50 Burglar -> Laurelin (kinship: Annon Amarth raidgroup: Raids R Us)
[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicBeware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Dat zijn ook net de makkelijkste van alles.quote:Rappel schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 01:51:
[...]
Heb nu 4 GM proffs (Cook, Farm, Forester, Prospector), nog veel te gaan
Ik ben zelf: GM Metalsmith, GM tailor, GM scholar, GM jeweller, GM cook, GM weaponsmith, GM farmer en GM prospector. Ik moet nodig eens forester/woodworker afmaken.
Nadeel is dat ik er nauwelijks wat mee doe.
Is dit met 1 character? Kan je dan veranderen van profession en je skills dan wel houden?quote:MOAW schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:08:
[...]
Dat zijn ook net de makkelijkste van alles.
Ik ben zelf: GM Metalsmith, GM tailor, GM scholar, GM jeweller, GM cook, GM weaponsmith, GM farmer en GM prospector. Ik moet nodig eens forester/woodworker afmaken.
Nadeel is dat ik er nauwelijks wat mee doe.
Dat zou wel makkelijk zijn. Even schakelen tussen een profession als je een bepaald iets nodig hebt. Ik moeite gedaan om gister een forester te vinden voor mijn huiden.
Reg. datum: 01 oktober 2002
nee dat kan niet als je een ander beroep kiest ben je de vorige allemaal kwijt (ook als je die opnieuw kiest) en je kan maar 1 beroep kiezen (3 GM titels per char dus) zelf heb ik 7 GM titles alleen heb al MAANDEN niet meer gespeeldquote:MADG0BLIN schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:22:
[...]
Is dit met 1 character? Kan je dan veranderen van profession en je skills dan wel houden?
Dat zou wel makkelijk zijn. Even schakelen tussen een profession als je een bepaald iets nodig hebt. Ik moeite gedaan om gister een forester te vinden voor mijn huiden.
Ok, dacht ik al. Toch goeie keuze gemaakt om niet te switchen.quote:Legolas_1973 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:06:
[...]
nee dat kan niet als je een ander beroep kiest ben je de vorige allemaal kwijt (ook als je die opnieuw kiest) en je kan maar 1 beroep kiezen (3 GM titels per char dus) zelf heb ik 7 GM titles alleen heb al MAANDEN niet meer gespeeld
Reg. datum: 09 augustus 2004
Volgens http://www.lotro-europe.c...&keyword=&id=1804 is dit volgens mij de Book 13 patch, geen pre-patch. Vanochtend via Gamershell gedowwnload op de NL mirror, en die gebrukte mijn volledige Tiscali/Telfort 6MB verbinding;quote:Rexcore schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:49:
book 13 is te downloaden!!
de pre patch voor boek 13 is te downloaden![]()
Torrent
gamershell
clublic
ben nu de torrent aan het downloaden.. (gaat traag 2 seeds om 260 peers)
Ik heb m vanmorgen ook binnen getrokken, was zo gebeurt.
euh...ja
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Reg. datum: 06 oktober 2005
http://www.lotro-wiki.com/index.php/Crafter_interdependence
In het verleden was het makkelijker om met low level toons GM te worden. Nu niet meer, omdat je als low level toon in een high level gebied ontzettend veel agro hebt en voor de meeste profession moet je daar toch zijn om GM te worden. Straks in book 13 wordt het nog moeilijker, want dan kan een vriendelijk captain je niet meer naar de plaats summonen waar je moet zijn voor je quest.
quote:Legolas_1973 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:06:
[...]
nee dat kan niet als je een ander beroep kiest ben je de vorige allemaal kwijt (ook als je die opnieuw kiest) en je kan maar 1 beroep kiezen (3 GM titels per char dus) zelf heb ik 7 GM titles alleen heb al MAANDEN niet meer gespeeld
Shuttle st20g5
Daarom heb ik gisteravond even snel met mn level 13 jeweller de artisan quest in Angmar gedaan. Man, dat is echt niet grappig.quote:Knowuse schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:35:
In het verleden was het makkelijker om met low level toons GM te worden. Nu niet meer, omdat je als low level toon in een high level gebied ontzettend veel agro hebt en voor de meeste profession moet je daar toch zijn om GM te worden. Straks in book 13 wordt het nog moeilijker, want dan kan een vriendelijk captain je niet meer naar de plaats summonen waar je moet zijn voor je quest.
MueR wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:36 (59%)
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Je bedoeld die gezellige quest waar je even een Orc moet doden om hem iets afhandig te maken...dat kun je in ieder geval niet zonder hulp als je level 13 bent..quote:MueR schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:35:
Die internode mirror ging in ieder geval baggertraag. Mijn server kreeg em maar met 50KB/s binnen en dat ding hangt nog wel aan een 100Mbit lijn! Mijn eigenste thuislijn (via gamershell) ging al een factor 10 sneller.
[...]
Daarom heb ik gisteravond even snel met mn level 13 jeweller de artisan quest in Angmar gedaan. Man, dat is echt niet grappig.
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Reg. datum: 08 mei 2000
Ook gisteren eerste quest met een fellowship gedaan (fixing falco's folly). Het ging nog niet echt lekker (had er ook mee te maken dat het mij nog niet helemaal goed lukte om mijn commoner aan te sturen). Maar uiteindelijk is het gelukt.
Verder had ik nog een vraagje: het nieuwe boek, komt dat automatisch binnen via de update als je de game start? En dan nog een puntje dat gewoon een beetje vervelend is: iedere keer als ik opnieuw het spel start, dan staat de resolutie weer laag (naar default). Het kan te maken hebben met dat ik als admin heb geinstalleerd, maar ook daar heb ik de resolutie goed ingesteld. Iemand een idee?
Plaatsnamen gefixed, thanx dragonspirit
The Flying Dutchman wijzigde dit bericht 29-04-2008 12:08 (3%)
The Flying Dutchman
Wat betreft je probleem met het resolutie verhaal, die is nieuw voor mij. Het spel wordt wel netjes afgesloten iedere keer neem ik aan? Ik had namelijk wel eens dat na een crash instellingen werden "vergeten" maar dat vond ik wel logisch...
Reg. datum: 08 mei 2000
Het spel lijkt overigens wel goed af te sluiten. Wat ik echter wel vreemd vind (maar misschien is dat normaal), als ik uitlog met mijn character (bijv. om even te eten oid) en dan ga ik weer terug naar mijn pc, dan blijkt dat het gehele spel is afgesloten (terwijl ik wel gewoon in dat 'enter middle earth' scherm terecht was gekomen na het uitloggen).
The Flying Dutchman wijzigde dit bericht 29-04-2008 12:09 (0%)
Reden: typo
The Flying Dutchman
Reg. datum: 28 januari 2006
That's the one... heb ik met mijn lvl13 jeweller ook gedaan... Op follow bij een bevriende GDN die vervolgens Shieldwall aanzette... Het leek wel of half Angmar uit liep om me te grazen te nemenquote:dragonspirit schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:50:
[...]
Je bedoeld die gezellige quest waar je even een Orc moet doden om hem iets afhandig te maken...dat kun je in ieder geval niet zonder hulp als je level 13 bent..
Anyway, ik denk dat sommige rep items nu ook wel in trek zullen raken omdat toegang tot superior forges, benches en de study moeilijker kan worden voor lowlevel alts... Feitelijk komt deze aanpassing als mosterd na de maaltijd en hadden ze imho de tiers beter meteen level afhankelijk kunnen maken in plaats van deze kunstmatige ingreep... Dus pas GM mogelijk als je lvl50 bent... Maar ja, dat is inmiddels ook een gemiste kans.
Ook zin in een outdoor LAN? Kom naar Eth0 | Gebruik Firefox! | Macheist invite
Heb de deluxe edition voor een tientje bij de Bart Smit gehaald.quote:Red Nalie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:29:
Zit eraan te denken om het ook te gaan spelen, heb inmiddels de 7 dagen trial eropzitten, en ik vond het wel erg grappig. Morgen denk ik maar eens de boel aanschaffen, is geloof ik maar E10,- bij Dixons als ik het goed begreep.
Krijg je 45 dagen gratis spelen bij.
Ehj, dat was even niet geheel duidelijk. Ik heb de torrent binnengehaald, maar ik kan nu al pre patchen? Handig.quote:Rfce schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:57:
Als je de pre-patch installeerd voor dat hij uit komt, scheelt dat tochwel patch werk.
Ik heb m vanmorgen ook binnen getrokken, was zo gebeurt.
Muer op lvl 13 zn jeweller questen afronden in angmar hehe, dat was wel grappig. Nam de burglar je mee in stealth mode?
Ik las ook iets over de captain en summoning; wat houdt dat precies in?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weinigs spannends gedaan, behalve BS hunten, hout en ore farmen, mn metalsmith naar 800/1040 getild en gekeken naar een groot huis voor mn chars ( je moet toch wat met je geld). Over geld gesproken, die prijzen van etched jewellery zijn zo belachelijk hoog, heeft er iemand weleens een ring van 12 gold gekocht? Dat is echt insane.
Niet alleen de PvP-ers zullen gaan afnemen, de PvE-ers worden ook minder actief. Gisteren door de officer zijn er zooi chars en alts uit de kin gegooid aangezien ze al dagen (100) niet meer actief zijn. Ik zie mensen korter en minder vaak online, events worden ook geringer.
Ik denk zelf dat gebiedsuitbreiding een beetje te laat is. Forcochel is naar mijn mening net als Sarnur en Goblin Town wel een leuke aanvulling, maar het maakt lvl 50's geen 51. End game gezien is er minder te doen. Ik zal niet gauw stoppen, maar ik merk bijv op dat al mijn tijd in GM worden, weinig nut heeft als ik zoveel miscrit, waardoor ik nu eerder geneigd ben mn BS voor eem gold te verkopen om daarna de critted gear gewoon te kopen.
Als ik 4 BS hunt en verkoop ze, heb ik 4 gold en koop ik het item. Spaart de mats, de recipe, de scrolls, de rit naar Sup. Forge/workbench. En dat was vreemd met zoveel craftmenship binnen mn chars. Het is en blijft gokken, maar ik ben al te vaak van een koude kermis gekomen.
Jorgasme wijzigde dit bericht 29-04-2008 12:39 (7%)
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Kijk, dat is mooi, morgen daar maar eens langshobbelen dan. Tnx for the tip.quote:MADG0BLIN schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:30:
[...]
Heb de deluxe edition voor een tientje bij de Bart Smit gehaald.
Krijg je 45 dagen gratis spelen bij.
Weet je al op welke server je gaat spelen? Ik ben begonnen op Laurelin en vind het een erg leuke server.quote:Red Nalie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:34:
[...]
Kijk, dat is mooi, morgen daar maar eens langshobbelen dan. Tnx for the tip.
Behulpzame mensen en er worden vind ik best wel vaak PUG's gevormd voor bepaalde fellowship quests.
Ik heb de trial gedaan op *denk denk* Evernight, Evin*(nog iets?). Was vrij rustig daar, maar misschien dat ik overnieuw begin als het eenmaal gekocht heb. Waar spelen de meeste GoT'ers eigenlijk?quote:MADG0BLIN schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:39:
[...]
Weet je al op welke server je gaat spelen? Ik ben begonnen op Laurelin en vind het een erg leuke server.
Behulpzame mensen en er worden vind ik best wel vaak PUG's gevormd voor bepaalde fellowship quests.
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.