Heb een SonyEricsson k800i
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 108
Reg. datum: 29 november 2005
Reg. datum: 29 november 2005
Pffttt. Heb al vijf keer de tip gegeven: http://www.htrnederland.nl/epages/HTRN.sfquote:Moartn schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 17:16:
Heeft iemand de iPhone Dock al ergens gezien behalve in de webshop van Apple zelf? * Moartn vindt 8 euro verzendkosten op een ding van 25 euro nogal gortig en alle winkels in Groningen waar ik gevraagd heb hadden nog niets binnen gehad.
10 euro voor de bulk versie (originele zonder doos). Verzendkosten weet ik niet. Misschien zit er wel eentje in je buurt.
ps: oops, tijdelijk uitverkocht.
Monkeydancer wijzigde dit bericht 31-07-2008 21:54 (5%)
Reden: zie dat ie tijdelijk uitverkocht is.
Reg. datum: 11 juli 2008
Reg. datum: 11 juli 2008
Bij mij zitten er ook heeeele kleine haarscheurtjes om de camera lens.
Het toestel is van 15 juli.
Is er al iemand met het toestel terug gegaan ?????????
Ps : Ik heb mijn witte 3g bij de T-Mobile shop gehaald.
Hoe zijn ze met de garantie ?????????
MacBook 2.4 White / iPhone 16 GB 3G White.
Ik wou het voor je gaan uitzoeken maar je hebt alle vraagtekens opgebruikt dus dat gaan niet meer.quote:GSM-FREAK schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:59:
Als het goed is heb je op zoiets als dit gewoon fabrieksgarantie. Je zou dus een nieuwe moeten krijgen, als de iPhone schaarste ooit over is.
DaSchop wijzigde dit bericht 31-07-2008 22:19 (13%)
als het goed is krijg je gewoon een nieuwe...................................quote:GSM-FREAK schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:59:
Heb nu de Iphone een weekje, en het apparaat is echt top. Qua bediening de beste telefoon die ik ooit heb gehad, nog daargelaten de mogelijkheden met email en internet.
Natuurlijk wel wat minpuntjes, zoals beperkt bluetooth, en vooral het soms wat traag reageren bij het openen van je contacts of als je een sms wil versturen. Hoe dan ook, top product.
Natuurlijk wel wat minpuntjes, zoals beperkt bluetooth, en vooral het soms wat traag reageren bij het openen van je contacts of als je een sms wil versturen. Hoe dan ook, top product.
Van Gemert Juristen - Rechtsbijstand & Incasso
Ik heb een vreemd probleem. Mijn iPhone gaf altijd de juiste locatie aan en nu gooi ik Google maps open en druk op de lokaliseer knop. Het resultaat is dat het apparaat denkt dat ik ergens in Oostenrijk zit en nu waar ik zit. Alle apps met een map deze locatie. Hoe kan dit? Weet iemand waar het aan ligt? 
een gedeelte van de locatie komt ook van wireless netwerken in je buurt. Ik heb een fon_hotspot, daardoor kon zelfs de Iphone 1G op 20 meter nauwkeurig bepalen waar die zit.quote:Lekkere Loempia schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:43:
Ik heb een vreemd probleem. Mijn iPhone gaf altijd de juiste locatie aan en nu gooi ik Google maps open en druk op de lokaliseer knop. Het resultaat is dat het apparaat denkt dat ik ergens in Oostenrijk zit en nu waar ik zit. Alle apps met een map deze locatie. Hoe kan dit? Weet iemand waar het aan ligt?
misschien dat een wifi-netwerk verkeerd wordt herkend dan wel express op een verkeerde locatie staat ingesteld
Help ie6 de wereld uit :: Work :: howto
Maar de locatie is toch gebaseerd op GPS en niet op wifi? Dan zou dat toch niet kloppen/uitmaken? Dan volg ik het dus even nietquote:FAD schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:52:
[...]
een gedeelte van de locatie komt ook van wireless netwerken in je buurt. Ik heb een fon_hotspot, daardoor kon zelfs de Iphone 1G op 20 meter nauwkeurig bepalen waar die zit.
misschien dat een wifi-netwerk verkeerd wordt herkend dan wel express op een verkeerde locatie staat ingesteld
Reg. datum: 05 april 2007
Reg. datum: 05 april 2007
Een imho behoorlijk irriante eigenschap van Safari is het herladen van een pagina als je terugkeert uit een 'dochtertab' (Ik lees een topic op GOT -> klik op een geposte link -> lees de gelinkte pagina -> ga terug naar de tab met het GOT-topic -> pagina wordt herladen. Met als gevolg dat ik moet wachten op een ladende pagina en weer naar de juiste positie op de pagina moet scrollen. Ik kan me nog best voorstellen dat het RAM te beperkt is om veel pagina's gecached te houden tijdens het surfen, maar er kan toch wel een positie van de open tabs onthouden worden imho.
Helemaal mee eens, heel irritant. Ik merk het vooral bij Google Reader, als je door klikt naar een losse post opent hij die netjes in een nieuwe tab(heel goed ontwerp) en weer terug gaat naar de Reader tab herlaadt die weer helemaal terug naar de root. Het vreemde is dat hij soms herlaadt en soms niet, ik heb het idee dat er een soort van verlooptijd op zit ofzo..quote:lackaday schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:26:
Een imho behoorlijk irriante eigenschap van Safari is het herladen van een pagina als je terugkeert uit een 'dochtertab' (Ik lees een topic op GOT -> klik op een geposte link -> lees de gelinkte pagina -> ga terug naar de tab met het GOT-topic -> pagina wordt herladen. Met als gevolg dat ik moet wachten op een ladende pagina en weer naar de juiste positie op de pagina moet scrollen. Ik kan me nog best voorstellen dat het RAM te beperkt is om veel pagina's gecached te houden tijdens het surfen, maar er kan toch wel een positie van de open tabs onthouden worden imho.
Ik heb 2 iPhone 3G docks besteld bij HTR Nederland maar ik heb een mailtje terug gekregen dat het vertraagd is (ze krijgen de docks van T-Mobile). Het is wel goedkoop, 10 euro per stuk ipv 25 euro bij Apple Store.
Daarnaast heeft het scherm bij mij nooit gedraaid op de iPhone. Hij registreert het niet. Ik heb Super Monkey Ball geprobeerd en dat werkte deels wel. Hij registreerde wel de bewegingen, echter als ik bijv. het rechtop hield, dacht Monkeyball dat ik de iPhone schuin hield.
Moet ik hiermee terug naar de winkel (Belcompany) of is het een software-fout?
Daarnaast heeft het scherm bij mij nooit gedraaid op de iPhone. Hij registreert het niet. Ik heb Super Monkey Ball geprobeerd en dat werkte deels wel. Hij registreerde wel de bewegingen, echter als ik bijv. het rechtop hield, dacht Monkeyball dat ik de iPhone schuin hield.
Lijkt mij een hardware probleem. Maar wel een vreemde... Het lijkt mij sterk dat het ergens in de software zit, dan zou het iets met calibratie zijn maar die lijkt mij standaard voor alle iPhones.. als hij niet werkt na een reboot en ook niet na een re-install moet je er waarschijnlijk mee terug.quote:Dutchmega schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 01:29:
Ik heb 2 iPhone 3G docks besteld bij HTR Nederland maar ik heb een mailtje terug gekregen dat het vertraagd is (ze krijgen de docks van T-Mobile). Het is wel goedkoop, 10 euro per stuk ipv 25 euro bij Apple Store.
Same herequote:Monkeydancer schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:52:
[...]
Pffttt. Heb al vijf keer de tip gegeven: http://www.htrnederland.nl/epages/HTRN.sf
10 euro voor de bulk versie (originele zonder doos). Verzendkosten weet ik niet. Misschien zit er wel eentje in je buurt.
ps: oops, tijdelijk uitverkocht.
Raween wijzigde dit bericht 01-08-2008 04:07 (48%)
Het is in ieder geval assisted-GPS dus het maakt ook gebruik van wifi en gsm gegevens. Lijkt me ook dat ie GPS als prioriteit pakt maar misschien had je een zwak signaal of nog geen fix en heeft ie een wifi gepakt?quote:Lekkere Loempia schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:05:
[...]
Maar de locatie is toch gebaseerd op GPS en niet op wifi? Dan zou dat toch niet kloppen/uitmaken? Dan volg ik het dus even niet
Help ie6 de wereld uit :: Work :: howto
Moet je die dingen met water/vloeistof aanbrengen? Dan is het logisch dat ie in het begin wit uitslaat, dat hadden m'n vriendin en ik ook met het raamfolie in de keuken. Net opgeplakt 'wtf, het slaat wit uit, lijkt wel schimmel :o' na 2x het er weer af gepulkt te hebben (en nieuwe folie gekocht) kwamen we erachter dat het gewoon vocht is wat na een week ofzo weggetrokken is, en daarna ziet het er loeistrak uitquote:mksoftware schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:29:
[...]
Mijn Bodyguardz Shield zit er aan de voorkant helemaal perfect op, na 2 dagen drogen zag ik daar ook niks meer van, eerst lijkt het een beetje wolkerig daarachter waardoor je inderdaad nogal duidelijk zag dat er iets opgeplakt zit.
Die achterkant is wel echt een hel. Ik las op internet (op de officiele site) dat het handig is om een feun te gebruiken. Je moet hem echt heel exact plaatsen. Mijn shield is 1.5 mm verschoven en past nu precies niet meer mooi over de buttons aan de zijkant heen.
Ik dacht dat hij goed zat omdat het gaatje bij de camera er helemaal goed overheen ging. Naar het schijnt moet je goed mikken op de camera en de onderkant, natuurlijk is hij ten alle tijden te verplaatsen, maar ik dacht eerlijk gezegd dat mijn filmpje goed zat en heb hem aangedrukt om de zijkanten erop te duwen.
Fout boel dus en nu zit hij dus net te scheef, hierdoor kotm alles helemaal verkeerd uit, echt balen.
Klein voordeel van de Bodyguardz ivm de Invisible shield is dat er per setje bodyguardz 2 voor + achterkanten in zitten.
Lijkt me dat dat met zo'n shield dan hetzelfde is. Gewoon zorgen dat alle luchtbellen eruit zijn gestreken, en pas als na 2 weken het ding er nog steeds niet uit ziet nog maar eens proberen. Die 24 uur droogtijd die de fabrikant opgeeft is imho veel te kort.
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Nou, ik heb blijkbaar last van ongeveer hetzelfde probleem met de batterij als ik hier zie ; om te kijken hoe de iPhone batterij het uit zou houden als 3G en WiFi uit stond heb ik die gisterochtend uitgezet. Batterij was 100% vol, en 's middags om vijf uur net één pixel van de batterijmeter af.
Hartstikke goed, dacht ik, tot ik om half elf 's avonds (waarbij de batterijstatus nu 2 pixels korter was dan 's ochtend) in Safari een crash had. De iPhone hing, maar kwam na 1 minuut ofzo weer tot leven met de wonderbaarlijke melding dat de batterij voor meer dan 80% leeg was....
't is een fijne telefoon, maar niet betrouwbaar....zeker niet qua batterij.
Hartstikke goed, dacht ik, tot ik om half elf 's avonds (waarbij de batterijstatus nu 2 pixels korter was dan 's ochtend) in Safari een crash had. De iPhone hing, maar kwam na 1 minuut ofzo weer tot leven met de wonderbaarlijke melding dat de batterij voor meer dan 80% leeg was....
't is een fijne telefoon, maar niet betrouwbaar....zeker niet qua batterij.
MarcelG wijzigde dit bericht 01-08-2008 09:52 (0%)
Reden: typo
Reg. datum: 13 juli 2008
Reg. datum: 13 juli 2008
Klopt het dat je niet kan dubbel-klikken in safari op de iphone?
Ik moet een link openen in webmail door dubbel te klikken (maar dan zoomt'ie
)
Ik moet een link openen in webmail door dubbel te klikken (maar dan zoomt'ie
Reg. datum: 06 december 2001
Reg. datum: 06 december 2001
Ik had foto's naar mezelf gemaild en op de iphone opgeslagen (die op 5 megapixel genomen zijn) en als ik die foto's open laad hij ze maar voor de helft (blurry) en dan loopt m'n iphone helemaal vast met na enkele minuten een spontane reboot. Heb er een half uur over gedaan om drie foto's te verwijderen 
Ik heb nog een eerste generatie iPhone en ik lees hier alle verhalen over hitte en dergelijke. Dit heeft de eerste generatie namelijk ook. Als je flink aan het bellen bent en daarna even lekker gaat GPRSSEN, wordt hij warm aan de achterkant. Vond het niet abnormaal. Was ook niet echt gloeiend heet, maar wel voelbaar. Het was zeg maar net iets warmer dan alleen de warmte van je hand.
Verder snap ik niet dat mensen hun iPhone in allerlei verpakkingen gaan stoppen om het te beschermen. Heb je zo'n mooi apparaat, ga je er zo'n lelijk goedkoop folietje omheen doen. Tja, dan blijft hij mooi, maar daar heb je dan ook niets aan als je dat nooit ziet. Heb hem nu een jaar en altijd los in mijn zak. Scherm is prima krasvast!
Verder snap ik niet dat mensen hun iPhone in allerlei verpakkingen gaan stoppen om het te beschermen. Heb je zo'n mooi apparaat, ga je er zo'n lelijk goedkoop folietje omheen doen. Tja, dan blijft hij mooi, maar daar heb je dan ook niets aan als je dat nooit ziet. Heb hem nu een jaar en altijd los in mijn zak. Scherm is prima krasvast!
PSN: Sluuz
je geeft het antwoord al.. dubbel"tappen" = zoomen.quote:RickV. schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:00:
Ik moet een link openen in webmail door dubbel te klikken (maar dan zoomt'ie)
Bij TPH besteld vorige week donderdag en gisteren binnen, dat is rete rap vind ik.
Ik heb een vraagje over de wekker functie. Je kan daarmee "Snoozen"Maar waar je de frequentie van de snooz instellen? Ik heb al bij settings zitten spitten maat niet gevonden?
Ik heb een vraagje over de wekker functie. Je kan daarmee "Snoozen"Maar waar je de frequentie van de snooz instellen? Ik heb al bij settings zitten spitten maat niet gevonden?
Itsus2 wijzigde dit bericht 01-08-2008 10:52 (20%)
Reg. datum: 04 augustus 2005
Beetje oefenen denk ik. Als ik een pagina volledig in beeld heb (dus met hele kleine links), dan pakt Safari deze vaak wel als ik 1x klik. Echter, wil je zekerder van je zaak zijn, even dubbel-tappen of inzoomen met wijs- en duimvinger en dan klikken.quote:RickV. schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:00:
Ik moet een link openen in webmail door dubbel te klikken (maar dan zoomt'ie)
Uitslag van de poll over een kleine 100 mensen is, ervan uitgaande dat men eerlijk is geweest en uiteraard een scheurtje niet verwart met een kras (wat de achterkant ook snel doet), zou 23% hier last van hebben! Dat is wel behoorlijk, vanwege de onzekerheid over de stemmers zou ik daar dan nog een 5% van aftrekken, misschien nog een 2% voor verwarringen met krassen, maar dan blijft 16% teveel. Als dit dus uiteindelijk een groot probleem wordt, ben ik benieuwd naar de reactie van Apple.
Snooze is "altijd" 9 minuten...quote:Itsus2 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:51:
Bij TPH besteld vorige week donderdag en gisteren binnen, dat is rete rap vind ik.![]()
quote:When you hit the snooze alarm on a clock radio or alarm clock, the alarm goes off again in nine minutes. Why nine minutes? - Bill Williams, Cornelius, N.C.
A: Aww geez, Bill. Here we've all finally gotten up and now you've got us hittin' the snooze button again.
WHUMP! (JEFF DROOLS AND SNORES FOR NINE MINUTES.)
Huh! Wha? Oh, right. OK. Just gimme a second
By setting the snooze time to 9 minutes, modern digital alarm clocks only needs to watch the last digit of the time. So, if you hit snooze at 6:45, the alarm goes off again when the last digit hits 4 - at 7:54. They couldn't make the snooze period 10 minutes, or the alarm would go off right away - or the clock would take more circuitry.
Historically speaking, there's another element to the answer. Clock experts say when snooze alarms were invented, the gears in alarm clocks were standardized. The snooze gear was introduced into the existing mix and its teeth had to mesh with the other gears' teeth. The engineers had to choose between a gear that made the snooze period nine-plus minutes or 10-plus minutes. Because of the gear configuration, 10 minutes on the nose was not an option.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.