Reg. datum: 16 december 2003
[Ervaringen] Samsung NC10
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
Nieuw TopicBerichten: 302
Toch voor 419? Ik dacht dat ze m voor 399 zouden gaan verkopen...
Hadden ze alleen de witte of alleen de zwarte?
Volgens de sticker op de diverse internationale versies die ik heb gezien staat 1 jaar. Zie ook hierr.quote:Resinman schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:03:
Er zit toch 2 jaar garantie op de NC10?
Hmm dat wordt ik niet zo blij van. Hoop niet dat zich dat bij mijn exemplaar voordoet.quote:supershoe schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 19:32:
[...]
Via die Duitse review op dit forum uitgekomen waar ze praten over modellen met een Hitachi of Fujitsu harde schijf:
http://forum.eeepcnews.de...mp;st=0&sk=t&sd=a
Mijn Duits is niet zo best, maar wat ik uit de vertaling begrijp is dat sommige modellen met een Fujitsu harde schijf een fluitend geluid kunnen maken. Al hebben anderen er totaal geen last van.
Er is nog geen logica gevonden in de serie nummers om voor je aankoop te zien wat voor harde schijf er in zit.
Ik ben benieuwd hoe het met de Nederlandse modellen zit.
Overigens vrij apart nog steeds over het ontbreken van bluetooth in de Duitse versie.
Bij Mediamarkt verschilt dat per vestiging. Zie eerdere reacties van 439, 419 en 399. Ik wacht geduldig nog een weekje totdat mijn zwart nc10 voor 379 bezorgd wordt.quote:ElayZ schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:37:
Toch voor 419? Ik dacht dat ze m voor 399 zouden gaan verkopen...
funrider wijzigde dit bericht 02-11-2008 02:50 (63%)
Reg. datum: 26 juni 2001
Ik vind de sleeve heel netjes. Redelijk dikke stof die zeker goed zal beschermen tegen krassen. Enige nadeel is dat de flap niet vast gezet kan worden (met klitteband bijvoorbeeld). Die hangt dus altijd los. Maar zeker geen slechte bescherming voor de NC10.
Gisteravond power dvd geinstalleerd en de inhoud van een dvd naar de harde schijf gekopieerd. Dit aangesloten op mijn 66 cm LG LCD-TV (VGA, 1366 x 768 pixels) en zonder haperingen afgespeeld. Ik had hiervoor al een uurtje op de bank zitten internetten, daarna 2 uur film gekeken en nog stond de accu op 42%
Zeer tevreden met de NC10.
Gisteravond power dvd geinstalleerd en de inhoud van een dvd naar de harde schijf gekopieerd. Dit aangesloten op mijn 66 cm LG LCD-TV (VGA, 1366 x 768 pixels) en zonder haperingen afgespeeld. Ik had hiervoor al een uurtje op de bank zitten internetten, daarna 2 uur film gekeken en nog stond de accu op 42%
Zeer tevreden met de NC10.
Volgens de Samsung.nl website:quote:funrider schreef op zondag 02 november 2008 @ 02:44:
Volgens de sticker op de diverse internationale versies die ik heb gezien staat 1 jaar. Zie ook hierr.
Notebook: 2 jaar (batterijen & accessoires 1 jaar)
Garantie: 2 jaar internationale Collect and Return-garantie
Volgens de Dixons website:
Garantieduur : 12 maanden
Volgens de Informatique website:
Garantie: 24 maanden
Niet echt duidelijk
Die verschillende duur van garantie heeft te maken met wie het aanbied. Zo kan Dixons ervoor kiezen om jou 1 jaar te geven en Informatique 2 jaar. Dit is voor hun rekening, de verdere afwikkeling mogen ze zelf uitzoeken met de fabrikant. De fabrikant kan daar buiten ook nog een fabrieksgarantie geven, in dit geval 2 jaar, wat erg netjes is van Samsung.
In Nederland worden alle garantie problemen als eerst geregeld met de verkoper, niet de fabrikant. Europees gezien heb je 2 jaar garantie, maar omdat Nederland een ruimere wet heeft is dat hier iets anders. Hier heb je een jaar plus het recht op een redelijke te verwachten levensduur. Vaak komt het er op neer dat je als klant na de periode die de verkoper biedt moet gaan zeuren om je gelijk te halen en om vervolgens een redelijk deel van kosten te betalen
In Nederland worden alle garantie problemen als eerst geregeld met de verkoper, niet de fabrikant. Europees gezien heb je 2 jaar garantie, maar omdat Nederland een ruimere wet heeft is dat hier iets anders. Hier heb je een jaar plus het recht op een redelijke te verwachten levensduur. Vaak komt het er op neer dat je als klant na de periode die de verkoper biedt moet gaan zeuren om je gelijk te halen en om vervolgens een redelijk deel van kosten te betalen
Sicarius wijzigde dit bericht 02-11-2008 12:30 (8%)
Deze is ook wel aardig als t goed is, iemand uit het MSI Wind topic heeft deze gekocht.

Snikhaas in MSI Wind topic
Snikhaas in MSI Wind topic
Reg. datum: 14 oktober 2004
Reg. datum: 14 oktober 2004
Vind het nogal dubbelzinnig om zo'n grote case te kopen als je voor een portable notebook gaat.
Een sleeve lijkt mij veel handiger.
http://cgi.ebay.com/Anti-...&_trksid=p3286.c0.m14
Een sleeve lijkt mij veel handiger.
http://cgi.ebay.com/Anti-...&_trksid=p3286.c0.m14
jordi.c wijzigde dit bericht 02-11-2008 13:42 (43%)
Reg. datum: 07 oktober 2004
Reg. datum: 07 oktober 2004
Opmerking bij de bestelling van modern:
Ik had hem 1.5 week geleden besteld met de actiecode. Ging gister weer naar de site weer de actiecode ingevuld gewoon voor de lol en kwam ik 10 euro lager uit.
Ze hebben de standaard prijs met 10 euro verlaagd naar 389 Met de actiecode kom je dan uit op 369 euro.
Is niet duur...
Ik had hem 1.5 week geleden besteld met de actiecode. Ging gister weer naar de site weer de actiecode ingevuld gewoon voor de lol en kwam ik 10 euro lager uit.
Ze hebben de standaard prijs met 10 euro verlaagd naar 389 Met de actiecode kom je dan uit op 369 euro.
Is niet duur...
Reg. datum: 29 februari 2004
Reg. datum: 29 februari 2004
Bedankt voor je reply. Voor degenen die de NC10 al in bezit hebben, kunnen jullie misschien vertellen hoe luid (subjectief) het geluid is van de ventilator?quote:jdenbrok schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:57:
[...]
Wat ik begrijp is dat de netbook niet passief gekoeld is. De Duitse forums hebben het namelijk letterlijk over de ventilator, ik geloof zelfs dat de ventilator continu aanstaat zodat hij niet om de zoveel tijd een paar seconden hard hoeft te blazen, maar steeds rustig. Maar er zit een knop op de nc10 om weinig energie te gebruiken en dan zou de ventilator uit blijven.
Reg. datum: 07 december 2003
Reg. datum: 07 december 2003
Kan iemand bevestigen of er een sim kaart slot erop zit, zoals hieronder?

Intrique wijzigde dit bericht 02-11-2008 15:29 (8%)
PSN: ic3zz86
Is er al ergens een zwarte NC10 gespot? Ik zie alleen maar witte NC10's voorbij komen, wordt de zwarte later gereleased? 
Het lijkt erop dat de Samsung leverancier van de MediaMarkt m inderdaad alleen eerst heeft geleverd in het wit. Ik mag aannemen dat de zwarte ook snel geleverd zullen worden. Ik krijg dan ook het idee dat It's,Dixons en Modern.nl de andere nederlandse Samsung importeur hebben en zowel de zwarte als witte rond 8 november aan haar klanten verstuurd/verkoopt. Ik verwacht mijn zwarte Samsung volgende week zaterdag.quote:HIDMAN-X schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:37:
Is er al ergens een zwarte NC10 gespot? Ik zie alleen maar witte NC10's voorbij komen, wordt de zwarte later gereleased?
funrider wijzigde dit bericht 02-11-2008 16:02 (4%)
De sim kaart slot zit er als het goed is op, maar de daadwerkelijke HSDPA mini-pci kaart ontbreekt. Deze zou je er eventueel zelf in kunnen zetten.quote:Intrique schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:28:
Kan iemand bevestigen of er een sim kaart slot erop zit, zoals hieronder?
[afbeelding]
Ik heb net even de accu eruit gehad. Voor de SIM card sleuf zit een stukje wit plastic (dus geen gleuf). Ook zit dat stickertje er niet op.
Ventilator slaat heel soms aan. Tijdens het aanslaan is de ventilator even hoorhaar (niet heel erg ludi overigens), daarna is het een zacht gezoem. Het stoort mij in ieder geval niet (heb harde schijven gehoord die meer lawai maakten). Na ongeveer een minuut gaat de fan weer uit en is de NC10 muisstil
Ventilator slaat heel soms aan. Tijdens het aanslaan is de ventilator even hoorhaar (niet heel erg ludi overigens), daarna is het een zacht gezoem. Het stoort mij in ieder geval niet (heb harde schijven gehoord die meer lawai maakten). Na ongeveer een minuut gaat de fan weer uit en is de NC10 muisstil
Reg. datum: 06 december 2005
Reg. datum: 06 december 2005
Kan iemand bevestigen hoe het RAM geheugen is uit te breiden? Is er één slot voor 2GB DDR2 of zijn er 2 sloten voor max 2x 1GB DDR2? En is ie 533/667/800 Mhz? PC 6400 ondersteuning? Zou dit graag weten, dan kan ik vast wat RAM bestellen voordat mijn NC10 zaterdag komt...
Reg. datum: 27 oktober 2008
Reg. datum: 27 oktober 2008
Is er iemand met een Fujitsu harde schijf in Nederland die dit kan bevestigen, of zijn alle harde schijfen in Nederland Hitachi? Een piepend geluid bij mijn netbook maak ik mij het meeste zorgen over. Heeft mijn oude laptop ook, maar natuurlijk nooit in de winkel (waarschijnlijk veel meer achtergrondgeluid) zodat je er niet eens serieus over kunt klagen. Ik heb overigens een samsung harde schijf in mijn oude laptop gezet, vraag mij af waarom samsung voor zijn netbooks dan andere leveranciers heeft.quote:supershoe schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 19:32:
[...]
Via die Duitse review op dit forum uitgekomen waar ze praten over modellen met een Hitachi of Fujitsu harde schijf:
http://forum.eeepcnews.de...mp;st=0&sk=t&sd=a
Mijn Duits is niet zo best, maar wat ik uit de vertaling begrijp is dat sommige modellen met een Fujitsu harde schijf een fluitend geluid kunnen maken. Al hebben anderen er totaal geen last van.
Er is nog geen logica gevonden in de serie nummers om voor je aankoop te zien wat voor harde schijf er in zit.
Ik ben benieuwd hoe het met de Nederlandse modellen zit.
Reg. datum: 30 mei 2002
Reg. datum: 30 mei 2002
Vandaag de Samsung NC10 gehaald bij de MediaMarkt in Heerlen. Had eigenlijk een order staan bij Modern.nl, 389,-. Maar ben hem vandaag toch maar gaan halen bij de MM. Kon niet meer wachten tot volgende week zaterdag haha
Moet zeggen ben zeer tevreden, heb de fan pas 1x horen aanslaan en dit was bij de eerste keer booten. Verder is hij heel erg stil en maakt de HD geeen gekke geluiden. Op de laagste brightness stand is de tekst nog erg goed te lezen. Ben hem nu normaal aan het gebruiken met Word en Internet, denk dat 7 uur accu tijd goed te halen is zo 
Kan iemand mij vertellen waar je het meeste vooruitgang in merkt mocht je het geheugen uitbreiden van 1 naar 2GB RAM? Of maakt dat voor een netbook niet zoveel uit?
512MB is eigenlijk te weinig, als je paar dingen draait zit ie aan de max. Als je 1GB hebt, gebruik je deze vaak niet eens. Voordat je wat koopt, doe eens ctrl alt del en kijk bij prestaties of je uberhaupt wel meer nodig hebt...kijk bij de onderste streep...idle zal die 300-400 zijn. Waarschijnlijk nog minderquote:Resinman schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:06:
Kan iemand mij vertellen waar je het meeste vooruitgang in merkt mocht je het geheugen uitbreiden van 1 naar 2GB RAM? Of maakt dat voor een netbook niet zoveel uit?
* Asus F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 3 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400RPM * 500 GB WD My Book 7200RPM * MX518 * Xbox 360 + 40 Games * Philips HD-LCD 32'' * HTC Touch Diamond II * Olympus Mini-S * Mio 200 *
Reg. datum: 02 juli 2004
Reg. datum: 02 juli 2004
CTRL+SHIFT+ESC is snellerquote:NeoMe schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:11:
[...]
512MB is eigenlijk te weinig, als je paar dingen draait zit ie aan de max. Als je 1GB hebt, gebruik je deze vaak niet eens. Voordat je wat koopt, doe eens ctrl alt del en kijk bij prestaties of je uberhaupt wel meer nodig hebt...kijk bij de onderste streep...idle zal die 300-400 zijn. Waarschijnlijk nog minder
Reg. datum: 21 maart 2002
Reg. datum: 21 maart 2002
Ik heb zelf een zwart besteld bij modern.nl, voor 369 euro.
Kan iemand die hem al heeft voor mij bevestigen of het mogelijk is XP in het Engels te installeren? Of wordt er slechts een Nederlandse licensie bij gegeven?
- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
Dit topic is gesloten.