Hoofdcategorieën
Topicacties

Browser: Google Chrome - Deel II

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Simple user
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
dennus2006 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:45:
[...]

Gelijk een bug-report gemaakt erover :)
Waar kan ik die vinden?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Simple user
Reg. datum: 13 oktober 2000

Ooo, ik dacht dat je ergens een issue had gerapporteerd, via het een website.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

boe!
Reg. datum: 25 juni 2001

quote:
Source Repository... Manier om source code op te slaan(soort database) en oude source terug te kunnen halen etc etc... google er maar eens op :)

INTEL 8086 4.77 Mhz @ 12Mhz watercooled, 640kb main mem(neeeh neeh, neh neeh neeeh), 20mb Seagate, Noname amber monochroom 14", Hercules monochroom video plankie, Star NL-10 Matrix printer

Reg. datum: 18 februari 2002

Gisteren geïnstalleerd op de laptop. Nu al enthousiast. Bij het installeren op de desktop gebeurt echter iets raars. Je kunt niet aangeven waar het programma geïnstalleerd moet worden. Nu heb ik geen C schijf in mijn systeem en het installatieprogramma van Chrome houdt daar geen rekening mee. De PC loopt derhalve vast op de installatie, zeurende dat er geen C schijf gevonden is. Iemand hier al mee te maken gehad? Oplossing gevonden?

Arwen / Kayne

Hoe werken die bookmarks nu eigenlijk? :?
Ik heb een bookmark gemaakt door naast de url op het sterretje te klikken, de bookmark staat nu op de Bookmark Bar.
Maar die bar wil ik niet gebruiken, ik dacht dat ik de naam van de bookmark gewoon in de omnibar kon intypen, maar dat doet hij dus niet? :?

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Reg. datum: 03 januari 2003

Bookmarks volg ik ook niet helemaal, zonder die hele balk weer te geven kan je niet ergens snel een lijstje vandaan toveren ? Raar...

Verder echt een fijne browser ! Rendered retesnel, heerlijk :) Middle mouse probleem is alleen wel verschrikkelijk irritant. Als je iets van software/drivers voor je muis geïnstalleerd hebt dan kan je daar vaak ook wel een scroll optie kiezen (bij logitech bijv. Autoscroll), dan kan je alleen niet meer met je middelste knop tabbladen sluiten, nog vervelender.

Cambridge Audio :)

quote:
kingrichard47 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:00:
Bookmarks volg ik ook niet helemaal, zonder die hele balk weer te geven kan je niet ergens snel een lijstje vandaan toveren ? Raar...

Verder echt een fijne browser ! Rendered retesnel, heerlijk :) Middle mouse probleem is alleen wel verschrikkelijk irritant. Als je iets van software/drivers voor je muis geïnstalleerd hebt dan kan je daar vaak ook wel een scroll optie kiezen (bij logitech bijv. Autoscroll), dan kan je alleen niet meer met je middelste knop tabbladen sluiten, nog vervelender.
Exactemundo spijker op z'n kop. Voor mij daarom nog geen Chrome voor mij maar good ol' Firefox.
Verder prima browser zo na een halfuurtje surfen te beoordelen.

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Ik gebruik AdMuncher om op bepaalde sites adds te blocken (niet op Tweakers, want dan wordt Femme boos op me). In FF en IE werkt dat goed, maar in Chrome werkt het niet goed. Als ik bv op geenstijl kijk dan zie ik daar een-of-andere pokeradvertentie staan die in FF en IE niet voor de dag komt. :S
Reg. datum: 30 juni 2001

quote:
pven schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:57:
Ik gebruik AdMuncher om op bepaalde sites adds te blocken (niet op Tweakers, want dan wordt Femme boos op me). In FF en IE werkt dat goed, maar in Chrome werkt het niet goed. Als ik bv op geenstijl kijk dan zie ik daar een-of-andere pokeradvertentie staan die in FF en IE niet voor de dag komt. :S
Die pokeradvertentie staat op gs.nl/images/ o.i.d. Deze is niet afkomstig van een adserver. Misschien dat dit uitmaakt? Ik kan hem hier met Opera ook niet blocken omdat dan alle overige afbeeldingen ook niet werken.

Sunglasses at night

quote:
RemcoDelft schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:38:
[...]

Filecache of enig ander zinnig gebruik moet er dan toch voor zorgen dat dit met weinig diskactie kan? Elk half uur een paar seconden schrijven vind ik niet passen bij een snelle browser.
Het lijkt me ook meer een manier om de server te ontlasten (zeker gedurende de eerste periode) dan om je browser sneller te maken.

Dan nog de vraag: wat is een PGO build? Ik ken heel die term niet en er zijn teveel PGO TLA's om wegwijs te worden uit de zoekresulaten.

Wellicht is handleiding over het downloaden en builden ervan een leuke toevoeging voor de startpost. Natuurlijk is zoiets ook wel te vinden na veel uitzoekwerk, maar het zou het wat toegankelijker maken voor geïnteresseerde newbs (O-)).

being high is my total existence
Catch Interactive

HoN: Drijfjacht

Nou, zodra AdblockPlus ook werkt voor Chrome ben ik over. Lekker snel, lekker weinig bullshit.
Oh, is de theme aan te passen? Ik heb het niet zo op babyblauw.

Core i7 920 @ 3330MHz | Gigabyte X58-UD5 | Radeon 4890 | Scythe Mugen 2 | X-Fi Titanium | 6GB OCZ 1600MHz CL7 | 1TB Seagate Barracuda 7200.12 | Samsung 226BW | Coolermaster 700W

Rare vogel
Reg. datum: 14 september 2000

quote:
Ok, uiteraard. Maar waar staat die source? Of gaat dat gewoon met een switch? Iets meer uitleg zou ik zeer waarderen. d:)b

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Shun Goku Satsu

quote:
Punksmurf schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:20:
[...]

Het lijkt me ook meer een manier om de server te ontlasten (zeker gedurende de eerste periode) dan om je browser sneller te maken.

Dan nog de vraag: wat is een PGO build? Ik ken heel die term niet en er zijn teveel PGO TLA's om wegwijs te worden uit de zoekresulaten.

Wellicht is handleiding over het downloaden en builden ervan een leuke toevoeging voor de startpost. Natuurlijk is zoiets ook wel te vinden na veel uitzoekwerk, maar het zou het wat toegankelijker maken voor geïnteresseerde newbs (O-)).
quote:
_the_crow_ schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:30:
[...]
Ok, uiteraard. Maar waar staat die source? Of gaat dat gewoon met een switch? Iets meer uitleg zou ik zeer waarderen. d:)b
Hier staat het een en ander. :)
Reg. datum: 09 februari 2004

Wie is al tegen problemen aangelopen met de nieuwe JS engine... Ik ben er achtergekomen dat een van mijn eigen JS scripts niet werkt bij Chrome, en wel bij Safari, IE6/7 en FF2/3. Ik draai zelf verder geen Windows, speciaal een laptop geleend om thuis even uitgebreid Chrome te kunnen testen, maar zijn er hier praktijkgebruikers die hier vaker tegen aanlopen? Ik lees er nog weinig over namelijk.

Sunglasses at night

Oguz286: bedankt, dat klinkt alsof ik het ga begrijpen ;). Morgen maar eens een poging wagen.

Blijft alleen dat PGO gebeuren nog over... zoeken levert niks op (letterlijk als ik dat op de chromium pagina doe).

being high is my total existence
Catch Interactive

Shun Goku Satsu

quote:
Punksmurf schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:49:
Oguz286: bedankt, dat klinkt alsof ik het ga begrijpen ;). Morgen maar eens een poging wagen.

Blijft alleen dat PGO gebeuren nog over... zoeken levert niks op (letterlijk als ik dat op de chromium pagina doe).
Ik citeer even van dit stukje van het web:
quote:
A PGO build consists of two passes: a first pass to build instrumented binaries, then a second pass to re-build optimized binaries using profile information gleaned from running the instrumented binaries.
Je hebt er dus een profiler voor nodig die een instrumented build voor je maakt en met de informatie daaruit een geoptimaliseerde build voor je maakt. Hoe dat precies te werk gaat weet ik helaas niet precies. :P Ik weet alleen hoe je een profilebuild kan maken met gcc, maar niet met visual studio. Het beste kan je even googlen. :)

EDIT: Ah kijk aan!

Oguz286 wijzigde dit bericht 05-09-2008 01:00 (4%)

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
Noork schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:15:
[...]

Die pokeradvertentie staat op gs.nl/images/ o.i.d. Deze is niet afkomstig van een adserver. Misschien dat dit uitmaakt? Ik kan hem hier met Opera ook niet blocken omdat dan alle overige afbeeldingen ook niet werken.
Ik denk dat je idd gelijk hebt. Nu zie ik de advertentie overigens in geen enkele browser meer, misschien dat de campagne weer voorbij is. Hoe-dan-ook: geen Chrome-probleem. :)
marrk
Reg. datum: 09 juli 2002

Maffigheid... op mijn eee kan ik wel omlaag scrollen met de zijkant van mijn touchpad, maar omhoog scrollen kan niet. Dat zijn wel de maffere bugs.
Maar over het algemeen ben ik nog steeds erg goed te spreken over Chrome. Ik hoop dat er snel een volgende beta of RC komt.
Using Wind (the MSI U one-2-3)

quote:
Hans C schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:15:
Gisteren geïnstalleerd op de laptop. Nu al enthousiast. Bij het installeren op de desktop gebeurt echter iets raars. Je kunt niet aangeven waar het programma geïnstalleerd moet worden. Nu heb ik geen C schijf in mijn systeem en het installatieprogramma van Chrome houdt daar geen rekening mee. De PC loopt derhalve vast op de installatie, zeurende dat er geen C schijf gevonden is. Iemand hier al mee te maken gehad? Oplossing gevonden?
Op de devsite (Chromium) staat heel vrolijk een zippertje op je te wachten om op jouw locatie te worden uitgepakt :)

I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247 Pulse mee bij WhatPulse!

Reg. datum: 18 mei 2007

Weet er iemand of er een mogelijkheid is om je bladwijzers te benaderen met je toetsenbord adhv sneltoetsen? Iedere keer mijn muis moeten nemen vind ik maar irritant...

Reg. datum: 22 april 2007

@mngm
wat dacht je van CTRL-TAB zo kun je bladeren door de tabbladen :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: