Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 april 2005

hehe, ik schiet een duif neer, gelijk 6 politieauto's om mij heen

Verder is het wel lastig om de politie kwijt te raken als je 3 sterren of meer hebt. De pay and spray shop kun je toepassen echter moet je dan geen politie vlak achter je aan hebben.

Verder zijn die tolwegen erg leuk bedacht. Je kunt netjes betalen of je rijdt hard door en je krijgt gelijk een wanted level.

Verder ben ik blij dat auto's niet zomaar spawnen of verdwijnen als je een andere kant opkijkt.

Alle nieuwe technieken waar de mens mee te maken krijgt, zijn vroeger al uitgevonden door Willie Wortel

Reg. datum: 01 september 2003

quote:
OCTheEagle schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:46:
hehe, ik schiet een duif neer, gelijk 6 politieauto's om mij heen

Verder is het wel lastig om de politie kwijt te raken als je 3 sterren of meer hebt. De pay and spray shop kun je toepassen echter moet je dan geen politie vlak achter je aan hebben.

Verder zijn die tolwegen erg leuk bedacht. Je kunt netjes betalen of je rijdt hard door en je krijgt gelijk een wanted level.

Verder ben ik blij dat auto's niet zomaar spawnen of verdwijnen als je een andere kant opkijkt.
huh, bij mij spawnen die dingen wel gewoon door andere kant op te kijken, eigenlijk bij iedereen, is er bij jou toch iets niet goed :+

Het is wel minder inderdaad dan voorgaande delen. Ik vind het juist wel handig dat spawnen, geen auto in de buurt? even op start drukken dan weer terug in de game en je hebt auto's om je heen :o

Het is wel een super spel hoor, ik speel met plezier de missie's en je leeft ook echt mee, coole acteurs en leuk verhaal.

Ik weet eigenlijk n iet eens of je al de andere stad in kan, ik ben nog niet eens zo ver geweest :9

Hoe zit het met kledingwinkels, op de plattegrond (die in het doosje zit) staan maar 2 kledingwinkels, heb je er nog meer?

PS3 // C2D 6850 // 2x HD3870 // 4Gb Reaper X 4-4-3-15 // Abit IX38 Quad GT // 22" X223W // Raptor 74 // X-FI

Kwaak!
Reg. datum: 09 juni 2006

Ik kreeg net zomaar van iemand $100.. Ik zag op de map ineens een groen poppetje, ik was toch in de buurt dus ben ik maar even gaan kijken. Toen ik daar was sprak een rijk ventje me aan die zichzelf helemaal geweldig vond en strak stond van de coke. Kreeg zomaar een briefje van 100 van hem :?

Het is dat ie na het filmpje gesprek weg was, anders had ik hem even aan mijn vriend Honkbalknuppel voorgesteld :P

_Eend_ wijzigde dit bericht 01-05-2008 15:04 (17%)

w00t
Reg. datum: 14 februari 2002

Online is wel lache maar bij mij werkt het niet echt lekkr.. Staat nu op m'n telefoon ''cannot connect to game provider, pleace try again later'' bij multiplayer!

Hebben jullie hier ook veel last van @ ps3 en hoe kan ik weer connecten naar de servers..? Heb GTA al een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niks..

AMD XP 2800+ | Asus A7N8X Deluxe | 1024 MB DDR | XFX Geforce 7800 GS Extreme Edition | Maxtor 250 GB 7200 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | Samsung Syncmaster 930 BF 19'' | PSP 1.5 | Ps3 60gig |

Reg. datum: 08 juli 2003

quote:
_VooDooMen_ schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:01:
Online is wel lache maar bij mij werkt het niet echt lekkr.. Staat nu op m'n telefoon ''cannot connect to game provider, pleace try again later'' bij multiplayer!

Hebben jullie hier ook veel last van @ ps3 en hoe kan ik weer connecten naar de servers..? Heb GTA al een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niks..
Continu hier, nog geen dag gehad dat het normaal werkte. Soms was de "game" server er wel maar verloor hij zijn connectie weer. Het is een beetje 1 op de 20 keer dat het werkt hier. ook PS3 dus :)

PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !

Reg. datum: 01 december 2006

quote:
hvoortj schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:38:
Ik ben met het gemis van een 360 of ps3, maar uit pure armoede San Andreas aan het installeren. :'(
Ik schud je hand, ik ga hetzelfde doen.
Wat leuke mods zoeken want echte auto's erin is altijd leuk.
Soon: ATi HD4870X2
Reg. datum: 20 november 2005

quote:
hvoortj schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:38:
Ik ben met het gemis van een 360 of ps3, maar uit pure armoede San Andreas aan het installeren. :'(
Je bent helaas niet de enige. Het zou jammer zijn, als GTA 4 niet op de PC uitkomt. Het begon ook allemaal op de PC naast de Playstation.

Splinter Cell wijzigde dit bericht 01-05-2008 15:18 (3%)

Reg. datum: 28 juni 2006

quote:
-roberth- schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 10:39:
Ik heb nog een filmpje op YouTube gezet van het ochtendnieuws op RTL4 dinsdag. Die gasten van de PIRAAT gang waren ook bij die gameshop in Utrecht aanwezig. :P
http://nl.youtube.com/watch?v=THG_Z-iviqs
beetje offtopic maar welke winkel is dit? Ik ken namelijk geen winkels in utrecht zelf die zich puur op games richten...

PSN: Zerokill

Reg. datum: 19 juni 2001

Dr.Games staat ook groot in beeld :P

Op elk potje past een dekseltje en anders een ander potje / Dagboek van een reiziger

Xbox360: sh0cktrooper
Reg. datum: 24 oktober 2003

quote:
DeepSeven schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:06:
Even 2 vragen. In begin werd er iets gezegd dat je een auto kon houden als je hem voor je safehouse ofzo parkeerde. Ik heb in de manual gekeken maar zag het daar niet staan. Ik ben een paar leuke auto's tegen gekomen, hoe kun je deze behouden?

En over het saven, kun je na een autosave gewoon de xbox afsluiten of moet je echt naar je safehouse om daar handmatig te saven?
Kan inderdaad in de gele zone voor je safehouse. Ik heb daar 2 auto's staan, een politieauto en een cabrio en die blijven precies zo staan als ik ze achtergelaten heb :)

Als je na de autosave afsluit, start je wel weer in je safehouse. Dat is wel iets om rekening mee te houden.
Reg. datum: 05 juni 2005

quote:
zerokill schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:25:
[...]

beetje offtopic maar welke winkel is dit? Ik ken namelijk geen winkels in utrecht zelf die zich puur op games richten...
quote:
RPG_Fan schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:32:
Dr.Games staat ook groot in beeld :P
En er zijn er nog wel meer hoor. Bij mij om de hoek bijv. http://www.magic-games.nl/

Samsung LE32R81B | Sony PlayStation 3 | Nintendo Wii | iPod 5G 30GB | Kodak M753 | Ibanez SA120 | Roland Cube 15 | SSB: B FC: 2363-7066-5359 | Wii FC: 1636-0215-4125-2752 | PSN ID: Rmonn

Acties: [view]

Door: dusty
Global Moderator
Y! Celebrate Life!

quote:
_Eend_ schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:58:
Ik kreeg net zomaar van iemand $100.. Ik zag op de map ineens een groen poppetje, ik was toch in de buurt dus ben ik maar even gaan kijken. Toen ik daar was sprak een rijk ventje me aan die zichzelf helemaal geweldig vond en strak stond van de coke. Kreeg zomaar een briefje van 100 van hem :?

Het is dat ie na het filmpje gesprek weg was, anders had ik hem even aan mijn vriend Honkbalknuppel voorgesteld :P
op de kaart staat dan ook "Friend". de 2e keer krijg je $200 zodra je hem ergens heenbrengt om iets op te halen en dan af te gooien op een andere plaats.

Curlio.com Music News For You!
Y! Celebrate Life!

Reg. datum: 12 februari 2005

Ik heb inmiddels alle 'most wanted' politie missies gedaan, maar het lijkt niets op te leveren... :(

No more Mr. Nice Gaius!
Reg. datum: 03 juli 1999

Zo, zit nu ff behoorlijk vast bij de missie 'Three Leaf Clover':

spoiler:
Dat is die bankoverval met daarna die hele vette shoot-out op straat met de cops. Vet gedaan, waande me helemaal in de film Heat! Maar goed, er komt zoveel politie op je af van verschillende kanten dat ik moeit heb om er levend doorheen te komen :P Iemand tips ?

All right, that's it! No more Mr. Nice Gaius!

Reg. datum: 06 januari 2007

ChiLLeR in "[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - de..."
quote:
Splinter Cell schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:18:
[...]

Je bent helaas niet de enige. Het zou jammer zijn, als GTA 4 niet op de PC uitkomt. Het begon ook allemaal op de PC naast de Playstation.
Naja, ik vind twee keer uitspelen wel genoeg :P

Reg. datum: 26 september 2005

hoe werkt dat taxisysyteem? ik jat altijd maar die taxi's ipv mee te rijden ofzo?

CZGAALVD

Kwaak!

Eerst met LB de taxi roepen als ie aankomt. En als de taxi stopt Y ingedrukt houden.
Reg. datum: 21 juli 2005

quote:
OCTheEagle schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:46:

Verder is het wel lastig om de politie kwijt te raken als je 3 sterren of meer hebt.
1tje is super makkelijk maar bij 2 lijkt het al moeilijker dan alle delen van gta hiervoor. :? Naja ik ben nog steeds op eiland 1 met 23 procent van het spel. Ik vraag me echt in hemelsnaam af hoeveel missies ik nog doen moet want ik wil naar timesqaure! :P

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Kwaak!

Politie kwijtraken is best simpel, totdat je een chopper achter je aan krijgt. Maar die chopper is wel groter en (iets) langzamer dan in San Andreas en dus makkelijker te raken met zo'n mooie RPG.
Reg. datum: 25 mei 2005

Bah, geen GTA IV+ GT:p + PS3 pack meer te koop bij de Toys 'R' Us in Enschede... Iemand enig idee of er een winkel in Enschede of eventueel Hengelo Nog een GTA IV pack verkoopt? Ik hoef de GT 5 prolugue niet...

Reg. datum: 11 februari 2004

Ik heb een probleem met de delivery missie van Little Jacob, die ene met de time limit. De auto waarin de package zit is een roestbak en de tijdsduur is veel te kort. Ik mis het constant net, en zo daalt Jacob's respect dus. Heeft iemand een tip?

Ook kan ik de 'mission progress' van die meid die je date (ik ben de naam al vergeten) niet zien bij Stats. Hoort dat zo?

Reg. datum: 25 mei 2004

Wat zit er eigenlijk allemaal in het PS3 + GTA4 pack? Zit er ook iets van een poster in? Of een sticker ofzo? Of is het enkel een PS3 + controller + kabels + GTA4 in een dvd-doosje?

Reg. datum: 31 juli 2005

quote:
_Eend_ schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:23:
Politie kwijtraken is best simpel, totdat je een chopper achter je aan krijgt. Maar die chopper is wel groter en (iets) langzamer dan in San Andreas en dus makkelijker te raken met zo'n mooie RPG.
6 steren kwijtraken is dan weer hele andere koek :+

Reg. datum: 23 oktober 2002

In het doosje zit ook een plattegrond van Liberty City en Metro plattegrond.

16-09-2003 15.15
Reg. datum: 07 juni 2001

Die zit ook in de special edition (map). Wel relaxed, en gelijk een nieuwe sporttas :P

Rankovic: When i see you in the city! I Kill you!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: