[MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - Deel 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicWii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Klopt, ze kunnen niet controleren of je echt problemen hebt met de laptop, ze keren het bedrag gewoon uit. Ik had aangegeven dat ik het bedrag best wou terugstorten maar de man aan de lijn zei "hou maar"...quote:Z-Dragon schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:34:
Het verbaast mij anders hoeveel problemen Apple met een software-update weet op te lossen. Ik heb er best vertrouwen in dat dat ook deze keer uitkomst biedt.
[...]
Dat vind ik wel heel apart. Een vergoeding voor problemen die opgelost worden? Dan zou iedereen korting kunnen krijgen door eerst zo'n vergoeding te vangen en dan alsnog garantie te claimen!
Maar ik kwam na die vergoeding erachter dat mijn SuperDrive niet goed werkte (CD komt er haperend uit) en toen had ik weer Apple gebeld. Wel topservice van Apple hoor!
Edit: Ik vind mijn RMA nummer niet terug in mijn mail, waar staat ie?
Ferraghini wijzigde dit bericht 27-11-2008 18:44 (4%)
Reg. datum: 17 februari 2007
Ik heb dit net uitgeprobeerd en ik heb geen problemen. Zal het morgen nog eens proberen!quote:seppevs schreef op donderdag 27 november 2008 @ 06:46:
[...]
Ik ga straks naar de winkel, en een gloednieuwe eisen.
Ik heb deze sinds afgelopen maandag (dus 3 dagen), en hij is binnengekomen in de winkel sinds de maandag daarvoor (dus 10 dagen geleden).
Het is een custom build, dus hopelijk moet ik niet te lang wachten op een nieuw exemplaar én heeft dat nieuwe examplaar niet terug dezelfde problemen.
Ik zou zeggen: test best eens of je MBP ook problemen heeft met 3D games.
1. Download Nexuiz, een gratis 3D game voor oa OS X, op http://www.alientrap.org/nexuiz/
2. Ga naar systeem voorkeuren -> energie beheer (of zoiets gelijkaardig) -> 'beste prestaties' aanklikken -> Logout
3. Installeer Nexuiz en start de game
4. Probeer dit spel eens een uurtje uit.
Ik kreeg meestal de 'black screen of death' binnen de 5 a 10 minuten.
Ik ging even fitnessen en ik had mijn MBP aanstaan omdat ie aan het downloaden was, na thuiskomst zag ik bij Finder opeens dat er onder 'gedeeld' een pc server stond, genaamd 'nbrv'. Hoe kan dit nou gebeuren!?!?! Als ik erop klik staat er 'verbinden' en na 3 seconden staat er 'verbinden mislukt'.
Een pc dat in het zelfde netwerk als jou was, en de macbook heeft hem opgemerkt. Niets ernstigs... je kan niet verbinden omdat die pc al uitgeschakeld is. Is je Wifi wel beveiligd?quote:Ferraghini schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:42:
Help!!
Ik ging even fitnessen en ik had mijn MBP aanstaan omdat ie aan het downloaden was, na thuiskomst zag ik bij Finder opeens dat er onder 'gedeeld' een pc server stond, genaamd 'nbrv'. Hoe kan dit nou gebeuren!?!?! Als ik erop klik staat er 'verbinden' en na 3 seconden staat er 'verbinden mislukt'.
http://www.macvandaag.nl - apple nieuws
Reg. datum: 29 maart 2007
http://www.foto-uploaden....6157dc5969da9e25857c9.jpg
Aan beide zijkanten komt de klep omhoog. Is dit normaal of is dit een fout? Naar mijn idee heb ik de klep goed geplaatst en hij kwam ook op deze manier uit de doos.
Ik heb mn macbook net en kan dus nog aanspraak maken op de 14 dagen retour-gebeuren.
Ja, ik heb hem altijd beveiligd met een WEP key. Ik vind het wel vreemd hoor...quote:Nielsvr schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:46:
[...]
Een pc dat in het zelfde netwerk als jou was, en de macbook heeft hem opgemerkt. Niets ernstigs... je kan niet verbinden omdat die pc al uitgeschakeld is. Is je Wifi wel beveiligd?
Canon 30D + Grip | 17-55/2.8 IS USM | 70-200/2.8L IS USM | Speedlite 580 EX | MBP 15,4 2.2 4GB
Reg. datum: 13 september 2006
Thx! Ben echt benieuwd hoeveel mensen eigelijk die 3D bug hebben. Staat ondertussen zelfs op digg: http://digg.com/apple/App...sues_on_new_MacBook_linesquote:hebron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:22:
[...]
Ik heb dit net uitgeprobeerd en ik heb geen problemen. Zal het morgen nog eens proberen!
Ik heb gisteren m'n macbook pro terug binnen gedaan. De man van de winkel zei dat hij zelf niet kan/mag beslissen of er een nieuw toestel in de plaats komt, of dat ze dit toestel gaan repareren. Apple beslist dat.
Eigelijk interesseert het me niet meer, zo lang ze het maar oplossen en ik binnenkort een werkende MBP heb die zonder problemen 3D games aankan is het voor mij goed.
Reg. datum: 04 maart 2004
Nee, hij is waarschijnlijk niet goed dicht gedaan, probeer het even opnieuw zou ik zeggen.quote:Tijn89 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 01:05:
Ik heb het volgende met mn macbook pro:
http://www.foto-uploaden....6157dc5969da9e25857c9.jpg
Aan beide zijkanten komt de klep omhoog. Is dit normaal of is dit een fout? Naar mijn idee heb ik de klep goed geplaatst en hij kwam ook op deze manier uit de doos.
Ik heb mn macbook net en kan dus nog aanspraak maken op de 14 dagen retour-gebeuren.
Idd. Dat heb ik ook als ik hem niet goed dicht doe.quote:Arosf schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 07:30:
[...]
Nee, hij is waarschijnlijk niet goed dicht gedaan, probeer het even opnieuw zou ik zeggen.
Zorg er wel bij dat je het openklikdingetje op "open" hebt staan.
Mijn (soms USA) schrijfsels: www.incoffeewetrust.com

Ik hoop nog steeds dat jullie gelijk hebben, maar ik denk dat ik toch zo ff bel. Ook omdat hij zo uit de doos kwam en als ik de klep plat op de tafel leg, deze zegmaar bol staat.
Wat ik doe is dit:
Die vergrendeling staat omhoog/open.
Ik schuif de klep tegen de rand en druk deze zeg maar nog aan zodat die zeker weten goed zit. Klep staat nu dus schuin en leunt (denk ik) op het vergrendelingsscharnier.
Dan gebruik ik de vergrendeling om hem dicht te doen.
Met dus dit als resultaat:

PS: excuses voor de brakke foto's, heb nu alleen een iphone voor handen
Edit:
Voor de duidelijkheid; in het midden van de klep sluit die wel perfect aan op de rest van de computer. Alleen meer naar de zijkanten niet.
Tijn89 wijzigde dit bericht 28-11-2008 11:28 (14%)
Heb 'em zelf wel eens open gemaakt en toen sloot ie ook moeilijk. Soms moet je em iets aan drukken zodat de pinnetjes (zover ik kon zien) verder in de behuizing gaan. Dan is ie weer mooi glad, zal wel tijdens de productie niet helemaal goed opgelet zijn.quote:Tijn89 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:55:
[afbeelding]
Ik hoop nog steeds dat jullie gelijk hebben, maar ik denk dat ik toch zo ff bel. Ook omdat hij zo uit de doos kwam en als ik de klep plat op de tafel leg, deze zegmaar bol staat.
Wat ik doe is dit:
Die vergrendeling staat omhoog/open.
Ik schuif de klep tegen de rand en druk deze zeg maar nog aan zodat die zeker weten goed zit. Klep staat nu dus schuin en leunt (denk ik) op het vergrendelingsscharnier.
Dan gebruik ik de vergrendeling om hem dicht te doen.
Met dus dit als resultaat:
[afbeelding]
PS: excuses voor de brakke foto's, heb nu alleen een iphone voor handen
~Step @ Step Mini, 1.83 Ghz C2D - 2 GB DDR2 667 RAM - 320 GB 7200 RPM & Stepbook Pro, 2.8 GHz C2D - 4 GB DDR3 1066 RAM - 250 GB 7200 RPM HD
Nee alleen mijn MBP en een PC op mijn kamer maar die is verbonden met een ethernet-kabel. Hiervoor had ik dit dus niet, ik vind het vreemd dat iemand op mijn netwerk zitquote:nadroJ schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 01:26:
Heb je geen enkele andere computer/apparaat op je (wifi) netwerk zitten?
Reg. datum: 13 september 2006
Dat is gewoon die PC hoor. Je zal hem enkel zien als hij effectief aanstaat en verbonden is met je netwerk.quote:Ferraghini schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:15:
[...]
Nee alleen mijn MBP en een PC op mijn kamer maar die is verbonden met een ethernet-kabel. Hiervoor had ik dit dus niet, ik vind het vreemd dat iemand op mijn netwerk zit![]()
Ik heb ook een PC via ethernet op m'n netwerk, en die zie ik ook op m'n MBP.
seppevs wijzigde dit bericht 28-11-2008 11:24 (9%)
Reg. datum: 16 juli 2008
miss aan denken om er een wpa op te zetten in plaats van wep?quote:Ferraghini schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:15:
[...]
Nee alleen mijn MBP en een PC op mijn kamer maar die is verbonden met een ethernet-kabel. Hiervoor had ik dit dus niet, ik vind het vreemd dat iemand op mijn netwerk zit![]()
wep is namelijk binnen notime gekraakt.
Hij sluit prima verder, alleen dus niet mooi vlak. In het midden is die wel mooi vlak, maar meer aan de zijkanten niet.quote:Step schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:09:
[...]
Heb 'em zelf wel eens open gemaakt en toen sloot ie ook moeilijk. Soms moet je em iets aan drukken zodat de pinnetjes (zover ik kon zien) verder in de behuizing gaan. Dan is ie weer mooi glad, zal wel tijdens de productie niet helemaal goed opgelet zijn.Het kan zijn dat je iets harder moet drukken.
Ik heb inmiddels maar gebeld en ga zo naar de machouse in woerden. Volgens de persoon aan de telefoon was ik de eerste die met dit verhaal bij hem kwam
Tijn89 wijzigde dit bericht 28-11-2008 11:53 (17%)
Hmm wel raar dat ik dat alleen gister had. Maar ik heb mijn PC een heel andere naam gegeven en onder gedeeld stond voor mij een onbekende PC naam.quote:seppevs schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:24:
[...]
Dat is gewoon die PC hoor. Je zal hem enkel zien als hij effectief aanstaat en verbonden is met je netwerk.
Ik heb ook een PC via ethernet op m'n netwerk, en die zie ik ook op m'n MBP.
Klopt, hier lijkt onze MacBook Pro ook last van te hebben.quote:ChrisM schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:20:
Het blijkt dat er best wel veel mensen zijn die het probleem hebben dat de nieuwe Macbook (Pro) niet goed uit de slaap komt. Ik heb er zelf ook (soms) last van. Voor zover ik weet is er nog geen echte oplossing. Zie hier een discussie: http://discussions.apple....ID=1762377&tstart=135
...call for a Big Lebowski
Heb er bootcamp op gezet, met Vista 64bit.
Heb alle updates laten gebeuren steeds en alles werkt nu ook zeer vlotjes. Alleen 1 probleem, ik kan mijn score niet updaten bij die windows experience EN ik kan dus ook niet AERO aktiveren omdat ie denkt dat mijn systeem dat niet zou aankunnen (wat met een 9600 dus uiteraard wel zo is.
Is er een manier om Aero toch geforceerd aan te zetten of een soort van driver update ofzo zodat mijn experience points juist worden weergegeven?
Dank bij voorbaat!
Canon 450D + Sigma 18-50 /2.8 + 430EXII + Omnibounce, Macbook Pro late 2008 - 4GB - 320GB 7200/min - Remote, Nokia N82 Black, Logitech Z5400
Reg. datum: 04 augustus 2005
Heb je ook na installatie van Vista de bootcamp drivers geïnstalleerd? Dit kan je doen door de bijgeleverde system DVDs van Mac OS X in je drive te proppen (ik geloof dat het DVD nr. 2 is). Je krijgt dan een bootcamp installation wizard en die zorgt ervoor dat VGA / chipset drivers etc. allemaal in orde zijn.quote:Tunboy schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:24:
Heb sinds kort ook een nieuwe MBP, 4GB, 320GB 7200/min.
Heb er bootcamp op gezet, met Vista 64bit.
Heb alle updates laten gebeuren steeds en alles werkt nu ook zeer vlotjes. Alleen 1 probleem, ik kan mijn score niet updaten bij die windows experience EN ik kan dus ook niet AERO aktiveren omdat ie denkt dat mijn systeem dat niet zou aankunnen (wat met een 9600 dus uiteraard wel zo is.
Is er een manier om Aero toch geforceerd aan te zetten of een soort van driver update ofzo zodat mijn experience points juist worden weergegeven?
Dank bij voorbaat!
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.