Reg. datum: 06 juni 2001
[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last
Nieuw TopicReg. datum: 06 juni 2001
Ja, daar denk ik inderdaad ook aan. BoB heeft al eens laten zien dat ze erg weerbaar zijn, en Goons hebben zich voornamelijk kunnen uitbreiden doordat ze in een zwakke region zijn geinvade met veel allies als RA. Als ze die regions nu hebben opgegeven, krijgen ze die niet zo snel meer terug denk ik, tenzij anderen zwakkere alliances een kans geven.quote:angel00008 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:59:
[...]
mjah maar hun thuisland is compleet aan flarden.
zoals iedereen zegt ''time will tell''
zelf blijf ik erbij dat goons een fatal error gemaakt hebben en dat straks zwaar moeten bekopen.
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
Jeweettogh.nl!
We wachten af, in tegenstelling tot wat sommigen denken is dit ver van voorbij, voor ons begint het nu pas, of we Delve houden/terugwinnen geen idee maar Goons zullen er weinig lol aan beleven straks.
let op nummers zijn fictief en wil hier ook geen debaat over het totaal aan nummers beginnen, dit is puur hoe ik het zie.
Maranno wijzigde dit bericht 02-03-2009 14:49 (36%)
Reg. datum: 23 oktober 2000
Je zit nu in de onderhandelingsfase. (Kubler Ross)quote:Maranno schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:47:
We wachten af, in tegenstelling tot wat sommigen denken is dit ver van voorbij, voor ons begint het nu pas, of we Delve houden/terugwinnen geen idee maar Goons zullen er weinig lol aan beleven straks.
Daarna komt depressie en aanvaarding.
Heb het zelf ook een aantal keren meegemaakt.
Maar zolang je nog blijft inloggen is het nog niet voorbij.
Wat furb al eerder zei is het een kwestie van je vrienden niet vervreemden. Dat je als groep verheven gaat voelen tov de rest en dit gaat uitdragen levert je bij velen adoratie op maar kost je vriendschappen op lange termijn. En in een MMORPG is de tweede M het allerbelangrijkste. Zonder vrienden ben je nergens.
Inderdaadquote:wouter veltmaat schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:34:
[...]
Je zit nu in de onderhandelingsfase. (Kubler Ross)
Daarna komt depressie en aanvaarding.
Heb het zelf ook een aantal keren meegemaakt.
Maar zolang je nog blijft inloggen is het nog niet voorbij.
Wat furb al eerder zei is het een kwestie van je vrienden niet vervreemden. Dat je als groep verheven gaat voelen tov de rest en dit gaat uitdragen levert je bij velen adoratie op maar kost je vriendschappen op lange termijn. En in een MMORPG is de tweede M het allerbelangrijkste. Zonder vrienden ben je nergens.
http://bookoutlines.pbwiki.com/Predictably-Irrational
OU812?
Reg. datum: 14 oktober 2005
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
Reg. datum: 14 oktober 2005
klopt, maar ik denk dat XXXdeathXXwhatever en legion en IRC en ED in totaal net zoveel space hebben als de hele NC bij elkaar.. ik neem aan dat ze nu dan 1000en caps hebben of dat ze elkaar aan het afslachten zijn en niemand die er iets van weetquote:
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
Reg. datum: 07 september 2006
Zal een T3 Cruiser bijv op kunnen tegen een T2 BC? Het lijkt me enigszins logisch dat ze HAC's aankunnen (in dezelfde rol gebouwd dan)
Of moet ik het juist alleen als fleet-(support)-schepen zien en denken in rollen?
Reg. datum: 31 mei 2005
B.v. "ik moet tegen kinetic missiles gebruikers vechten, en zet daarom een T3 cruiser in elkaar met een 90% kinetic resistance".
Da's dus niet persee beter dan T2.
Overigens is T2 ook niet altijd beter dan T1.
Reg. datum: 03 maart 2009
ik speel nu ongeveer 1.5 jaar, zit nu op 8.5 mil skills, caldari, gericht op drones, missiles, turrents, shields
Een tijd lang heb ik gespeeld met een maatje, samen een corp, en samen missies, (uiteraard Raven
maar hij is nu gestopt, en ik doe de missies nu solo.
Dit begint me nu echt de keel uit te hangen
Dus zoek een nieuwe uitdaging en corp,
Wie weet er een gezellige nederlandse corp die werft, gericht op pve of pvp (geen ervaring mee), en meest belangerijke detail, corp met mensen die snappen dat eve een spel is, en geen way of live!!
ingame name aftech79
Ken er een paar van en wellicht dat het 'klikt'.
Ik denk dat T3 een mooie niche-rol gaat krijgen in PvP. Er zullen ongetwijfeld slimme spelers mooie stunts mee uit gaan halen. Het wordt pas duur als je het gereedschap slecht gebruikt.quote:CopyCatz schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:22:
T3 = bling bling, werkverschaffing en isk sink. Kortom, een nieuwe voedingsbron voor de eve verslaving. Alleen ga ik niet meedoen dit keer, ik raak iedere keer veel te veel isk kwijt aan nieuwe features.
Huh? Ik speel nu bijna elf maanden, en zit bijna aan de 13M SP. En dan heb ik eigenlijk nog te weinig in learning skills zitten, maar 371k...quote:Elmo_b schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:42:
ik speel nu ongeveer 1.5 jaar, zit nu op 8.5 mil skills
Reg. datum: 30 januari 2009
Reg. datum: 19 september 2005
dat al beetje aan de lage kant met 1 jaar 1 maand speel tijdquote:You currently have 151 skills and 15,952,875 skill points
Dat valt wel mee hoor. Als je niet meteen je learning skills doet, dan krijg je dat al gauw als je pas een jaar speelt. 8.5mln in een jaar tijd is weinig, dat welquote:Dutch2007 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:54:
moet haast wel, vond
[...]
dat al beetje aan de lage kant met 1 jaar 1 maand speel tijd
ravenger wijzigde dit bericht 03-03-2009 15:25 (6%)
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Die heb ik tussendoor ook 3 maanden niet geskilled dus heeft een tijdje stil gelegen maar verder komt het op grofweg 14mil per jaar
En advanced learning skills zijn ook later gekomen.
Reg. datum: 03 maart 2009
en in het begin ( eerste 3 maanden) gewoon gespeeld en niet echt een goede leerweg gekozen, dus bijna geen learning skils
Daar ben ik pas een paar maanden geleden meebegonnen
Elmo_b wijzigde dit bericht 03-03-2009 16:31 (61%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last
Dit topic is gesloten.