Jup, doe ik ookquote:mcman schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:29:
[...]
Zelf gebruik ik Pimbackup. Deze backupped mijn contacten en text messages. Hij backupped ook automatisch op een door jou ingesteld tijdstip en dag.
Comp: AMD Athlon 64 X2 4200+, 4Gb PQI DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 || Laptop: HP nc6320 || Mobile: HTC TyTN II
Die ervaring had ik ook met tmobile. Zelfs op diverse stations, waar t bereik meestal erg goed is, kreeg ik geen hsdpa. Nu heb ik vodafone en bijna overal HSDPA. Ik denk dat het goedkope abo dat ik had geen HSDPA kon. Of dat de snelheid te laag was waardoor het toestel niet op HSDPA overstapt.quote:Martijn___ schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:46:
[...]
Een H heb ik er nog nooit gezien. Gebruik het T-mobile netwerk, volgens hun site moet ik hier (in Tilburg) goed HSDPA bereik hebben.kun je dat op nog een andere manier zien/testen?
When i'm dead bury me up-side-down, so the world can kiss my ass.
Systeem
Reg. datum: 22 augustus 2003
Reg. datum: 23 december 2006
Niemand ook maar 1 oplossing?quote:musiqman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:58:
Weet iemand hoe ik dubbele iconen in het programma menu (zoals "multimedia(1) ) kan verwijderen. Het zijn er nog al wat en is rg vervelend.
Ook kan ik geen programma s in het start menu wijzigen (kan dit item niet verplaatsen)
HELP!!!
:(:(
Apple: 13'' MacBook 1.83Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II) Phillips SHB6100 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)
Reg. datum: 13 april 2008
In de map Windows heb je een mapje genaamd Startmenu en daar heb je weer wat mapjes. Vanzelfsprekend neem je het mapje Programma's.quote:
Niet meer boos zijn nu he! Kusje!
Hoe installeer je ze, via BT of USB?quote:Mau247 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:52:
Als ik TomTom Navigator wil installeren op mn Tytn II (vanaf de bijgeleverde cd)
vraagt ie of ik ttn wil installeren in de standaardmap voor de installatie van toepassingen.
Dan doe ik ja, maar dan krijg ik daarna op m'n tytn-scherm 'Installatie van TomTomNavigator.CAB is mislukt'.....
Weet iemand wat te doen?
bvd.
Edit: Dit geldt trouwens voor elk programma. Sprite Backup, Kaiser GPRS Monitor en Backup Tool...
Moet ik eerst iets van die andere cd doen of zo?
Apparaatcentrum werkt correct bij mij...dus volgens mij kan het daar niet aan liggen.
't is trouwens mischien handig het meegeleverde active sync (oid) installeren
Raven wijzigde dit bericht 14-05-2008 00:18 (5%)
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
Reg. datum: 15 september 2007
MDA Vario -> HTC Wizardquote:clonedonkey schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:45:
Heb sinds een tijdje de tytn2, hiervoor had ik een mda vario (weet niet precies de htc naam). Wat me opvalt is dat als ik met de tytn een sms type met het toetsenbord dat de letters op het scherm achterlopen met wat ik heb getyped. Ik ben dus zegmaar al klaar met de zin en dan zit de tytn pas op de helft en verschijnt de rest steeds meer. Hierdoor krijg je wel vaak woorden waar net een letter mist ofzo. Dit probleem dat ik met de oude vario totaal niet. Vraag daarom af of dit normaal is, en of er wat aan te doen is ?
Ik heb precies dezelfde probleem als ik het toetsenbord gebruik. Typ vertraging was er al vanaf eerste keer dat ik het gebruikte. (Heb mijn TyTN 2 nog geen week.) Heeft dit ook te maken hebben met het probleem met de Qualcomm drivers? En moeten we gewoon afwachten?
De laatste tijd mist 'ie ook een aantal letters die ik toch écht heb ingedrukt tijdens chatsessies.
Reg. datum: 23 december 2006
Tnxxquote:mcman schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:17:
[...]
In de map Windows heb je een mapje genaamd Startmenu en daar heb je weer wat mapjes. Vanzelfsprekend neem je het mapje Programma's.
Niet meer boos zijn nu he! Kusje!
Van alle programma s zijn er nu maar 1.
Nu het andere probleem nog.
Ik kan nog steeds geen programmas kiezen voor het start drop menu
Apple: 13'' MacBook 1.83Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II) Phillips SHB6100 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)
Reg. datum: 29 november 2004
Toch zijn er gewoon mensen hier die een soortgelijke htc wel gewoon werkend hebben.
Edit: Vista thuis, winxp op het werk
lordloeder wijzigde dit bericht 14-05-2008 08:25 (4%)
Reg. datum: 26 augustus 2005
Via USB.quote:Raven schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:18:
[...]
Hoe installeer je ze, via BT of USB?
't is trouwens mischien handig het meegeleverde active sync (oid) installeren
Ik heb Windows Vista, daarin werkt ActiveSync niet, maar is het Windows Apparaatcentrum.
Dat functioneert allemaal naar behoren.
Hij geeft als status 'verbonden', en ik kan wel gewoon bestanden verzenden.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Dat is juist het probleem, ik heb slechts 5 setup-bestanden (dus executable files) op die cd (3gnetopt, TomTom Navigator, Sprite Backup en nog 2 die ik zo even niet weet).quote:cryonic90 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:47:
Je zou kunnen proberen het bestand te lokaliseren op de cd en die .CAB vervolgens kopieren naar je Tytn2, en dan vanaf je telefoon uitvoeren. Misschien dat dat wel werkt
Ondanks dat ik wist dat het niet zou kunnen werken, heb ik toch geprobeerd deze vanaf de geheugenkaart op mn tytn te installeren, maar uiteraard gaat dat niet.
Verder staat er niks op, van bv. .cab's o.i.d.
Vond het al een beetje een vage cd...
Mau247 wijzigde dit bericht 14-05-2008 09:51 (5%)
Dit geeft hij aan:
"Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found."
Over het HSDPA verhaal, ik heb Hi als provider en ik heb echt overal waar ik kom een H staan als hij verbinding maakt. Niet onverkeerd dus
LeeJon wijzigde dit bericht 14-05-2008 09:53 (10%)
| Canon EOS 40D | Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM | Canon EF 50mm f/1.4 USM | Canon EF 70-300mm f/4-5.6 USM IS | Tokina 12-24mm f/4 AT-X Pro DX | Canon BG-E2N Grip | Canon Speedlite 580EX II NL | HTC TyTN II |
Waarom heb ik dat nooit?quote:LeeJon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:51:
Ik heb me afgelopen week proberen aan te melden voor de HTC e-club... Ik kan me account alleen niet activeren. De link die ze me toezenden is dood, ook als ik me nogmaals registreer. Heeft iemand anders daar ook last van gehad en weet iemand een oplossing? De klantenservice reageerd niet
Over het HSDPA verhaal, ik heb Hi als provider en ik heb echt overal waar ik kom een H staan als hij verbinding maakt. Niet onverkeerd dus
Ik heb héél af en toe 3G, maar verder bijna altijd GPRS. (Heb ook Hi)
Komt dat omdat ik bijna in Duitsland woon? (Aan de oostgrens van noord-/midden-limburg) of heb ik foute instellingen?
3G heb ik ook standaard in beeld staan, ik woon zelf in de buurt van Rotterdam. Dus zou opzich best kunnen dat dat het is.quote:Mau247 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:53:
[...]
Waarom heb ik dat nooit?
Ik heb héél af en toe 3G, maar verder bijna altijd GPRS. (Heb ook Hi)
Komt dat omdat ik bijna in Duitsland woon? (Aan de oostgrens van noord-/midden-limburg) of heb ik foute instellingen?
Ik kan ook even zo snel geen bereikbaarheids kaartje van Hi vinden.
| Canon EOS 40D | Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM | Canon EF 50mm f/1.4 USM | Canon EF 70-300mm f/4-5.6 USM IS | Tokina 12-24mm f/4 AT-X Pro DX | Canon BG-E2N Grip | Canon Speedlite 580EX II NL | HTC TyTN II |
Ok, probleem gevonden. Even de Klantenservice gebeld ipv gemaild. Ze hebben problemen met de serverquote:LeeJon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:51:
Ik heb me afgelopen week proberen aan te melden voor de HTC e-club... Ik kan me account alleen niet activeren. Beide links die ze me toezenden zijn dood, ook als ik me nogmaals registreer. Heeft iemand anders daar ook last van gehad en weet iemand een oplossing? De klantenservice reageerd niet
Dit geeft hij aan:
"Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found."
En je zegt net dat je bijna altijd een H in beeld hebt?quote:LeeJon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:56:
[...]
3G heb ik ook standaard in beeld staan, ik woon zelf in de buurt van Rotterdam. Dus zou opzich best kunnen dat dat het is.
Ik kan ook even zo snel geen bereikbaarheids kaartje van Hi vinden.
Reg. datum: 28 maart 2007
Mooi, hoef ik zelf niet meer te bellen, want ik had een paar dagen geleden precies hetzelfde probleemquote:LeeJon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:59:
[...]
Ok, probleem gevonden. Even de Klantenservice gebeld ipv gemaild. Ze hebben problemen met de server
p.s. stuur geen e-mail naar htc, want die lezen ze toch niet!
Computer: C2D E4400 // 2Gb ddr2 pc5300 // Sapphire X1950Pro
Mobiles: HTC TyTn II (Kaiser) // S.E. W850i
Ik heb nog nooit H gehad...quote:lordloeder schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:06:
Betreffende 3G en G verbindingen -> in maastricht en in de buurt daarvan heb ik zelf gewoon 3G (en H) met KPN maar hoe verder ik naar aken ga des te minder ik nog 3G tegenkom. De dekking van m'n oude provider vodafone in het zuiden van limburg is naar mijn idee beter geweest.
Ook in bv. Venlo en Roermond niet...
Kan dit aan mijn instellingen liggen?
Reg. datum: 28 maart 2007
KPN heeft een bedekkingskaart voor GSM & UMTS, maar zo ver ik weet alleen op het intranet van KPN (dus ga even langs een primafoon en vraag het na!)
Computer: C2D E4400 // 2Gb ddr2 pc5300 // Sapphire X1950Pro
Mobiles: HTC TyTn II (Kaiser) // S.E. W850i
Reg. datum: 28 augustus 2007
Misschien dat het komt dat het hoofdkantoor Vodafone NL in Maastricht zit. Alle hoge piefen van Vodafone moeten natuurlijk wel thuis in de vrijstaande villa snel mobiel kunnen internettenquote:lordloeder schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:06:
Betreffende 3G en G verbindingen -> in maastricht en in de buurt daarvan heb ik zelf gewoon 3G (en H) met KPN maar hoe verder ik naar aken ga des te minder ik nog 3G tegenkom. De dekking van m'n oude provider vodafone in het zuiden van limburg is naar mijn idee beter geweest.
Als je gewoon kunt internetten etc, klopt het wel lijkt me. Iemand trouwens een idee van mijn probleem met activesync? (zie paar posts omhoog)