www.noflow.nl
[Ervaringen] Samsung NC10
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
Nieuw TopicIk hoop maar dat modern goed heeft ingekocht anders gaat niet iedereen zn nc10 op de 8st krijgen. Ik zit dan in ieder geval thuis te wachten.
Overigens de Duitse versie ligt al in de MediaMarkt (o.a. Heidelberg) las ik. Hoop niet dat straks ook al in MediaMarkt ligt terwijl ik nog +/- een week moet wachten. Denk echter wel dat prijs/2jr garantie en support aan huis wel plussen zijn t.o.v. mediamarkt. Heb daar al eens staan te wachten als d'r iets met je product is. Dat is nummertje trekken zeker in Rdam centrum.
funrider wijzigde dit bericht 30-10-2008 09:08 (61%)
Als het Samsung is die 2 jaar on-site garantie levert, krijg je die ook gewoon bij je Mediamarkt notebook. Is het echter de winkel die deze garantie levert (dat mij vreemd lijkt), tja, dan niet.quote:funrider schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:06:Hoop niet dat straks ook al in MediaMarkt ligt terwijl ik nog +/- een week moet wachten. Denk echter wel dat prijs/2jr garantie en support aan huis wel plussen zijn t.o.v. mediamarkt. Heb daar al eens staan te wachten als d'r iets met je product is. Dat is nummertje trekken zeker in Rdam centrum.
Samsung geeft zelf 1jr garantie. Modern geeft 2jr op al haar verkochten producten.quote:jvdgeest schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:14:
[...]
Als het Samsung is die 2 jaar on-site garantie levert, krijg je die ook gewoon bij je Mediamarkt notebook. Is het echter de winkel die deze garantie levert (dat mij vreemd lijkt), tja, dan niet.
Reg. datum: 25 februari 2003
Reg. datum: 25 februari 2003
tja, Modern kan ook alleen maar aangeven wat ze van hun eigen supplier (samsung nederland?) te horen krijgen. als dat ineens niet haalbaar blijkt te zijn kan Modern daar ook niks aan doen.
ik hoop wel dat ze gewoon vanaf 8 november gaan uitleveren, heb er gister ook een besteld
(met de actiecode, waarvoor dank
)
ik hoop wel dat ze gewoon vanaf 8 november gaan uitleveren, heb er gister ook een besteld
(met de actiecode, waarvoor dank
HTC Magic 32A | MDA Compact IV | Nissan Silvia S14
In Duitsland hebben ze de NC10 NC10-anyNet N270W genoemd, speccies staan erbij, met 6 accucellen is deze.
http://notebook.samsung.d...b7-4a0f-9c70-7e5630c2088f
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Reg. datum: 19 juni 2007
Reg. datum: 19 juni 2007
Waar overigens geen Bluetooth vermeld staat bij de uitgebreide specs. Dat baart me toch enige zorgenquote:Spice schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:28:
In Duitsland hebben ze de NC10 NC10-anyNet N270W genoemd, speccies staan erbij, met 6 accucellen is deze.
Bij Eigenschaften weer wel http://notebook.samsung.d...b7-4a0f-9c70-7e5630c2088fquote:JeroenBvd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:30:
[...]
Waar overigens geen Bluetooth vermeld staat bij de uitgebreide specs. Dat baart me toch enige zorgen
Einfacher Datenaustausch dank einer Vielzahl an Anschlussmöglichkeiten, inklusive einem 3-in-1 Kartenleser, drei USB-Anschlüssen und Bluetooth 2.0+EDR (Enhanced Data Rate), so dass Sie problemlos Bilder, Filme und Daten auf und von nahezu allen modernen Kameras, periphären oder audiovisuellen Geräte transferieren können
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Net voor grap even de BCC hier in de buurt gebeld en naar de NC10 gevraagd.
De dame aan de tel zei dat zij ze ook gaan verkopen en ze als het goed is zeer binnenkort geleverd gaan krijgen!
Ze keek in het systeem en zag dat er van beide 500 in bestelling staan. (de NC10-KA04NL = wit en deNC10-KA06NL = zwart, zij kon niet zien wat voor kleur alleen typenrs) De prijs die in het systeem staat is 419 maar toen ik zei dat modern hem voor 389 had staan zei ze dat als dat zo is dat ze dan daaronder zullen gaan zitten maar dat het dan verwerkt wordt op het moment dat ze daadwerkelijk geleverd gaan worden.
Ik heb m voor de zekerheid telefonisch gereserveerd (krijg je de bon thuisgestuurd, geen aankoopverplichting heb ik nagevraagd)
Want bij modern weet ik t allemaal niet hoor, voor tzelfde geld krijgen ze er veel te weinig binnen en grijp ik ernaast. Als BCC eerder is dan annuleer ik modern gewoon direct. Maar ik wordt dus gebeld als ie binnen is bij BCC, ze verwachtte ergens volgende week.
De dame aan de tel zei dat zij ze ook gaan verkopen en ze als het goed is zeer binnenkort geleverd gaan krijgen!
Ze keek in het systeem en zag dat er van beide 500 in bestelling staan. (de NC10-KA04NL = wit en deNC10-KA06NL = zwart, zij kon niet zien wat voor kleur alleen typenrs) De prijs die in het systeem staat is 419 maar toen ik zei dat modern hem voor 389 had staan zei ze dat als dat zo is dat ze dan daaronder zullen gaan zitten maar dat het dan verwerkt wordt op het moment dat ze daadwerkelijk geleverd gaan worden.
Ik heb m voor de zekerheid telefonisch gereserveerd (krijg je de bon thuisgestuurd, geen aankoopverplichting heb ik nagevraagd)
Want bij modern weet ik t allemaal niet hoor, voor tzelfde geld krijgen ze er veel te weinig binnen en grijp ik ernaast. Als BCC eerder is dan annuleer ik modern gewoon direct. Maar ik wordt dus gebeld als ie binnen is bij BCC, ze verwachtte ergens volgende week.
ElayZ wijzigde dit bericht 30-10-2008 14:16 (5%)
Reg. datum: 27 oktober 2008
Modern staat niet in het rijtje van bedrijven die meetellen voor BCC laagste prijs garantie. En ik begreep dat IT's in dezelfde keten zit als modern, maar hem ook voor 419 euro aanbiedt. Dus ik vraag me af of BCC inderdaad naar beneden zal gaan. En geloof zeker niet naar 369 euro.
Ik hoop maar gewoon dat alles netjes klopt bij modern en dat ik over een ruime week met de nc10 kan gaan spelen.
Ik hoop maar gewoon dat alles netjes klopt bij modern en dat ik over een ruime week met de nc10 kan gaan spelen.
Reg. datum: 29 februari 2004
Reg. datum: 29 februari 2004
Na lang piekeren over een keuze tussen netbooks en duurdere 12,1" en 13,3" ultraportable notebooks is dit denk ik de netbook die ik wil gaan kopen. Alleen jammer van die dikke randen rond de monitor, ik had liever gezien dat ze die zinloze webcam hadden weggelaten en een 12" monitor met een WXGA-resolutie hadden geplaatst. Dan hadden ze die dikke randen weg kunnen laten, de ruimte effeciënter kunnen gebruiken en had de touchpad ook nog iets groter kunnen zijn.
Het lijkt erop dat Samsung als een van de eersten begrijpt dat een lange batterijduur standaard hoort te zijn op een netbook, zo zie ik het graag. Een 160 GB hard disk is ook netjes.
Er is echter nog een belangrijke vraag voor mij, is deze netbook passief gekoeld? Of als ie actief wordt gekoeld, is deze stil? En de hard disk, hoe stil en snel is deze (zijn er HD Tune metingen beschikbaar of iets dergelijks, want de review van Laptop Magazine is niet echt gedetailleerd over de prestaties van de hard disk). En is de hard disk makkelijk te vervangen zoals bij andere netbooks? Lijkt mij een goed idee om er een SSD in te bouwen ter vervanging van de hard disk wanneer die goedkoper worden. Hopelijk wordt deze ook snel gereviewed op NotebookReview.com.
Het lijkt erop dat Samsung als een van de eersten begrijpt dat een lange batterijduur standaard hoort te zijn op een netbook, zo zie ik het graag. Een 160 GB hard disk is ook netjes.
Er is echter nog een belangrijke vraag voor mij, is deze netbook passief gekoeld? Of als ie actief wordt gekoeld, is deze stil? En de hard disk, hoe stil en snel is deze (zijn er HD Tune metingen beschikbaar of iets dergelijks, want de review van Laptop Magazine is niet echt gedetailleerd over de prestaties van de hard disk). En is de hard disk makkelijk te vervangen zoals bij andere netbooks? Lijkt mij een goed idee om er een SSD in te bouwen ter vervanging van de hard disk wanneer die goedkoper worden. Hopelijk wordt deze ook snel gereviewed op NotebookReview.com.
Wat ik begrijp is dat de netbook niet passief gekoeld is. De Duitse forums hebben het namelijk letterlijk over de ventilator, ik geloof zelfs dat de ventilator continu aanstaat zodat hij niet om de zoveel tijd een paar seconden hard hoeft te blazen, maar steeds rustig. Maar er zit een knop op de nc10 om weinig energie te gebruiken en dan zou de ventilator uit blijven.quote:F for Fragging schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:20:
Er is echter nog een belangrijke vraag voor mij, is deze netbook passief gekoeld? Of als ie actief wordt gekoeld, is deze stil?
Reg. datum: 14 oktober 2004
Reg. datum: 14 oktober 2004
die batterijtest van 7.30 uur is over gedaan en het bleek dat die 7.30 bij de laagst mogelijke brightness was, maar op 50% alsnog 6.30 uur
http://blog.laptopmag.com...urs-but-at-low-brightness
http://blog.laptopmag.com...urs-but-at-low-brightness
Reg. datum: 30 mei 2002
Reg. datum: 30 mei 2002
Klinkt allemaal goed, eigenlijk wil ik hem ook wel graag bestellen. Maar ik ga eens kijken wat de prijzen gaan doen zodra hij echt verkrijgbaar is.
Reg. datum: 08 november 2005
Hmm. Bij de Duitse versie dus toch geen bluetooth...
"Nachtrag: Es ist KEIN Bluetooth-Modul eingebaut!"
Ik weet nog niet of dat een reden is voor mij om de bestelling te annuleren....
[Edit]: bij de specs op de Nederlandse Samsung site staat dat er wel BT op zit. Weer geldt: Afwachten maar weer. //edit
"Nachtrag: Es ist KEIN Bluetooth-Modul eingebaut!"
Ik weet nog niet of dat een reden is voor mij om de bestelling te annuleren....
[Edit]: bij de specs op de Nederlandse Samsung site staat dat er wel BT op zit. Weer geldt: Afwachten maar weer. //edit
Oboemel wijzigde dit bericht 31-10-2008 11:25 (24%)
Ben ik de enige die het zwaar absurd vindt dat er bij dit soort dingen altijd 1001 verschillende versies bestaan, die ook per land nog eens (behalve keyboard natuurlijk) anders zijn.
Dit schept toch niet echt duidelijkheid voor de consument. Wij zitten ons nu dus af te vragen of samsung bij het bouwen van de nederland-zending genoeg onderdelen overhad om er de 160gb HD, bluetooth en 1gb ram in te knallen.
Dit schept toch niet echt duidelijkheid voor de consument. Wij zitten ons nu dus af te vragen of samsung bij het bouwen van de nederland-zending genoeg onderdelen overhad om er de 160gb HD, bluetooth en 1gb ram in te knallen.
www.noflow.nl
Tja. Ik vraag me ook af wat t nut is van zoveel verschillende uitvoeringen. Ik snap dat er een aantal verschillende markten met andere wensen zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat er veel verschil is tussen bv de Duitse en de Nederlandse markt....het lijkt me vooral duurder om verschillende modellen te moeten maken, ook al bespaar je wat kosten op de onderdelen.
Het wordt op deze manier inderdaad vrij verwarrend.
Het wordt op deze manier inderdaad vrij verwarrend.
Wel vrij typisch dat de Duitsers een versie hebben zonder Bluetooth. Kan me bijna niet voorstellen. Op de Duitse netbook site werd wel vermeld dat ie gewoon bluetooth heeft. En nog steeds overigens. Maar de diverse shops in .de tonen inderdaad niets of zoals bij amazon.de alleen optioneel. Terwijl ieder andere versie (land) dit wel heeft. Ik verwacht echt dat NL gewoon de Bluetooth, 1Gb en 160GB en 6cell heeft. Zoals het ook in iedere shop staat vermeld.
Ook leuk dat er naast het mainstream qwerty toetsenbord (nl,us,uk) ook azerty (belgie/frankrijk? met speciale franse tekens neem ik aan) en de Duitsers hebben weer een ander toetsenbord met ook al hun speciale tekens ö e.d. Had laatst ook toen op kantoor in Duitsland achter pc zat mega irritant. Gelukkig zijn er laptops uitgevonden die je mee kunt nemen uit je eigen land
Ook leuk dat er naast het mainstream qwerty toetsenbord (nl,us,uk) ook azerty (belgie/frankrijk? met speciale franse tekens neem ik aan) en de Duitsers hebben weer een ander toetsenbord met ook al hun speciale tekens ö e.d. Had laatst ook toen op kantoor in Duitsland achter pc zat mega irritant. Gelukkig zijn er laptops uitgevonden die je mee kunt nemen uit je eigen land
funrider wijzigde dit bericht 31-10-2008 10:39 (7%)
Deze samsung netbook staat in het krantje van MM Almere voor 399 euro.
En het krantje cq. aanbieding is geldig vanaf... ?!?quote:cc12 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:30:
Deze samsung netbook staat in het krantje van MM Almere voor 399 euro.
En met welke specs is ie te krijgen voor 399,-?
Ik zie m niet staan in dit krantje: http://www.mediamarkt.nl/...18160&catalogId=17623
maybe nieuwer krantje? Deze loopt tot 2 nov
maybe nieuwer krantje? Deze loopt tot 2 nov
Reg. datum: 31 oktober 2008
Reg. datum: 31 oktober 2008
Bij it's in Utrecht vanaf volgende week voor 391,- volgens de vriendelijke dame aan de telefoon.
Dixons verwacht dinsdag voorraad, maar dat is niet zeker. Verkoper kon geen prijzen geven.
Dixons verwacht dinsdag voorraad, maar dat is niet zeker. Verkoper kon geen prijzen geven.
Er zit toch 2 jaar garantie op de NC10?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
Dit topic is gesloten.