Gathering of Tweakers

Quicksearch
Matthijs

quote:
Rexcore schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 23:36:
Vandaag mijn eerste grote blunder begaan in lotro :P

... verhaal over blunder(tje) van de LRM.
Dat vond ik nou altijd heel aardig als LRM. Je kunt 2 mobs permanent gemezzed houden (spell duurt 60 sec, cooldown is 30 sec) 1 met je pet laten vechten en 1 zelf aanvallen. Dan kun je het toch redelijk lang volhouden. Op hoger lvl kun je ook nog een root casten die meerdere mobs 30 sec vastzet. Met een beetje oefening kun je op hoger lvl makkelijk 5 - 8 mobs bezighouden (niet verslaan) als LRM. Over een paar weken lach je hierom :)

Elites blijven trouwens lastig.

404 error: File not found

It's me, Mario!

Sinds wanneer duurt Blinding Flash 60 seconden met een 30 sec cooldown? Het is toch echt 30 seconden tijduur en 15 sec cooldown. ;)

En op hoger lvl 5-8 mobs vastzetten is en blijft geluk, als ze resisten, wat ze erg vaak doen, ben je het haasje.

Matthijs

quote:
MOAW schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 00:08:
Sinds wanneer duurt Blinding Flash 60 seconden met een 30 sec cooldown? Het is toch echt 30 seconden tijduur en 15 sec cooldown. ;)

En op hoger lvl 5-8 mobs vastzetten is en blijft geluk, als ze resisten, wat ze erg vaak doen, ben je het haasje.
Ik speel al een paar maanden niet meer, dus misschien dat er wat nerfs zijn geweest voor de LRM. Maar destijds kon je een trait equippen waardoor je AOE skills effect op meerdere vijanden hebben. Daardoor kun je alleen al met de root max 7 of 8 vijanden vastzetten (dacht ik, nogmaals het is al even geleden). Als daar een aantal van resisten heb je nog een aantal trucjes in de zak. Ik zeg ook niet dat je proactief mobs van 5+ aan moet vallen, maar als het dan toch gebeurd, dan kun je als CC'er best veel doen.

Over blinding flash is idd 30 sec / 15 cooldown. Het is te lang geleden :)

The_Bash wijzigde dit bericht 29-03-2008 09:02 (7%)

Baby, Vissie, Gamepie

aanbieden dat je de repairkosten op je neemt :+
ach, soms zijn battles in fs zo vreselijk chaotisch, bijvoorbeeld omdat de camera niet doet wat jij wil, dat je heel snel de foute mob 'tabt'. niemand is perfect, en lotro is ook maar eens spel.

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

It's me, Mario!

Nouja, ik heb zelf een tank & lrm, dus ik weet hoe ik moet pullen en rooten. Maar toch is het vervelend als het misgaat want ik weet hoe vervelend het is in beide situaties. :P

Mijn free subscription is al verlopen en na twee maandjes geen LOTRO te hebben gespeeld begint er weer iets te kriebelen, dus een vraagje over het betalen van subscriptions.
Is het ook mogelijk om over internet via je gewone bankrekening (in mijn geval Postbank) te betalen?

Matthijs

quote:
blacktarantulaX schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:08:
Mijn free subscription is al verlopen en na twee maandjes geen LOTRO te hebben gespeeld begint er weer iets te kriebelen, dus een vraagje over het betalen van subscriptions.
Is het ook mogelijk om over internet via je gewone bankrekening (in mijn geval Postbank) te betalen?
Je kunt gebruik maken van Paypal. Als je bij Paypal een rekening opent (deze hoef je niet met een CC te verifiëren, het mag wel) dan kun je van je girorekening een bedrag overmaken naar Paypal, vervolgens kun je met Paypal betalen voor je subscription. Let op dat de overboeking van je giro naar Paypal een aantal dagen duurt en dat de betaling voor je subscription ook op tijd moet worden overgeboekt. Om ongestoord te kunnen spelen moet je dus op de helft van de maand geld overboeken!

Ik weet niet of het met Postbank ook kan, maar ik heb een paar dagen geleden mijn subscription nog verlengt met iDeal via Rabobank. Gelijk instant payment, vet relaxed. :D

CSS: [Got] Remmertjuh

Hee, ik heb het spel gister gekocht, harstikke leuk spel. Misschien is het handig een overzicht te maken van wie er in welke server speelt. (of is er al een overzicht van)

http://specs.tweak.to/15531 Intel Core 2 Duo e4300|1 GB pc5300|Hitachi Deskstar 160GB|Club3d 8600gts|Philips 105s|Xgear KV600k

Matthijs

quote:
Ltje schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:03:
Ik weet niet of het met Postbank ook kan, maar ik heb een paar dagen geleden mijn subscription nog verlengt met iDeal via Rabobank. Gelijk instant payment, vet relaxed. :D
Gebruik je dan iDeal icm. Paypal of Click & Buy? Want direct via iDeal kan niet volgens mij!

It's me, Mario!

Postbank ondersteund ook iDeal (ING), dus dat moet gewoon kunnen.

Sinds kort kan je ook via iDeal betalen, ze hebben dat hele systeem aangepast.

quote:
The_Bash schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:15:
[...]

Gebruik je dan iDeal icm. Paypal of Click & Buy? Want direct via iDeal kan niet volgens mij!
Click&Buy. Ik had me wel aangemeld voor Paypal, maar dan moet je zowat een week wachten om die aanmelding te voltooien, had ik geen zin in.

Serveroverzichtje is opzich wel leuk. :)

quote:
MOAW schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:06:
Postbank ondersteund ook iDeal (ING), dus dat moet gewoon kunnen.

Sinds kort kan je ook via iDeal betalen, ze hebben dat hele systeem aangepast.
Sinds kort? Ik gebruik al 4 jaar iDeal bij de postbank hoor...

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

It's me, Mario!

quote:
MueR schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:29:
[...]

Sinds kort? Ik gebruik al 4 jaar iDeal bij de postbank hoor...
Ik bedoel CoG systeem ;)

Woei, ik heb net een botter gepakt :+

Dude liep constant hetzelfde rondje, trollen alleen maar met autoattack dood te maken. Je zag hem lopen, stil gaan staan, zich naar een NPC draaien en na een seconde of 3 schieten. Mooie tijd voor mij dus om zn target te taggen, en hem het laten afmaken. Dubbel de cash in dezelfde tijd :)
Maargoed, na een tijdje irriteren en kijken of ik reactie zou krijgen toch maar een GM geroepen. Deze was er ook al snel van overtuigd dat het een bot was. Ineens verdween de goldfarmer, he, jammer....

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

It's me, Mario!

Die heeft zeker een world-boot gekregen :P (MSG: U have been booted from the world) :P

MOAW wijzigde dit bericht 30-03-2008 19:10 (5%)

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

Gisteravond weer een paar pogingen gedaan op de Balrog; we hebben het nu bijna onder de knie... Jammer van de laatste wipe met nog 870 (!) morale op de teller 8)7

Misschien dat ik m'n guardian build toch nog eens om gaan gooien van Mitagation naar Morale... Niet grappig om champions te zien met 1.000 morale meer als een tank :X (5.400 vs. 4.400 buffed) Iemand daar goede ideeen over?

Zo zaten wij gisteravond met een groepje in de Tombs of Evendil.
En wat denk je, op 160 morale na, wordt ik als laatste gewiped. da's goed balen.

quote:
TAA schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:26:
Gisteravond weer een paar pogingen gedaan op de Balrog; we hebben het nu bijna onder de knie... Jammer van de laatste wipe met nog 870 (!) morale op de teller 8)7

Misschien dat ik m'n guardian build toch nog eens om gaan gooien van Mitagation naar Morale... Niet grappig om champions te zien met 1.000 morale meer als een tank :X (5.400 vs. 4.400 buffed) Iemand daar goede ideeen over?
Je vitality naar 450 helpen, vitality is namelijk niet alleen goed voor de extra morale maar ook voor de mitigation!

Bij de balrog hang ik meestal tussen de +/- 50 en 55% shadow mitigation in. 30/35% eigen gear, 15% raven & 10% pots. En verder de juiste traits gebruiken.

maar de Balrog doet veel common damage ook he!!
Ik heb mn guardian's ward geslot nu waardoor je extra common mitigation hebt.
Bij de balrog is 12k een kritiek punt. Als je een burglar hebt moet je die een conjunction laten triggeren terwijl de rest nog vol DPS doet (hunters moeten zorgen dat ze hun HS bewaren voor dit moment). Wss. helpt het ook om bijv. de captains last stand te laten doen voor de zekerheid.
Wat ik laatst deed was mn skill aan zetten voor +50% block, evade en parry EN mn +75% mitigation skill en daarna challangen zodat ie van de elf chick af blijft... voordat mn bescherming is afgelopen is ie wel dood!

oh en idd zorgen dat je might en vitality zo dicht mogelijk tegen de 500 aan zit.
Had ze pas gebuffed allebei op iets van 495.

JohnnyV76 wijzigde dit bericht 31-03-2008 11:11 (9%)

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/

quote:
TAA schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:26:
4400? Dude, dat haal ik bijna met mn Hunter (4200 buffed, 3200 unbuffed)

Baby, Vissie, Gamepie

LRM altje aangemaakt. Knap lastig als je guard gewoon bent. Die raaf op het begin trekt werkelijk niets van mobs naar zich toe. Zelfs niet als hij de aanval opent. En hij is nog ontzettend snel dood ook. Toen had ik nog geen skill die ervoor zorgt dat je minder aggro trekt en je raaf des te meer. Blijft dat zo of wordt het beter, eventueel met andere pets die iets meer kunnen hebben bijvoorbeeld?

Is er een manier om snel je eigen raaf te targetten zodat je voor dat beest heal kan casten? Via functietoets? Zou stuk makkelijker zijn.

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

Gisteren drie wipes op de Balrog :'(
We hadden een kakelverse Loremaster bij ons die tweemaal de weg kwijtraakte door de Balrogs hope wipe waardoor hij z'n lead niet meer kon zien :o
Met de laatste wipe waren de healers niet snel genoeg om de MT te healen (die Balrog dienst had) nadat de groep bij de Everseer vandaan kwam, vervolgens kregen de volgende Balrog-tankers de Rog niet goed bij de groep vandaan waardoor ze in de AoE range van de Rog bleven. Zodra ik gerezzed was kreeg ik 'm wel weer op z'n plek maar toen waren er al te veel gaten gevallen :'(

Naja, wel leuk zo'n 'last stand' achtige actie aan het einde :p

http://tweakers.net/ext/f/NVCLA0F3LF3FdloVsPohOk8a/thumb.jpg

De laatste 12K gaat de Balrog idd ballistic op Galadhriel, maar met de guardians shout/challenge darkness afgewisseld met champions challenge, oathbreakers, Hartseekers en iedere melee class er bovenop (stun immunity is wel erg handig dan :P ) gaat 'ie heel snel neer.

Vanavond maar voortzetten, ik heb 1000 D-Roll points te verteren (= capped) dus er is een klein kansje dat ik weer eens wat win, ook al zal ik dan wel iets beter moeten rollen dan 25 op 810 :o

Na het Balrog dansje ben ik mijn Warg verder gegaan, toch wel rampzaqlig ei'k dat je 60-100 punten ranking verliest (gelijk een halve ster) na één defeat terwijl je maar enkele puntjes wint als je freeps verslaat.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

@Hurtebise
Nou ik heb nu een lvl21 LM, en ik kan met de beer nu via een skill agro trekken.... ik stuur dan de beer bijv. op de mob af, zelfde moment de spells etc op die mob, dan komt ie naar me toe, en als ik dan die bear-skill activeer trekt deze de mob weer naar zich toe. De raaf heeft deze skill niet.

Wat je aangeeft van dat healen:
Je moet target-forewarding aanzetten onder opties.... Als je dan hetzelfde target aanvalt als je raaf, kun je op die healknop drukken en healt ie je raaf.
Daarnaast als meerdere fellowship members die mob aanvallen heal je degene wat het meeste nodig heeft (als ik me niet vergis). Als je dan je raaf wilt healen, druk je snel 2x op F1, dan selecteer je namelijk je pet.

euh...ja

quote:
botoo schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:40:
Na het Balrog dansje ben ik mijn Warg verder gegaan, toch wel rampzaqlig ei'k dat je 60-100 punten ranking verliest (gelijk een halve ster) na één defeat terwijl je maar enkele puntjes wint als je freeps verslaat.
Tsja, het ligt er ook aan hoe hoog de rating is van diegene die jou killed en vica versa. Daarnaast zou ik me gewoon niet bezig houden met sterren :). Zoals de creeps het zeggen, of in ieder geval mijn creep :P, je verliest geen ster, je wint respect. (Every star lost, is respect gained).

Hoef ook niet duidelijk te maken dat mijn reaver o,o sterren heeft :P. Volgens mij een rating van 920 op dit moment. Begin wel te merken dat ik steeds vaker als main target assist wordt neergezet wanneer ik een raid join o.O, wel zo makkelijk, kan ik in ieder geval de freeps waar ik het minste respect voor heb, als eerste selecteren 8) . Heerlijk om met Boszzah en soortgenoten richting de achterlinie te chargen en de hunters even te begroeten :D, helft van de hunters dood, andere helft DF, en weg dps van de freep raid, lol.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws