Gisteren drie wipes op de Balrog

We hadden een kakelverse Loremaster bij ons die tweemaal de weg kwijtraakte door de Balrogs hope wipe waardoor hij z'n lead niet meer kon zien

Met de laatste wipe waren de healers niet snel genoeg om de MT te healen (die Balrog dienst had) nadat de groep bij de Everseer vandaan kwam, vervolgens kregen de volgende Balrog-tankers de Rog niet goed bij de groep vandaan waardoor ze in de AoE range van de Rog bleven. Zodra ik gerezzed was kreeg ik 'm wel weer op z'n plek maar toen waren er al te veel gaten gevallen
Naja, wel leuk zo'n 'last stand' achtige actie aan het einde
De laatste 12K gaat de Balrog idd ballistic op Galadhriel, maar met de guardians shout/challenge darkness afgewisseld met champions challenge, oathbreakers, Hartseekers en iedere melee class er bovenop (stun immunity is wel erg handig dan

) gaat 'ie heel snel neer.
Vanavond maar voortzetten, ik heb 1000 D-Roll points te verteren (= capped) dus er is een klein kansje dat ik weer eens wat win, ook al zal ik dan wel iets beter moeten rollen dan 25 op 810
Na het Balrog dansje ben ik mijn Warg verder gegaan, toch wel rampzaqlig ei'k dat je 60-100 punten ranking verliest (gelijk een halve ster) na één defeat terwijl je maar enkele puntjes wint als je freeps verslaat.