quote:
OCTheEagle schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:46:
hehe, ik schiet een duif neer, gelijk 6 politieauto's om mij heen
Verder is het wel lastig om de politie kwijt te raken als je 3 sterren of meer hebt. De pay and spray shop kun je toepassen echter moet je dan geen politie vlak achter je aan hebben.
Verder zijn die tolwegen erg leuk bedacht. Je kunt netjes betalen of je rijdt hard door en je krijgt gelijk een wanted level.
Verder ben ik blij dat auto's niet zomaar spawnen of verdwijnen als je een andere kant opkijkt.
huh, bij mij spawnen die dingen wel gewoon door andere kant op te kijken, eigenlijk bij iedereen, is er bij jou toch iets niet goed
Het is wel minder inderdaad dan voorgaande delen. Ik vind het juist wel handig dat spawnen, geen auto in de buurt? even op start drukken dan weer terug in de game en je hebt auto's om je heen
Het is wel een super spel hoor, ik speel met plezier de missie's en je leeft ook echt mee, coole acteurs en leuk verhaal.
Ik weet eigenlijk n iet eens of je al de andere stad in kan, ik ben nog niet eens zo ver geweest
Hoe zit het met kledingwinkels, op de plattegrond (die in het doosje zit) staan maar 2 kledingwinkels, heb je er nog meer?