Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
DarthRaider schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:32:
[...]

Dat is echt heel wisselend bij ons. De ene bg zit je met spelers die, zodra ze doorhebben dat je je suf healt om iedereen up te houden, je wel proberen te beschermen, terwijl de andere keer, ze dwars langs je heen lopen als je onder vuur ligt (om vervolgens te zeuren dat de flag carrier niet gehealed werd :P)

Aan de andere kant vind ik het ook wel een uitdaging om als healing dr00d zo min mogelijk dood te gaan en toch zoveel mogelijk te healen. Tegen sommige classes compleet kansloos, maar tegen andere wel weer erg vermakelijk door net zolang mezelf te blijven healen tot er vriendjes bij komen :P
Ik heb op me druid ook maar 66 resilence dus tsja... En ik sta 9/10x wel bovenaan in healingbar van Horde en Alliance maarja soms zegt dat weinig omdak dan mezelf tegen een class 30secs aant healen ben en dan schiet het ook op 8)7 En dan pas komen ze soms helpen :D

Maar met me lock vind ik het leuker,natuurlijk 67 pas dus wordt nog bietje gebeafed:P maar daar vind ik het al leuker mee ;)

Net gehoord dat SSC vol zit... Helaas maarja dan maar me lock levelen :P En gold farmen:D Over loots gesproken.. Zat te hopen van Chest event leather healingboots of die cloth uit Mech(heroic )maar echt beide... Zucht:( Droppen gwoon niet voor mij... En me broertje gaat.. .Droppen bij allebij :X Loop nogsateeds met me mech boots :'(

quote:
OkkE schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:36:
[...]

Ach, soms vind ik een beetje PVP wel leuk, maar over het algemeen is het gewoon saai; juist omdat ik inderdaad ook vrij weinig hulp krijg en dan binnen een paar sec plat lig. En daarna ook "healzzz!!111" naar mijn hoofd krijg.
Over het algemeen vind ik pvp niet echt saai, maar ik doe toch liever PvE, mja, ik wil die healing mace, en die heb ik inmiddels bijna bij elkaar :)

Take on the world!

quote:
Exitium schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:51:
[...]

Acht healers is op zich genoeg voor Archi hoor. Wat wij doen is vier groepen maken, iedere groep met minstens één healer en één decurser, en die NE, NW, SE, SW neerzetten. Vijfde groep is melee camp. Daarnaast heeft 95% bij ons de 2 min PvP trinket voor het breken van fear indien dat nodig mocht zijn. Verder zoals gezegd tremor totems, eerste kill hadden we twee shamans, zondag vier en dat maakt echt een megaverschil.
Wij hebben de eerste paar kills met 1 shammy moeten doen :(

Well allemaal 2 min trinket idd, en als je 2+ priests meeneemt kun je de MT gegarandeerd uphouden dmv FW, trinket en als ze UD zijn WotF (rotatie maken wie em steeds geforceerd om de MT te spammen). Evt kan een pally 't af en toe ook doen als ie ziet dat 't fout gaat lijkt me (bubble) ;)
Wij namen wel meestal 8 healers mee, puur voor het gemak, alhoewel we het de eerste keer met een feral in healing gear moesten doen :D

Edit: oh sorry voor de late reactie keer refreshen scheelt.

WoW Emeriss: Doomsayer priest, Pindle rogue, Calamity warrior

quote:
DarthRaider schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:44:
[...]

Over het algemeen vind ik pvp niet echt saai, maar ik doe toch liever PvE, mja, ik wil die healing mace, en die heb ik inmiddels bijna bij elkaar :)
Ja die heb ik bijna bij elkaar ook :D Maarja zul je zien dat als ik kara ga,light justice dropt :P

Is het op andere realms (buiten Turalyon dus) ook zo moeilijk om groepen te vinden voor de gewone outland instances? Moest een guildie niet zo vriendelijk geweest zijn om ramparts en blood furnace te boosten dan had ik die dus nooit gezien op mijn rogue. Nu ben ik op zoek naar een groep voor de coilfang instances en weeral noppes |:(

't is al heroic wat de klok slaat blijkbaar, alsof mensen verwachten dat je in je eentje tot 70 geraakt en dan maar direct klaar moet zijn om de rat badge race aan te vatten...

Ik heb in feite sinds Razorfen Down geen fatsoenlijke groep meer gezien, en dat is toch jammer aangezien ik raar maar waar ook nog wil leren spelen met mijn rogue...

</rant>

Clowns to the left of me, Jokers to the right

PuG's zijn volgens mij zoiezo verschrikkelijk, de community van WoW is niet echt emmm hoogstaand. Ik houd het ook 9.9/10 keer binnen mijn guild, Bladefist is zoiezo verschrikkelijk.

Take on the world!

quote:
Kapoen schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:50:
Is het op andere realms (buiten Turalyon dus) ook zo moeilijk om groepen te vinden voor de gewone outland instances? Moest een guildie niet zo vriendelijk geweest zijn om ramparts en blood furnace te boosten dan had ik die dus nooit gezien op mijn rogue. Nu ben ik op zoek naar een groep voor de coilfang instances en weeral noppes |:(

't is al heroic wat de klok slaat blijkbaar, alsof mensen verwachten dat je in je eentje tot 70 geraakt en dan maar direct klaar moet zijn om de rat badge race aan te vatten...

Ik heb in feite sinds Razorfen Down geen fatsoenlijke groep meer gezien, en dat is toch jammer aangezien ik raar maar waar ook nog wil leren spelen met mijn rogue...

</rant>
Wordt bij ons nog enigsinds regelmatig gedaan idd maar is niet meer zo makkelijk... tbh vind ik normals ook echt boring en ga ik sowieso liever heroic zelfs als er geen badges waren :P

WoW Emeriss: Doomsayer priest, Pindle rogue, Calamity warrior

Nyan Nyan

Arena changes

http://forums.wow-europe....d=37785479177&sid=1#0
quote:
While Season 3 is still going strong, we wanted to announce ahead of time the rating requirements that will be present for arena items once Season 4 begins. We also wanted to give everyone a heads up to some changes that will be in an upcoming patch, altering how points are gained and players are matched in the arena system. The patch with these changes is scheduled to release before the start of Season 4.

First though, the rating requirement changes:

When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to:

Shoulders: 1950
Weapon: 1800

The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements:

Shoulders: 2200
Weapon: 2050
Head: 1700
Chest: 1600
Legs: 1550
Gloves: none
Off-hand: none

In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:

Boots: 1700
Ring: 1650
Bracers: 1575
Belt: none
Necklace: none
Trinket: none

The Season 2 items, which will move to the honor system when Season 4 begins, will continue to have no rating requirement.

The changes to the rating requirements for these items reflect the nature of the items, their power, and the relative difficulty that should be had when attempting to obtain them. These items are comparable to those found in the newest 25 person raid zone, Sunwell Plateau, and should therefore also feel very challenging to obtain.

To help ensure that the challenge in obtaining these items stays true to those achieving these ratings, we'll also be implementing new rules with an upcoming patch to curb practices that undermine the core concepts of the arena system. These rules are as follows:

• If a character’s personal rating is more than 150 points below the team rating, they will earn points based on their personal rating instead of the team rating.

This means that a player cannot join a highly rated team and begin earning points based purely on the pre-established rating of the team before they joined it. They'll need to compete, improve, and gain a personal rating worthy of the points they would receive.

• If the average personal rating of the players queuing for a game is more than 150 points below the team’s rating, the team will be queued against an opponent matching or similar to the average personal rating.

This means that players cannot join a highly rated team and immediately face highly rated opponents, easily and quickly bringing their personal rating up. Instead they'll need to again compete, improve, and earn their rating.

We're excited to see these changes implemented, which will continue to emphasize the strong competitive nature of the arenas, and the challenge in obtaining the highest end rewards available for PvP.
Honor items worden dus ook gekoppeld aan Personal ratings

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Mr. Morgan: Someday, you gonna get bitch-slapped and I'm not gonna do a thing to stop it. |

Gisteren Lady Vashj gekilled en eindelijk kon ik mijn T5 head token looten. Heb nu 4/5 T5 en de nieuwe setbonus bevalt mij wel. Verder nog even in Hyal geweest om de 1e twee bazen te killen en verder wat pogingen op de 3e baas in het horde kamp. Het was al laat, dus we konden maar 1 echte try doen. Helaas was er ook geen paladin tank ter beschikking, dus de warrior/druid tanks hadden hun handen vol met al die waves. Maargoed, van de 2e baas kon ik ook de Trackers Blade looten aangezien de rogue hem al had. Deze kan ik wel goed gebruiken voor een DW setje met eventueel een 30Int of een 20Agi enchant. Aangezien ik ook nog een aantal BoJ kon looten, kan ik vanmiddag even de dps ring ophalen welke toch wel een flinke upgrade is. Als het meezit, loop ik dalijk als BM hunter zelfbuffed rond met 2085AP, ~ 30% crit en rond de 130-140 hitrating. We hebben regelmatig een druid mee met imp fairy fire, dus qua hitrating zit het wel snor.

Vanavond even snel Maggy killen zodat ik ook weer mijn titel heb...

Hunter - EmeraldDream

quote:
Bokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:03:
Arena changes

http://forums.wow-europe....d=37785479177&sid=1#0

[...]

En je kan niet meer zo makkelijk met een PR meedoen met een high rating group. Dan moet je er zelf ook tijd extra in steken omdat wanneer je rating te laag wordt de rating vervalt, en je een eigen rating krijgt.

Verder gisteren een slechte dag gehad. Iig council + illidan down, maar er zijn erg veel problemen in de guild. Veel waar we niets aan kunnen doen. We hebben 3 gehackte mensen, waarvan 2 polen. Daarnaast wat mensen op vakantie, en wat reqruits magisch verdwenen(zelfs niks in de guild log). Ook nog wat kapote computers.

Wel heb ik T6 legs gekregen, had ze niet super hard nodig, maar ik was de enige die ze nog voor hun main specc gebruikte. Gelukkig eindelijk ook het shield gedropped, onze MT nu blij ;).

Kevinp wijzigde dit bericht 23-04-2008 08:25 (33%)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
Mektheb schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:20:[...]
Maar maar ik als mage wil niet decursen >.< , krijg het druk hoor ik al :P !!
Een mage die niet wil decursen op Archimonde? Dat is dus exit mage en vervangen door iemand anders.

quote:
Mektheb schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:20:
[...]

Maar maar ik als mage wil niet decursen >.< , krijg het druk hoor ik al :P !!
Als je zo'n instelling in een highend raiding guild heb ben je snel je spot kwijt.. ;)

Ik zie de bui allang hangen, weet niet hoever je guild op illidan is maar.. Frostspecced mages is in het begin wel superhandig @ parasites, dan ga je zeker ook niet respeccen? :P

Over archimonde nog. Toen Denial archimonde voor het eerst killde, stond ik op plaats 16 van de dmg, 17 was mt, de rest waren healers. Decurse >> Damage daar. Zelfs nu krijg ik het nogsteeds niet voor elkaar om ergens in de top 10 te eindigen. Ik kan best een nr 5 positie daar halen, maar dan wordt er geen ene @#$@! gedecursed door me. Meestal doen we het nu met 3 of misschien 4 decursers. Als 1 van die mensen niet decursed, dan krijgt de rest het al steeds lastiger. Beter laat je het ook een mage doen, damage is daar een non-issue. Healing daar in tegen wel, dat kan je echt niet missen, zeker niet als je de boss nog niet @ farm hebt.

Asus P5N-E - Core 2 Duo e6850 - 2048 MB PC6400 - XFX 8800GTS 640mb - Samsung Syncmaster 206BW

Diddle - Lvl 70 mage - Denial

Reg. datum: 03 januari 2001

quote:
Bokkie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:03:
Lezen:
quote:
In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:
En
quote:
The Season 2 items, which will move to the honor system when Season 4 begins, will continue to have no rating requirement.
Dus de reguliere honor items hebben geen ratings. Alleen S3 en S4 hebben ratings. Sommige S4 items zijn ook te koop voor honor in combinatie met een rating.

Nyan Nyan

quote:
jarnotjuh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:44:
[...]

Als je zo'n instelling in een highend raiding guild heb ben je snel je spot kwijt.. ;)

Ik zie de bui allang hangen, weet niet hoever je guild op illidan is maar.. Frostspecced mages is in het begin wel superhandig @ parasites, dan ga je zeker ook niet respeccen? :P

Over archimonde nog. Toen Denial archimonde voor het eerst killde, stond ik op plaats 16 van de dmg, 17 was mt, de rest waren healers. Decurse >> Damage daar. Zelfs nu krijg ik het nogsteeds niet voor elkaar om ergens in de top 10 te eindigen. Ik kan best een nr 5 positie daar halen, maar dan wordt er geen ene @#$@! gedecursed door me. Meestal doen we het nu met 3 of misschien 4 decursers. Als 1 van die mensen niet decursed, dan krijgt de rest het al steeds lastiger. Beter laat je het ook een mage doen, damage is daar een non-issue. Healing daar in tegen wel, dat kan je echt niet missen, zeker niet als je de boss nog niet @ farm hebt.
Op archimonde geld eigenlijk maar 1 regel die op toepassing is voor iedereen onafhankelijk van je functie aldaar -> Survival over dps
quote:
Kaap schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:49:
[...]

Lezen:

[...]

En

[...]

Dus de reguliere honor items hebben geen ratings. Alleen S3 en S4 hebben ratings. Sommige S4 items zijn ook te koop voor honor in combinatie met een rating.

Boots bracers en ring, honor items, nu dus gekoppeld aan rating, geen arena points nodig, wel rating

Bokkie wijzigde dit bericht 23-04-2008 08:53 (21%)

| Mr. Morgan: Someday, you gonna get bitch-slapped and I'm not gonna do a thing to stop it. |

Wie moet hier nou lezen ;P

Myzt - 70 UD PvP Rogue! - Trollbane

Pray Hard

quote:

</rant>
Had het laten weten ;) Ik heb samen met mn vrouwtje bijna iedere dag in de que gestaan voor instances. (tank pala en resto shammie). Nu is zij gisteren 70 gedinged en ik ben nog 69 maar we hebben nu een groepje van 4 waar we veel mee doen, werkt perfect. Gisteren 3 of 4 x shattered halls gedaan, viel me nog niet tegen als 69 pala.
Nu doe we iedere dag wel een paar non heroics toch leuk om weer een beetje instances te doen.

Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest

Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
MantaMania schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:06:[...]
Had het laten weten ;) Ik heb samen met mn vrouwtje bijna iedere dag in de que gestaan voor instances. (tank pala en resto shammie). Nu is zij gisteren 70 gedinged en ik ben nog 69 maar we hebben nu een groepje van 4 waar we veel mee doen, werkt perfect. Gisteren 3 of 4 x shattered halls gedaan, viel me nog niet tegen als 69 pala.
Nu doe we iedere dag wel een paar non heroics toch leuk om weer een beetje instances te doen.
Shattered halls is een van de beste instances om als prot pally te doen. Veel packs die je kunt aoe'en en voldoende hoeken om de packs ook makkelijk te pullen. Je hebt alleen een groep nodig die een paar seconden kan wachten tot de mobs in de consecration staan.

Ik vind SH nog steeds leuk om te doen. Zeker als er een mage of rogue bij is die nog nooit een prot pally heeft gezien. "Sure you can sheep, just make sure you wait till the mob is in the consecration". :)

Hoe beter je uitrusting wordt hoe sneller je kunt gaan. Als je SH blijft doen dan kun je precies volgen hoeveel sterker je wordt met ieder stukje nieuwe uitrusting. Je begint met enkele mobs daarna groepen en dan ga je ineens volledige kamers/gangen pullen. :)

Moet zeggen dat ik de PVP changes wel erg goed vind.

Voor hardcore PVPers en winnende casuals zal er niets veranderen, terwijl de team die alleen maar voor losses spelen en easy points willen het dus niet meer gaan redden.

Tevens geen echte boost mogelijkheden meer doordat PR rating zwaarder gaat tellen dan team rating voor match making en punt verdeling. Nu alleen nog een systeem dat teams max Yx tegen elkaar kunnen spelen (Waar Y uiteraard een zo laag mogelijke waarde heeft) of een zeer goed win trade detectie + perm ban uit arena systeem en Arena gaat zowaar een fair systeem worden.
Nyan Nyan

quote:
Dennism schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:14:
Moet zeggen dat ik de PVP changes wel erg goed vind.

Voor hardcore PVPers en winnende casuals zal er niets veranderen, terwijl de team die alleen maar voor losses spelen en easy points willen het dus niet meer gaan redden.

Tevens geen echte boost mogelijkheden meer doordat PR rating zwaarder gaat tellen dan team rating voor match making en punt verdeling. Nu alleen nog een systeem dat teams max Yx tegen elkaar kunnen spelen (Waar Y uiteraard een zo laag mogelijke waarde heeft) of een zeer goed win trade detectie + perm ban uit arena systeem en Arena gaat zowaar een fair systeem worden.
En een arena point reset bij elk nieuw seizoen >:) (of natuurlijk dat je alleen oude meuk kan kopen voor je oude punten :P )

Bokkie wijzigde dit bericht 23-04-2008 09:17 (4%)

Ik zoek eigenlijk voor volgende week een levelingbuddy om een nieuwe char mee te beginnen. Wegens vakantie veel vrije tijd namelijk. Ik heb het altijd leuk gevonden om met nog iemand anders een goed team te maken (kheb geen idee welke classes daarvoor geschikt zijn in wow), dus wilde dat in de vakantie ook gaan doen. Iemand geinteresseerd?

Super Saiya-Jin 4!

Healer + melee DPS, kan je niet fout mee gaan ^^

Videl - lvl 70 Human Warlock <-> Shadewarrior - lvl 70 NE Warrior <-> Nilarato - lvl 70 NE Priest

quote:
Assassinator schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:08:
PuG's zijn volgens mij zoiezo verschrikkelijk, de community van WoW is niet echt emmm hoogstaand. Ik houd het ook 9.9/10 keer binnen mijn guild, Bladefist is zoiezo verschrikkelijk.
Bladefist hehehe. Vroegah was dat een geweldige server, tot de migratie naar Outland en sindsdien is Bladefist alleen maar achteruit gegaan qua community en zit de, toen hele leuke, community nu op Outland.
Wbt pugs; het kan vriezen, en 't kan dooien. De ene keer heb je hele goede groep, de andere kant niet. Althans da's mijn ervaring. Maargoed, dat kan ook heel erg aan de server liggen waar je op zit natuurlijk.

quote:
ajampaniki schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:17:
Ik zoek eigenlijk voor volgende week een levelingbuddy om een nieuwe char mee te beginnen. Wegens vakantie veel vrije tijd namelijk. Ik heb het altijd leuk gevonden om met nog iemand anders een goed team te maken (kheb geen idee welke classes daarvoor geschikt zijn in wow), dus wilde dat in de vakantie ook gaan doen. Iemand geinteresseerd?
wanneer begint voor jou de vakantie? :p
en op welke realm wil je dat doen? heb een tweede account nu en was van plan om voor de leut misschien een enhancement shammy/feral druid te lvlen...
kijk naar men sig welke realm ik aandoe :)

LVL 70 Hunter 'Blasfakar', Warrior 'Atilla', Shaman 'Blasphemie' @ DoG, Terenas Realm.| BIG CASE | LAN CASE

Authenticating...

quote:
Ryack schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:13:
[...]

Shattered halls is een van de beste instances om als prot pally te doen. Veel packs die je kunt aoe'en en voldoende hoeken om de packs ook makkelijk te pullen. Je hebt alleen een groep nodig die een paar seconden kan wachten tot de mobs in de consecration staan.

Ik vind SH nog steeds leuk om te doen. Zeker als er een mage of rogue bij is die nog nooit een prot pally heeft gezien. "Sure you can sheep, just make sure you wait till the mob is in the consecration". :)

Hoe beter je uitrusting wordt hoe sneller je kunt gaan. Als je SH blijft doen dan kun je precies volgen hoeveel sterker je wordt met ieder stukje nieuwe uitrusting. Je begint met enkele mobs daarna groepen en dan ga je ineens volledige kamers/gangen pullen. :)
Ik ben bezig met een prot-pally te levellen en ik vind het geweldig, het is zo'n andere benadering van spelen (ook solo). Normaal probeerde ik, als ik solo speelde, 1 of 2 mobs te pullen om neer te beuken. Dan zorgen dat je genoeg hp en/of mana hebt voor de volgende, etc etc. Nu probeer ik toch meer groepjes mobs te vinden om in één keer te pakken, veel leuker. :D

Eergister was een leuk voorbeeld. Ik zat op lvl55 en ik zat in WPL bij die Dalson-cauldron, toen een lvl51 shaman hulp vroeg om die cauldronlord te slopen. Hij krijgt het voor elkaar om door paniek en fear een stuk of 10 mobs te pullen en hij zegt "run!". Ik trek die mobs van hem af, pak de cauldronlord erbij en ik sloop ze (had nog wel een heal nodig helaas). Die shaman wist niet wat hij zag, geweldig! :D

Falcon, this is Blue Raven, the goose has nested. Repeat, the goose has nested.

quote:

</rant>
Moet je helemaal gelijk geven.. Heroics rijzen de pan uit sinds het van Revered naar Honored is gegaan en 9/10x halen die mensen de heroics geeneens omdat ze gewoon in greenies lopen... En een non level70 dungeon ( Manatombs,Sethhk halls etc ) zijn ook al niet meer te vinden.. Ja sporadisch..
Jammerlijk vindt het altijd toch wel leuk :D

Gisteren was ik level67 met 330k ( 753k nodig om te levelen )... Begon om half9 en ging naar bed om 1 uur :9 (met pauze van een uur,honden uitlaten etc :P ) en nu ben ik 68 met alweer 150kkk 552k op een avondje hehe.. Dat noem ik nog is lekker :+

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws