Reg. datum: 19 augustus 2005
Nee, maar sommige topics gaan ZO hard dat je blijft updaten met de delen, en ook voor ''nieuwe'' GoTers is het dan een stuk overzichtelijker, plus heb je dan minder kans op verkeerd geplaatste postsquote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het grote Spielerij feedback-topic
Nee, maar sommige topics gaan ZO hard dat je blijft updaten met de delen, en ook voor ''nieuwe'' GoTers is het dan een stuk overzichtelijker, plus heb je dan minder kans op verkeerd geplaatste postsquote:JanW schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:47:
Bookmarks? Maak even een bookmark van een bepaald topic dat je graag wil volgen en je hoeft in het vervolg niet meer te zoeken
Is dit nou nog steeds technisch niet mogelijk? Zo ja, waarom niet dan? Je kunt toch een sticky van een topic maken bijvoorbeeld, waarom dan geen andere categorien?quote:Jejking schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 00:58:
SPV mag wat mij betreft meer aandacht krijgen, een FAQ-update mag wel waar de heren moderators het nodig vinden. Voor de rest: SGD splitsen? Don't think so. Ik zou er echter wel iets van kleuren bij aangeven, een soort indexlijstje.
Geel = XBox
Rood = PC
Groen = Wii
Blauw = PS3
Paars = Multiplatform.
Deze optie zal de topicstarter zelf aan moeten vinken zodat het duidelijk is, want nu vind ik het een grote brei waarin het overzicht snel zoek raakt.
Nu wordt het nogal een brei
Digital Rebel --- EF-S 18-55mm --- Sigma 70-300mm APO Macro Super II --- 1GB Extreme III --- 512Mb Ultra II
Mijn Airliners.net foto's
If you weren't real, I would make you up...
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
Amen.quote:zerokill schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:59:
Ik denk dat je bij opslitsing een veel grotere verscheidenheid aan topics gaat krijgen en meer 1 onderwerp krijgt binnen een topic. Nu is het bijna onmogelijk om in grote ps3 topic een discussie te volgen omdat er continu andere dingen doorheen komen zoals problemen, vragen of als er gewoon meerdere discussie tegelijk plaats vinden. Dit zou je allemaal oplossen door apart console forum.
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
qed
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos