Reg. datum: 22 september 1999
Sorry bokkie, die was ik even vergeten ja. De complete Honor en Arena points reset zeflsquote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Sorry bokkie, die was ik even vergeten ja. De complete Honor en Arena points reset zeflsquote:Bokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:16:
[...]
En een arena point reset bij elk nieuw seizoen(of natuurlijk dat je alleen oude meuk kan kopen voor je oude punten
)
Weet jij zo of er nog veel oud Agamaggan lui actief zijn op bladefist?quote:DarthRaider schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:25:
[...]
Bladefist hehehe. Vroegah was dat een geweldige server, tot de migratie naar Outland en sindsdien is Bladefist alleen maar achteruit gegaan qua community en zit de, toen hele leuke, community nu op Outland.
Wbt pugs; het kan vriezen, en 't kan dooien. De ene keer heb je hele goede groep, de andere kant niet. Althans da's mijn ervaring. Maargoed, dat kan ook heel erg aan de server liggen waar je op zit natuurlijk.
Maandag begint me vakantie officieel, server maakt niet zoveel uit, hem alleen een 19 hunter op een "normale" server, speel nu alliance. Verhuizen maakt dus niet uit.quote:BlaSfem0n schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:27:
[...]
wanneer begint voor jou de vakantie?
en op welke realm wil je dat doen? heb een tweede account nu en was van plan om voor de leut misschien een enhancement shammy/feral druid te lvlen...
kijk naar men sig welke realm ik aandoe
Trieste zaak als je het mij vraagt.quote:Bokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:03:
Honor items worden dus ook gekoppeld aan Personal ratings
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
2 / 48 / 11 heeft toch reduced cd op fn ookquote:jarnotjuh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:44:
[...]
Ik zie de bui allang hangen, weet niet hoever je guild op illidan is maar.. Frostspecced mages is in het begin wel superhandig @ parasites, dan ga je zeker ook niet respeccen?
Gelukkig ben ik er als decurser die 0 dmg doet en alleen maar decursedquote:jarnotjuh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:44:
[...]
Ik kan best een nr 5 positie daar halen, maar dan wordt er geen ene @#$@! gedecursed door me. Meestal doen we het nu met 3 of misschien 4 decursers.
Geen idee, want ik ben toentertijd met de migratie mee gegaan naar Outland. Heb nog wel een alt staan op Bladefist, maar daar speel ik nooit meer op.quote:Dennism schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:51:
[...]
Weet jij zo of er nog veel oud Agamaggan lui actief zijn op bladefist?
Om wat namen te noemen: Kisumen, Slamdancer, Silverxxxxxx (Nether, Bubble, Purge e.t.c) Oblom
Zo... nu eerst even niets
'quote:Miles Teg schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:35:
[...]
Ik ben bezig met een prot-pally te levellen en ik vind het geweldig, het is zo'n andere benadering van spelen (ook solo). Normaal probeerde ik, als ik solo speelde, 1 of 2 mobs te pullen om neer te beuken. Dan zorgen dat je genoeg hp en/of mana hebt voor de volgende, etc etc. Nu probeer ik toch meer groepjes mobs te vinden om in één keer te pakken, veel leuker.
Eergister was een leuk voorbeeld. Ik zat op lvl55 en ik zat in WPL bij die Dalson-cauldron, toen een lvl51 shaman hulp vroeg om die cauldronlord te slopen. Hij krijgt het voor elkaar om door paniek en fear een stuk of 10 mobs te pullen en hij zegt "run!". Ik trek die mobs van hem af, pak de cauldronlord erbij en ik sloop ze (had nog wel een heal nodig helaas). Die shaman wist niet wat hij zag, geweldig!
Ja ik had hem al een paar keer gedaan met een maat en wist dat ie erg leuk was idd. En idd mensen die niet kunnen wachten is erg vervelend, telkens na mn pull zag ik een chain gaan en dan precies op de mobs die ik niet raakte natuurlijk dus ja dan begin je al verkeerd.quote:Ryack schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:13:
[...]
Shattered halls is een van de beste instances om als prot pally te doen. Veel packs die je kunt aoe'en en voldoende hoeken om de packs ook makkelijk te pullen. Je hebt alleen een groep nodig die een paar seconden kan wachten tot de mobs in de consecration staan.
Ik vind SH nog steeds leuk om te doen. Zeker als er een mage of rogue bij is die nog nooit een prot pally heeft gezien. "Sure you can sheep, just make sure you wait till the mob is in the consecration".
Hoe beter je uitrusting wordt hoe sneller je kunt gaan. Als je SH blijft doen dan kun je precies volgen hoeveel sterker je wordt met ieder stukje nieuwe uitrusting. Je begint met enkele mobs daarna groepen en dan ga je ineens volledige kamers/gangen pullen.
MantaMania wijzigde dit bericht 23-04-2008 10:14 (26%)
Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest
Zei ik toch, sommige Season 4 items zijn te koop voor honor maar gebruiken een rating. De S2 sets zijn gewoon zonder rating.quote:Mysteri0uZ schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:53:
Boots: 1700
Ring: 1650
Bracers: 1575
Belt: none
Necklace: none
Trinket: none
Wie moet hier nou lezen ;P
Hoe zitten je mensen in de gear dan?quote:KeeZ schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:07:
Meh SWP progression zuigt als je nog maar net 2 maanden illidan farmed. veel mensen vertrekken naar andere servers vanwege de lack aan progress![]()
Onze guild moet daarom 'hardcore', geen geouwehoer, geen gewhine en de meeste vrienden die ik ingame gemaakt heb gaan daarom ook weg of worden gekicked vanwege hun zogenaamde hardcore-loze instelling.
Ik zit er zelf ook over na te denken weg te gaan, maar een transfer zit er (met hoge uitzondering) gewoon niet in, ik ben bloodscalper, van t begin af aan geen transfer naar TB of TN gedaan omdat ik hier thuis hoor -imo.
Als MT is het echter lastig een andere guild vinden, vaak zijn ze al voorzien van genoeg tanks en krijg ik een 'bench' spot, niet iets waar je op zit te wachten vanaf een 100% attendancy. Daarnaast moet ik ook de guild in de steek laten, iets waar je toch maanden van je ingame leven in hebt gestoken.
Laatste rigoreuze oplossing lijkt gewoon ff een break houden van de game, genoeg dingen te doen. Maar je blijft toch 'hooked' aan dit spel
Mja ok misschien was ik niet duidelijk genoeg, maar ging er vanuit dat mensen wel begrepen dat ik het over de nieuwe versie van de vindicator meuk had. en niet over de verschuiving van de oude spullen zeg maarquote:Kaap schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:19:
[...]
Zei ik toch, sommige Season 4 items zijn te koop voor honor maar gebruiken een rating. De S2 sets zijn gewoon zonder rating.
Bokkie wijzigde dit bericht 23-04-2008 10:27 (14%)
| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Mr. Morgan: Someday, you gonna get bitch-slapped and I'm not gonna do a thing to stop it. |
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Is niet alleen op jouw server, ook op The Bronze Dragonflight is dit een probleem, 3-6 uur in queue voor mana tombs... is belachelijk, zit nu in ander guild en die doen veel normals en heroics + karazhan dus altijd wat te doen.quote:MantaMania schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:06:
[...]
Had het laten wetenIk heb samen met mn vrouwtje bijna iedere dag in de que gestaan voor instances. (tank pala en resto shammie). Nu is zij gisteren 70 gedinged en ik ben nog 69 maar we hebben nu een groepje van 4 waar we veel mee doen, werkt perfect. Gisteren 3 of 4 x shattered halls gedaan, viel me nog niet tegen als 69 pala.
Nu doe we iedere dag wel een paar non heroics toch leuk om weer een beetje instances te doen.
Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.
Dus het gaat je uiteindelijk alleen om het kleurtje ?quote:Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:27:
Ik kan eigenlijk haast niet meer wachten tot WotlK blizzard is het weer steeds moeilijker aan het maken om aan goede epics te komen.
Hopelijk boosten ze ook de blues, zodat je gewoon in blues goed mee kan komen. En dat epics voor de echt goede zijn.
Epics dus top lvl
blues voor casuals, afgewisseld met wat epics, kwaliteit van blues moet uiteraard wel goed zijn. Te vergelijken met kara epics van nu. Dus niet dat de kwaliteit minder is, alleen wel de kleur.
De drempel tussen blue en epix moet gewoon weer veel hoger.quote:Kevinp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:27:
Ik kan eigenlijk haast niet meer wachten tot WotlK blizzard is het weer steeds moeilijker aan het maken om aan goede epics te komen.
Hopelijk boosten ze ook de blues, zodat je gewoon in blues goed mee kan komen. En dat epics voor de echt goede zijn.
Epics dus top lvl
blues voor casuals, afgewisseld met wat epics, kwaliteit van blues moet uiteraard wel goed zijn. Te vergelijken met kara epics van nu. Dus niet dat de kwaliteit minder is, alleen wel de kleur.
Naxx, is en blijft erg leuk om te spelen dus daar verheug ik me wel op.
BraX wijzigde dit bericht 23-04-2008 10:41 (3%)
Reden: Toevoeging
Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros
Frostmane : RaseriaN : LvL 70 Human Rogue :: Reliq : LvL 70 Human Warrior
Ik vind het altijd wel vermakelijk hoorquote:RaseriaN schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:41:
En daaarrrrr gaan we weer! De al-ouwe Casual vs Hardcore Raider en de welfare epics discussie
| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Mr. Morgan: Someday, you gonna get bitch-slapped and I'm not gonna do a thing to stop it. |
WoW: Axedeo lvl 70 Human Priest (Shadow) | Pherlure lvl 70 Human Warrior (Tank) ||| P5W DH Deluxe met een E6400 @ E6600 speeds / 2 gb DDR2 / X1900XT
Ga je verhuizen Dennis?quote:Dennism schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:51:
Weet jij zo of er nog veel oud Agamaggan lui actief zijn op bladefist?
Probleem met deze discussie is dat meestal de een de ander niet begrijpt en daarin doordraaftquote:Bokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:44:
Ik vind het altijd wel vermakelijk hooral die rants en whines
Nee nog niet, lastig om een guild te vinden die een tank nodig heeft en op Gruul/Mag nivo zit.quote:Al een nieuwe guild gevonden?
Frostmane : RaseriaN : LvL 70 Human Rogue :: Reliq : LvL 70 Human Warrior
Dragonmaw || Flaron lvl 19 Draenei Shaman
ik zit thuis van 1 tem 12 mei... maar ik moet ook nog wat muurtjes verven in huis( anders slaag 'van die van ons'), en men casemods afwerkenquote:ajampaniki schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:53:
[...]
Maandag begint me vakantie officieel, server maakt niet zoveel uit, hem alleen een 19 hunter op een "normale" server, speel nu alliance. Verhuizen maakt dus niet uit.
Als je leest niet dus. Ik heb liever goede blues waar ik duidelijk aan kan zien dat iemand misschien wat minder speelt maar wel zijn/haar best doet om de goede gear te krijgen. En ja, er moet verschil zijn in gear zodat "epic" ook echt "epic" is.quote:On_E schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:33:
[...]
Dus het gaat je uiteindelijk alleen om het kleurtje ?
Dat vind ik ook weer ver gaan.quote:BraX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:39:
[...]
De drempel tussen blue en epix moet gewoon weer veel hoger.![]()
Netzoals vroeger Pre ZG..
Toen was het alleen mogelijk om in goede Blue gear in een 40-man instance te runnen en met een kans van 1/20 een epic item te krijgen.. Na de introductie van Zul gurrub kon het easy-epix-fest beginnen. Non-raiding casuals kregen de mogelijkheid om in ZG makkelijk epix te krijgen.. Hierna werd het helemaal een feest met AQ20, en allerlij Exalted epix met een kwaliteit beter dan die van MC..
Tegenwoordig is het helemaal een lolletje, je kan zonder guild te makkelijk goede gear krijgen..(Badges > kara)
Epic moet gewoon weer epic worden en niet "Common" zijn zoals nu het geval is..
Kevinp wijzigde dit bericht 23-04-2008 11:09 (67%)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona