Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:06:

btw, sorry als iemand het offensive vindt, of als het al gepost is, maar deze MOET ik even posten; TF2 Saving private Ryan: http://nl.youtube.com/wat.../wiki/Saving_Private_Ryan

Deze vind ik nog leuker ;)

Pain is weakness leaving the body.

quote:
Cabo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:53:
Heb je geen privacy :), pc niet op je kamer? Ben nieuwsgierig...
PC staat in de woonkamer. Vind het niet prettig door de televisie-programma's van mijn vriendin te tetteren ;) Op donderdagavond en zaterdag werkt ze en is dat geen probleem.
Ik speel vrijwel elke avond, maar dan dus zonder voice.

@Sûkerbôle
Hij staat op #2 (217.19.17.7:27015) zodat men vast kan kijken of het de moeite is.

frickY wijzigde dit bericht 22-05-2008 14:55 (9%)

Life is just a ride.

quote:
frickY schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:48:
[...]

PC staat in de woonkamer. Vind het niet prettig door de televisie-programma's van mijn vriendin te tetteren ;) Op donderdagavond en zaterdag werkt ze en is dat geen probleem.
Ik speel vrijwel elke avond, maar dan dus zonder voice.

@Sûkerbôle
Hij staat op #2 (217.19.17.7:27015) zodat men vast kan kijken of het de moeite is.
Dat is wel jammer want mumble is toch wel makkelijk eigenlijk.
Maar er is vast wel een mouw aan te passen met je vriendin dat je op 1 avond even wat praat toch?
whahaha Arnie rocks :p vind et Voiceover filmpje wel laggen :P

hehe gek onnie

Psycho Slave ++
Reg. datum: 24 februari 2006

quote:
UlyssesNL schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:18:
[...]

Net zo serieus als de andere teams.
De vraag is hoe weinig tijd is geen tijd? En wat is eigenlijk een beetje een normale team indeling in clan wars kan iemand mij dat vertellen.
Hoewel het kan verschillen per league is de basisregel eigenlijk CL2ML1, oftewel classlimit 2, mediclimit 1.

Welke classes worden gespeeld hangt erg af v/d map, maar over het algemeen wordt er het meeste gebruik gemaakt van Soldiers, Demo's en Scouts. Medic is uiteraard een nobrainer en 1 Heavy wordt ook vaak gebruikt.

Classes die nagenoeg nutteloos zijn (hooguit voor de surprise factor) zijn Spy, Sniper en Pyro. Krijg je met zulke kleine teams en de snelheid waarmee gespeeld wordt.

Dan mis je dus eigenlijk alleen de Engineer, dat kan kloppen: zijn nut is sterk afhankelijk van meerdere factoren. Tegen een goed samenwerkend team zal een sentry rap de grond in worden getrapt en CP maps zijn vaak te snel voor een Engineer. Hij kan echter wel heel nuttig zijn voor het verdedigen van de intel, maar dan moet je wel zorgen dat er hooguit Scouts kennis maken met de sentry.

Kortom: 2 Soldiers, 1 Medic, 1 Heavy en 1 Demo ga je sowieso bijna altijd inzetten. Meestal dan nog 1 of 2 Scouts (in geval van 2 wordt de Heavy vaak op de bank gezet), afhankelijk van de map, tegenstander (Heavy is Scout-counter) en het bestaan van een sentry.

Wii-code: 2845-4488-6471-8473 || Stuur je Wii-code via GoT als je me toevoegd

Void()
Reg. datum: 19 september 2002

quote:
UlyssesNL schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:18:
[...]

Net zo serieus als de andere teams.
De vraag is hoe weinig tijd is geen tijd? En wat is eigenlijk een beetje een normale team indeling in clan wars kan iemand mij dat vertellen.
Ik kan het niet quantificeren. Soms ben ik elke dag aanwezig tot 22.00 en soms heb ik de hele week geen tijd om online te komen.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
Cleetje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:24:
[...]

