Stap anders over op Opera Mini 4.1 (http://mini.opera.com)quote:
werkt tig keer beter dan PIE en werkt veel sneller en soepeler, en alles met de vingers te bedienen.
Honda: The Power of Dreams!
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 59 60 61 62 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Stap anders over op Opera Mini 4.1 (http://mini.opera.com)quote:Archiebald schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 03:18:
Ik heb sinds vanmiddag een raar "probleem" met mijn v1615..
Voorheen was het zo, dat als ik bijv. in Internet Explorer met het scroll-wieltje draaide, dat de pagina naar boven/beneden scrollde.
Als ik nu draai met het scroll-wieltje, dan gaat het geluid harder/zachter/trillen/uit. Dit is best wel irritant. Was er net aan gewend, en gebruikte het daarom ook veelvuldig.
Ik heb niets gewijzigd, alleen een andere ringtone gekozen.
Kan iemand mij helpen om het scroll-wieltje weer zijn oude werkzaamheden te laten doen?
Alvast bedankt
Honda: The Power of Dreams!
Ik heb Opera Mini geprobeerd, heel fijn en leuk. Alleen kun je geen tekst kopieren. Vind ik toch wel een pre. PIE is inderdaad niet alles, dat weet ik. Daarom wacht ik ook op firefox mobile.quote:Imperium schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:57:
[...]
Stap anders over op Opera Mini 4.1 (http://mini.opera.com)
werkt tig keer beter dan PIE en werkt veel sneller en soepeler, en alles met de vingers te bedienen.
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
Hier staat het een en ander uitgelegd:quote:UltraSub schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:30:
Opera Mini is leuk, maar hoe krijg ik in godsnaam op een makkelijke manier een snelkoppeling?
>>>insert witty remark here<<<
Ik heb al altijd met iGo gewerkt, eerst 2006, derna 2006Plus, en nu iGo 8 en ik vind het zalig werken, eenvoudig, gebruiksvriendelijk EN snel!quote:Bakkenes schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:34:
[...]
Igo 8? Dat is toch de versie met 3D? Werkt dat beter dan TomTom? Ik zit nl ook te denken aan Igo 8 of copilot live 7 omdat TomTom de zinnen niet altijd afmaakt als de TyTN in mijn carkit zit. Zeer irritant. Igo 8 en copilot live 7 zijn alleen nauwelijks te koop. Kan geen adres in NL vinden.
Over die XDA link, volgens mij word deze bedoelt.quote:UltraSub schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:30:
Opera Mini is leuk, maar hoe krijg ik in godsnaam op een makkelijke manier een snelkoppeling?
Canon Powershot A410 | Canon 350D | Canon 40D | 18-55 f/3.5 | 17-50mm f/2.8 | 50mm f/1.8 Mk1
Ik heb sinds enige tijd exact hetzelfde !quote:Raven schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:58:
Hmm, volgensmij gaat de accu ineens heel hard achteruit...
Nu al paar keer gehad dat als ik (met een volle accu) savonds beetje zit te surfen, wat uiteindelijk de accu verlaagt naar 75%, blijkt de volgende morgen de accu gewoon helemaal leeg te zijn![]()
En jah, de UMTS/WLAN dataverbinding heb ik 100% zeker uitgezet....
Heb je dan toevallig je GPS gebruikt?quote:.KeN. schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:42:
[...]
Ik heb sinds enige tijd exact hetzelfde !
Mijn TyTN haalt opeens de avond niet eens meer
Hij draait ook constant boven de 170mA en soms zelfs tegen de 400mA.
Taskmanager ziet niks raars verder, dus dat is erg apart.
JeeVee: Ik ga je MemMaid methode zo eens proberen. Ben benieuwd, want dit is echt niet te doen.
Helemaal geen rare dingen met iGO dan? Bijvoorbeeld dat het geluid standaard uit staat, of dat de zinnen haperen? Voor alle duidelijkheid: jij hebt het toch wel over iGO 8 op een TyTN II?quote:571Pro schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:33:
[...]
Ik heb al altijd met iGo gewerkt, eerst 2006, derna 2006Plus, en nu iGo 8 en ik vind het zalig werken, eenvoudig, gebruiksvriendelijk EN snel!
Met en na GPS gebruik gaat het inderdaad rap, maar ik heb het nu niet gebruikt iig.quote:brrrt schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:26:
[...]
Heb je dan toevallig je GPS gebruikt?
Dat schijnt echt een drama te zijn voor je batterij. Zelf doe ik altijd na tomtom een softreset, zodat ik dit probleem niet heb
Wat heeft MemMaid eigenlijk voor nut als je toch een softreset doetquote:JeeVee schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:32:
Accu onverklaarbaar snel leeg![]()
@Raven
Heb ik ook een aantal keren gehad. Is een bekend euvel, zie XDA-developers forum. Ik heb BatteryStatus (freeware) geinstalleerd om het stroomverbruik te kunnen meten. Wat bleek nu, normaal verbruik in de 'uit'-stand is ca 1-3 mA, soms na surfen en/of GPS-gebruik bleek dit verbruik tegen de 100 mA te zijn (soms hoger soms lager). Als ik alle progs uitzet en radio in flight mode (verbruik is dan ca 70mA) en hem zelf laat uitschakelen dan kijk ik of het 'uit'-verbruik belangrijk groter dan 1 mA is. Zoja dan doe ik het volgende: ik gebruik MemMaid om het geheugen te schonen en daarna een soft reset. Controleer of dit helpt op de eerder beschreven wijze en herhaal zonodig.
Laat even weten of dit helpt!
Raven wijzigde dit bericht 18-05-2008 01:48 (19%)
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
Ik zag hier nog geen antwoord op maar dit komt doordat je waarschijnlijk het geluidsvolume voor de telefoon hebt uitstaan. Dit kun je zien door op het luidspreker icoontje rechts boven in te klikken en hier het geluidsvolume weer te verhogen.quote:Audi-Addict schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:13:
Ik krijg maar geen geluid wanneer iemand mij belt.
Als ik het naar trillen en dan bellen zet ipv trillen + bellen merk ik verschil. Maar er komt geen geluid wanneer een oproep binnenkomt.
Heeft iemand dit probleem ook gehad? Ik heb al verschillende beltonen geprobeerd. Afspelen van het beltoon geluidje is ook geen probleem.
Profiel staat ook op bellen en niet op stil
Je hebt hem dus op je today screen staan? Probeer eens op het batterij-icoontje, links op de batterystatus today screen plugin, te tikken. Daarmee maak je de extra indicators namelijk zichtbaar/ontzichtbaar.quote:Raven schreef op zondag 18 mei 2008 @ 00:24:
[...]
Edit: Zie geen stroomverbruik, staat wel aan in settings, zie wel hoop andere dingen waarvan ik niet kan thuisbrengen wat het is. Dit met de stable versie, 'k ga nu beta proberen.
Welke midlet manager gebruik je? Je zou nl. eens een andere kunnen proberen. Esmertec Jbed (downloadlink, helaas moet je er wel voor registreren) staat over het algemeen als beste midlet manager bekend, deze gebruik ik zelf ook, naar volle tevredenheid.quote:Raven schreef op zondag 18 mei 2008 @ 00:24:
[...]
Btw, die nieuwe opera mini doet niet. Krijg telkens "verbinding met internet mislukt"
Daarbij loopt ie (opera) wel eens vast, krijg dan wit scherm.
Oudere versie doet ook niet meer, same issue
TommyCP wijzigde dit bericht 18-05-2008 09:38 (37%)
Jah, maar dan krijg ik nog meer iconen die ik niet thuis kan brengen...quote:TommyCP schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:30:
[...]
Je hebt hem dus op je today screen staan? Probeer eens op het batterij-icoontje, links op de batterystatus today screen plugin, te tikken. Daarmee maak je de extra indicators namelijk zichtbaar/ontzichtbaar.
Die wat standaard op de TyTn II staat.quote:TommyCP schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:30:
[...]
Welke midlet manager gebruik je? Je zou nl. eens een andere kunnen proberen. Esmertec Jbed (downloadlink, helaas moet je er wel voor registreren) staat over het algemeen als beste midlet manager bekend, deze gebruik ik zelf ook, naar volle tevredenheid.
Ikzelf gebruikte tot voor kort v0.04.203 en tegenwoordig v0.05.125, die er exact hetzelfde uitzien. De v1.0x.xxx BETA versies gebruik ik nooit, aangezien ik de extra functionaliteit t.o.v. de v0.0x.xxx versies niet nodig heb.quote:Raven schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:34:
[...]
Jah, maar dan krijg ik nog meer iconen die ik niet thuis kan brengen...
Welke versie gebruik jij dan? Die beta of laatste stable.

TommyCP wijzigde dit bericht 18-05-2008 16:28 (9%)
Deddiekoel wijzigde dit bericht 18-05-2008 16:55 (16%)
Verlanglijstje: MKWii, Wii Fit, Okami, LEGO SW, SW:TFU - Most wanted: SW:TFU
Hmm okee. Euh, kan die mA toevallig in andere kleur? Rand vannaast achtergrond is witquote:TommyCP schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:13:
[...]
Ikzelf gebruikte tot voor kort v0.04.203 en tegenwoordig v0.05.125, die er exact hetzelfde uitzien. De v1.0x.xxx BETA versies gebruik ik nooit, aangezien ik de extra functionaliteit t.o.v. de v0.0x.xxx versies niet nodig heb.
[afbeelding]
Het getalletje rechtsonderin is het stroomverbruik in mA. Als mijn Vario III idle draait, dan staat hij vaak op 80 tot 85 mA, wat een volgens mij een normaal stroomverbruik is (backlight op medium). Als hij net uit standby komt (en lange tijd in standby modus is geweest), dan geeft hij (vaak pas na enkele seconden) een stroomverbruik van 4 à 5 mA aan, wat netjes is voor standby met UMTS permanent aan. Mocht je met jouw TyTN II veel hogere waardes vinden, dan verklaart dit waarom je batterij telkens zo snel leeg is.
Raven wijzigde dit bericht 18-05-2008 17:33 (8%)
Tagan TG480-U01 480W, DFI Lanparty Ultra-D, Opteron 146 @ 2800mhz, GeIL UltraX 2x512, GTO² @ x850 XT PE
pven wijzigde dit bericht 18-05-2008 17:23 (29%)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Voor zover ik weet kun je de kleur van de letters alleen veranderen door het visuele thema aan te passen (XML). Wat je in mijn screenshotje op de onderste regel van links naar rechts ziet is 'bereik', 'vrij werkgeheugen' (= 'P') en 'temperatuur'. 'D' is trouwens 'vrij intern opslaggeheugen'.quote:Raven schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:36:
[...]
Hmm okee. Euh, kan die mA toevallig in andere kleur? Rand vannaast achtergrond is wit![]()
Wat is de rest trouwens![]()
Zie nu iets wat lijkt op een antenne met percentage ernaast, bereik?
D 99.6 m,![]()
5.9G lijkt me vrije ruimte op microSD, die hoef ik echter niet te zien maar kan ik niet weghalen lijkt het, evenals 't (vermoedelijke) bereik ding en die D 99.6 wat dat ook mag zijn...
Klopt, hij verandert dan naar mW (Wattage = Amperage * Voltage), wat niet bijzonder nuttig is. Dat je af en toe spikes in het energieverbruik ziet is normaal, dan gebeurt er namelijk wat op de achtergrond (mail wordt bv. opgehaald). Als je energieverbruik echter constant hoog ligt of als je bijzonder vaak zulke spikes ziet, dan is er wat abnormaals aan de hand.quote:Raven schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:36:
Edit: 't mA getal zie ik, de mA niet. Staat op 5 na even scherm uit te hebben gehad
Met scherm aan op 15.
Euh, nu ineens 195![]()
Het getal verandert trouwens als ik er op klik....
Raven wijzigde dit bericht 18-05-2008 17:46 (90%)
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 59 60 61 62 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona