Gathering of Tweakers

Quicksearch
haha ik (XuSeM.nL )ben er ook maar weer eens.K heb mijn verslaving van Gta 4 opgegeven,En ga nu lekker weer tf2 spelen :).
Ff me kleine broertje cs:s en the orange box gekocht zodat mijn hlx stats niet geraped worden door hem.

k zie ook veel niewe spelers :) (Altijd goed.)

K weet nog goed dat ik met hertogjan op de server zaten met nog iemand en hij met dit iede kwam.
En hoe het in dat half jaar is uitgegroeid tot een goedlopende "clan".

k hoop snel mijn draad in tf2 weer op te pakken want het is toch wel een topspel :).

Zie jullie wel weer ingame :) en op het forum.

iemand trouwns enig idee hoe ik mijn hlx stats kan resetten ? wil wel weer opnieuw beginnen.

tooter wijzigde dit bericht 20-05-2008 19:19 (8%)

hehe gek onnie

quote:
Koeitje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:53:
Ik zit op zo'n 4500 punten per dag *O* B-) .
Jemig, zoveel tijd heb ik niet vrij hoor. Moet dingen doen als ik thuis kom uit me werk :D

Trouwens mischien een idee om de stats om de zoveel tijd te resetten, net als bv bij diablo2, iedere maand of 2 maanden stats resetten. De gene die vaak spelen staan nu ook al hoog en zullen dan meestal toch weer hoog staan maar ze hebben niet straks scores van 100k waar niemand meer tegen op kan boksen...

Th3Eagle wijzigde dit bericht 20-05-2008 20:26 (38%)

Mooh?

quote:
Th3Eagle schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:24:
[...]

Jemig, zoveel tijd heb ik niet vrij hoor. Moet dingen doen als ik thuis kom uit me werk :D
Geeft juist efficiëntie aan, meer punten per dag ;) . Hoef je niet zo te grinden op de server :+
De laatste tijd speel ik weer demoman-only, gaat heerlijk. Vaak bovenaan / in de top 3 :)

http://gottf.hlstatsx.com/show_graph.php?type=2&game=tf&width=400&height=152&bgcolor=FFFFFF&color=000000&player_id=1038
Duidelijk te zien dat ik weer speel

Beetje alle classes een Kpd van 0.86
Demoman-only: 1.42 :+

Dutchmega wijzigde dit bericht 20-05-2008 22:04 (12%)

TOET'NKEAL ONIE DA!

server plat?:P

E6600 @ 3.4Ghz ~ Asus Comando ~ ATi 3870 512 MB ~ 4096 RAM Corsair 800Mhz ~ Scythe Ninja ~ CM Stacker ~

Mighty Pirate!

jammer dat de server de laatste tijd zo vaak dood is :{
Dan leavet meteen iedereen en zit je met 3 man in de server een beetje rond te springen... komt er geen ziel meer kijken :(

JDeraGear wijzigde dit bericht 20-05-2008 22:37 (53%)

Reg. datum: 23 augustus 2004

Lol vanavond paar uurtjes ubersaw gehad, terwijl ik milestone1 ben...en later op de avond was ie zo opeens weer weg na mapchange, jammer ;).

quote:
Koeitje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:53:
Ik zit op zo'n 4500 punten per dag *O* B-) .
quote:

Trouwens mischien een idee om de stats om de zoveel tijd te resetten, net als bv bij diablo2, iedere maand of 2 maanden stats resetten. De gene die vaak spelen staan nu ook al hoog en zullen dan meestal toch weer hoog staan maar ze hebben niet straks scores van 100k waar niemand meer tegen op kan boksen...
4360 per dag :*) :P

Stats reset is niet nodig, als jij iemand killed die qua punten een heel eind boven jou staat krijg je 15 punten (hij/zij verliest er 15), killed diegene jou krijgt ie maar 2 punten (jij verliest er maar 2). Zo zal alles naar elkaar toe groeien. Liggen de punten dichter bij elkaar liggen de verschillen van punten winst/verlies ook dichterbij bij het killen van elkaar. Plus eventuele punt modifiers zoals killen met melee etc.

Pain is weakness leaving the body.

quote:

Met het systeen van hlstats is resetten niet nodig. Je kunt namelijk niet eeuwig door blijven groeien. Als je 80k punten hebt en iemand killed met 1k krijg je net 1 punt.
Als je met je 80k punten gekilled wordt door iemand met 1k, ben je er 15 kwijt.
Daardoor blijf je op een gegeven moment rondt een bepaald regio hangen, en kun je niet oneindig doorstijgen. Het is dan ook geen kwestie van puur veer spelen, zoals bij veel andere statistieken.

//Edit
Te laat :')

[GoT] HertogJanNL

Nou dat ben ik niet met je eens Swiffer, Verschil tussen nrs 2 en 3 is bijna 35000 punten... Dat is dus echt wel veel he!
Mighty Pirate!

Nog beter, sloop die hele HLstats van de server af zodat meer mensen bezig zijn met winnen vd ronde ipv punten verzamelen en in de basis de 3e sniper staan zijn d:)b

(hmm now i've said it... flame on :P )

e: (dan moet ik er wel even bij zeggen dat de mensen díe in HLstats bovenaan wél altijd goed deelnemen en samenspelen, maar er zíjn erbij... :X )

JDeraGear wijzigde dit bericht 21-05-2008 11:38 (27%)

Reg. datum: 23 augustus 2004

Mwah ja ik ben ook wel eens spy terwijl het niet altijd nuttig is, maar als ik een tijdje medic heb gespeeld dan bijvoorbeeld en ik zie wat sentry's staan ga ik die proberen te slopen, demoman met uber is wsl wel effectiever maar ok.

Trouwens, engineer speelde ik ook heel vaak maar vind het steeds minder leuk, aangezien je tegen een slimme demoman echt geen kans maakt, vooral als je team je niet helpt.

Owja, wie gebruikt er dispensers in sommige maps ook om irritant te zijn? Zet ze wel eens in deuropeningen precies om een hoekje enzo, verneuk je vaak toch weer de helft van de uber omdat ze druk zijn met mensen te schieten en dan kunnen ze ineens niet verder lopen :).

Reg. datum: 26 februari 2002

quote:
Dersan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:42:
Lol vanavond paar uurtjes ubersaw gehad, terwijl ik milestone1 ben...en later op de avond was ie zo opeens weer weg na mapchange, jammer ;).
Dat heb ik ook gehad! Net toen de patch uit was, 1e keer dat ik weer ging spelen, had ik als medic alle 3 de guns, vet grappig natuurlijk. Na de mapchange waren ze ook helaas weg :( . Maar ik ga lekker niet lame doen en een achievement server joinen, ik haal ze wel normaal, ooit.

YOU ARE NEX!
Reg. datum: 01 december 2004

Gister gebeurde er echt iets bizars op Goldrush laatste stage van weet ik veel welke ronde. Werd ge-überd als Pyro en op één of andere manier zo fucking hoog de lucht in geknalt dat ik t halve level overvloog en achter de hekken van een andere stage terechtkwam, en daardoor gevangen zat en niet meer kon barbequen ;( Wel erg grappig al die mensen die verbaasd naar me keken van de andere kant van t hek :p

http://www2.mediafire.com/imgbnc.php/5773542d5de71c953b1545f30cbc582d5g.jpg
http://www4.mediafire.com/imgbnc.php/ff1ea14454482ece5365d05ab4941a925g.jpg
http://www2.mediafire.com/imgbnc.php/81f8d433e174edb8258eda596a7eed0b5g.jpg
http://www4.mediafire.com/imgbnc.php/f5dce496d6f3165395f4460b1f672b515g.jpg
http://www3.mediafire.com/imgbnc.php/bd5f8545e15cc8c4924b83a0129bf0515g.jpg
http://www1.mediafire.com/imgbnc.php/4e57b6b5cab1247501ff4ea38f313bcb5g.jpg
@HertogJanNL
Dat komt omdat de nr's 1 & 2 vrijwel altijd één, soms twee, medics bij zich hebben :p

@Freich
Dat zou betekenen dat er ergnes een gat in de skybox zit. Dan maar goed dat je als pyro ging en niet als engineer die daar vervolgens een onverwoestbare sentry kon bouwen :p

frickY wijzigde dit bericht 21-05-2008 13:16 (48%)

Void()
Reg. datum: 19 september 2002

quote:
Freich schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:13:
Gister gebeurde er echt iets bizars op Goldrush laatste stage van weet ik veel welke ronde. Werd ge-überd als Pyro en op één of andere manier zo fucking hoog de lucht in geknalt dat ik t halve level overvloog en achter de hekken van een andere stage terechtkwam, en daardoor gevangen zat en niet meer kon barbequen ;( Wel erg grappig al die mensen die verbaasd naar me keken van de andere kant van t hek :p

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt! Ik wou nog op je gaan schelden waarom je niet meedeed (Ik had de hele tijd Death-cam op je).

Nu weet ik waarom :P

De volgende keer 'kill' in de console? :)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Ag nee tog.

quote:
Tip:
Loop nooit over stickies wanneer je een über hebt, dat wordt je ongeluk.

Edit: Dat moet je sowieso niet doen :P

User.tmp wijzigde dit bericht 21-05-2008 13:20 (3%)

Get stoned drink cement

Reg. datum: 13 september 2007

quote:
Dersan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:42:
Dat had ik ook een keer maar dan met de blutsauger terwijl ik nog niet eens milestone1 heb.
Toen ik in het wapenmenu de syringegun koos kon ik niet meer de blutsauger kiezen.
Blijkbaar ben ik nog niet waardig genoeg daarvoor :/

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

En daar is geen reden voor...

quote:
8) dat was goed geubered van mij he ;)
Vond het al raar dat we de hoek omliepen en je ineens in geen 100 meter meer te bespeuren was...

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

YOU ARE NEX!
Reg. datum: 01 december 2004

quote:
Twisted schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:16:
[...]

De volgende keer 'kill' in de console? :)
Ah, bedankt voor de tip ;)
Of van class changen, dan val je ook dood neer en respawn je weer.

Iets anders: ik kan de laatste tijd nooit kiezen voor optie 1 bij een stemronde (maprating, RTV, enz). De 1 doet het wel gewoon op mijn toetsenbord, maar op één of andere manier kan ik nooit optie 1 stemmen. Meer mensen met dit probleem?

Dan heb je die gebind aan wat anders, of de bind veranderd dat hij ook automatisch reload oid?

Doe eens
code:
1
bind "1" "slot01;"

in je console en probeer hert opnieuw (Zeg bijv "nominate" om een keuze lijst te krijgen.
Als dat werkt moet je dit even in je config.cfg aanpassen; anders ben je het de volgende keer dat je TF2 start weer kwijt.

Ligt het aan mij of kan ik heel steam niet eens opgestart krijgen. En de troubleshooting pagina is ook down ;(

ja ik heb hetzelfde. Verschrikkelijk kut ik wou net gaan spelen.
Ik hoopte nog dat het aan mijn eigen pc ligt maar --> STEAM LIGT ERUIT !!!!!!!

Ok. Ik ben niet de enige met het probleem. Wel de eerste keer dat ik dit meemaak. Dat echt heel steam eruit ligt. Soms heb je problemen met één game maar niet dat heel steam eruit ligt.

Edit. Ik zie dat iedereen die net online was van mijn friends list nu ook offline is -> zal dus echt een probleem met steam zijn :N

Waster wijzigde dit bericht 21-05-2008 15:07 (26%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws