quote:
M a r c o schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:40:
[...]
Ik zie hier eerlijk gezegd ook niet echt een probleem in hoor. Het is heel wat anders dan als je na het verlopen van een cashback een bonnetje krijg met een datum van een week terug.
Of hij nou een bonnetje krijgt met datum 3 maart, of hij komt 2 dagen (want daar praten we eigenlijk maar over, 2 dagen) later terug om de lens te halen. Wat is het verschil? Het bespaart hem alleen een rit naar de winkel.
Ik heb m'n flitser van een Amerikaanse Ebay verkoper die verstuurt vanuit Engeland, gaat om vanuit Amerika geïmporteerd spul. Al dat spul scheen volgens hem in aanmerking te komen voor de cashback en inderdaad, de 50,- op de 580EXII is vlotjes overgemaakt. De amateuristische aankoopbon was schijnbaar 13 in een dozijnwerk voor Canon (net of ze alles controleren), zolang die gasten maar verkopen en dat doen ze als een gek.
Interessant voor glaswerk? Jawel! Ik heb nog een 70-200/4IS op m'n wishlist staan en die gaat bij die jongen weg voor 800,- excl. de cashback van 60,- Het risico blijft natuurlijk de garantie.....
Elke cashback periode wordt er wel weer stennis over gemaakt, lekker belangrijk, alleen maar leuk om de reacties te lezen
Ik had m'n 580EXII 2 weken niet gebruikt en m'n Hema batterijtjes waren weer eens helemaal leeg. Omdat ik dat toch echt zat was geworden gelijk bij Conrad 8 stuks Eneloops gehaald. Had nog een bon van 5,-, betalen met Ideal en hoppa, zat net boven de grens van 20,-
Ze bevallen goed, flitsertje herlaadt snel!
Sirius wijzigde dit bericht 01-03-2008 13:51 (14%)