Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Eindeloos
Reg. datum: 05 maart 2006

quote:
Deddiekoel schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:17:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn iPhone 3G besteld. T-Mobile zei dat Apple garandeert binnen 6 weken te leveren. Ik hoop natuurlijk dat hij sneller komt. Hoe lnag hebben mensen hier moeten wachten?
Momenteel ben ik met name benieuwd naar Visual Voicemail verder ken ik het apparaat al.

Wat ik me ook afvraag of er hier mensen zijn met een hotmail account en hoe die dat synchroniseren met hun iPhone. Dit is nl. denk het belangrijkste wat ik ga missen tov Windows Mobile telefoon!
Ik heb ongeveer 2 weken moeten wachten, 15 juli gereserveerd.

Wat ik eigenlijk nog wel wil weten (misschien voor de hand liggend), als ik m'n POP3 mail ophaal, gaat het dan, net als normaal, ook van de server af, dus dat ik het thuis niet meer kan ontvangen? Of is er een andere manier, zodat dat wel kan?

edit:
Sorry, dubbelpost!

SELECT * FROM library

quote:
metallicelmo schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:39:
[...]

Misschien is dat het wel, hehe zit ik een beetje verkeerde tips te geven 8)7
Inderdaad....de homebutton moest er ook bij. _/-\o_ Nu doet ie 't wel meteen goed.
Reg. datum: 12 augustus 2005

quote:
endness schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:23:
[...]

Ik heb ongeveer 2 weken moeten wachten, 15 juli gereserveerd.

Wat ik eigenlijk nog wel wil weten (misschien voor de hand liggend), als ik m'n POP3 mail ophaal, gaat het dan, net als normaal, ook van de server af, dus dat ik het thuis niet meer kan ontvangen? Of is er een andere manier, zodat dat wel kan?

edit:
Sorry, dubbelpost!
POP3 mail gaat inderdaad van de server af rechtstreeks naar je iPhone.. Ik weet dat je in Outlook bijvoorbeeld kan instellen dat ie de mail ook een aantal dagen op de server moet laten staan zodat je die mail ook nog op een andere plek kan ophalen via POP3.. Ik weet alleen niet of dit bij de iPhone ook kan

Reg. datum: 13 juli 2008

quote:
psychonikeo schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:36:
[...]

je geeft het antwoord al.. dubbel"tappen" = zoomen.
Dat snap ik... De vraag is alleen, kan ik dan op een of andere manier een dubbelklik simuleren?
quote:
vgroenewold schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:54:
[...]

Beetje oefenen denk ik. Als ik een pagina volledig in beeld heb (dus met hele kleine links), dan pakt Safari deze vaak wel als ik 1x klik. Echter, wil je zekerder van je zaak zijn, even dubbel-tappen of inzoomen met wijs- en duimvinger en dan klikken.
Het gaat erom dat ik niet kan dubbelklikken op links (omdat ie dan zoomt), terwijl sommige functionaliteiten eisen dat je dubbel klikt ;)

Edit:
Weet iemand trouwens hoe je webmail geconfigureerd krijgt? Je weet wel, als je je eigen domein hebt en je gaat via cpanel naar je mail...die mailbox wil ik toevoegen... Weet alleen niet welke waarde ik moet invoeren op de iphone :/

RickV. wijzigde dit bericht 01-08-2008 13:56 (13%)

quote:
RickV. schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:55:
[...]

Dat snap ik... De vraag is alleen, kan ik dan op een of andere manier een dubbelklik simuleren?

[...]

Het gaat erom dat ik niet kan dubbelklikken op links (omdat ie dan zoomt), terwijl sommige functionaliteiten eisen dat je dubbel klikt ;)

Edit:
Weet iemand trouwens hoe je webmail geconfigureerd krijgt? Je weet wel, als je je eigen domein hebt en je gaat via cpanel naar je mail...die mailbox wil ik toevoegen... Weet alleen niet welke waarde ik moet invoeren op de iphone :/
Als je een eigen domein hebt, dan heb je meestal ook POP3 email.. Dit zou ik even checken bij de provider waar je je domein hebt.

Reg. datum: 31 maart 2006

Ik kon even iets niet vinden,

Ik heb een AT&T Iphone 3g, met zo een turbo sim,
Ik jailbreak niet, maar stel dat er iets mee fout gaat (defect) heb ik dan hier garantie ?

Op papier doe ik natuurlijk niets fout, ik heb de orginele bon en ik heb een (niet werkende) AT&T sim

Ik weet dat een USAmacbook hier gewoon garantie heeft via apple, maar heeft de iphone dit ook (mits niet gejailbreakd of unlockd etc)

quote:
metallicelmo schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:33:
[...]

POP3 mail gaat inderdaad van de server af rechtstreeks naar je iPhone.. Ik weet dat je in Outlook bijvoorbeeld kan instellen dat ie de mail ook een aantal dagen op de server moet laten staan zodat je die mail ook nog op een andere plek kan ophalen via POP3.. Ik weet alleen niet of dit bij de iPhone ook kan
Mijn iphone trekt mijn mailserver niet leeg hoor,

ik heb de instellingen door itunes laten syncen met me macbook pro,
mogelijk dat het daarom blijft staan, aangezien me MBP ok een kopie achterlaat, en ik hem op me macpro alleen maar leeg

quote:
Donstil schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:22:
Ik kon even iets niet vinden,

Ik heb een AT&T Iphone 3g, met zo een turbo sim,
Ik jailbreak niet, maar stel dat er iets mee fout gaat (defect) heb ik dan hier garantie ?

Op papier doe ik natuurlijk niets fout, ik heb de orginele bon en ik heb een (niet werkende) AT&T sim

Ik weet dat een USAmacbook hier gewoon garantie heeft via apple, maar heeft de iphone dit ook (mits niet gejailbreakd of unlockd etc)
Volgens mij moet dat gewoon kunnen.. Ik weet wel dat er in Nederland een aantal webshops zijn die iPhones verkopen (simlockvrij, dus gekraakt) en die hebben geen fabrieksgarantie, dit heb ik nagevraagd.. Die turbosim veranderd volgens mij niets aan je iPhone software toch? Lijkt me dat je dan wel garantie hebt, maar waarschijnlijk via de plek waar je hem hebt aangeschaft..

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
metallicelmo schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:33:
[...]

Kan je instellen onder Instellingen, Mail (etc), Account kiezen, Geavanceerd, Verwijder van Server

quote:
endness schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:23:
[...]

.....

edit:
Sorry, dubbelpost!
Om de berichten op de server te laten moet je geen POP3 account instellen op je Iphone maar een IMAP4 account. Kan vaak met dezelfde gegevens als met je pop3 account. Als het niet lukt moet je even de juiste server voor binnenkomende post-gegevens opzoeken bij jouw ISP.

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
manuevg77 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:51:
[...]

Om de berichten op de server te laten moet je geen POP3 account instellen op je Iphone maar een IMAP4 account. Kan vaak met dezelfde gegevens als met je pop3 account. Als het niet lukt moet je even de juiste server voor binnenkomende post-gegevens opzoeken bij jouw ISP.
Nee hoor, ik gebruik gewoon mijn pop3 chello account, gaat prima
Volgens mij ondersteunen ze niet eens IMAP

PSN id hvandervelden

Haha ik heb zo'n i-SmartSim 2008 kaartje bij dealextreme besteld en nu kan ik gewoon mijn vodafone abonnementskaartje gebruiken in de nederlandse T-Mobile locked iPhone.
kaartje is wel te dik en heb wat moeten uithollen in de simhouder en ik kreeg hem er net niet fatsoenlijk uit dus wil een reserve simhouder bijbestellen welke ik helemaal passend kan maken maar mijn iPhone is dus "simlockvrij" als ik dat wil :)

Sony DSC-A300 +Sigma 17-70 + SAL75-300 | Apple iPhone 3Gs 16 Gb Black/ ACER Aspire 7520G-502G32Mi / ACER Aspire One A150-1GB / SAMSUNG PS-42Q92H / PS3 / Wii

quote:
heb je wel dat chip stukje uit je sim geknipt ? zag filmpjes op youtube waar het makkelijk paste namelijk

Donstil wijzigde dit bericht 01-08-2008 15:44 (54%)

SELECT * FROM library

Even een vraag die waarschijnlijk al ergens is langsgekomen, maar wat lastig vindbaar (lees onvindbaar) is in de 12 voorgaande topics ; hoe kan ik m'n iPhone 3G laten verbinden met m'n XP laptop over WiFi, zodat de iPhone gebruik maakt van de laptop als 'router' naar m'n LAN (Ik heb hier namelijk geen wireless AP, maar wel een laptop met WiFi) ?
Dus niet andersom (de iPhone gebruiken als 3G modem voor m'n laptop) want daarvan heb ik al begrepen dat ik moet jailbreaken.

Ik heb net even zitten klooien met ad-hoc netwerken en gedurende 4 minuten werkte het, maar het stierf helaas heel snel af.

MarcelG wijzigde dit bericht 01-08-2008 16:06 (19%)

Reg. datum: 08 februari 2008

je wild dus je laptop als hotspot gebruiken zeg maar?

-edit-
typo

skinny666 wijzigde dit bericht 01-08-2008 16:32 (17%)

Reg. datum: 13 mei 2007

Ja dat is wat hij bedoelt.

Ik ben benieuwd of Apple nog wat gaat zeggen regarding de scheurtjes in de behuizing.

Xbox 360 tag: Batumulia

aaibaar
Reg. datum: 25 september 2004

quote:
Robbeke schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:22:
even kort antwoordje op aantal opmerkingen uit voorgaande pagina's:

- Blurry 5 MPix fotos: Itunes maakt kleinere versies (resolutie) van de foto's en zet ze zo op de Iphone. Hij zet de originele 5MPixel versie niet rechtstreeks op de iPhone. De crashes zullen een ander probleem zijn. In iTunes de crashdumps laten opsturen naar Apple voor onderzoek is het enige dat je kan doen denk ik.
Beter lezen jij ;)
quote:
MarcelG schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:05:
Even een vraag die waarschijnlijk al ergens is langsgekomen, maar wat lastig vindbaar (lees onvindbaar) is in de 12 voorgaande topics ; hoe kan ik m'n iPhone 3G laten verbinden met m'n XP laptop over WiFi, zodat de iPhone gebruik maakt van de laptop als 'router' naar m'n LAN (Ik heb hier namelijk geen wireless AP, maar wel een laptop met WiFi) ?
Dus niet andersom (de iPhone gebruiken als 3G modem voor m'n laptop) want daarvan heb ik al begrepen dat ik moet jailbreaken.

Ik heb net even zitten klooien met ad-hoc netwerken en gedurende 4 minuten werkte het, maar het stierf helaas heel snel af.
Edit....
Maruhm, waarom zou je dat willen aangezien je met je iPhone toch altijd internet hebt...

Wootism wijzigde dit bericht 01-08-2008 16:40 (30%)

Reg. datum: 13 mei 2007

Dat bedoelt hij niet, hij wil zijn laptop laten fungeren als router. Niet andersom

Xbox 360 tag: Batumulia

Reg. datum: 08 februari 2008

het kan wel maar ik weet niet hoe ik zal eens kijken of ik het kan vinden.
ik het trouwens een mac of windows bak die laptop is ook wel makelijk om te weeten :)

3283-6622-6398-7110

Zijn er mensen hier met een Universal dock?
Ik heb er net een gekocht maar kan er nog nix mee omdat ik nog niet de juiste adapters heb. Ik moet een adapter hebben voor de iPod Mini en de iPhone 3G. Deze (dure) krengen worden echter alleen per 3 verkocht en dus ga ik er van allebei 2 over hebben.
Zijn er wellicht mensen hier die geïnteresseerd zijn? If so, DM me maar!

Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots

SELECT * FROM library

Ja, ik wil m'n XP machine laten fungeren als 'hotspot' voor m'n iPhone.
En ja, ik heb altijd internet met de iPhone, maar ik wil nu geen toegang tot het internet, maar juist tot het intranet.
Daar zit namelijk de Exchange omgeving van m'n baas. Nu moet ik heel omslachtig de VPN verbinding openen, en krijg ik daarna m'n mail gepusht over 3G/VPN, maar elke 15 minuten klapt die verbinding er standaard uit.

Als ik dit werkend krijg gaat alles helemaal easy werken, en dat is altijd leuk. :)
  • thuis : 20 mbit wifi met m'n thuis netwerk (sneller en energiezuiniger dan 3G)
  • onderweg : 3G
  • werk : zodra ik m'n laptop aan zet een automatische wifi verbinding naar 't bedrijfsnetwerk waardoor m'n mail meteen binnenkomt, net als m'n agenda etc. Tegelijkertijd via de werk-proxy toegang tot 't internet.
Dan ga ik de tijd van 'ActiveSync' met 'n USB kabel op m'n TyTN2 dus echt niet meer missen. :-)

EDIT: Dit lijkt te werken: http://cnettv.cnet.com/9742-1_53-28619.html
Ik dacht dat ik het eerder vandaag hetzelfde gedaan had 8)7 ....even afwachten.

MarcelG wijzigde dit bericht 01-08-2008 17:11 (12%)

Reg. datum: 19 juli 2008

Hoe veilig is het uitvoeren van een DFU?

De problemen met de batterij zijn nog steeds niet opgelost :(
TPH wacht op antwoord van het hoofdkantoor, want ze weten niet hoe ze hiermee om moeten gaan.

Kan ik veilig proberen of een DFU mijn probleem oplost? Of kleven er risico's aan het uitvoeren van een DFU?

quote:
Phoniac schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:11:
Hoe veilig is het uitvoeren van een DFU?

De problemen met de batterij zijn nog steeds niet opgelost :(
TPH wacht op antwoord van het hoofdkantoor, want ze weten niet hoe ze hiermee om moeten gaan.

Kan ik veilig proberen of een DFU mijn probleem oplost? Of kleven er risico's aan het uitvoeren van een DFU?
Vrijwel geen risico, natuurlijk de kans dat er iets fout gaat, maar heb nog niemand gehoord/gelezen waarvan de iPhone niet uit de DFU modus kwam.
PSN id hvandervelden

quote:
Donstil schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 15:41:
[...]

heb je wel dat chip stukje uit je sim geknipt ? zag filmpjes op youtube waar het makkelijk paste namelijk
Ja maar de chip die op dat kaartje zit is dikker als wat de iphone toelaat. scheelt bijna een halve mm.
heb de simhouder al iets uitgehold maar wil hem niet helemaal verneuken. Probleem is dat als de sim met het kaartje er helemaal inzit hij net achter de rand van de behuizing valt en daar dan dus ook achter blijft hangen met het verwijderen.
daarom probeer ik nog wel een losse simhouder waarbij ik het nog verder uithol waardoor het wel makkelijk zou moeten passen.

Sony DSC-A300 +Sigma 17-70 + SAL75-300 | Apple iPhone 3Gs 16 Gb Black/ ACER Aspire 7520G-502G32Mi / ACER Aspire One A150-1GB / SAMSUNG PS-42Q92H / PS3 / Wii

Reg. datum: 30 maart 2006

Hebben julie er allemaal ook last van dat de iPhone gewoon stof aan het happen is tussen de rand van het beeldscherm en de behuizing in? er komen gewoon lekker veel deeltjes tussen te zitten terwijl de rand dus niet erg breed is.

[no00wa] --> The Chronicles of Spellborn ( www.tcos.com ) MMORPG van het jaar !?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: