Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hmm, ik denk installeer toch maar een Live Messenger op je Tytn II, wil ik naar live.vodafone.com gaan, vindt hij hem niet:S is er nog een andere plek om Live Messenger te downloaden?

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
S913 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:58:
Mijne komt in 1 hoek omhoog, door die kras en omdat hij dus iets bol is .. Hij zit nog wel, maar ga toch maar een ander bestellen .. nu kan er alleen maar stof e.d. onderkomen ...

Maar goed nieuws: Ik heb d.m.v. KaiserTweak de GPS Photo functionaliteit aan gezet en vandaag getest ... Dat werk super!! Ok, de kwaliteit van de camera is ruk (maar effe Auto Adjust Color erover en je hebt een leuke website-piccie), maar hij zet wel goed de GPS coördinaten in de EXIF :*)

Dit piccie:
[afbeelding]
Is dus hier genomen.
De foto ziet er mooi uit! Waar heb je die auto adjust color vandaan?

quote:
loewie-643- schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:00:
In de TS wordt er gesproken over slechte CPU drivers zoals ook in dit bericht vermeld staat: nieuws: HTC kampt met driverproblemen in nieuwe generatie smartphones in hoeverre is dit nog actueel. Want ik wil deze foon graag bestellen maar als hij ondermaats presteert bedenk ik me nog eens.
Sommige mensen hebben er problemen mee, anderen totaal niet. Ikzelf heb absoluut geen problemen met grafische haperingen bij filmpjes, scrollen, etc. Maar ik heb hem dan ook wel behoorlijk out-of-the-box gehouden (kaisertweak & tomtom met EU maps & wat muziek erop gezet en that's it). Uit mijn ervaring vind ik het hele "driver-issue" wel een pak overdreven.

Reg. datum: 21 januari 2007

quote:
D3ton8oR schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:25:
[...]

Sommige mensen hebben er problemen mee, anderen totaal niet. Ikzelf heb absoluut geen problemen met grafische haperingen bij filmpjes, scrollen, etc. Maar ik heb hem dan ook wel behoorlijk out-of-the-box gehouden (kaisertweak & tomtom met EU maps & wat muziek erop gezet en that's it). Uit mijn ervaring vind ik het hele "driver-issue" wel een pak overdreven.
Ik sluit me hier bij aan. Het zal vast wel beter kunnen, maar bij mij doet ie echt alles wat ie moet doen. Ik stoor me helemaal nergens aan.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

ad fundem - PPC 4 ever

quote:
YoshiBignose schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:22:
[...]

Ik liep ook even te kloten met die screenprotector. Die krijg je er echt niet meer af. Heb nu klein beetje lucht onderin, maar dat laat ik maar zo zitten 8)7
Met een stukje plakband gaat de protector gemakkelijk los, je moet het mogelijk wel een paar keer proberen. Op deze manier kun je ook luchtbellen verwijderen. ;)
Ik ben overgestapt van de Ultra Clear screenprotector naar de Anti Glare ivm spiegelen in de auto bij TomTom-gebruik. Werkt goed, beeld is alleen wat minder helder maar wel beter leesbaar. De beste ervaringen heb ik met Brando screenprotectors. Bij de Ultra Clear uitvoering had ik moeite om het schutvel er af te krijgen aan de inkijkzijde, het lipje scheurde af. Ook hier de plakbandtruc met succes toegepast. De Anti Glare uitvoering heeft overigens maar 1 schutvel aan de onderkant in tegenstelling tot de Ultra Clear die er 2 heeft (onder- en bovenkant). :o
Ook de Brando screenprotector heeft plekjes (langs de rand, hoek) waar de hechting wat minder is, dit is echter niet storend, wel zichtbaar bij zonlicht als het scherm uit is onder bepaalde kijkhoek. :+

MDA Vario III - MDA Vario II - MDA Pro - Siemens SX1 - Psion 5MX - Olivetti Quaderno

Goed idee. Zijn goeie protectors idd die van Brando!

de fodavone live site ligt er bij mij al een maand uit. erg klote. Ook youtbe pakt ie niet meer (meteen naar de m versie ipv de "normale") icm tmcp player (kan dus geen online filmpjes kijken)

iemand tips?

Apple: 13'' MacBook 1.83Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II) Phillips SHB6100 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
brrrt schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:58:
[...]

De foto ziet er mooi uit! Waar heb je die auto adjust color vandaan?
Ik gok in Photoshop (of een vergelijkbaar programma) ;)

Hier wat Engels om te lezen ;) :

HTC to release ROM update for HTC TyTN II with improved graphics drivers
from msmobiles.com

May 07, 2008 [Pocket PC phone] | By Edward J. R.

When? Keep reading...

We know it from good source that this month, possibly already next week, HTC will release ROM update for HTC TyTN II that will ship with improved graphics drivers and will offer improved performance. It will be ROM update for HTC TyTN II but not for other versions (branding) of this phone like AT&T Tilt, etc.

We are not sure whether the issue with opening of the QWERTY-keyboard is resolved with this update however. This issue is annoying for some (not all!) users of HTC TyTN II, who wish to write quickly some text (like SMS, email, etc) but must wait several seconds until the orientation switches.

While it is true that we have not asked HTC about the need to release new graphics drivers for old phones, we have done it on purpose: not to spoil the party that HTC had due to the launch of their new breakthrough product (i.e. HTC Touch Diamond) but also because we knew the answer: "no comment".

Note that apart from the imminent, graphic performance related, ROM upgrade for HTC TyTN II, HTC is not not (!) preparing in near future updates for any other phones that might have these graphic issues.

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

is er geen applicatie om met de tytn 2 te msnen en vervolgens de front cam als webcam te gebruiken!?

Reg. datum: 13 april 2008

Als ik trouwens een e-mail of sms open scrolt deze direct naar beneden.
Bij een grote e-mail staat deze in het midden, maar bij een klein sms'je is deze helemaal beneden en moet ik naar boven scrollen om iets te kunnen lezen. Erg irritant! Iemand een oplossing?

Reg. datum: 08 augustus 2006

quote:
Dokus79 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:12:
[...]

Ik heb wel de ervaring met verschillende apparaten (oa routers, nokia telefoons) dat wanneer je deze dag en nacht aan laat er rare storingen kunnen op treden.
Het rebooten helpt dan ook niet. enige wat echt werkt is de batterij eruit (stroom eraf)
Dat heb ik toen ook geprobeerd, maar werkte ook niet. tenminste niet als ik hem direct daarna weer opstarte. Hij had denk ik gewoon ff tijd nodig om bij te komen van mijn constante gebruik :) Hij stond volgens mij al wel flink wat maanden aan dan wel standby :P

Moisture is the essence of wetness!

Reg. datum: 08 augustus 2006

quote:
D3ton8oR schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:25:
[...]

Ben het opzich wel met je eens; ik ondervind er ook weinig problemen mee.
Het is alleen wel raar dat wanneer je bijvoorbeeld met TomTom een demo aanzet op je TyTN 2 en dit ook op een oudere pda doet en het op die laatste veel vloeiender loopt. Het zelfde geldt voor een 1-op-1 overgezet Divx filmpje (dus niet aangepast voor een kleiener scherm, maar die het wel gewoon zou moeten doen). Ik kan me dus wel voorstellen dat de high-end users hier over gaan klagen.

Ach als TomTom in ieder geval maar werkt dan kom ik wel van A naar B :)

Moisture is the essence of wetness!

quote:
mcman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:56:
Bij een grote e-mail staat deze in het midden, maar bij een klein sms'je is deze helemaal beneden en moet ik naar boven scrollen om iets te kunnen lezen. Erg irritant! Iemand een oplossing?
ff zoeken in het vorige forum topic. Het komt door een autoscroll-tweak uit kaisertweak.

Weet iemand hoe ik dubbele iconen in het programma menu (zoals "multimedia(1) ) kan verwijderen. Het zijn er nog al wat en is rg vervelend.

Ook kan ik geen programma s in het start menu wijzigen (kan dit item niet verplaatsen) :(

HELP!!!

Apple: 13'' MacBook 1.83Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II) Phillips SHB6100 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

HTC Tytn II

quote:
MesR schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:06:
Hier wat Engels om te lezen ;) :

from msmobiles.com

May 07, 2008 [Pocket PC phone] | By Edward J. R.

When? Keep reading...

We know it from good source that this month, possibly already next week, HTC will release ROM update for HTC TyTN II that will ship with improved graphics drivers and will offer improved performance. It will be ROM update for HTC TyTN II but not for other versions (branding) of this phone like AT&T Tilt, etc.

We are not sure whether the issue with opening of the QWERTY-keyboard is resolved with this update however. This issue is annoying for some (not all!) users of HTC TyTN II, who wish to write quickly some text (like SMS, email, etc) but must wait several seconds until the orientation switches.

While it is true that we have not asked HTC about the need to release new graphics drivers for old phones, we have done it on purpose: not to spoil the party that HTC had due to the launch of their new breakthrough product (i.e. HTC Touch Diamond) but also because we knew the answer: "no comment".

Note that apart from the imminent, graphic performance related, ROM upgrade for HTC TyTN II, HTC is not not (!) preparing in near future updates for any other phones that might have these graphic issues.
Ik ben heel erg benieuwd, maar HTC heeft het al vaker beloofd en tot nu toe is er nog niks veranderd.
Ik hoop dat de videodrivers in de nieuwe rom zitten, maar ik ga er niet vanuit.

quote:
musiqman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:58:
Weet iemand hoe ik dubbele iconen in het programma menu (zoals "multimedia(1) ) kan verwijderen. Het zijn er nog al wat en is rg vervelend.

Ook kan ik geen programma s in het start menu wijzigen (kan dit item niet verplaatsen) :(

HELP!!!
Start -> Instellingen -> Menu's

daar kan je aan/uitvinken wat je er al dan niet op wil

quote:
mcman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:56:
Dit heb ik ook gehad, gebeurde bij mij na een halve installatie van TT, een hardreset was bij mij het enige wat hielp...

Comp: AMD Athlon 64 X2 4200+, 4Gb PQI DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 || Laptop: HP nc6320 || Mobile: HTC TyTN II

Dat is al vaker naar voren gekomen. Dat komt door een functie in KaiserTweak.
Dangeroes

quote:
jasperv525 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:59:
[...]

Ik ben heel erg benieuwd, maar HTC heeft het al vaker beloofd en tot nu toe is er nog niks veranderd.
Ik hoop dat de videodrivers in de nieuwe rom zitten, maar ik ga er niet vanuit.
Daarbij komt dat het hier nog niet terug te vinden is:
http://www.htcclassaction.org/

Dat lijkt mij ook niet geheel onbelangrijk...

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

quote:
EnsconcE schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:26:
[...]

Daarbij komt dat het hier nog niet terug te vinden is:
http://www.htcclassaction.org/

Dat lijkt mij ook niet geheel onbelangrijk...
En nog een melding vanuit een andere source.
Dit keer vanuit een Nederlandse source.

http://allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=2585

Het schijnt dus dat HTC de licenties heeft afgekocht van Qualcomm om drivers te kunnen leveren voor de MSM7200 chip.

Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe tytn 2 en ik ben er erg tevreden mee. Alleen de videodrivers zorgen voor wat problemen tijdens het surfen (op oa dit forum) maargoed, dat terzijde.
Ik hoopte dat jullie misschien wat vraagjes konden beantwoorden...
ik heb namelijk nu in de "starter" heel vaak hetzelfde zitten, maar zie niet hoe je dit eruit kunt gooien, is hier wel een manier voor, en zo ja, hoe dat dan?
mijn 2e vraag is of je de front cam van de tytn 2 niet als webcam kunt gebruiken op het apparaat zelf, ik heb wel talloze programma's gevonden waarmee je hem als webcam voor de pc kunt gebruiken, maar niet voor de tytn zelf.

en mijn laatste vraag is, wat zijn volgens jullie nou programma's die je er echt op MOET hebben, zodat het apparaat echt een stuk sneller/beter functioneerd (en het liefste met een download linkje, als je hem bij de hand hebt, zoeken hoeft niet, dat kan ik zelf uiteraard ook!)

bedankt

quote:
dj_bobbo123 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:36:

en mijn laatste vraag is, wat zijn volgens jullie nou programma's die je er echt op MOET hebben, zodat het apparaat echt een stuk sneller/beter functioneerd (en het liefste met een download linkje, als je hem bij de hand hebt, zoeken hoeft niet, dat kan ik zelf uiteraard ook!)

bedankt
* KaiserTweak (alleen al om de na een tijdje zeer irritante dubbels uit je contacten te halen die op sim en op telefoon staan)
* Deftige mediaplayer (TCPMP bvb)
* TomTom (die zit er wel bij) als je navigatie nodig hebt (anders is het verspilling van ruimte op je geheugenkaartje imo)

quote:
[b][message=30038190,noline]D3ton8oR schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:45
* TomTom (die zit er wel bij) als je navigatie nodig hebt (anders is het verspilling van ruimte op je geheugenkaartje imo)
Hier heb ik de originele van, met kaarten van heel west europa, dus deze heb ik niet meer nodig. De andere 2 zijn wel mooi, die zal ik me installeren.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws