waar ze in zitten.
IJzerlijm wijzigde dit bericht 05-03-2009 10:50 (41%)
Reg. datum: 19 september 2005
Als je Federation Navy deed (anti amarr zo ongeveer) is het niet zoooo vreemd ;-) dat je nu -1.6 hebt..quote:Hurtebise schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:35:
[...]
Thx. Is er ergens info te vinden hoe standings tot stand komen of, nog beter, hoe standings aan elkaar zijn gelinkt tussen factions of npc corps (dat 'zoveel plus' voor de ene 'zoveel min' is bij de andere)?
als je nu 1.6 hebt --> niets aan de hand, train je diplomatic skill (staat onder de social tab) naar iets van lvl4 en je moet wel ff goed zitten ;-)
k zit -6 gallente, maar effectief is dat iets van -2.3 ofzo door de diplomacy skill
Reg. datum: 23 oktober 2000
Is goed verdienen hoor zo'n oorlog waarbij flink wat T2 wordt afgeschoten.quote:Maranno schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:42:
waar ik sjacho van word is dat iedereen erover praat alsof ze het wel even voor elkaar gemaakt hebben en zelf actief hebben meegedaan.
Wat dat betreft jammer dat Kenzoku al die tijd massaal gedocked bleeft en niet gewoon probeerde om nog terug te vechten. Die paar bootjes verliezen is ook nog niet zo erg. (Goed voor de handel.
Grappig, ik zag de Jabber broadcast en haastte me in een cloaker naar de gate waar jullie allemaal doorheen waren gekomen en zag tot mijn verbazing iedereen weer terug naar de gate gaan en weg jumpen met geen titan on grid te zien. Het zag er toch even uit als een goeie kans het station camp te breken, het was nogal een chaos met mensen die inlogden en invites nodig hadden voordat er sprake was een georganiseerde verdediging.quote:Aan onze kant is er ook weinig aan de hand, roaming gangs zijn stukken leuker dan het pos bashen. Vanuit empire kunnen we gemakkelijk bevoorraden en aanvallen. De welgekende pr- gatecamp met bubbles heeft bv 20+ man, wij jumpen met +/- 100 erin. In korte tijd hebben we 5/1 overmacht aan onze kant, eenmaal ze afgemaakt zijn, moet de roaming gang verder. Dan begint de blob wakker te worden en titans komen on grid. http://killboard.goonfleet.com/battles/1149
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last
Dit topic is gesloten.