Er zijn 2 servers (zelfs 3, eigenlijk).
Als iedereen nou doorgaat naar #3 (of #2, maar zonder stats) als #1 volzit worden die net zo lgeweldig als #1
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] Team Fortress 2, deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
[Nieuw Topic]Met respectievelijk 0 en 0 spelersquote:frickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:42:
@Loque
Als iedereen nou doorgaat naar #3 (of #2, maar zonder stats) als #1 volzit worden die net zo lgeweldig als #1Met een uur wachten schiet niemand wat op
Klopt bij granary haak ik meestal af, tenzij ik net speel.quote:Heb ik ook hoor... Echter, die reserved slot helpt wel. Het schijnt dat vooral veel mensen weggaan als je een (minder populaire) custom map hebt.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Ah, granary is wel leuk maar na de eerste ronde moeten mensen gaan RTV'en. Rtv limit moet eigenlijk omlaagquote:Loque schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:56:
[...]
Met respectievelijk 0 en 0 spelersgezellig
![]()
[...]
Klopt bij granary haak ik meestal af, tenzij ik net speel.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Dit hangt natuurlijk ook af van hoe veel je speelt he!quote:Dutchmega schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:08:
[...]
Mistav is een beetje gestoord goed... Hij staat nr 1 bij hlstatsxIk kom nauwelijks de top50 in
HertogJanNL - www.teamfortress.be: de GoT TF2 community! - PC specs
Tja, een uur in de queue staan voor #1 is gezelliger met al die andere spelersquote:
Damn, dat zou betekenen dat ik een totaal van ongeveer 4465 heb per dag (ik heb 6 dagen en 19 uur gespeeld, afgerond naar boven dus 7 dagen en een totaal van 31260 punten). Dat zou betekenen dat ik boven Mistav kom te staanquote:HertogJanNL schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:41:
[...]
Dit hangt natuurlijk ook af van hoe veel je speelt he!
Ik heb 7 dagen en 9 uur en 22,681 punten. 3240 punten per dag dus ongeveer.
Mistav heeft 27 dagen en 8 uur (!) en 88,907 punten. 3293 punten per dag dus ongeveer.
Dus het valt allemaal nog best mee hoor, en dat terwijl ik niet bepaald de beste speler ben die er rondloopt (plaats 66 op dit moment).
Eigenlijk vind ik punten gedeeld door tijd wel een mooiere maatstaf voor de ranking, met een minimumwaarde van hoe lang je hebt gespeeld dan, zodat mensen die één keer goed spelen niet ineens bovenaan staan...
last fm || Shoot the f'ing medic
Je vergeet hopelijk niet dat je, hoe hoger je punten, hoe minder +15 ofzo krijgt.quote:HertogJanNL schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:41:
[...]
Mistav heeft 27 dagen en 8 uur (!) en 88,907 punten. 3293 punten per dag dus ongeveer.
Dus het valt allemaal nog best mee hoor, en dat terwijl ik niet bepaald de beste speler ben die er rondloopt (plaats 66 op dit moment).
Eigenlijk vind ik punten gedeeld door tijd wel een mooiere maatstaf voor de ranking, met een minimumwaarde van hoe lang je hebt gespeeld dan, zodat mensen die één keer goed spelen niet ineens bovenaan staan...
Ligt dit niet gewoon aan de gereserveerde slots? Ik weet niet of jij dat hebt, maar een deel van ons heeft dat dus wel. De toegestane normale users staat volgens op 22. Wanneer er 22/22 staat en je staat in de queue, en ik join dan kom jij er nooit in nee. Want dan krijg je 23/23. Waneer freaky joined krijg je 24/24. Jij kan dan pas joinen als er 21/22 staat. Maar als ik weg zou gaan, kan iemand anders met een gereserveerde slot mijn plaats innemen. Dan kom jij er nooit in nee...quote:Loque schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:45:
Ik zit op dit moment al een uur in de wachtrij van de server
Ik kan natuurlijk op een andere server gaan spelen maarja lang zoveel fun niet natuurlijk
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Conclusie...Hoe kleiner je sociale leven buiten TF2 is...hoe hoger je op de hlstatsx ranglijst (kan) staan/staat. Of je hebt een 8 jarige jongentje of meisje in China ingehuurd die 23 uur per dag voor jouw speelt...quote:frickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:02:
Als ik me niet vergis zijn het vemeld aantal punten je totaal aantal, maar de vermelde speeltijd slechts van de afgelopen 28 dagen? Ik vergis me, beide zijn in totaal.
Ah, de nieuwe trend, hlstatx grindenquote:chrisO schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:11:
[...]
Conclusie...Hoe kleiner je sociale leven buiten TF2 is...hoe hoger je op de hlstatsx ranglijst (kan) staan/staat. Of je hebt een 8 jarige jongentje of meisje in China ingehuurd die 23 uur per dag voor jouw speelt...
bFunk wijzigde dit bericht 20-05-2008 12:14 (7%)
Nee dat vergeet ik niet. Sterker nog: als je hoger staat en wil blijven MOET je wel meer spelen.quote:Napo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:56:
[...]
Je vergeet hopelijk niet dat je, hoe hoger je punten, hoe minder +15 ofzo krijgt.
Met 1000 punten en na 20 kills krijg je in het begin een hoop +15, als mistav dood gaat is de kans groot dat het -15 is.
Hoe meer punten hoe minder hard je stijgt doordat veel kills maar 2 punten waard zijn, of je moet medicwhoren voor de +4 killasist of engineer en blijven bouwen ;p.
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Ik heb dus geen reserved slot.. zag inderdaad vaak de aantallen van 22 naar 24 verspringenquote:Cabo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:05:
[...]
Ligt dit niet gewoon aan de gereserveerde slots? Ik weet niet of jij dat hebt, maar een deel van ons heeft dat dus wel. De toegestane normale users staat volgens op 22. Wanneer er 22/22 staat en je staat in de queue, en ik join dan kom jij er nooit in nee. Want dan krijg je 23/23. Waneer freaky joined krijg je 24/24. Jij kan dan pas joinen als er 21/22 staat. Maar als ik weg zou gaan, kan iemand anders met een gereserveerde slot mijn plaats innemen. Dan kom jij er nooit in nee...![]()
Ik weet niet als je een reserverd slot hebt? Ik leg het toch goed uit?
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
ik ben 23 en woon gewon in Nederland, lekker makkelijk dus. Boek mij maar ik speel wel voor jequote:chrisO schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:11:
[...]
Conclusie...Hoe kleiner je sociale leven buiten TF2 is...hoe hoger je op de hlstatsx ranglijst (kan) staan/staat. Of je hebt een 8 jarige jongentje of meisje in China ingehuurd die 23 uur per dag voor jouw speelt...
Dat zeg ik ook nietquote:frickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:34:
Als je niet speelt raak je je punten ook niet kwijt.
Dat bedoel ik dusquote:frickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:34:
Wel kans dat iemand je inhaalt
Die kans wordt kleiner hoe dichterbij je bij de top komt. Zoals ik al zei spelen de meeste mensen uit de top 50 zeer regelmatig! En dan zijn de mensen die lager dan jij staan dus zeker in de positie om jou in te halen. En dus ben ik voor punten/speeltijd = skillz0rzquote:frickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:34:
maar ook kans dat degene onder je juist punten kwijtraakt.
HertogJanNL wijzigde dit bericht 20-05-2008 17:33 (13%)
Nee, we hebben met een packet sniffer gekeken: er is absoluut geen uitgaand HTTP verkeer. Zelfs geen syn pakket, dus het probleem zit sowieso op de lokale PC. Vraag is alleen wat de precieze oorzaak is.. firewall.. bug in TF2.. etc. Als de fastdl url genegeerd zou worden, zou het conventionele download mechanisme gebruikt moeten worden. Zou er in de HTTP server iets mis zitten, zou ik in de HTTP logs iig het request moeten zien.quote:frickY schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:43:
[...]
@Brain
Krijgt je TF2-server wél een verzoek binnen voor de mapdownload? Lijkt me dat zijn client de fastdownload-url negeert?
Thanks (aan iedereen die aanpassingen heeft gegeven)quote:
Op teamfortress.be heeft Kain inmiddels een draadje gestart. Uiteraard zijn donaties altijd welkom! De server kost momenteel 115 euro/maand. Donaties zijn geheel vrijwillig, op de hoofdpagina van voorgenoemde site is een Paypal button geplaatst, mocht je Internetbankieren leuker vinden dan kun je me ook eem PM/DM sturen voor bankgegevens.quote:DeX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 08:46:
Even over die server. Kan iemand (ik zuig) een poll maken om even te peilen:
• Of er animo is om geld te doneren om het draaiende te houden?
• Hoeveel je per maand/kwartaal zou je in dat geval willen geven?
• Of helemaal niet
Zelf wil ik graag op de GoT servers gamen, en ben daarom ook wel bereid iets te doneren.
Idd, #2 en #3 worden de laatste tijd ook steeds meer gebruikt. Meestal niet zo moeilijk om ze vol te krijgen.quote:frickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:42:
@Loque
Als iedereen nou doorgaat naar #3 (of #2, maar zonder stats) als #1 volzit worden die net zo lgeweldig als #1Met een uur wachten schiet niemand wat op
Leg je goed uit, met als toevoeging dat reserved slots wel vrijgegeven worden als ze niet gebruikt worden. Als bijvoorbeeld de afgelopen 15 minuten geen reserved slot gebruikt is, worden slot 23 en 24 tijdelijk open gesteld voor het publiek.quote:Cabo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:05:
[...]
Ligt dit niet gewoon aan de gereserveerde slots? Ik weet niet of jij dat hebt, maar een deel van ons heeft dat dus wel. De toegestane normale users staat volgens op 22. Wanneer er 22/22 staat en je staat in de queue, en ik join dan kom jij er nooit in nee. Want dan krijg je 23/23. Waneer freaky joined krijg je 24/24. Jij kan dan pas joinen als er 21/22 staat. Maar als ik weg zou gaan, kan iemand anders met een gereserveerde slot mijn plaats innemen. Dan kom jij er nooit in nee...![]()
Ik weet niet als je een reserverd slot hebt? Ik leg het toch goed uit?
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Downloads vanaf een fast-download server gaan via HTTP. Reguliere mapdownloads voor zover ik weet niet. Als de sv_downloadurl genegeert wordt zou het dus kloppen dat je geen HTTP-verkeer waarneemt.quote:Brainstorm schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:59:
Nee, we hebben met een packet sniffer gekeken: er is absoluut geen uitgaand HTTP verkeer.
Hij is inderdaad (weer) gecrashed met een geheugenfout :x Zag dit eerder deze week ook al..quote:Alhoewel ik op #2 momenteel een time-out krijg.. iets mis met de server?
User.tmp wijzigde dit bericht 20-05-2008 18:42 (4%)
Get stoned drink cement
Medic spelen is echter gratis puntjes vergaren. Je krijgt echt belachelijk veel punten voor een assist (4 ipv 2 als je iemand killedquote:Cabo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:37:
[...]
Wat ik zou zeggen is dat je een mooie score hebt. Alleen je dodental is erg hoog. Daardoor trekt HLXstats je helemaal omlaag. Heb ik ook last van. Kut HLXstats.
Sat is alleen veel trager dan het landnetwerkquote:krakbracket schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:04:
[...]
zoals in een top op teamfortress.be ook te lezen is, is er best animo om Brain te sponsoren, maar misschien is het handiger om 'the Man' hier eerst zelf iets over te laten zeggen?
heb namelijk ook al begrepen dat hij de servers vanuit Spanje runt met een rode mantel een lange witte baard en zijn ping laag houdt via een sateliet verbinding...
Dan zou 4 van 1 winnenquote:DeNeusbeer schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:14:
[...
. Eigenlijk is iedereen in de teams wel "goed", maar wij hebben Mistav, dus wij winnen.
Ik zit op zo'n 4500 punten per dagquote:HertogJanNL schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:41:
[...]
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] Team Fortress 2, deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona