quote:
Raven schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:03:
Nou, het probleem van dat QuickGPS soms geen verbinding kan krijgen is er ook nog steeds. Echter zodra ik PIE start kan ie gewoon de nieuwe gegevens downloaden.
't is met Orange World.
Same here, volgens mij sinds enkele maanden al. Ook Orange World, Q-Mobile 1.2 ROM. Programmeerfoutje? Dat 't met het starten van PIE wél werkte wist ik niet, dus bedankt voor de tip iig
quote:
Het scherm blijft inderdaad nog aan, dat is gebruikelijk (ik heb het ook nooit begrepen

). Om het scherm helemáál uit te zetten na een bepaalde tijd (en dát is officieel stand-by) moet je in het Power menu zijn.
quote:
Ik heb ook ingesteld dat 'ie na x tijd op stand by moet, zodat het scherm -uit- gaat. Klopt het dan dat de SMS-jes niet doorkomen? Ik kan wel gebeld worden.
SMS-jes moeten gewoon blijven doorkomen.
quote:
Klopt het dat als de accu leeg raakt je hier maar één melding van krijgen (of twee oid) ipv 'continu' (cq: meerdere)?
Het zijn er twee (eentje in de trant van "het zit er aan te komen" en eentje á la "ik ga straks uit"). Je kan je batterij wat beter in de gaten houden met bijvoorbeeld
wktask, wat een permanente "battery bar" bovenaan je scherm laat zien.
quote:
Ik heb nu gewoon de standaard screenprotector en tasje in gebruik, waarom zijn zoveel mensen op zoek naar alternatieven?
De meegeleverde screenprotector gaat (naar mijn ervaring) "rondwandelen" over het scherm. Bij het verwijderen blijven er ook nog eens ontzettend veel lijmresten achter, al zijn die met bijvoorbeel wat isopropanol (oa te koop als brilpoetsmiddel) redelijk eenvoudig te verwijderen. Al met al vond ik het geen fijn ding en gebruik ik nu géén screenprotector.
quote:
S913 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:04:
"Is het op dit moment (met het oog op komende nieuwe telefoons, of het nog ontbreken van nieuwe drivers of de komst van Mobile 7) wel een goed idee om toch nog redelijk wat geld voor een TyTN II neer te leggen?"
Als je blijft wachten zit je in 2015 nóg zonder telefoon, want er zit altijd wel iets beters/mooiers/.... in de pijpleiding. Van de nieuwe lijn toestellen van HTC wordt mondjesmaat al
wat meer bekend, Sony-Ericsson komt met de
Xperia, iMate heeft de
9502 nog ergens in een magazijn verstopt liggen en ga zo maar door. En voordat de prijzen van die toestellen op ¤500-¤600 liggen zijn we dus al gauw zeven jaar verder.
Persoonlijk ben ik echt dik tevreden met m'n Kaiser. Regelmatig onderweg in de trein (of zelfs thuis als ik lekker op de bank zit) zit ik wat te internetten, ben ik met de auto dan gaat TomTom aan (die heeft ook op vakantie in de US weer z'n waarde bewezen) en heb ik even niks te doen dan
kan ik ff lekker dom patience of mijnenveger spelen kijk ik in m'n agenda hoe ik me nuttig kan gaan maken. De combi touchscreen / toetsenbord werkt echt heerlijk en ik zou voor geen goud meer terug willen naar een ouderwetsche telefoon. In het grote geheugen is plek zat voor allerhande programmaatjes en WM is heerlijk naar wens te tweaken. De slechte videoperformance neem ik dan maar op de koop toe (net als YoshiBignose hoop ik op verbetering vanuit de software); overigens kan het ding "simpele" beelden als een aflevering van South Park gelukkig nog prima hebben.