Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hee, wat heb ik nou weer voor raars. Pocket Internet Explorer verbindt alleen met internet via de telefoonlijn, en niet meer via wifi. Bij elke pagina meldt 'ie dat hij niet gevonden wordt. Resetten tot ik er grijs van zie helpt niet echt. En Opera mini is best grappig maar bijvoorbeeld de buienradar krijg je niet lekker in beeld. Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe het te verhelpen is? :?

Abusus non tollit usum

Grr ... ik zal nooit bevrend raken met screenprotectors :( Het ging al fout met mijn K750i, met mijn K800i, mijn DS en natuurlijk nu ook weer ....

Een Brando gekocht, alles schoon, bescherming met dat stickertje verwijderd en netjes aanbrengen ... maar ondanks dat de bovenkant recht zat, onderaan kwam hij over mijn behuizing (1mm ofzo). Dus verwijderen ... maar ondanks dat die dingen te verwijderen moeten zijn is het een heel gepiel en is nu de onderkant (dus de kant die tegen je touchscreen zit) beschadigd ... net of er een kras zit ... en door dat gepulk is één puntje bol geworden dus daar komt hij constant los van mijn scherm ... Grr, ga dus maar (meteen) 2 nieuwe bestellen.

Iets anders, die Brando kwam uit een hoesje, nog een hoesje en toen moest je die bescherming met dat stickertje verwijderen ... Moet er aan de andere kant niets verwijderd worden?

S913 wijzigde dit bericht 03-05-2008 18:51 (0%)
Reden: Veel typo's als ik pissed ben ;)

>>> Het laatste nieuws en de geilste motoren??? Motorfreaks <<<

quote:
S913 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:41:
Grr ... ik zal nooit bevrend raken met screenprotectors :( Het ging al fout met mijn K750i, met mijn K800i, mijn DS en natuurlijk nu ook weer ....

Een Brando gekocht, alles schoon, bescherming met dat stickertje verwijderd en netjes aanbrengen ... maar ondanks dat de bovenkant recht zat, onderaan kwam hij over mijn behuizing (1mm ofzo). Dus verwijderen ... maar ondanks dat die dingen te verwijderen moeten zijn is het een heel gepiel en is nu de onderkant (dus de kant die tegen je touchscreen zit) beschadigd ... net of er een kras zit ... en door dat gepulk is één puntje bol geworden dus daar komt hij constant los van mijn scherm ... Grr, ga dus maar (meteen) 2 nieuwe bestellen.

Iets anders, die Brando kwam uit een hoesje, nog een hoesje en toen moest je die bescherming met dat stickertje verwijderen ... Moet er aan de andere kant niets verwijderd worden?
Ik liep ook even te kloten met die screenprotector. Die krijg je er echt niet meer af. Heb nu klein beetje lucht onderin, maar dat laat ik maar zo zitten 8)7

Abusus non tollit usum

Mijne komt in 1 hoek omhoog, door die kras en omdat hij dus iets bol is .. Hij zit nog wel, maar ga toch maar een ander bestellen .. nu kan er alleen maar stof e.d. onderkomen ...

Maar goed nieuws: Ik heb d.m.v. KaiserTweak de GPS Photo functionaliteit aan gezet en vandaag getest ... Dat werk super!! Ok, de kwaliteit van de camera is ruk (maar effe Auto Adjust Color erover en je hebt een leuke website-piccie), maar hij zet wel goed de GPS coördinaten in de EXIF :*)

Dit piccie:
http://img440.imageshack.us/img440/2401/gps004copyqx2.jpg
Is dus hier genomen.

S913 wijzigde dit bericht 04-05-2008 18:59 (0%)
Reden: typo

Reg. datum: 09 augustus 2006

quote:
Heb dit probleem ook al een paar week, heb zelfs mijn mobiel al 2x opnieuw geïnstalleerd.
Heel irritant, met name ook als je de klok weer goed zet en je had je alarm nog aan staan dan kan je het alarm niet meer aanpassen (d.w.z. als je bijv. je alarm om 7 uur had staan en je past na de timewarp je alarm aan naar bijv. 9 uur dan gaat ie en om 7 uur en om 9 uur.)

Had zelf ook het idee dat het alleen voorkomt als ik met TomTom navigeer. Bij mij meestal rond Bleiswijk, weet niet of de lokatie er toe doet, maar het is wel heel toevallig daar iedere keer.

Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Het probleem met de klok heb ik ook. Ook ik gebruik TT. Ik heb echter ook dat het soms voorkomt waneer ik hem in de auto oplaad en geen TT gebruik. Weet er inmiddels al iemand hoe dit op te lossen is of waar het aan kan liggen?

quote:
S913 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:58:
Mijne komt in 1 hoek omhoog, door die kras en omdat hij dus iets bol is .. Hij zit nog wel, maar ga toch maar een ander bestellen .. nu kan er alleen maar stof e.d. onderkomen ...

Maar goed nieuws: Ik heb d.m.v. KaiserTweak de GPS Photo functionaliteit aan gezet en vandaag getest ... Dat werk super!! Ok, de kwaliteit van de camera is ruk (maar effe Auto Adjust Color erover en je hebt een leuke website-piccie), maar hij zet wel goed de GPS coördinaten in de EXIF :*)

Dit piccie:
[afbeelding]
Is dus hier genomen.
Haha grappig. Om eerlijk te zijn vind ik de kwaliteit van de camera ook niet slecht hoor.

Abusus non tollit usum

Vergeleken met mijn K800i is dit een stuk minder ... Geen flits en moest bovenstaande foto toch wel bijwerken. Van die K800i kon ik hem zo op 15x10 af laten drukken (ok, zag dat het geen echte camera was, maar toch redelijk goed). Maar ok ... "ruk" is inderdaad iets te negatief uitgedrukt.

Maar daar heb ik de TyTN ook niet voor gekocht :) Mijn vrouw heeft nu de K800i en kan de snelle snapshots van de kids maken terwijl ik effe mijn mail check of kijk waar we zijn :P

S913 wijzigde dit bericht 05-05-2008 09:07 (6%)

Reg. datum: 25 september 2007

[quote]S913 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:58:

Maar goed nieuws: Ik heb d.m.v. KaiserTweak de GPS Photo functionaliteit aan gezet en vandaag getest ... Dat werk super!! Ok, de kwaliteit van de camera is ruk (maar effe Auto Adjust Color erover en je hebt een leuke website-piccie), maar hij zet wel goed de GPS coördinaten in de EXIF :*) [quote]

Hoi kwaliteit wordt niet beter van maar probeer eens www.locr.com kan je je foto's ook gelijk uploaden

Abusus non tollit usum

Nice, was al op zoek naar zo'n site en deze ziet er goed uit. Thnx!

MF'er
Reg. datum: 18 februari 2008

Ik heb mijn TyTN II sinds afgelopen woensdag, zal ook even kort wat van mijn bevindingen neerzetten :)

De telefoon voelt erg solide aan en licht lekker in de hand, ik heb redelijk grote handen dus dat is erg fijn!

Ik heb direct de screenprotector van Veripart besteld bij pdashop. Deze protector plakt niet op je scherm maar hecht zich vast doordat hij statisch is. Met als resultaat een screenprotector die je totaal niet ziet zitten en geheel luchtvrij aangebracht wordt.

De GPS werkt uitstekend, zowel met TomTom6 als Trackr! (Geweldig programma trouwens dat trackr!)
Gisteren ruim 4 uur motorgereden met trackr! aan (dus ook de GPS en zo nu en dan GPRS verzending) en daarna was de accu op 54%, valt nog best mee dus.

Het qwerty toetsenbord werkt erg fijn, zelfs met wat grotere handen heb je geen last van te dicht op elkaar zittende knopjes.

Uiteraard heb ik hem icm Eindeloos Online abbonement genomen, echt super handig zodat je ook je email op automatisch ophalen kan zetten en je daar geen zorgen meer over hoeft te maken.
MSN werkt ook erg leuk op de TyTN II, laat hem op de achtergrond meedraaien en je krijgt vanzelf melding als je aangesproken wordt.
Klein nadeel van Internet Explorer vind ik dat het beeld niet op beeldvullend gezet kan worden. Ik heb liever wat kleinere letters dan scrollbalken.

Enige probleem waar ik tot nu toe tegenaan gelopen ben is dat hij me TomTom (en alle andere programma's die achteraf geinstalleerd worden) niet in mijn 'Programma's' zet. Nu kan ik die via de verkenner wel toevoegen aan de map, maar dan staat het programma weer dubbel in de 'Startbalk' lijst (waar je programma's kan koppelen aan 'Start'), hier kan ik de dubbele niet verwijderen omdat hij dan aangeeft dat het in gebruik is.
Dus als iemand daar toevallig een oplossing voor heeft hoor ik het graag :)

Al met al een geweldige telefoon waarvan de mogelijkheden vrijwel grenzeloos zijn. Ik moet er nog echt mee leren werken, want ik heb hiervoor alleen normale telefoons gehad en nooit een PDA.
Elke dag kom ik wel weer ergens achter ;)

| Canon EOS 40D | Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM | Canon EF 50mm f/1.4 USM | Canon EF 70-300mm f/4-5.6 USM IS | Tokina 12-24mm f/4 AT-X Pro DX | Canon BG-E2N Grip | Canon Speedlite 580EX II NL | HTC TyTN II |

Reg. datum: 13 april 2008

quote:
mol72 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:00:
[quote]S913 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:58:

Maar goed nieuws: Ik heb d.m.v. KaiserTweak de GPS Photo functionaliteit aan gezet en vandaag getest ... Dat werk super!! Ok, de kwaliteit van de camera is ruk (maar effe Auto Adjust Color erover en je hebt een leuke website-piccie), maar hij zet wel goed de GPS coördinaten in de EXIF :*) [quote]

Hoi kwaliteit wordt niet beter van maar probeer eens www.locr.com kan je je foto's ook gelijk uploaden
Zelf gebruik ik Shozu. Shozu kan uploaden naar tientallen foto en video-sites. Zelf maak ik gebruik van FlickR. Via de RSS feed (laatste 20) heb ik dit kunnen implementeren in mijn Hyves (foto-reeks rechts onderin).

Je kan zelf een beschrijving bij elke foto zetten en aangeven of je gereduceerde foto's wilt uploaden of de originele formaten. (IMAGE_035 is gerudeceerd, de rest is origineel, groot verschil dus).

Ik heb geen belangen bij Shozu, FlickR of Hyves dus ga er van uit dat ik hier gewoon naar mag linken. 8)

mcman wijzigde dit bericht 05-05-2008 12:27 (4%)
Reden: URL's bijgewerkt

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
LeeJon schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:40:
[...]
Klein nadeel van Internet Explorer vind ik dat het beeld niet op beeldvullend gezet kan worden. Ik heb liever wat kleinere letters dan scrollbalken.
[...]
Opera Mini Beta 4.1 is je vriend in dat geval :)
http://www.operamini.com/beta/

MF'er

quote:
.KeN. schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:29:
[...]

Opera Mini Beta 4.1 is je vriend in dat geval :)
http://www.operamini.com/beta/
Werkt geweldig bedankt _/-\o_

| Canon EOS 40D | Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM | Canon EF 50mm f/1.4 USM | Canon EF 70-300mm f/4-5.6 USM IS | Tokina 12-24mm f/4 AT-X Pro DX | Canon BG-E2N Grip | Canon Speedlite 580EX II NL | HTC TyTN II |

hmm.. Ik heb iets vervelends denk ik. In de linkerbovenhoek van m'n scherm zijn de pixels ietsjes lichter gekleurd. Als ik de camera start en m'n vinger ervoor houdt krijg je een zwart scherm, daar zie je dat het hoekje lichtgrijs is gekleurd.. Een stuk of 25 pixels in de linkerbovenhoek. Iemand wel eens meegemaakt? Het is er meteen al bij het opstarten, dus geen softwarefoutje. En volgensmij was het hoekje gister ook kleiner.. niet te hopen dat het nog groter wordt, dan moet ie terug :(.
quote:
Gamepie56 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:42:
hmm.. Ik heb iets vervelends denk ik. In de linkerbovenhoek van m'n scherm zijn de pixels ietsjes lichter gekleurd. Als ik de camera start en m'n vinger ervoor houdt krijg je een zwart scherm, daar zie je dat het hoekje lichtgrijs is gekleurd.. Een stuk of 25 pixels in de linkerbovenhoek. Iemand wel eens meegemaakt? Het is er meteen al bij het opstarten, dus geen softwarefoutje. En volgensmij was het hoekje gister ook kleiner.. niet te hopen dat het nog groter wordt, dan moet ie terug :(.
Je kan je scherm toch uitlijnen of calibreren ofzo?

quote:
JackPoint schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:00:
[...]

Je kan je scherm toch uitlijnen of calibreren ofzo?
Maar dat heeft niks te maken met het feit dat linksboven de pixels lichter gekleurd zijn.. Ik heb de telefoon nu 8 maanden, voorheen was dat echt niet zo.. pas sinds eergister viel het me op.

Calibreren is dat het scherm goed reageert op je stylus/vinger.. dat als je in het midden tikt, dat er ook in het midden wat gebeurd en niet ergens anders.

Zal eens kijken of ik een camera ergens vandaan kan toveren binnenkort om er een foto van te maken.

Gamepie56 wijzigde dit bericht 05-05-2008 20:09 (8%)

Ik gebruik pTravelAlarm als wekker, maar elke keer voordat de wekker afgaat geeft ie eerst een piep. Hoe kan ik die uitzetten?

Life is like a beautiful melody, only the lyrics are messed up...

....

quote:
.KeN. schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:31:
Ik krijg sinds een paar dagen geen geluid meer te horen als ik een SMS bericht ontvang. Instellingen zijn niet gewijzigd, maar ik heb het nog wel geprobeerd met een ander geluid in de settings: geen resultaat helaas.

Daarnaast werkt mijn Fn+spatie functie ook van de een op de andere dag niet meer :? Kan ook nergens een menu vinden waar je dit aan of uit kun zetten vreemd genoeg. Het gaat dus om de streepjes op de e, a, o, etc. De blauwe tekens zelf doen het wel gewoon.
Heb hier zelf ook wel eens last van. Komt volgens mij voor na een ROM update die op een of andere manier niet helemaal goed is gegaan. Misschien dat je probleem daar ligt

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
dlenstra schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:02:
[...]

Heb hier zelf ook wel eens last van. Komt volgens mij voor na een ROM update die op een of andere manier niet helemaal goed is gegaan. Misschien dat je probleem daar ligt
Hmm dat lijkt me niet mogelijk in mijn geval; ik heb gewoon nog de originele ROM.
Kan me ook zo 1-2-3 niet bedenken sinds wanneer het is, en dus aan welk programma, of reg-tweak het zou kunnen liggen. Ik gok dat het iets te maken heeft met een KaiserTweak optie. Als ik op mijn mailbox klik in het HTC Home scherm, krijg ik eerst mijn SMS inbox te zien. Dat was eerst volgens mij ook niet ?
quote:
Veneficus schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:11:
Ik gebruik pTravelAlarm als wekker, maar elke keer voordat de wekker afgaat geeft ie eerst een piep. Hoe kan ik die uitzetten?
Config -> Sounds & Notifications -> Events uitvinken / 'ontvinken' :P
Je hoort dan verder ook geen irritante piepjes als je een keer verkeerd klikt, of wanneer je een error hebt.

quote:
Zky_ schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:09:
Zo heb ik ff een dooie TyTN II!

- Hij gaat alleen maar aan als hij aan de lader ligt, trek ik de stekker eruit (terwijl hij aangeeft niet meer op te laden en op 100% te zitten) dan gaat hij uit;
- Zodra ik mijn pin invoer om verbinding te maken met het netwerk start hij opnieuw op.
- Krijg er allemaal rare meldingen bij zoals een dubbele weergave van het feit dat mn batterij bijna leeg is (terwijl hij aan de lader ligt).

Ik ga nu een harde reset proberen, hopen dat het werkt.

Iemand al eerder zoiets gelezen of gehad?

*update;

Harde reset werkt niet. Nu ziet hij mn simkaart niet meer en de accu blijft nu op 1% staan met de melding opladen.
Stekker eruit betekend nog steeds PDA uit :?

Ik vrees dat er iets ernstigers mee is gebeurt, zekeringetje naar de knoppen ofzo :'(
en dat terwijl hij in flight-modus in mn kluisje op het werk heeft gelegen.

oftewel; voor de 3e keer maar terugsturen dan.

*update 2;

Nou breekt me de klomp :| ;
Ik laat hem een nachtje uit staan en vanochtend doet ie het ineens weer?!?!???
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

ik snap d'r niks van! nou maar hopen dattie het blijft doen :P
Ik heb wel de ervaring met verschillende apparaten (oa routers, nokia telefoons) dat wanneer je deze dag en nacht aan laat er rare storingen kunnen op treden.
Het rebooten helpt dan ook niet. enige wat echt werkt is de batterij eruit (stroom eraf)

MF'er

Ok, het probleem met de snelkoppelingen etc. is opgelost. Nu staat alles netjes in me Programma lijst :)
Één lichtelijk klein probleempje..... Ik heb perongeluk mijn 'Verkenner' verwijderd uit me Startbalk. Probleem is alleen dat hij nu ook direct uit me programma's weg is. Kan hem gewoon nergens meer vinden |:(

Iemand een idee hoe ik hem weer terug krijg?
Ben wel via een omweg weer in de Verkenner gekomen, maar krijg de snelkoppeling voor geen mogelijkheid meer tevoorschijn :/

ik heb sinds kort een tytn 2, tof toestel loopt lekker stabiel. alleen het pennetje zit wat stom. Doordat ik het pennetje verkeerd had terug gestoken heb ik de batterijdeksel er verkeerd afgehaald en zijn de "pinnetjes" afgebroken. Nu gaapt de batterijdeksel en daar erger ik mij dood op. nergens een batterijdeksel te vinden, weet iemand waar ik een nieuwe kan vinden?

....

quote:
chundo schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:37:
ik heb sinds kort een tytn 2, tof toestel loopt lekker stabiel. alleen het pennetje zit wat stom. Doordat ik het pennetje verkeerd had terug gestoken heb ik de batterijdeksel er verkeerd afgehaald en zijn de "pinnetjes" afgebroken. Nu gaapt de batterijdeksel en daar erger ik mij dood op. nergens een batterijdeksel te vinden, weet iemand waar ik een nieuwe kan vinden?
Heb deze kunnen vinden via 1 minuutje google http://www.cellulardr.com/HTC8925BattDoor.htm

Hij is alleen wel ontzettend duur. Kan me niet voorstellen dat het niet goedkoper kan. Waarschijnlijk moet je met iets uitgebreider zoeken wel goedkoper uit kunnen zijn

EDIT: al wat cheaper -->http://www.expansys-usa.com/p.aspx?i=160191

EDIT2: cheap en nederlands --> http://www.expansys.nl/p.aspx?i=160191

dlenstra wijzigde dit bericht 07-05-2008 00:15 (9%)

In de TS wordt er gesproken over slechte CPU drivers zoals ook in dit bericht vermeld staat: nieuws: HTC kampt met driverproblemen in nieuwe generatie smartphones in hoeverre is dit nog actueel. Want ik wil deze foon graag bestellen maar als hij ondermaats presteert bedenk ik me nog eens.

Reg. datum: 21 januari 2007

quote:
.KeN. schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:31:
Daarnaast werkt mijn Fn+spatie functie ook van de een op de andere dag niet meer :? Kan ook nergens een menu vinden waar je dit aan of uit kun zetten vreemd genoeg. Het gaat dus om de streepjes op de e, a, o, etc. De blauwe tekens zelf doen het wel gewoon.
Inderdaad!!! ik dacht dat ik dat als enige had.
Ik heb het volgens mij ook gekregen nadat ik een bepaalde setting had aangepast met KaiserTweak... ik weet alleen niet welke.

edit: Zojuist heb ik een beetje met de instellingen van KaiserTweak zitten rommelen en wonder boven wonder... hij doet het weer.
Ik weet nog niet welke instelling er voor zorgt dat het werkt of niet werkt, als ik het weet post ik het.

peterh wijzigde dit bericht 07-05-2008 09:40 (16%)

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws