quote:
Thx! Zo simpel en toch verborgen.
quote:
[b][message=29962836,noline]
[...]
Stand-by houdt in dat het scherm helemaal uit is. Bij mij komen wel smsjes door
Thx! Stand-by is scherm uit, dan heb ik hem daar het meeste op staan. De batterij gaan dan het langste mee neem ik aan. SMS zal ik even op letten.
quote:
[b][message=29962836,noline][...]
Je krijgt als het goed is 2 pop-ups. Als ie echt bijna leeg is ( 5%) dan verandert het knipperende rode lampje in een constante rode
Klopt. Vind ik wat weinig. Ik ben mijn oude telefoon gewend die elke 10 minuten een signaal gaf (inderdaad: elke 10 minuten licht aan en geluidssignaal, om de batterij nog sneller leeg te maken

).
quote:
[b][message=29962836,noline][...]
Het standaard tasje is wat aan de forse kant. Bovendien kan de riemclip niet worden verwijderd.
De redenen waarom men de standaard screenprotector vervangt is natuurlijk persoonlijk. Ik ervaar zelf de volgende punten:
-De standaard protector is slecht aan te brengen, veel bubbels en moeilijk te corrigeren als ie scheef zit. Verder krast ie snel, al na een paar dagen diepe krassen in de protector, natuurlijk dient ervoor de krassen op te vangen die normaal op je scherm komen, maar het kan beter. Vangt snel stof onder de lijmlaag
Aha! Tasje heb ik geen moeite mee, de screen protector dingen die je noemt herken ik wel.
quote:
[b][message=29962836,noline]Een brando bijvoorbeeld is goed te corrigeren, meerdere keren aan te brengen, heeft een goede kleurechtheid en krast bijna helemaal niet. Die van mij zit er sinds begin november 2007 op, nadat is echt zat was van de standaard vanwege krassen en stof aan de onderkant. Slechts een miniscuul krasje erop, geen stof aan de onderkant. Verder vindt ik dat het scherm met de protector evengoed reageert als zonder.
In mijn ogen de beste investering voor een apparaat van meer dan 700 euro. Voor een paar eurootjes langer genieten van een mooi scherm
Brando ziet er ook helder uit op de pics. Misschien dat ik die ook nog aanschaf. Op dit moment heb ik ook nog geen MicroSD er in, heb ik nog niet nodig dus ik wacht even tot de prijzen zakken.
Heel erg bedankt voor je antwoorden (!).