MSI Geforce NX8800 GTS oc 320 Mb @603/1806, 3Dmark06 - 9555 (nieuwe drivers) / Amd Athlon 5600+@Stock 2,8 Ghz / 2Gb 5300ram, Coolermaster eXtreme 650, sharkoon rebel 9. My.tnet pf http://tweakers.net/gallery/219112 .
Ja dat is altijd zo, dat is de nieuwe manier van de camera tijdens het auto rijden.quote:rickyy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:14:
Toen ik in een auto reed viel me op dat ik altijd de linker kant van de auto een beetje zie, de camera staat een beetje gebogen, hoord dat?
voelt natuurlijker aan. Je zit als chauffeur immers links in de wagen en zo kan je ook het verkeer beter zien, just like real lifequote:rickyy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:14:
Toen ik in een auto reed viel me op dat ik altijd de linker kant van de auto een beetje zie, de camera staat een beetje gebogen, hoord dat?
Ik kan alleen nog steeds niet wennen aan rijden + schieten tegelijk. Daar moet je echt 6 handen voor hebben ofzo
Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz
Hehe inderdaad, toen ik daar voor de eerste keer reed dacht ik ook van: Wouw! Dit ziet er even anders uit.quote:Kaasplank schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:25:
Moest net die PlayboyX naar huis brengen en bedacht me ineens van wat zijn die gebouwen hoog... Blijk ik op het 2e eiland rond te rijden![]()
Ik kan alleen nog steeds niet wennen aan rijden + schieten tegelijk. Daar moet je echt 6 handen voor hebben ofzo
Ja dat schieten is ff wennen, het lukt me al steeds beter, maarja dan ga ik ook als een gek met die controller spelen, bijsturen hier, schieten daar, camera draaien,etc.
Maar het werkt wel na veel oefening.
Dat mensen op het rijden afgeven helaas, het is gewoon allemaal wat echter geworden dus wat lastiger, vind het wel fijner aanvoelen, heb nou echt het gevoel alsof ik auto rijd.
Divide and conquer.
Parkeren in dat gele vlak voor je savehouse.quote:wimpie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:42:
Om auto's te 'houden', moet je ze dan gewoon voor je safehouse parkeren, of nog ergens parkeren of iets?
Dan zouden ze moeten blijven staan....
Maar heb echter al een paar keer gehad dat een auto toch weg was.
Enige auto die altijd is blijven staan is de Comet die ik een keer gewonnen had.
De Banshee en die Ferrari-look-a-like zijn een paar keer weg geweest
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Reg. datum: 27 april 2007
Ook was ik met Little Jacob naar een stripclub gereden en op aanraden van een mede tweaker ben ik een potje gaan knokken met de beveiligers. Helaas bleek Jacob het gevecht niet aan te kunnen waardoor ik hem even later op mocht pikken van het ziekenhuis. Dat laatste vind ik erg goed gedaan, nu is het tenminste niet meer zo dat een karakter gewoon weer thuis is nadat hij/zij dood is gegaan.
Dit vond ik ook geweldig...
Op het tweede eiland stond ik voor een paar seconden stil toen een zwerver achter me kwam te staan die met handgebaren duidelijk maakte dat hij wat geld wilde hebben. Vervolgens 10$ naar die vent z`n hoofd gegooid. Dit soort dingen doe ik dus alleen in GTA IV want in het echt heb ik nog nooit iets aan een zwerver gegeven.
In dat gele vlak voor je safehouse is plek voor 2 auto's.quote:wimpie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:42:
Om auto's te 'houden', moet je ze dan gewoon voor je safehouse parkeren, of nog ergens parkeren of iets?
Ik las hier dat dat best vaak mis ging maar bij mij werkt het tot nu toe 100%.
Vooral mijn "Magnum" ferarri [helaas zit er bij mij wel een dak op] staat er elke keer weer als ik uit mijn safehouse kom.
This dependency has no dependencies!
Reg. datum: 26 november 2006
Boohoo dus!
Blijkt dat je een auto nu zover kan slopen dat een wiel vastzit en blokkeert
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot
Ik heb hem wel gehaald bij een vriend:quote:UgotHeinzzd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:07:
iemand die 5x over de kop met een auto al voor elkaar? Jeez thats hard!
Heel hard rijden, op het juiste moment aan je handrem trekken, en de weg naar beneden afrollen. Makkelijk is het niet, veel proberen, maar hij is te doen
Ik zit nu te kutten met het 500 yards op de achterwielen rijden van de motor. Hoer ver is 500 yards eigenlijk? Best een pokke eind dus
PWM wijzigde dit bericht 05-05-2008 21:10 (16%)
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
je wilt niet weten HOE vaak ik dit al geprobeert hebquote:PWM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:08:
[...]
Ik heb hem wel gehaald bij een vriend:
Heel hard rijden, op het juiste moment aan je handrem trekken, en de weg naar beneden afrollen.
Makkelijk is het niet, veel proberen, maar hij is te doen
Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot
Ongeveer 150 meter. Best een eindje dus.quote:PWM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:08:
[...]
Ik heb hem wel gehaald bij een vriend:
Heel hard rijden, op het juiste moment aan je handrem trekken, en de weg naar beneden afrollen. Makkelijk is het niet, veel proberen, maar hij is te doen
Ik zit nu te kutten met het 500 yards op de achterwielen rijden van de motor. Hoer ver is 500 yards eigenlijk? Best een pokke eind dus
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Call me cocky, but if there`s an alien out there I can`t kill I haven`t met him and killed him yet.
[Tomb Raider: Underworld] - [My javascript wolfenstein project]
quote:PWM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:08:
[...]
Hoer ver is 500 yards eigenlijk? Best een pokke eind dus
Ehhh 500 yards is 457 meter....quote:
Denk dat je in de war bent met 500 feet, want dat is wel 150 meter
FeaR1986 wijzigde dit bericht 05-05-2008 21:15 (25%)
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Zorg er iig voor dat je een bodyarmor aan hebt de rest is vrij simpel gewoon rustig aan doen..that's all.quote:rhodium schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:11:
Vind het niks meer aan zo. Kom gewoon weg niet verder. Elke keer als ik politie achter me aan krijg gaat die dom lopen doen met instappen. Gaat die als een kneus tegen de deur aan rennen of hij rent rond de wagen heen en als je er eindelijk in bent vliegen er uit het niets 10 politie wagens tegen je aan zodat je vast staat. Het is vooral met de missie dat je een advocaat moet doden en dat je een oude ziekenhuis in moet. Na 12x proberen geef ik het op.
quote:FeaR1986 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:14:
[...]
[...]
Ehhh 500 yards is 457 meter....
Denk dat je in de war bent met 500 feet, want dat is wel 150 meter
Ik lees overigens allemaal dingen van vastlopen en wat je allemaal zou moeten ondernemen. Ik heb, zonder maatregelen, sinds vrijdag geen vastloper of problemen meer gehad. Anderen wel?
Shiver23 wijzigde dit bericht 05-05-2008 21:18 (27%)
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Do a wheelie lasting at least 500 feet on a motorbike.
Rolled Over 30G
Do 5 car rolls in a row from one crash.
Die kan je allebei op Francis International Airport halen. Er staat aan het einde van de noordelijkste runway, achter het hek een NRG 900 waarmee je wheelies kan doen op 1 van de banen. Daarna gewoon een copcar pakken en van het midden van de runways naar het einde van de noordelijkste runway rijden met topsnelheid, dan links het gras in en de gele bordjes met "WATCH YOUR BLAST" erop schampen, liefst een beetje dwars. Doe je het goed dan flip je wel 10x
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Had dat eens, niet een echte spoiler maar ik ging op mijn eerste date en waarachtig een shootout bij Roman, ik dus gewoon doorgegaan met mijn date en na de date kreeg ik dus een belletje van "Wat ben jij nou voor neef, haal me op bij het ziekenhuis!"quote:FeaR1986 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:49:
[...]
Parkeren in dat gele vlak voor je savehouse.
Dan zouden ze moeten blijven staan....
Maar heb echter al een paar keer gehad dat een auto toch weg was.
Enige auto die altijd is blijven staan is de Comet die ik een keer gewonnen had.
De Banshee en die Ferrari-look-a-like zijn een paar keer weg geweest
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Ik kom wel door die politie heen, maar krijg geen wagen daarna. Stom rennen op straat zorgt er voor dat ik langzaam dood geschoten wordt.quote:UgotHeinzzd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:15:
[...]
Zorg er iig voor dat je een bodyarmor aan hebt de rest is vrij simpel gewoon rustig aan doen..that's all.
quote:Shiver23 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:16:
[...]
sorry
Ik lees overigens allemaal dingen van vastlopen en wat je allemaal zou moeten ondernemen. Ik heb, zonder maatregelen, sinds vrijdag geen vastloper of problemen meer gehad. Anderen wel?
Maar 450+ meter op je achterwiel is helemaal een teringeind...
En dan is het wel weer 150 meter....quote:Angeloonie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:18:
Wheelie Rider 30G
Do a wheelie lasting at least 500 feet on a motorbike.
Maar ik heb de PS3 versie, dus gelukkig hoef ik niet van die stunts te doen
En om je andere vraag dan te beantwoorden: ik heb sinds 30 april geen vastloper meer gehad. Was gelukkig de eerste en tot nu toe ook de laatste.
* FeaR1986 klopt af
FeaR1986 wijzigde dit bericht 05-05-2008 21:20 (21%)
Reg. datum: 28 april 2007
Een 16 speler gta race is echt geweldig, vooral de start waar veel lui sneuvelen bij de eerste bocht en verder moeten met een scooter. Of natuurlijk probere een rpg tekrijgen en iedereen op te blazen.
Dit zou ik ook graag willen weten.Het is me al een paar keer gelukt om auto's te snipe waardoor ze met 3 schoten in brand vlogen en uiteraard explodeerde. Schiet dan wel meestal op de achterkant boven de wielkast.quote:6pack15 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:56:
vraagje : ik weet dat er geen tankdoppen meer op autos zitten, maar soms vliegt een auto in 1x in de fik als ik ergens bij het achterwiel schiet. Zit er nog wel zon soort iets in gta IV ?
Dit topic is gesloten. ![]()