Reg. datum: 10 februari 2004
Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 10 februari 2004
Wel grappig, maarja echt veel heb je er niet aan.
je hebt er iid niet veel aan maar toch bij deze:quote:Tc-Chub schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:44:
En hier de mijne: http://www.nintendo-europe.com/user/Guus-tc
Wel grappig, maarja echt veel heb je er niet aan.
http://www.nintendo.co.uk...wUser.do?username=ToolkiT
Reg. datum: 01 februari 2004
Ach ja, gejat of niet RARE's avatars zijn best stijlvol en de nieuwe NXE is een stuk geslaagder dan Nintendo's laatste internet probeersel.quote:sanderev66 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:19:
[...]
Gaaf Nintendo jat eens iets van MS, na dat MS het Mii idee gejat heeft (Avatars..)
De mijne: http://www.nintendo.nl/NO...r.do?username=sanderevers
Geen idee waarom deze functie toegevoegd is aan Nintendo.nl. Misschien om de hardcore gamers weer even bezig te houden of gaat het in de toekomst ook voor andere data(een online Zelda MMO
NinteX wijzigde dit bericht 27-11-2008 19:40 (6%)
Dat zeg jij nu zo nintex een zelda MMO voorop de Wii, Nintendo heeft toch aangegeven dat ze na de TP een totaal nieuw zelda concept willen neerzetten........quote:[b][message=31118588,noline]
Geen idee waarom deze functie toegevoegd is aan Nintendo.nl. Misschien om de hardcore gamers weer even bezig te houden of gaat het in de toekomst ook voor andere data(een online Zelda MMO?) gebruikt worden.
* SOCO_cola dag droomt verder....what if....
Wii
En wat kan dit betekenen? http://www.n-europe.com/news.php?nid=12624
sanderev66 wijzigde dit bericht 27-11-2008 20:03 (24%)
©MicroSE, Take Control! / Mijn website
Het betekend dat Aonuma net zo lang door gaat met Zelda's maken totdat hij OOT overtroffen heeft.quote:sanderev66 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:00:
Idd. En Zelda PH is de eerste in dat concept. En wat was er nou zo anders aan PH dan aan de andere Zelda spellen?
En wat kan dit betekenen? http://www.n-europe.com/news.php?nid=12624
Het hele interview kun je hier trouwens downloaden,
http://www.thehylia.com/i...rt_from=&ucat=26&
dan snap je de context iets meer
Heeft hij gegeven tijdens een korte pauze, aangezien Aonuma alweer aan de volgende Zelda werkt, maar dat had Miyamoto ook nog niet zolang geleden gezegd. In ieder geval moet het nu een stuk sneller gaan. Het TP team was namelijk echt gigantisch. Dat is toen even opgesplitst om te helpen bij bijvoorbeeld Smash Bros., Wii Fit, Wii Music, Mario Galaxy en is nu weer helemaal bij elkaar. Ik denk daarom ook dat Nintendo zo weinig zelf uitbrengt omdat ze bezig zijn met een nieuwe Zelda game. Tijdens de ontwikkeling van TP was de output ook minimaal. Overigens weten we van EAD dat ze dit in ontwikkeling hebben:
Wii Sports Resort
Pikmin 3
Zelda
Nu wil ik alleen wel eens een trailertje zien, deze maand was 10 jarig bestaan van OOT maar nog steeds geen trailer.
Dus... core gamers met een Wii moeten gewoon nog even een beetje geduld hebben
We hebben het hier over 1 gamequote:sanderev66 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:27:
Dat is precies waar ik al een hele tijd aan zit te denken, iedereen roept dat Nintendo eens met iets voor de hardcore moet komen, maar ik verwacht dat ze bij Nintendo daar allang mee bezig zijn. Maar het ontwikkelen van een core game neemt gigantisch veel meer tijd (en geld) in beslag dan zo'n casual spel.
Dus... core gamers met een Wii moeten gewoon nog even een beetje geduld hebben
1 Zwaluw maakt nog geen zomer
Ik hoop dat Nintendo met meer Core gaat komen. Maarja, als je Wii Sports "2" en Wii Music met een team van 20 man kan maken, en je verkoopt er 5 miljoen +, waarom de moeite doen?
PWM wijzigde dit bericht 27-11-2008 20:35 (12%)
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Tot nu toe worden deze games door Nintendo in 2009/2010 gepublishedquote:PWM schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:32:
[...]
We hebben het hier over 1 gameTuurlijk is Zelda geruime tijd in ontwikkeling, net als een nieuwe Mario.
1 Zwaluw maakt nog geen zomer
*- ontwikkeld door Nintendo zelf
*Wii Sports Resort
Spawn Smasher
Tact of Magic(ofzoiets)
Dynamic Blade
Another Code/Trace Memory(januari uit in Japan)
Cosmic Walker
Endless Ocean 2
Sin & Punishment 2
Punch-out!!
*Pikmin 3
*Zelda
even een snel lijstje volgens mij vergeet ik er nog een aantal.
Daarnaast zijn er ook nog dingen als een nieuw NST Project, Retro Studios project, Factor 5 project, Monolith Soft RPG maar dat is allemaal nog iets te vaag.
Wii Music is best wel een flopquote:PWM schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:32:
Ik hoop dat Nintendo met meer Core gaat komen. Maarja, als je Wii Sports "2" en Wii Music met een team van 20 man kan maken, en je verkoopt er 5 miljoen +, waarom de moeite doen?
Hoewel Nintendo's doel met de Wii eigenlijk is om gamers te laten "groeien". Ze kopen dus een Wii met Wii Sports en vervolgens Mario Kart omdat ze een leuk race spel willen. Nintendo wil dus dat ze van casual naar hardcore games gaan. Dat werkte op de DS ook ontzettend goed met Brain Training > New Super Mario Bros. alleen al door de marketing van New SMB, waardoor iedereen dacht aan de eerste Mario game. Een tweede punt is dat ze afgelopen E3 met die Wii Motion Plus aan kwamen zetten. Als ze dan een Zelda op stapel hebben staan dan gaan ze natuurlijk die Motion+ optimaal benutten, eveneens met een volgende Pikmin of Star Fox, of wat er dan ook achter die gesloten deuren gaande is. Ze gaan geen hardware uitbrengen voor alleen Wii Sports Resort.
NinteX wijzigde dit bericht 27-11-2008 20:44 (40%)
Jij hebt het over 1 game
@Nintex
Dat zijn de games die bekend zijn. Je kan aan games als bv Wario Land zien dat een spel pas heel laat aangekondigd hoeft te worden.
sanderev66 wijzigde dit bericht 27-11-2008 20:43 (79%)
- Legend of Zelda(1987)
- Adventure of Link(1988)
- A Link to the Past(1991)
- The Legend of Zelda Ocarina of Time(1998)(zoals je kunt zien in het interview had ook deze game 3 jaar ontwikkeling)
- The Legend of Zelda Majora's Mask(2000)
- The Legend of Zelda The Wind Waker(2003)
- The Legend of Zelda: Twilight Princess(2006)
Als we daar ook nog alle Awakening/Four Swords/Oracle's/Crossbow Training e.d. in gooien dan hebben we min of meer ieder jaar wel iets van Zelda, dus ik hoop stiekem toch wel op een nieuw Zelda avontuur eind volgend jaar.
hoe hoog/laag schat jij de kans in dat zelda een MMO wordt ik geef het namelijk best wel een grote kans, aangezien ik er vanuit ga dat wat Nintendo aan heeft gegeven TP een laatste zelda werd waarbij er zo gespeeld werd. En het zo rustig is rond Nintendo haar releases.. of steken ze hun tijd juist in een nieuwe mario?? heb jij enig idee?
Wii
Een Zelda MMO lijkt mij geweldig, maar ik denk niet dat Nintendo dat nu al voor elkaar kan krijgen. Als ik kijk naar de online releases van de afgelopen jaren is alleen Mario Kart echt geslaagd. Ook Smash Bros. was een featureloze lagfest. Nintendo wil echter al jaren een online Zelda maken, al voor de 64DD met downloadable dungeons en een wereld die zich steeds zou uitbreiden. Is er natuurlijk nooit van gekomen.quote:SOCO_cola schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:55:
@ nintex
hoe hoog/laag schat jij de kans in dat zelda een MMO wordt ik geef het namelijk best wel een grote kans, aangezien ik er vanuit ga dat wat Nintendo aan heeft gegeven TP een laatste zelda werd waarbij er zo gespeeld werd. En het zo rustig is rond Nintendo haar releases.. of steken ze hun tijd juist in een nieuwe mario?? heb jij enig idee?
De nieuwe manier van spelen zal wel de Motion Plus zijn of ze moeten echt iets heel vets hebben. Misschien kan Captain N de volgende keer dat hij naar Japan door een raampje gluren
Laten we het hopen.. maar wat bedoel je met 64DD en die Motion Plus vind ik zelf nou niet zo een ongelovelijke revolutie moet ik zeggenquote:NinteX schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:57:
[...]
Een Zelda MMO lijkt mij geweldig, maar ik denk niet dat Nintendo dat nu al voor elkaar kan krijgen. Als ik kijk naar de online releases van de afgelopen jaren is alleen Mario Kart echt geslaagd. Ook Smash Bros. was een featureloze lagfest. Nintendo wil echter al jaren een online Zelda maken, al voor de 64DD met downloadable dungeons en een wereld die zich steeds zou uitbreiden. Is er natuurlijk nooit van gekomen.
De nieuwe manier van spelen zal wel de Motion Plus zijn of ze moeten echt iets heel vets hebben. Misschien kan Captain N de volgende keer dat hij naar Japan door een raampje gluren
Wii
Nintendo wilde al eens op de 64DD een online Zelda maken met downloadable content. Je moet dan denken in 1998 dus in die tijd was dat heel big. Het zou een onderdeel worden van Ocarina of Time. Er komen altijd van die wilde ideen als ze met nieuwe hardware beginnen te werken.quote:SOCO_cola schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:06:
[...]
Laten we het hopen.. maar wat bedoel je met 64DD en die Motion Plus vind ik zelf nou niet zo een ongelovelijke revolutie moet ik zeggen
Ik heb ook al meer mensen horen roepen dat er een Zelda MMO komt, het probleem is meestal dat Nintendo iets compleet anders doet dan wat de geruchten zijn. Daarnaast heb ik geen zin om voor alle 50+ Hylians een friendcode te moeten invoeren. Pas als Nintendo echt een goed online systeem neerzet kunnen ze iets met een MMO gaan doen. In principe kan Nintendo met Zelda natuurlijk alle kanten op. Het is het grootste team het hoogste budget etc. Alleen ze nemen niet zo snel risico's met zo'n succesvolle franchise hoewel The Wind Waker op best een risico was op grafisch gebied en dat uiteindelijk heel goed uitpakte als je het mij vraagt. Bij TP speelde ze het iets te "safe", niets mis mee want het is alsnog een geweldige game geworden maar een beetje hoe zeggen ze dat zelf altijd "innovatie" had wel op zijn plaats geweest.
In ieder geval geeft nieuwe hardware ze altijd weer nieuwe ideetjes, dus een Motion Plus of Online Zelda zou voor veel vernieuwing zorgen. Een nadeel is dan natuurlijk wel dat de Wii nu niet de meest geschikte hardware is voor een MMO game. Althans ik zie het apparaatje geen tientallen spelers tegelijk op beeld brengen, zeker niet gecombineerd met friendcodes of gigantische werelden.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Maar over Zelda gesproken, laten we hopen dat ze dit jaar weer met Zelda op de proppen komen dan is er tenminste weer iets positiefs over de Wii te zeggen want het is momenteel weer huilen met de pet op. December volgend jaar zou ideaal zijn voor een nieuwe Zelda en dat bekend maken op de E3 komend jaar maakt ook gelijk de 2 compleet geflopte E3's van afgelopen 2 jaar weer goed
of all those who are born most are so fortunate as te be sentenced to death for surely they are better of than those who are sentenced to life!!
...
Treasure is niet goedkoop om in te huren en ze hebben nog niet zolang geleden Monolith Software gekocht. Ik herriner me zelfs dat Sakurai zei dat zo'n beetje 400 man mee hielp aan Super Smash Bros. Brawl. Nintendo kocht voor die game een kantoor, huurde het hele ontwikkelteam van Game Arts in, een paar mensen van het Zelda team, heel HAL Laboratory en APE Inc. nog een aantal geluidsmensen, Konami ontwikkelaars. EAD Tokyo(het Galaxy team) is ook nog gloednieuw. Een combinatie van het voormalige Sunshine EAD team en ex-Square-Enix, Konami, Namco, SEGA medewerkers. Daarnaast was er tot voor kort zoiets als Flagship dat Capcom dichtgooide en waarvan Nintendo alle werknemers over nam en bij het Zelda team zette. Wat dacht je van Skip dat door Bandai afgeschreven werd en bij Nintendo terecht kwam?
Ik kan het Nintendo na N-Space en Kuju echt niet kwalijk nemen dat ze niet zo snel meer in zee gaan met andere studios.
Nee, Nintendo doet in Japan haar uiterste best, de releaselijst is daar ook veel beter verdeeld. Het zijn vooral Nintendo of Europe en de laatste tijd Nintendo of America die er een potje van maken. Het is leuk dat Microsoft met geld strooit, daar ben ik echt heel blij mee. Maar Ensemble Studios wordt gesloten als HALO Wars af is, daar ben ik dan weer niet zo positief over. Eind 2007 is het halve Q&A team van RARE de laan uit geschopt en zijn 3 projecten stopgezet. Eind 2006 is het Sabre Stampede/Diddy Kong Racing team de deur gewezen. Bizarre Creations is gekocht door Activision, ondanks dat ze zolang bezig waren met PGR e.d. Een Crackdown sequel wilde Realtime Worlds graag maken, maar Microsoft gaf geen gehoor. FASA moest verplicht Shadowrun opnieuw leven inblazen in plaats van Mech Warrior of Crimson Skies. Dat mislukte natuurlijk en nu zijn ze dicht. Microsoft first party bestaat op dit moment alleen uit RARE en Lionhead het is dus een noodzaak voor hen om op deze manier te werken.
(weet niet hoe lang ik het leuk zou blijven vinden, maar zeker uitproberen en dan zeker een paar maanden).
Een zelda mmo trekt mij totaal niet. Zelda is voor mij een single player ervaring pur sang.
Juist het gevoel dat jij de wereld moet gaan redden, en de girl krijgt
Dingen als 4 swords vond ik grappig maar gaf mij niet het zelda gevoel, en kom helemaal niet aan met de tingle tuner want dat is gewoon een 'hou je niet gamende partner afgeleid' optie. De multiplayer optie van zelda ds vond ik trouwens helemaal hopeloos.
Ben wel nieuwsgierig hoe andere nintendiots hierover denken.
Persoonlijk zie ik beide trouwens niet op kort of zelfs middellange termijn gebeuren, omdat nintendo online nog steeds maar eng en lastig vind imho.
360 current fave(cf): sf4, verw.volgnd aankoop(vva): g.h.M wii cf:Zelda TP vva:galaxy/TP/NSMB wii xbla cf:gw2 vva:HD trials VC cf:soldier blade vva:Super metroid
Reg. datum: 18 augustus 2008
Met wat? Het enige enigzins fatsoenlijke wat hun hebben gehad en wij nog niet is die horror game. Het enige waar nintendo zijn uiterste best op doet is het tellen van hun geld ofzo want met games maken zijn ze iig niet bezig als je het mij vraagt. Als je kijkt naar wat ze in 2 jaar tijd nou aan echte AAA wii games hebben gemaakt (en daar valt een zelda wii dus niet onder want dat is gewoon een GC game) dan houd het op bij SMG en SSBB. Het games aanbod is onderhand nog belabberder dan het was op de GC en als je dan ziet wat er allemaal nog moet uitkomen dan is het helemaal huilen met de pet op.quote:NinteX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:30:
Nee, Nintendo doet in Japan haar uiterste best, de releaselijst is daar ook veel beter verdeeld.
Maargoed als nintendo dan niks nieuws wil uitbrengen heb ik sinds 2 dagen tenminste wel iets waarmee ik de oude games kan spelen
http://img530.imageshack..../sneswiicontrollertk5.jpg
Linkje gemaakt van veel te grote afbeelding.
PromoX wijzigde dit bericht 28-11-2008 18:49 (2%)
Artiest voorheen bekend als b3n666
Nintex, even zonder emotie, een systeem is zo goed als zijn spellen toch? Vergelijking met de cube heeft mijns inziens weinig zin. (helemaal omdat je ook de spellen op de wii kan spelen
De wii is een revolutionair idee, en vooral commercieel een mega succes, maar voor een doorgewinterde 'hardcore' gamer/fanatiekeling etc, is er niet genoeg content.
360 current fave(cf): sf4, verw.volgnd aankoop(vva): g.h.M wii cf:Zelda TP vva:galaxy/TP/NSMB wii xbla cf:gw2 vva:HD trials VC cf:soldier blade vva:Super metroid
ik denk dat Nintex punt is dat er in deze fase voor de gamecube ook nog niet zoveel content was maar dat dat nog wel gaat komen..quote:Sagat schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:02:
Die snes controller is wel 'hella sweet'![]()
Nintex, even zonder emotie, een systeem is zo goed als zijn spellen toch? Vergelijking met de cube heeft mijns inziens weinig zin. (helemaal omdat je ook de spellen op de wii kan spelen)
De wii is een revolutionair idee, en vooral commercieel een mega succes, maar voor een doorgewinterde 'hardcore' gamer/fanatiekeling etc, is er niet genoeg content.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.