Hoewel het kan verschillen per league is de basisregel eigenlijk CL2ML1, oftewel classlimit 2, mediclimit 1.

Welke classes worden gespeeld hangt erg af v/d map, maar over het algemeen wordt er het meeste gebruik gemaakt van Soldiers, Demo's en Scouts. Medic is uiteraard een nobrainer en 1 Heavy wordt ook vaak gebruikt.

Classes die nagenoeg nutteloos zijn (hooguit voor de surprise factor) zijn Spy, Sniper en Pyro. Krijg je met zulke kleine teams en de snelheid waarmee gespeeld wordt.

Dan mis je dus eigenlijk alleen de Engineer, dat kan kloppen: zijn nut is sterk afhankelijk van meerdere factoren. Tegen een goed samenwerkend team zal een sentry rap de grond in worden getrapt en CP maps zijn vaak te snel voor een Engineer. Hij kan echter wel heel nuttig zijn voor het verdedigen van de intel, maar dan moet je wel zorgen dat er hooguit Scouts kennis maken met de sentry.

Kortom: 2 Soldiers, 1 Medic, 1 Heavy en 1 Demo ga je sowieso bijna altijd inzetten. Meestal dan nog 1 of 2 Scouts (in geval van 2 wordt de Heavy vaak op de bank gezet), afhankelijk van de map, tegenstander (Heavy is Scout-counter) en het bestaan van een sentry.
Sniper is anders nog steeds verdomde handig op maps als Dustbowl en Gravelpit. Met name gravelpit defence bij B --> alles wat uit het gangetje komt kan een kogel koppen.....

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

Ag nee tog.

Moeten er trouwens voor Steam/TF2 ook poorten worden opengegooid? TF2 wil niet updaten :/ :(

User.tmp wijzigde dit bericht 22-05-2008 16:01 (3%)

Get stoned drink cement

Net ff flink gelachen in een server : Kom ik daar als spy aan in hun intel-room @ 2fort , staan er gewoon 10 sentries, 10 dispensers en volop teleports , erg leuk om dan kamikaze-sapping te doen , je scoort punten bij het leven in een seconde of 20 :D

YOU ARE NEX!
Reg. datum: 01 december 2004

quote:
Cleetje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:24:
[...]

Niet echt mee eens...

Een goede Pyro is mijn ogen zeer handig voor een team en niet alleen voor de suprise factor.
Een goede sniper is op veel maps echt wel een aanwinst.

Sowieso jammer dat er zoveel mensen zijn die altijd zo negatief doen over de minder populaire classes.
Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
Freich schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:48:
[...]

Niet echt mee eens...

Een goede Pyro is mijn ogen zeer handig voor een team en niet alleen voor de suprise factor.
Een goede sniper is op veel maps echt wel een aanwinst.

Sowieso jammer dat er zoveel mensen zijn die altijd zo negatief doen over de minder populaire classes.
Het is 6 vs 6 en dan kan je wel betere classes gebruiken dan de bovengenoemde classes. Het heeft niets met populariteit te maken, ze komen gewoon niet goed uit de verf wanneer je 6 vs 6 speelt.

last fm || Shoot the f'ing medic

YOU ARE NEX!

quote:
Mik! schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:51:
[...]

Het is 6 vs 6 en dan kan je wel betere classes gebruiken dan de bovengenoemde classes. Het heeft niets met populariteit te maken, ze komen gewoon niet goed uit de verf wanneer je 6 vs 6 speelt.
Ja oké had niet in de gaten dat t 6 vs 6 was. Dan wel eensch
Ook in 6vs6 kunnen pyro's, zeker met een medic erbij, flink wat verwarring zaaien.
Of niet Freich ^^

YOU ARE NEX!

quote:
frickY schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:15:
Ook in 6vs6 kunnen pyro's, zeker met een medic erbij, flink wat verwarring zaaien.
Of niet Freich ^^
So true, so true ;)
Mighty Pirate!

Zeg euh, na al dat gepraat over wars enzo hier ben ik wel erg benieuwd aan het worden, kan niet iemand me eens een keer een demo mailen? (altijd1xmeer -at- hot-mail)

Reg. datum: 03 december 2000

quote:
JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:30:
Zeg euh, na al dat gepraat over wars enzo hier ben ik wel erg benieuwd aan het worden, kan niet iemand me eens een keer een demo mailen? (altijd1xmeer -at- hot-mail)
http://www.quadv.com/ VOD en dan de etf2l cup 2 finals tussen 4kings en fracture.. competitief tf2 op zn best.

dunno

Mighty Pirate!

quote:
RoVe schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:44:
[...]

http://www.quadv.com/ VOD en dan de etf2l cup 2 finals tussen 4kings en fracture.. competitief tf2 op zn best.
Hmm ik heb eens gekeken naar die finale, en alhoewel ik niet ontken dat deze lui echt mad skillz hebben ziet dit er niet half zo leuk uit als gewoon pubben MET engineers, MET snipers, MET spies... :{
Nah, laat mij maar pubben dan, speel je tenminste nog met 9 classes :P

Ik snap btw niet waarom de leagues niet gewoon 9 v 9 zijn, 1 van iedere class... dat lijkt mij persoonlijk het vetst 8)

JDeraGear wijzigde dit bericht 22-05-2008 19:07 (10%)

Mooh?

quote:
JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:06:
[...]

Ik snap btw niet waarom de leagues niet gewoon 9 v 9 zijn, 1 van iedere class... dat lijkt mij persoonlijk het vetst 8)
Dat soort tourneys zijn al eens georganiseerd geloof ik.
quote:
Haha, ja, dit moeten we eens doen in GoT 1!

YOU ARE NEX!

quote:
Tijnisch schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:12:
[...]

Ja en dan met één of ander death metal schreeuw nummer! :D
quote:
JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:06:
ja lijkt me best interessant, dustbowl maar dan met een mobiele dispenser... hmm :)
bring it on!

btw, sorry als iemand het offensive vindt, of als het al gepost is, maar deze MOET ik even posten; TF2 Saving private Ryan: http://nl.youtube.com/wat.../wiki/Saving_Private_Ryan
Haha dat einde met die pyro, echt geweldig gewoon :D

quote:
Tijnisch schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:12:
[...]

En er is geen snellere methode om jezelf aan de mute lists van veel andere spelers toe te voegen. :+

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
UlyssesNL schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:15:
Team 5 zit alweer vol en aangezien ik zelf toch ook graag in een team wil spelen wil ik zelf wel een team oprichten.
De vraag is hoeveel animo is er nog?
Wil je dus graag in een team en trainingen - clanwars en dergelijke doen klik dan hier.
Als ik op die link klik krijg ik, dat ik geen permissies heb. Idee?
(ben ingelogd)

Mighty Pirate!

quote:
The Zep Man schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:46:
[...]
En er is geen snellere methode om jezelf aan de mute lists van veel andere spelers toe te voegen. :+
Nou ik ben anders wel eens benieuwd naar de zangkwaliteiten van enkele spelers; ik noem maar een moonroach, mistav, mary of mik? :P (want koeitje heb ik al vaak genoeg horen brullen :+ )

En vandaag EINDELIJK op goldrush mn ubersaw unlocked (netjes met de 1M heal achievement als laatste), is erna iedereen weg en heb ik de hele tijd niemand meer om hem op uit te proberen :'(

JDeraGear wijzigde dit bericht 23-05-2008 00:15 (26%)

[GoT]Lefty

quote:
RoVe schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:44:
[...]

hier:
http://www.teamfortress.tv/
staan ook nog een paar leuke filmpjes, tussen een hoop beschouwend geneuzel,
was veelbelovende channel imao, maar helaas erg dood sinds lange tijd.

HD3870 3x CFX: "More frames than Skillzzz..."

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws