Gathering of Tweakers

Quicksearch
heuh?
Reg. datum: 17 september 2004

Totally agree, die fucking Moonroach was weer irritant dit weekend met zijn klote snipertje. :D
Echo Lima Victor India Sierra

Ik snap écht niet wat jullie tegen Moonroach hebben. Toegegeven, 95% van de tijd zit ik in hetzelfde team. Ik moet zeggen dat ik me toch wel wat veiliger voel. Vooral als pyros van het andere team 2m voor me worden gevloerd :w
Reg. datum: 23 augustus 2004

Ehhrm ben ik nou gek, ik heb de blutsauger wel geunlockt (1e medic milestone..), maar hiermee kan je toch nog geen crit ubers geven? Dat kan toch pas bij de 2e achievement? Of hoe doe je dat dan :O.

En dan is Moonroach nog niet eens de beste sniper van [HOP] (A) ;)
quote:
RedruM schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:33:
Mja, maankakkerlak had me gister goed over de zeik met z'n sniper offensief. Ik werd echt op de meest onaannemelijke plekken neergesniped in dustbowl, vaak uit een groep van 6 wist hij mij weer precies te pakken :'). Toen ging ik dus even spy om wraak te nemen en kreeg ik in stealth onmiddelijk een headshot....
Moet ook zeggen dat veel spy's niet doorhebben hoelang hun cloakwolkjes zichtbaar zijn, en als ze eenmaal onzichtbaar zijn is de helft van de tijd wel te bepalen waar ze ongeveer naartoe lopen.
Mighty Pirate!

quote:
Dersan schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:26:
Ehhrm ben ik nou gek, ik heb de blutsauger wel geunlockt (1e medic milestone..), maar hiermee kan je toch nog geen crit ubers geven? Dat kan toch pas bij de 2e achievement? Of hoe doe je dat dan :O.
De blutsauger is een nieuwe syringe gun, die niet crit, maar je 3hp erbij geeft voor iedere hit.
De Kritzkrieg unlock je pas na milestone 2, dus nog even doorgaan met achievement farmen ;)

quote:
Twisted schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:50:
MarkyB en hathor zijn de crit-meesters met de demo. Altijd als ik Hathor op me zie schieten komt er een crit uit |:(
Mistav kan er ook wat van ;(
Weet niet hoe ze het doen, maar krijg inderdaad 9 vd 10 keer een crit in mijn oog van deze 3.

Ook eens dat Moon verschrikkelijk irritant is. Gebeurd me zó vaak dat hij je tussen de ogen sniped.. je 24 seconden naar een respawn-timer zit te kijken.. je spawned, en hij wéér je kop van je romp schiet :( Zodra hij me dominate ga ik vrijwel altijd meteen spy voor wraak, en zelfs dan naait hij me vaak met zn machinegun |:(

Is er overigens een GoT-clan van dit 'Dream Team"? :9 Moon, mistav, mark, hathor, cabo en zo zijn er nog wel een paar te noemen. Dat zou echt irritant zijn om tegen te spelen :|
Lijst met dominators geeft een aardige indicatie.

frickY wijzigde dit bericht 19-05-2008 12:04 (17%)

Reg. datum: 20 augustus 2006

Wow, ik op plaats 6 met meeste dominations de laatste 28 dagen, niet verwacht TBH.
Hmmm gisteren toch nog de skull spliter award gewonnen, meeste kills met de fireaxe, deze keer maar 50.
In dustbowl stage 2 als defend toen flink wat spy's, soldiers en demo's met de axe bewerkt.
Dat is toch altijd wel de award waar ik voor ga als ik voor een award ga :-)
Moet toch ergens bovenaan staan

Napo wijzigde dit bericht 19-05-2008 12:10 (13%)

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
frickY schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:59:
[...]

Mistav kan er ook wat van ;(
Weet niet hoe ze het doen, maar krijg inderdaad 9 vd 10 keer een crit in mijn oog van deze 3.

Ook eens dat Moon verschrikkelijk irritant is. Gebeurd me zó vaak dat hij je tussen de ogen sniped.. je 24 seconden naar een respawn-timer zit te kijken.. je spawned, en hij wéér je kop van je romp schiet :( Zodra hij me dominate ga ik vrijwel altijd meteen spy voor wraak, en zelfs dan naait hij me vaak met zn machinegun |:(

Is er overigens een GoT-clan van dit 'Dream Team"? :9 Moon, mistav, mark, hathor, cabo en zo zijn er nog wel een paar te noemen. Dat zou echt irritant zijn om tegen te spelen :|
Het kan aan mij liggen maar cabo vind ik zo voorspelbaar als wat ? In een groep pik je hem er direct uit :P Weet niet hoe het nu is maar paar maand geleden zag je hem zo lopen :)

Sniper met geweer niet voor het oog, die doet alsof hij snipert? rigght :P

This is the song La la la la

quote:
RedruM schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:33:
Mja, maankakkerlak had me gister goed over de zeik met z'n sniper offensief. Ik werd echt op de meest onaannemelijke plekken neergesniped in dustbowl, vaak uit een groep van 6 wist hij mij weer precies te pakken :'). Toen ging ik dus even spy om wraak te nemen en kreeg ik in stealth onmiddelijk een headshot....
Klopt, heb zo hard gelachen :P maar je was te laat met je cloak, zag de wolken nog... en dan is het gewoon poef richting schouderhoogte en raak ;)
quote:
bFunk schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:09:
Totally agree, die fucking Moonroach was weer irritant dit weekend met zijn klote snipertje. :D
LoL en dat terwijl ik zaterdag er niet eens was alleen zondag maar :) en heb ook nog veel medic en pyro gespeeld ( voor mijn doen dan, ben druk aan het oefenen op deze classes )

Moonroach wijzigde dit bericht 19-05-2008 13:37 (10%)

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
JDeraGear schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:30:
5 backstabs achtereen, hele offensive uitgeroeid...

aaah dat heerlijke gevoel van onoverwinnelijkheid :7
:9~
quote:
SaURoN schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:17:
[...]

Het kan aan mij liggen maar cabo vind ik zo voorspelbaar als wat ? In een groep pik je hem er direct uit :P Weet niet hoe het nu is maar paar maand geleden zag je hem zo lopen :)
Wat een belediging, wacht maar tot m'n laptop het weer goed doet. Ik snap wel wat je bedoelt, maar spy is ook niet makkelijk. Eerst doe je nog moeite om ongezien bij de vijand te komen en dan ga je dood. Daarom kill ik zo snel mogelijk voordat ik dood ga en kan het me soms niks schelen als iemand mij ziet, "that engineer is a spy" hoor je dan, dat is lachen. Ik wil mij ook focussen op andere classen, maar dat zie ik nog wel.
quote:
[...]
Heb een keer meegeoefent met een clanwar en het viel mij zwaar tegen. Eerst dacht ik dat het wel zou lukken. Nou dus niet, alles is anders. Maar dan ook anders. :X

quote:
SaURoN schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:17:
Als je hem ziet lopen pik je hem er inderdaad zo uit. Hij is meestal de sniper in het team zonder snipers, de medic zonder buddy of de engineer zonder sentry :p Probleem is alleen dat je hem vaak niet ziet lopen, omdat hij achter je loopt.

Ik vind van mezelf dat ik het redelijk doe als spy, alleen ontbreekt het mij aan geduld. Ik kan me niet mengen in het andere team en afwachten op het moment dat ik iemand kan stabben zonder dat een ander het ziet. Als ik een medic zie, of een nemesis, moet en zal ik direct mijn mes in die rug boren. Of er nou een hele groep achter me staat of niet. Jammer dat je in HLstats je kpd niet per class kunt zien, maar denk dat hij voor spy bij mij ver onder 1 ligt :p

Ik heb vaak het idee dat cabo dat tactvoller en met meer geduld doet. Hij prikt mij ook altijd op de momenten dat ik dat het minst verwacht, bijvoorbeeld als je net een aanval inzet. Ikzelf let daar helemaal niet op en prik zodra ik in range ben. Prik daardoor ook vaak mis :x

frickY wijzigde dit bericht 19-05-2008 13:45 (12%)

Methos

quote:
frickY schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:41:
[...]

Als je hem ziet lopen pik je hem er inderdaad zo uit. Hij is meestal de sniper in het team zonder snipers, of de medic zonder buddy :p Probleem is alleen dat je hem vaak niet ziet lopen, omdat hij achter je loopt.

Ik vind van mezelf dat ik het redelijk doe als spy, alleen ontbreekt het mij aan geduld. Ik kan me niet mengen in het andere team en afwachten op het moment dat ik iemand kan stabben zonder dat een ander het ziet. Als ik een medic zie, of een nemesis, moet en zal ik direct mijn met in die rug boren.
Ik heb vaak het idee dat cabo dat tactvoller en met meer geduld doet. Hij prikt mij ook altijd op de momenten dat ik dat het minst verwacht, bijvoorbeeld als je net een aanval inzet.
Ik heb het meestal wel redelijk snel door, mits ik op me geluid speel en geen muziek aan heb. Spy is gewoon erg voorspelbaar. Maar die dingen die jij daar opnoemt zijn ook dan wel de grootste fouten, tis ook moeilijk om te bepalen welke disquise je moet nemen, daarom vind ik dat gecloaked rennen ook zo jammer :)

ik vind hem ook niet leuk om te spelen in TF2 en dat terwijl ik eerder tijdens QWTF en Q3F en TFC altijd spy/agent was en daar ook nog redelijk goed in was. Heb alleen nooit van #2 naar #1 kunnen doorstoten (in de spy ranking dan, stond constant maar op #2 :()
quote:
Cabo schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:39:
[...]

[...]

Wat een belediging, wacht maar tot m'n laptop het weer goed doet. Ik snap wel wat je bedoelt, maar spy is ook niet makkelijk. Eerst doe je nog moeite om ongezien bij de vijand te komen en dan ga je dood. Daarom kill ik zo snel mogelijk voordat ik dood ga en kan het me soms niks schelen als iemand mij ziet, "that engineer is a spy" hoor je dan, dat is lachen. Ik wil mij ook focussen op andere classen, maar dat zie ik nog wel.

[...]

Heb een keer meegeoefent met een clanwar en het viel mij zwaar tegen. Eerst dacht ik dat het wel zou lukken. Nou dus niet, alles is anders. Maar dan ook anders. :X
Das geen belediging das gewoon een feit wat me opviel ;) nofi ofzo hoor, maar in een clan match is een spy gewoon nutteloos. 9/10x in een match kan je bv 5 min spy spelen , dan heb je het element of suprise de overige 25 min kan je timers kijken als je doorspeelt ;) Dat je in publics veel kills kan krijgen, dat kan wel zo wezen omdat niemand echt oplet :P

SaURoN wijzigde dit bericht 19-05-2008 13:50 (3%)

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
Cabo schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:39:
[...]

[...]

[...]

Met dat oefenpotje, werden we toch wel hard genaaid door (ik meen) team 1

Vanavond weer eens oefenen tegen team 3. Wordt weer gezellig :P :Y) Overigens heb ik nu het idee dat het hele medic gedoe weer afgezakt is. Ben er wel blij om dat er nu weer gewoon gespeelt wordt ipv stat whoring :P

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

quote:
Die bestaan al ^^ http://gottf.hlstatsx.com/?mode=clans&game=tf
of meer specifiek : http://gottf.hlstatsx.com/?mode=claninfo&clan=1760 ;)
GoT1 heeft 113 uur met 8 man :P

Maar warplay is zo gigantisch anders dan op publics. Spy's stellen inderdaad niks voor. Maar ook bijvoorbeeld ben ik met matches altijd heavy, en dat gaat me best goed af, terwijl ik dat op pubs weinig speel, je bet te afhankelijk van je team en een knappe medic. Dan schaaf ik liever mijn soldier bij.

Maarach, zoals 't nu is wint GoT1 nog altijd van de rest, terwijl 2 mensen als hathor en splat heeft en 3 marky en copy enzo. Eigenlijk is iedereen in de teams wel "goed", maar wij hebben Mistav, dus wij winnen :D .

Methos

Viel me op dat hij goed beter is geworden :P Was aan het spelen en had hier gelezen dat hij zijn pols had gebroken en nog bleef ik nades koppen van hem :P

Nu moet ik zeggen dat ik ook traag was, maar toch niet kunnen winnen van iemand met een gebroken pols :P Hoe slecht kan je spelen ;)

quote:
Twisted schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:50:
Roach kan bij mij ook het bloed onder de nagels vandaan halen! :)

Ook al zit je in de losers team, als Moonroach erbij zit dan weet je dat de tegenstanders zich kapot ergeren :Y)

[...]

MarkyB en hathor zijn de crit-meesters met de demo. Altijd als ik Hathor op me zie schieten komt er een crit uit |:(
Haha jah inderdaad, ik heb alleen wta tegen snipers die met zijn 3en lopen te campen, niks raken en een team dat hard andere classes nodig heeft.

Maar Moonroarch, respect, vaak genoeg dat ik net me kop laat zien en een headshot, gewoon kunst man!! (Niet dat ik dan niet loop te vloeken hoor, maar toch als ik dan zie waar je staat en hoeveel tijd je had, respect!!)

This is the song La la la la

quote:
Th3Eagle schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:24:
[...]

Haha jah inderdaad, ik heb alleen wta tegen snipers die met zijn 3en lopen te campen, niks raken en een team dat hard andere classes nodig heeft.

Maar Moonroarch, respect, vaak genoeg dat ik net me kop laat zien en een headshot, gewoon kunst man!! (Niet dat ik dan niet loop te vloeken hoor, maar toch als ik dan zie waar je staat en hoeveel tijd je had, respect!!)
Ach dat gaat ook vaak genoeg net mis hoor jammer genoeg of ik raak net je arm ofzo... Maar jullie hebben straks 12 dagen lang geen last van mij, ga woensdag lekker op vakantie :+

Reg. datum: 22 november 2000

quote:
DeNeusbeer schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:14:
Eigenlijk is iedereen in de teams wel "goed", maar wij hebben Mistav, dus wij winnen :D .
Dat is wel heel simpel uitgedrukt. Mistav pakt gewoon 35% van de kills, dat is 2-3x het gemiddelde van de rest van de teamleden. ;)

Ik heb onvoorwaardelijk een hekel aan snipers, maar toch enige vorm van respect :p
Hoe vaak het al niet is gebeurd dat ik de lucht invlieg door een soldier of demo, en een sniper me vervolgens de lucht uit schiet.
Heb het zelf wel eens geprobeerd, maar bij die snelle bewegingen mis ik domweg de precisie. Dus, wat dat betreft respect, maar toch haat ik jullie :p Doch niet zoveel als de medics die julie fulltime staan te healen 8)7

frickY wijzigde dit bericht 19-05-2008 18:44 (8%)

Wacht maar .... team 4 zal jullie nog wel eens iets laten zien. En spy's zijn nutteloos als het slechte spy's zijn (bij een clanwar) Een goede spy ... maar dan ook een echt goede spy kan wel een verschil maken. Niet de hele tijd ... maar af en toe respawnen als spy en op het juiste moment de medic van het andere team uitschakelen ... het kan echt het verschil maken. Ik ben weer bezig meer en meer spy te spelen. Het is gewoon de klasse waar je het meeste moet nadenken. Scout is vooral reactie vermogen en zo. Spy is geduld hebben en de hele tijd nadenken ... hoe ziet het andere team mij nu ? Spy spelen is gewoon een uitdaging. Of moet ik zeggen ... spy spelen zonder dood te gaan is de uitdaging. Als je een pyro tegen komt ben je dood .... loop je tegen een melee wapen aan ben je ook zo goed als dood.

Kain wijzigde dit bericht 19-05-2008 19:29 (16%)

quote:
Moonroach schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:59:
[...]

Ach dat gaat ook vaak genoeg net mis hoor jammer genoeg of ik raak net je arm ofzo... Maar jullie hebben straks 12 dagen lang geen last van mij, ga woensdag lekker op vakantie :+
Ooh vertel, waar gaat de reis heen. Toch wel een lekker zonnig oord, Afrika ofzo, kan je meteen gaan jagen :P

^^^^^
Reg. datum: 20 november 2000

Ik zit op dit moment al een uur in de wachtrij van de server :)

Ik kan natuurlijk op een andere server gaan spelen maarja lang zoveel fun niet natuurlijk :z

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Ga je toch spelen terwijl tf op de achtergrond op auto join staat? Doe ik ook altijd, hoef je tenminste niet suf te wachten, kan je even warmlopen :D

quote:
CapTVK schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:18:
[...]

Dat is wel heel simpel uitgedrukt. Mistav pakt gewoon 35% van de kills, dat is 2-3x het gemiddelde van de rest van de teamleden. ;)
Mistav is een beetje gestoord goed... Hij staat nr 1 bij hlstatsx 8)7 Ik kom nauwelijks de top50 in
quote:
Loque schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:45:
Ik zit op dit moment al een uur in de wachtrij van de server :)

Ik kan natuurlijk op een andere server gaan spelen maarja lang zoveel fun niet natuurlijk :z
Heb ik ook hoor... Echter, die reserved slot helpt wel. Het schijnt dat vooral veel mensen weggaan als je een (minder populaire) custom map hebt.

Dutchmega wijzigde dit bericht 19-05-2008 22:09 (29%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws