Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Bokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:16:
[...]

En een arena point reset bij elk nieuw seizoen >:) (of natuurlijk dat je alleen oude meuk kan kopen voor je oude punten :P )
Sorry bokkie, die was ik even vergeten ja. De complete Honor en Arena points reset zefls >:)
quote:
DarthRaider schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:25:
[...]

Bladefist hehehe. Vroegah was dat een geweldige server, tot de migratie naar Outland en sindsdien is Bladefist alleen maar achteruit gegaan qua community en zit de, toen hele leuke, community nu op Outland.
Wbt pugs; het kan vriezen, en 't kan dooien. De ene keer heb je hele goede groep, de andere kant niet. Althans da's mijn ervaring. Maargoed, dat kan ook heel erg aan de server liggen waar je op zit natuurlijk.
Weet jij zo of er nog veel oud Agamaggan lui actief zijn op bladefist?

Om wat namen te noemen: Kisumen, Slamdancer, Silverxxxxxx (Nether, Bubble, Purge e.t.c) Oblom
Gisteren weer een beetje op m'n shammy gespeeld, rustig aan tot lvl 36 gekregen door wat questen in Hillsbrad/Alterac. Helft van de tijd bezig op MSN en de server was ook nog eens gigantisch aan het kutten met DC's en lag, dus ging lekker. Uiteindelijk ik (als 35) gegrouped met een lvl 36 warrior en die ogres gedaan (lvl 39 elite, lvl 39-41 normals) met één wipe. Vanavond en morgen raids, en dan vrijdag weer lekker een beetje WF'en denk ik. :P

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) - <Vision> Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

quote:
BlaSfem0n schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:27:
[...]

wanneer begint voor jou de vakantie? :p
en op welke realm wil je dat doen? heb een tweede account nu en was van plan om voor de leut misschien een enhancement shammy/feral druid te lvlen...
kijk naar men sig welke realm ik aandoe :)
Maandag begint me vakantie officieel, server maakt niet zoveel uit, hem alleen een 19 hunter op een "normale" server, speel nu alliance. Verhuizen maakt dus niet uit.

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Bokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:03:
Honor items worden dus ook gekoppeld aan Personal ratings
Trieste zaak als je het mij vraagt.
houd van de vijver

quote:
jarnotjuh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:44:
[...]

Ik zie de bui allang hangen, weet niet hoever je guild op illidan is maar.. Frostspecced mages is in het begin wel superhandig @ parasites, dan ga je zeker ook niet respeccen? :P
2 / 48 / 11 heeft toch reduced cd op fn ook ;)
quote:
jarnotjuh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:44:
[...]

Ik kan best een nr 5 positie daar halen, maar dan wordt er geen ene @#$@! gedecursed door me. Meestal doen we het nu met 3 of misschien 4 decursers.
Gelukkig ben ik er als decurser die 0 dmg doet en alleen maar decursed :P

quote:
Dennism schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:51:
[...]

Om wat namen te noemen: Kisumen, Slamdancer, Silverxxxxxx (Nether, Bubble, Purge e.t.c) Oblom
Geen idee, want ik ben toentertijd met de migratie mee gegaan naar Outland. Heb nog wel een alt staan op Bladefist, maar daar speel ik nooit meer op.

Meh SWP progression zuigt als je nog maar net 2 maanden illidan farmed. veel mensen vertrekken naar andere servers vanwege de lack aan progress :|

Onze guild moet daarom 'hardcore', geen geouwehoer, geen gewhine en de meeste vrienden die ik ingame gemaakt heb gaan daarom ook weg of worden gekicked vanwege hun zogenaamde hardcore-loze instelling.

Ik zit er zelf ook over na te denken weg te gaan, maar een transfer zit er (met hoge uitzondering) gewoon niet in, ik ben bloodscalper, van t begin af aan geen transfer naar TB of TN gedaan omdat ik hier thuis hoor -imo.

Als MT is het echter lastig een andere guild vinden, vaak zijn ze al voorzien van genoeg tanks en krijg ik een 'bench' spot, niet iets waar je op zit te wachten vanaf een 100% attendancy. Daarnaast moet ik ook de guild in de steek laten, iets waar je toch maanden van je ingame leven in hebt gestoken.

Laatste rigoreuze oplossing lijkt gewoon ff een break houden van de game, genoeg dingen te doen. Maar je blijft toch 'hooked' aan dit spel ;)

Zo... nu eerst even niets

Lief dagboek...

Gister een hele avond wipes op Eagle boss in ZA. Weet eigenlijk niet precies waar het door komt, maar mede ook door die ontzettend snelle respawn van trash, is het gewoon lastig als je een paar keer wiped. Of je hebt opeens trash in je nek, of je moet weer die gauntlet opnieuw doen. Zucht.

Probleem is eigenlijk dat het mij niet helemaal duidelijk is waarom het steeds mis gaat. Denk vooral door te veel raid damage, waardoor healers in de problemen komen (ook weer door slechte afspraken over wie healed wie), en als er eenmaal wat mensen dood zijn (zeker als het een healer is), gaat het gewoon snel mis.

Ach... gelukkig dankzij de dailies verlies ik er op zo'n avond geen gold, maar winstmaken lukt ook niet. :P Ik wil iedergeval wel blijven proberen, hopelijk de rest ook, maar krijg het idee dat er een aantal voor de "easy loot / badges" gaan, ipv avonden wipen op nieuwe content. Goed, ik zie het wel. Mijn ideeën over tactics op het forum gepost, zie wel wat de rest daar van vindt.

Ayokiwa <Omen> - L70 NE Resto Druid op EU-Eonar
Cutanna <Seven Inch Unbuffed> - L11 BE Rogue op EU-Blade's Edge

Pray Hard

quote:
Miles Teg schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:35:
[...]

Ik ben bezig met een prot-pally te levellen en ik vind het geweldig, het is zo'n andere benadering van spelen (ook solo). Normaal probeerde ik, als ik solo speelde, 1 of 2 mobs te pullen om neer te beuken. Dan zorgen dat je genoeg hp en/of mana hebt voor de volgende, etc etc. Nu probeer ik toch meer groepjes mobs te vinden om in één keer te pakken, veel leuker. :D

Eergister was een leuk voorbeeld. Ik zat op lvl55 en ik zat in WPL bij die Dalson-cauldron, toen een lvl51 shaman hulp vroeg om die cauldronlord te slopen. Hij krijgt het voor elkaar om door paniek en fear een stuk of 10 mobs te pullen en hij zegt "run!". Ik trek die mobs van hem af, pak de cauldronlord erbij en ik sloop ze (had nog wel een heal nodig helaas). Die shaman wist niet wat hij zag, geweldig! :D
'

Heerlijk he ik heb het samen met mn vrouw gedaan resto shammie das ideaal earthshield op je en zij ging gewoon lekker chainen enzo ;)
Record van pullen stond voor mij (buiten) op 21 mobs van gelijk en hoger level, dat was in western plaguelands waar de 1e quest zit van die skeletons bij die graven daar zitten er lekker veel. Beide te paard en een kant helemaal meeslepen en lekker los gaan beide die eranikus trinket en engineer bommen erop is gewoon te leuk.
Heb op 60 ook gnomergang gedaan om iemand te helpen en in het begin ben je nog voorzichtig maar daarna gingen we proberen zoveel mogelijk te gelijk. Bv in de eerste gang agro pakken en dan naar beneden jumpen ik wist dat nog van vroeger dat het een instant wipe was dan. Was ook wel gaaf dat je dan ineens 40 van die murlocs ziet komen en het een makkie is.
Daarna ook in de gang naar laatste boss mobs aan de overkant en beneden gepulled en zelf ook gesprongen zodat van 3 gangen alles mobs (dark iron dwarfs) kwamen echt bizar veel maar wel leuk om te doen.
quote:
Ryack schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:13:
[...]

Shattered halls is een van de beste instances om als prot pally te doen. Veel packs die je kunt aoe'en en voldoende hoeken om de packs ook makkelijk te pullen. Je hebt alleen een groep nodig die een paar seconden kan wachten tot de mobs in de consecration staan.

Ik vind SH nog steeds leuk om te doen. Zeker als er een mage of rogue bij is die nog nooit een prot pally heeft gezien. "Sure you can sheep, just make sure you wait till the mob is in the consecration". :)

Hoe beter je uitrusting wordt hoe sneller je kunt gaan. Als je SH blijft doen dan kun je precies volgen hoeveel sterker je wordt met ieder stukje nieuwe uitrusting. Je begint met enkele mobs daarna groepen en dan ga je ineens volledige kamers/gangen pullen. :)
Ja ik had hem al een paar keer gedaan met een maat en wist dat ie erg leuk was idd. En idd mensen die niet kunnen wachten is erg vervelend, telkens na mn pull zag ik een chain gaan en dan precies op de mobs die ik niet raakte natuurlijk dus ja dan begin je al verkeerd.
Had idd zo goed als geen cc nodig alleen bij die allergrootste groepen deden we er 1 sheepen omdat ze toch wel erg hard hitten. Had in die gang met die vuurpijlen alles gepulled tot aan de mini boss die dus niet dat werd net iets te. En het lopen is irritant ze slaan je telkens dazed.

MantaMania wijzigde dit bericht 23-04-2008 10:14 (26%)

Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest

Reg. datum: 03 januari 2001

quote:
Mysteri0uZ schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:53:
Boots: 1700
Ring: 1650
Bracers: 1575
Belt: none
Necklace: none
Trinket: none

Wie moet hier nou lezen ;P
Zei ik toch, sommige Season 4 items zijn te koop voor honor maar gebruiken een rating. De S2 sets zijn gewoon zonder rating.

Nyan Nyan

quote:
KeeZ schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:07:
Meh SWP progression zuigt als je nog maar net 2 maanden illidan farmed. veel mensen vertrekken naar andere servers vanwege de lack aan progress :|

Onze guild moet daarom 'hardcore', geen geouwehoer, geen gewhine en de meeste vrienden die ik ingame gemaakt heb gaan daarom ook weg of worden gekicked vanwege hun zogenaamde hardcore-loze instelling.

Ik zit er zelf ook over na te denken weg te gaan, maar een transfer zit er (met hoge uitzondering) gewoon niet in, ik ben bloodscalper, van t begin af aan geen transfer naar TB of TN gedaan omdat ik hier thuis hoor -imo.

Als MT is het echter lastig een andere guild vinden, vaak zijn ze al voorzien van genoeg tanks en krijg ik een 'bench' spot, niet iets waar je op zit te wachten vanaf een 100% attendancy. Daarnaast moet ik ook de guild in de steek laten, iets waar je toch maanden van je ingame leven in hebt gestoken.

Laatste rigoreuze oplossing lijkt gewoon ff een break houden van de game, genoeg dingen te doen. Maar je blijft toch 'hooked' aan dit spel ;)
Hoe zitten je mensen in de gear dan?
Met 2 maanden illi farmen neem ik aan dat er voor de mensen ook nog genoeg upgrades in bt/hyjal te halen zijn of niet? of is het gross al klaar met gear uit BT/MH?

Jullie lopen nu stuk op Brutallus?
quote:
Kaap schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:19:
[...]

Zei ik toch, sommige Season 4 items zijn te koop voor honor maar gebruiken een rating. De S2 sets zijn gewoon zonder rating.
Mja ok misschien was ik niet duidelijk genoeg, maar ging er vanuit dat mensen wel begrepen dat ik het over de nieuwe versie van de vindicator meuk had. en niet over de verschuiving van de oude spullen zeg maar

Bokkie wijzigde dit bericht 23-04-2008 10:27 (14%)

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Mr. Morgan: Someday, you gonna get bitch-slapped and I'm not gonna do a thing to stop it. |

Ik kan eigenlijk haast niet meer wachten tot WotlK blizzard is het weer steeds moeilijker aan het maken om aan goede epics te komen.

Hopelijk boosten ze ook de blues, zodat je gewoon in blues goed mee kan komen. En dat epics voor de echt goede zijn.

Epics dus top lvl

blues voor casuals, afgewisseld met wat epics, kwaliteit van blues moet uiteraard wel goed zijn. Te vergelijken met kara epics van nu. Dus niet dat de kwaliteit minder is, alleen wel de kleur.

Naxx, is en blijft erg leuk om te spelen dus daar verheug ik me wel op.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

quote:
MantaMania schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:06:
[...]

Had het laten weten ;) Ik heb samen met mn vrouwtje bijna iedere dag in de que gestaan voor instances. (tank pala en resto shammie). Nu is zij gisteren 70 gedinged en ik ben nog 69 maar we hebben nu een groepje van 4 waar we veel mee doen, werkt perfect. Gisteren 3 of 4 x shattered halls gedaan, viel me nog niet tegen als 69 pala.
Nu doe we iedere dag wel een paar non heroics toch leuk om weer een beetje instances te doen.
Is niet alleen op jouw server, ook op The Bronze Dragonflight is dit een probleem, 3-6 uur in queue voor mana tombs... is belachelijk, zit nu in ander guild en die doen veel normals en heroics + karazhan dus altijd wat te doen.

Ik denk zelft dat het gewoon door arena/BG's komt en de 'easy epix' en met S2 gear binnenkort... denk ik dat je wel 'bye bye' kan zwaaien naar je instances... (ik ben zelf ook aant sparen voor S2, maar ben altijd in voor een instance ookal is er niets te krijgen).

Ik moet zeggen dat er een hoop verandert is met TBC, pre-TBC was het super makkelijk om een party voor elke instance te krijgen 'end game' (scholo/strat/lbrs/ubrs- etc) nu is het wel anders.

Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.

Housemusic

quote:
Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:27:
Ik kan eigenlijk haast niet meer wachten tot WotlK blizzard is het weer steeds moeilijker aan het maken om aan goede epics te komen.

Hopelijk boosten ze ook de blues, zodat je gewoon in blues goed mee kan komen. En dat epics voor de echt goede zijn.

Epics dus top lvl

blues voor casuals, afgewisseld met wat epics, kwaliteit van blues moet uiteraard wel goed zijn. Te vergelijken met kara epics van nu. Dus niet dat de kwaliteit minder is, alleen wel de kleur.
Dus het gaat je uiteindelijk alleen om het kleurtje ?
quote:
Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:27:

Epics dus top lvl

Naxx, is en blijft erg leuk om te spelen dus daar verheug ik me wel op.
De drempel tussen blue en epix moet gewoon weer veel hoger. |:(

Netzoals vroeger Pre ZG..

Toen was het alleen mogelijk om in goede Blue gear in een 40-man instance te runnen en met een kans van 1/20 een epic item te krijgen.. Na de introductie van Zul gurrub kon het easy-epix-fest beginnen. Non-raiding casuals kregen de mogelijkheid om in ZG makkelijk epix te krijgen.. Hierna werd het helemaal een feest met AQ20, en allerlij Exalted epix met een kwaliteit beter dan die van MC..

Tegenwoordig is het helemaal een lolletje, je kan zonder guild te makkelijk goede gear krijgen..(Badges > kara) :O

Epic moet gewoon weer epic worden en niet "Common" zijn zoals nu het geval is..

BraX wijzigde dit bericht 23-04-2008 10:41 (3%)
Reden: Toevoeging

Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros

@Van Loon IT

En daaarrrrr gaan we weer! De al-ouwe Casual vs Hardcore Raider en de welfare epics discussie :Y)

Frostmane : RaseriaN : LvL 70 Human Rogue :: Reliq : LvL 70 Human Warrior

Nyan Nyan

quote:
RaseriaN schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:41:
En daaarrrrr gaan we weer! De al-ouwe Casual vs Hardcore Raider en de welfare epics discussie :Y)
Ik vind het altijd wel vermakelijk hoor :P al die rants en whines B)

Al een nieuwe guild gevonden?

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Mr. Morgan: Someday, you gonna get bitch-slapped and I'm not gonna do a thing to stop it. |

Nou gisteren dus de hele avond lopen wipen op Archimonde.
Eerste 10-15 keer gewoon probereen de enrage timer te halen zonder dps te doen. Nou en dat lukte al niet. Echt onbegrijpelijk hoe sommigen het steeds weer voor elkaar kregen om toch dood te gaan terwijl het enige wat je moet doen is doomfire ontwijken en veilig landen na een airburst.
4 min en 30 seconden is 't langste wat we hebben vol gehouden.
Wat onze melee niet snapte is hoe doomfire telkens weer op hun terecht kwam. Beetje erg lastig te healen als opeens 4 melee die debuff krijgt, doodgaat en archi 4 soulcharges op de raid los laat :(

Laatste 2 tries dan maar met dps gedaan en tot 70% gekomen. zucht... ik denk dat we erg lang vast zullen zitten op deze boss :(

WoW: Axedeo lvl 70 Human Priest (Shadow) | Pherlure lvl 70 Human Warrior (Tank) ||| P5W DH Deluxe met een E6400 @ E6600 speeds / 2 gb DDR2 / X1900XT

quote:
Dennism schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:51:
Ga je verhuizen Dennis? :P

Anyways, vanochtend al snel snel lopen zoeken maar ik kon het zo 1 2 3 niet vinden, kan iemand mij zeggen hoeveel crit chance 1 agi is voor een warrior ook al weer precies is?

Andere vraag, waarschijnlijk vanaaf MH, en wie weet dropt Furious Shackles wel deze keer. Gewoon brawn (+12 str) er dan op? Of is misschien de +4 stats beter voor mij?

http://eu.wowarmory.com/c...amaggan&n=Furylicious

P.S. zien we Unity deze woensdagavond weer (net zoals verleden week) in MH?

@Van Loon IT

quote:
Bokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:44:
Ik vind het altijd wel vermakelijk hoor :P al die rants en whines B)
Probleem met deze discussie is dat meestal de een de ander niet begrijpt en daarin doordraaft :Y)
Verder is het wel vermakelijk hoor ;)
quote:
Al een nieuwe guild gevonden?
Nee nog niet, lastig om een guild te vinden die een tank nodig heeft en op Gruul/Mag nivo zit.
Achja komt wel goed uit eindelijk hoor.. overal zijn guilds voor lijkt het wel :)

Frostmane : RaseriaN : LvL 70 Human Rogue :: Reliq : LvL 70 Human Warrior

Ik ben nog steeds volop aant genieten van me Warlock, het lvlen gaat echt zo super makkelijk. Ik blijf me er over verbazen als ik het vergelijk met me eerdere chars. Ga proberen vandaag of morgen de 50 aan te tikken, heb niet zo heel veel speeltijd de komende 2 dagen helaas. Volgende week wel lekker een weekje vrij dus dan moet ik wel een heel eind richting de 60 kunnen gaan.

Tevens had ik graag wat informatie over healers. Ik wil als volgende char een klasse hebben wat ook kan healen. Hierbij denk ik aan een Shaman of een Priest. Echter ze moeten ook goed solo te spelen zijn en als me het healen niet bevalt wil gewoon kunnen DPS-en.

Opzich het idee van een Shaman lijkt me erg leuk, rage DPS, melee DPS en healen. Echter zit ik te dubben over het gebruik van totems. Ben bang dat ik dat niet zo heel leuk ga vinden maar waarom, heb echt geen idee.

Priest zal vast goed bevallen, fijne caster en goed in healen zoals ik gegrijp.

Iemand wat meer info over de klasses zodat ik wellicht een makkelijkere keuze kan maken in de toekomst?

Dragonmaw || Flaron lvl 19 Draenei Shaman

Housemusic

Ik blijf het gewoon een aparte zaak vinden dat de gear van iemand anders zo belangrijk is voor velen.

Misschien moet Blizz de armory en /inspect gewoon verwijderen, scheelt een hoop gezeik. ;)
quote:
ajampaniki schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:53:
[...]

Maandag begint me vakantie officieel, server maakt niet zoveel uit, hem alleen een 19 hunter op een "normale" server, speel nu alliance. Verhuizen maakt dus niet uit.
ik zit thuis van 1 tem 12 mei... maar ik moet ook nog wat muurtjes verven in huis( anders slaag 'van die van ons'), en men casemods afwerken ;)

zou graag wel op terenas blijven
stuur me maar een pm voor we de thread hijacken :p

on-topic:
had gisteren de blue post omtrent season 4 ook gelezen, dit betekent eindelijk dat ik eens echt ga beginne met arena, heb arena teams 3vs3 en 5vs5, nog ni gespeeld, andere ook nog maar een paar matchen... op men sham heb ik nu zo'n 200 res, op hunter en warrior zo'n 150-180... zou genoeg moeten zijn om te kunne beginnen denk ik :)

LVL 70 Hunter 'Blasfakar', Warrior 'Atilla', Shaman 'Blasphemie' @ DoG, Terenas Realm.| BIG CASE | LAN CASE

quote:
On_E schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:33:
[...]

Dus het gaat je uiteindelijk alleen om het kleurtje ?
Als je leest niet dus. Ik heb liever goede blues waar ik duidelijk aan kan zien dat iemand misschien wat minder speelt maar wel zijn/haar best doet om de goede gear te krijgen. En ja, er moet verschil zijn in gear zodat "epic" ook echt "epic" is.

het enige wat nu nog epic is zijn de legendaries.
quote:
BraX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:39:
[...]

De drempel tussen blue en epix moet gewoon weer veel hoger. |:(

Netzoals vroeger Pre ZG..

Toen was het alleen mogelijk om in goede Blue gear in een 40-man instance te runnen en met een kans van 1/20 een epic item te krijgen.. Na de introductie van Zul gurrub kon het easy-epix-fest beginnen. Non-raiding casuals kregen de mogelijkheid om in ZG makkelijk epix te krijgen.. Hierna werd het helemaal een feest met AQ20, en allerlij Exalted epix met een kwaliteit beter dan die van MC..

Tegenwoordig is het helemaal een lolletje, je kan zonder guild te makkelijk goede gear krijgen..(Badges > kara) :O

Epic moet gewoon weer epic worden en niet "Common" zijn zoals nu het geval is..
Dat vind ik ook weer ver gaan.

ik zag pas een topic waar iemand (dps) in full greens en wat blues een heroic in wilde. Tja tuurlijk gaat dat, maar dat hoort niet. je lift dan mee op de tijd van andere. heel het heroic epic gebeuren is gewoon niet zoals het hoort.

Je mag best redelijk makkelijk epics krijgen ofzo, maar je zou daarvoor wel wat moeite hebben meoten doen, en niet meeliften op de dps van een ander.

Die zg sets waren op zich wel goed hoor. Die waren sommige blues en sommige epic. Dat is ongeveer wat ik graag terug wil. Gewoon goede gear voor iedereen, alleen de top krijgt idd beter gear, en dat gaat dan gepaart met een ander kleurtje op je hele gear.

De rest haalt wat leuke gear, en krijgt daar eventueel upgrades voor via badges, maar wel in dezelfde slots. Dus laten we zeggen een 3 set badge gear, en een 3 set 10 man instance gear. Dat zou gecombineerd een 6 set maken( met bijbehoorende bonus). Waarna je eventueel die in de tweede 10 man kan upgraden. De overige slots kan je vullen met blues en in de tweede 10 man instance ook met epics. Zo zal het veel langer duren voordat "full epic mage lfg" in /2 komt. Dat zegt namelijk helemaal niks.

Kevinp wijzigde dit bericht 23-04-2008 11:09 (67%)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws