Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
JanW schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:47:
Bookmarks? Maak even een bookmark van een bepaald topic dat je graag wil volgen en je hoeft in het vervolg niet meer te zoeken ;)
Nee, maar sommige topics gaan ZO hard dat je blijft updaten met de delen, en ook voor ''nieuwe'' GoTers is het dan een stuk overzichtelijker, plus heb je dan minder kans op verkeerd geplaatste posts ;)

24...

quote:
Jejking schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 00:58:
SPV mag wat mij betreft meer aandacht krijgen, een FAQ-update mag wel waar de heren moderators het nodig vinden. Voor de rest: SGD splitsen? Don't think so. Ik zou er echter wel iets van kleuren bij aangeven, een soort indexlijstje.

Geel = XBox
Rood = PC
Groen = Wii
Blauw = PS3
Paars = Multiplatform.

Deze optie zal de topicstarter zelf aan moeten vinken zodat het duidelijk is, want nu vind ik het een grote brei waarin het overzicht snel zoek raakt.
Nu wordt het nogal een brei
Is dit nou nog steeds technisch niet mogelijk? Zo ja, waarom niet dan? Je kunt toch een sticky van een topic maken bijvoorbeeld, waarom dan geen andere categorien?
Erg jammer als die nog steeds niet mogelijk is, want het lijkt mij een verademing.

Digital Rebel --- EF-S 18-55mm --- Sigma 70-300mm APO Macro Super II --- 1GB Extreme III --- 512Mb Ultra II
Mijn Airliners.net foto's
If you weren't real, I would make you up...

Wat doe je dan met kleurenblinde mensen of afwijkende layouts? Je beperkt de toegankelijkheid, wat mi niet de bedoeling is. (visueel is het namelijk wel atijd te zien of er nieuwe posts zijn oid).

Nee, dan liever gewoon de [tags], mogelijk een 'achter de schermen' tag. Alles onder de 1 grote SGD noemer, met daaronder wel 'filters' die netjes de [tags] sorteren naar soort.

simpel voorbeeld:
SGD
[PS3]bla bla
[XBOX]yadiya
[PS3]gaap
[PC]nogwat

dan 4 linkjes, PS3/Xbox/PC etc. Klik je op PS3, krijg je:
[PS3]blabla
[PS3]gaap

Zelf zie ik game naar genre niet zo zitten, zeker niet als je er ook nog moderatie op moet gaan toepassen (is bv NWN een RPG of een adverture, is GW nu een MMO of niet etc)

Het probleem blijft cross-platform games. Simpele voorbeeld was Testdrive Unlimited, waar de PC en Xbox versie online konden,bergen auto's etc had, was de PS2 versie dus maar een zwak aftreksel van dit spel. Zelf over de content kon je niet gemakkelijk praten. Andere kant zit je weer bij een CoD of soortgelijke, dat veelal PC meer problemen heeft dan een console versie, of dat de vragen te specifiek voor het platform worden.

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Ik irriteer me (in mijn geval WII) in de ervaringen topics over de breedte van het topic en specifiek over de vele opmerkingen over nieuwe dingen.
Is het niet beter om een topic te maken over de console en een topic over nieuwe releases? De helft van zo'n topic is "hebben jullie dit spel al gezien, check deze filmpjes, ed.".

quote:
zerokill schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:59:
Ik denk dat je bij opslitsing een veel grotere verscheidenheid aan topics gaat krijgen en meer 1 onderwerp krijgt binnen een topic. Nu is het bijna onmogelijk om in grote ps3 topic een discussie te volgen omdat er continu andere dingen doorheen komen zoals problemen, vragen of als er gewoon meerdere discussie tegelijk plaats vinden. Dit zou je allemaal oplossen door apart console forum.
Amen.

In feite proberen we hier een compleet forum met honderden topics in een paar grote console-ervaringen-topics te gieten. Dat werkt niet, omdat discussies binnen een paar pagina's doodbloeden door de vloed aan andere onderwerpen in diezelfde thread. Die superthreads zijn volstrekt onoverizchtelijk en slecht te doorzoeken waardoor continu dezelfde vragen en onderwerpen weer voorbij komen.

Veel beter is om:

1 - Subfora voor elke console te gaan gebruiken

of

2 - Af te stappen van de grote console-ervaringen-threads. Ga ook niet subjects voorzien van [PS3] [360] tags of zo. Laat de mensen gewoon posten zonder continu op hun vingers te kijken of ze niet beter in een andere thread hadden moeten posten of dat postje x eigenlijk niet in thread y had gemoeten. Op een forum als Neogaf werkt dat prima.

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

10100111001

Modbreak: Opsplitsing
Hallo lieden :w

Wat betreft de nieuwe indeling van Spielerij zijn we er (zoals al eerder gemeld) wel een tijdje uit. Aangezien er nu weer reacties over komen, laat ik het maar eens duidelijk zeggen. Je kunt er nog prima over nadenken en posten, maar dat heeft eigenlijk niet zoveel nut meer, tenzij je een enorm revolutionair idee hebt. Bedankt voor de moeite, maar laat het dus maar ;)

qed

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws