Ik wil alleen maar zeggen: "Soulcloth gloves zijn ook epic!". Met andere woorden epic zegt niets meer, boeiend hoor. Je hebt gewoon gear voor het level waarop je speelt in PvE. PvP doe ik niet/nauwelijks aan, dat interessert me toch geen moer. Ik vind af en toe een BG leuk en Arena niet.quote:
Enige slechte aan de wijziging vind ik nu dus dat mensen die graag PVP doen in BG's nu de honor items niet eens meer kunnen kopen zonder arena te doen. Ik vind dat niet echt een verbetering. Doe dan gewoon een rating op alle S4 items en geen op de honor items.
Verder terecht dat er oplopende eisen worden gesteld aan de items. Je kan dan de eerste items halen en vervolgens als je er mee om kan gaan steeds meer gear halen. Als je er niks mee kan kan je de S3 gear halen in de hoop dat die je helpt om een beetje verder te komen. Als je niets leert kom je op een gegeven moment niet verder. Niets mis mee.
"I am become death, the destroyer of worlds." -- The Bhagavad-Gita, quote by Dr. J. Robert Oppenheimer --