{mbr]*knip* - spam[/]
[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 16:08 ]
[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 16:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
NS unlocks staan aan de top van de tech tree. Je moet eerst alle benodigde unlocks eronder halen voordat je de mogelijkheid krijgt om de bijbehorende NS-hardware te unlockenVerwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:10:
Toch nog ff een kleine vraag, ik heb BF2142 opnieuw geinstalleerd (zonder account weg te halen) en kwam er achter dat northern strike niet meteen werd mee geinstalleerd (logisch). Nu wil ik weer een bonus kiezen die northern strike gerelateerd is en heb ik dus weer via de EA link de NS boosterpack geinstalleerd...NU komt het: nu kan ik die NS bonus nog steeds niet kiezen, help!?!?
Wat doe ik verkeerd?
De verschillen vallen wel mee. Vliegtuigen zijn minder dominant als in Battlefield 2. Ook wordt er meer geleund op teamplay. Bijvoorbeeld: de tanks uit BF2142 hebben net als in BF2 twee zitplekken: bestuurder/main gunner en machine gunner. In BF2 heeft de bestuurder/main gunner ook de mogelijkheid om een ingebouwd machinegeweer te gebruiken om infantry af te maken. Dit hebben ze in 2142 vervangen door een zoom-functie. Gevolg is dat je als tankbestuurder een stuk kwetsbaarder bent voor infantry tijdens het rijden en schieten met het grote kannon.Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:27:
Klein vraagje trouwens, wil dit graag uit 1st hand experience horen, maar hoe verschilt 2142 van BF2? Natuurlijk is het sci-fi, andere setting, dat is natuurlijk ook niet wat ik bedoel, maar ik bedoel uiteraard gameplay elementen (behalve die Mode met die 2 grote schepen).
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Verwijderd
Dat snap ik, zo heb ik van de genist alle unlock eronder al vrij gespeeld...Maar kan ik alsnog de NS unlock niet kiezen (en NS is geinstalleerd: dit geeft de EA download manager ook aan).The Zep Man schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:51:
[...]
NS unlocks staan aan de top van de tech tree. Je moet eerst alle benodigde unlocks eronder halen voordat je de mogelijkheid krijgt om de bijbehorende NS-hardware te unlocken
Verwijderd
Wat ik altijd doe is:[b]smitjr schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:03:[/b
Help?
1.50 is de nieuwste versie. Probeer die eerst eens.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:03:
EDIT: Ik ben inmiddels al even verder aan het werk gegaan:
Voorgeschiedenis: ik heb bf2142 opnieuw geinstalleerd zonder de accounts te verwijderen, daarna heb ik de nieuwste patch (1.40 final ofzo) uitgevoerd. Toen Northern Strike geinstallerd via de EA download manager....toen bleek dat je na deze install weer de nieuwste patch moet uitvoeren, dit heb ik ook gedaan.
Verwijderd
Ik bedoelde die versie ook.The Zep Man schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:01:
[...]
1.50 is de nieuwste versie. Probeer die eerst eens.
Tip voor de volgende keer: je kan de 'setup.exe' van Northern Strike uit een folder halen die de EA Download Manager gebruikt als tijdelijke folder tijdens de installatie. Dat bestand kan je gebruiken om bij een nieuwe installatie Northern Strike te installeren zonder opnieuw de extra EA-meuk op je PC te zetten. Serial invullen hoeft niet meer: die is nu toch gekoppeld aan je account.Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:34:
[...]
Zo zou het idealitair moeten werken, maar ik ben totaal 2 uur bezig geweest met installeren, opnieuw, weer een andere patch, dan ns weer, opstarten etc etc
onderscheidingen gaan bij mij prima, maar unlocks bij promoties komen bij mij nu vak pas heel laat beschikbaar (op helft van de rang ofzo) en de promoties zelf doen er ook best lang over. Punten gaan wel gewoon mee maar ik promoveer op 1 of andere manier gewoon wat later xDFern schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:12:
Iemand ook problemen met z'n laatst gehaalde onderscheidingen?
Deze krijg ik sinds de 1.50 patch niet meer te zien,enkel die van daarvoor
Is dit niet zo als je een potje verlaat zonder hem afgemaakt te hebben? want dan moet je wachten tot dat potje is afgelopen, ookal doe je zelf niet meer mee..T020 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:07:
[...]
onderscheidingen gaan bij mij prima, maar unlocks bij promoties komen bij mij nu vak pas heel laat beschikbaar (op helft van de rang ofzo) en de promoties zelf doen er ook best lang over. Punten gaan wel gewoon mee maar ik promoveer op 1 of andere manier gewoon wat later xD
.
ok dan dat wist ik niet...maar ik heb ook wel eens gehad dat ik een paar dagen moest wachten en het lijkt mij niet dat een potje zo lang duurtGoldenflame schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:02:
[...]
Is dit niet zo als je een potje verlaat zonder hem afgemaakt te hebben? want dan moet je wachten tot dat potje is afgelopen, ookal doe je zelf niet meer mee..
Verwijderd
moet je naar EA mailen en vragen of ze je per ongeluk uit de database hebben verwijderd ofzoVerwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:28:
Ik krijg helemaal geen nieuwe unlocks meer. Mijn punten telling staat al voor een ruim aantal maanden op 0. Ik moet nog 4 of 5 upgrades en niemand weet hier een oplossing voor tot op heden.
Iemand hier misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?
hahaT020 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:49:
[...]
ok dan dat wist ik niet...maar ik heb ook wel eens gehad dat ik een paar dagen moest wachten en het lijkt mij niet dat een potje zo lang duurt
Heb je dit soms gehad an een offline spel? zo ja, dan moet je nog een keer een offline spel starten, en het portje afronden. Na de punten van het offline potje gekregen te ehbben ( zal die ook op 0 staan) moet je een echte server in gaan en kijken of dit nog steeds isVerwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:28:
Ik krijg helemaal geen nieuwe unlocks meer. Mijn punten telling staat al voor een ruim aantal maanden op 0. Ik moet nog 4 of 5 upgrades en niemand weet hier een oplossing voor tot op heden.
Iemand hier misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?
.
Verwijderd
Naar mijn weten niet, maar ik zal is een offline game starten en het potje afwachten en kijken of dat helpt.Goldenflame schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:19:
[...]
hahanee, klopt, als hepaar dagen duurt dan klopt er iets niet nee. maar ik moet je eerlijk zeggen, ik heb zelf ook wel eens moeten wachten op mijn punten. maar over het algemeen gaat dat wel direct.
[...]
Heb je dit soms gehad an een offline spel? zo ja, dan moet je nog een keer een offline spel starten, en het portje afronden. Na de punten van het offline potje gekregen te ehbben ( zal die ook op 0 staan) moet je een echte server in gaan en kijken of dit nog steeds is
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 15:20 ]
[ Voor 9% gewijzigd door T020 op 11-07-2008 19:21 ]
Misschien kun je wat met deze linkVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:18:
[...]
Naar mijn weten niet, maar ik zal is een offline game starten en het potje afwachten en kijken of dat helpt.
-EDIT-
Dit is helaas niet de oplossing
Ik heb hetzelfde probleem hier,maar wat bedoel je nu met een reboot,een reboot van watT020 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:18:
even iets heel anders... ik word opeens na een halve minuut ofzo gekickt van elke bf2142 server wegens 'failed initializing pbsetup.exe'.
Dus ik Punkbuster meteen updaten maar het probleem blijft. hebben meer van jullie dit probleem?
EDIT:
hij doet het alweer goed na een reboot
[ Voor 19% gewijzigd door Fern op 13-07-2008 22:04 ]
gewoon computer opnieuw opstartenFern schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:47:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem hier,maar wat bedoel je nu met een reboot,een reboot van wat
Verwijderd
Heb het spel ook en heb wel de optie 1280 x 1024,maar gebruik hem niet.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:05:
Heb het spel net gekocht maar kan de graphics niet instellen op 1280 x 1024 , die optie zit er niet tussen , waarom niet ?
Verwijderd
Oja de vraag was tech related en had op een andere plek gehoord , speel BF2 en zoveel ander games op 1280 X 1024 en deze game kan dit niet hier , de demo 2142 kon ik ook niet op 1280 etc, spelen en de demo van BF2 had dat ook, maar de originele spellen zoals BF2 kunnen en COD 4 en noem maar op kunne hier allemaal op 1280 etc, spelen .Fern schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:49:
[...]
Heb het spel ook en heb wel de optie 1280 x 1024,maar gebruik hem niet.![]()
Heb je de juiste drivers en goed ingesteld(monitor,graka)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 22:32 ]
Verwijderd
Had de helpdesk gebeld en ze vonden het ok.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:14:
Ik betwijfel of bol.com jou geopende battlefield 2142 wel wilt terug nemen.. hij is tenslotte niet meer gesealed en je hebt toegang gehad tot de cd key.
Ben benieuwd hoe dit afloopt, als ze hem gewoon aannemen zou dat een slechte zaak zijn. stel dat je world of warcraft terug zou sturen met gebruikte key..
verder speel ik zelf al een klein jaartje bf2142+NS met veel plezier en heb geen problemen ondervonden! het was wel even wennen maar erg vermakelijk spel
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door ixl85 op 23-07-2008 12:42 ]
hier had ik ook last van via deze link : http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=381193&tstart=0#3699191 (onderste post )Fern schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:12:
Iemand ook problemen met z'n laatst gehaalde onderscheidingen?
Deze krijg ik sinds de 1.50 patch niet meer te zien,enkel die van daarvoor
.
gamen wil ik altijdGoldenflame schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:20:
even klaar met de klachten
Is er iemand die een keertje wil gamen? zo ja heb je een goede server voor BF 2142?
verder nog steeds een gaaf spel, zeker met die nieuwe maps (die ondertussen ook alweer oud zijn)
[ Voor 12% gewijzigd door Fern op 29-08-2008 00:06 ]
BF 2142 werkt zeker in vista.Stronkie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:04:
vraagje werkt de bf series nog wel in vista... BF2 klapt er bij mij uit en 2142 krijg ik niet eens lopend..
Maarja... Ik denk niet meer dat ik deze games nog kan spelen. We zien wel
No matter the age, never lose the Kramer inside
Verwijderd
je vond het een gigantisch brak spel maar toch vond je de sfeer wel wat hebben.......Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:56:
Dit spel gigantisch brak... had hem pas gekocht en wilde hem updaten naar de laaste versie... en bij 1.4.wilt ie 1.5 niet meer installen blijft ie zeiken dat er al een nieuwere patch geinstalled staat... omg wat een on-spel.....
Ik heb hem sindsdien niet meer aangeraakt.. welzonde want ik vond de hightech sfeer met de sneeuw wel iets hebben...
Ik bedoelde eigelijk ook meer van ken je een leuke server waar een beetje sfeer in zit, of zo iets. Voeg mij anders toe, ik heef goldenflame(ja wat een verassing) in het spel.T020 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:01:
[...]
gamen wil ik altijd
ik heb alleen geen server helaas...
.
ik zit zelf vaak op Tri-optimum Germany (=3op= clanserver) als ze een leuke map doen, die heeft meestal wel leuke spelers en goeie pingGoldenflame schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:46:
[...]
Ik bedoelde eigelijk ook meer van ken je een leuke server waar een beetje sfeer in zit, of zo iets. Voeg mij anders toe, ik heef goldenflame(ja wat een verassing) in het spel.
Anderen mogen mij ook toevoegen hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door T020 op 29-08-2008 23:00 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 05-01-2009 17:19 ]
Gedeeltelijk offtopic:DaMorpheus schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:40:
Als er nog GOTters zijn die dit spelen: in de volgende patch worden enkele bugs gefixed die nu worden misbruikt om te "hacken". Bijvoorbeeld de commander cheats, chat spam en fake names.
....
Toch leuk om te zien dat jaren na release de community nog steeds verbeteringen uitbrengt. Nu is het nog wachten op de komende patches voor BF2 en BF2142.
Ben vooral benieuwd hoe de nieuwe Chinese urban map me zal bevallen.We have one thing left to do on the update and thats to compile and build the installer for the update. So now we are very close to having something. Once we make the installer we'll do some internal testing then open it up to you all.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
[ Voor 5% gewijzigd door H3llSiNG op 22-01-2009 21:54 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
De installatie van Northern Strike was altijd een hel. De enige methode waarmee ik het goed voor elkaar kreeg was:H3llSiNG schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 21:53:
Ik heb het spel maar weer eens geinstalleerd met de 1.50 patch. Zelfs Northern Strike doet het nu. Die heb ik vroeger nooit aan de praat gekregen.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Tierelier
Meestal spelen er 3x zoveel spelers BF2 dan BF2142. Ik heb BF2 en BF2142 allebei op de release dag gekocht. BF2 speel ik nog steeds maar BF2142 ben ik al na 1.5 week gestopt. Ik vond de game gewoon enorm tegenvallen ten opzichte van BF2. Special forces voor BF2 heb ik ook gekocht op de release dag, Maar toen ea alles via hun brakke EA downloader (armored fury,euro forces en northen strike) ging distributeren , moest ik er nies van hebben . Ze zijn nu allemaal via ''voordeel bundels'' verkrijgbaar op dvd maar die mappacks worden volgens mij ook niet veel meer gespeeld.jorisdekloris schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:07:
Hoe actief is de Bf2142 community nog? Wordt dit spel nog veel gespeeld? Ook op ladders?
Bf2 is volgens mij veel actiever als Bf2142.
[ Voor 4% gewijzigd door Descriptor op 17-03-2009 11:28 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Tierelier
Vooral over het vet gedrukte kan ik me verheugen! 3 nieuwe maps en Nortern Strike for freeHey guys
Trying to get the programmer back on BF2142 still, he is being tied up on BFBC2 PC version.
As for the changelist you know this is a small update in terms of fixes and is aimed at adding more security fixes onto accounts to stop spoofing.
Other things you will see are:
* No DRM method on the exe as with BF2 (No more SafeDisc, PACE or SecuROM (depending on which version of BF2142 you have) and no more errors from EADM saying you need to log in to EADM to verify ownership even if you are logged in)
* Operation Blue Pearl
* Two brand new maps from community modder Jason Brice (more on this later)
* Northern Strike will be available to EVERYONE
Also yes, BF2142 Deluxe Edition is heading to Steam and Direct2Drive (and all other online retailers you see selling BF2 Complete Collection) once BF2142 1.51 is done.
[ Voor 4% gewijzigd door H3llSiNG op 30-11-2009 10:46 ]
Leuk. Wanneer hij uitkomt kan ik weer wachten op een update van Widescreen Fixer. Zelfs met de toegevoegde breedbeeld-"ondersteuning" in Battlefield 2 (wat eigenlijk al in het spel zat) werd de FOV niet gefixed.H3llSiNG schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:15:
Het is al een tijdje bekend maar het lijkt erop dat de lang verwachtte Patch 1.51 toch gaat komen.
Dus Northern Strike wordt beschikbaar voor iedereen? Of alleen voor de mensen op die em op Steam kochten?H3llSiNG schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:15:
Vooral over het vet gedrukte kan ik me verheugen! 3 nieuwe maps en Nortern Strike for free
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Zeker zijn geld waard.Florisx7 schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:49:
Is het m'n geld nog waard om dit spel te kopen? Ziet er tof uit, en met die nieuwe content is het helemaal aantrekkelijk.
Iemand?XanderDrake schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:42:
Dus Northern Strike wordt beschikbaar voor iedereen? Of alleen voor de mensen op die em op Steam kochten?
Is dit een nieuwe patch?
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
[ Voor 46% gewijzigd door H3llSiNG op 08-12-2009 13:38 ]
Dat is uitstekendH3llSiNG schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:38:
Ja voor iedereen die hem al heeft gekocht. De patch komt dan hopelijk dit jaar nog uit of anders begin volgend jaar.
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door H3llSiNG op 15-01-2010 20:46 ]
Er wordt geen capaciteit verplaatst hoorVerwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:05:
Het lijkt erop dat EA of capaciteit naar BC2 aan het verplaatsen is, of de servers aan het updaten is atm. Dus het zit erin dat de patch er zo aankomt.
Damn das niet zo mooiH3llSiNG schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:30:
Ik heb gelezen op een paar sites dat de patch zeker nog komt maar niet voordat Battlefield Bad Company 2 uit is.
[ Voor 9% gewijzigd door Propane op 02-02-2010 19:25 ]
Dit is dus ook mijn probleem omdat dat destijds mis ging bij de grote account migratie van EA. Heb twee accounts, eentje waarmee ik zo kan gaan spelen zonder NS en eentje met NS die niet geldig is....Propane schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:10:
Edit: Zucht, nu is blijkbaar m'n CD key ook nog eens gelinked aan een andere account... Drama ook altijd met dit spel.
Ik ben gestopt met proberen om NS aan de praat te krijgen, het is echt vreselijk.Propane schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:28:
Tja, heeft iemand anders nog een setup bestand van Northern Strike liggen? Ik heb geen flauw idee waar ik hem anders vandaan kan halen als het via EA zelf niet lukt met m'n legale code.
Verwijderd
Mijn post in februari... Nog 'eventjes', de ironie
Reactie op een oude post, maar hierbij nogmaals eens de instructies om BF2142 te installeren met Northern Strike:XanderDrake schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:02:
[...]
Ik ben gestopt met proberen om NS aan de praat te krijgen, het is echt vreselijk.
Ik ben een tweaker en hart en nieren maar ben gewoon gestopt met proberen...
Ik wacht gewoon tot 1.51 patch en dan ga ik weer aan de slag.
Dank je voor de hulp, maar helaas lag het niet aan de installers of de volgorde van installen.The Zep Man schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 08:54:
[...]
Reactie op een oude post, maar hierbij nogmaals eens de instructies om BF2142 te installeren met Northern Strike:Deze instructies hebben voor mij altijd gewerkt, installatie na installatie. Al kan je niet aan de installer komen... tsja (let wel dat je Northern Strike aangeschaft en geregistreerd op je account moet hebben, anders is de installer waardeloos en kan je beter wachten tot patch 1.51).
- Installeer patch 1.25 (full)
- Installeer Northern Strike (setup.exe)
- Installeer patch 1.40 (full)
- Installeer patch 1.50 (full)
- Update handmatig PunkBuster
Ouch.
Verwijderd
Zie de systeemeisen. Moet wel lukken.Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:20:
kun je battlefield 2142 ook op Macbook Pro i5 spelen? Op mijn vorige laptop draait het alleen op heeeele lage graphics.. en op die laptop daarvoor draaide het prima. speelde het destijds ook nog elke dag.. wil het weer gaan spelen dus vandaar deze vraag
Ja, dat BC2 verhaal ken ik ook...The Zep Man schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:18:
Wat ik wel heb geleerd van EA's systemen: Al blijf je binnen de procedures, werkt het. Echter, al wil je iets meer, dan is het een hel. BC2 Veteran Program? Ik heb maar één spel buiten BC2 welke daarop wilde registreren (van de 5 BF games die ik heb). De rest geeft aan dat de serial al in gebruik is (WTF? Doosje en serial hebben nooit mijn kast verlaten. En de product keys werken ook gewoon online nog zonder ooit problemen te hebben gegeven...) of dat het niet gaat om een onbekende fout. Was allang al blij dat ik na veel pijn en moeite toch één spel erop kon registreren om mijn M1 Garand te ontvangen.
Voor de booster packs krijg je sowieso geen punten. Het nut ontgaat mij dan ook waarom deze uberhaupt te registreren zijn. Special Forces, een volwaardige uitbreiding, moet volgens mij wel meetellen.XanderDrake schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:31:
Laat staan dat ik credit krijg voor de uitbreidingen van BF2 die op mn steam account staan. Zucht
[ Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 22-06-2010 14:06 ]
SF zit er ook bij, maar goed.The Zep Man schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:05:
Voor de booster packs krijg je sowieso geen punten. Het nut ontgaat mij dan ook waarom deze uberhaupt te registreren zijn. Special Forces, een volwaardige uitbreiding, moet volgens mij wel meetellen.
Ghehe, dit is anders precies wat EA en Dice willen. Alle BF spellen tot 1942 toe zijn allemaal nog te koop, dus op zon manier kan je mensen makkelijk aansporen om iets extra te kopen. Maar dan moet je er ook iets aan hebben he, neem nou bijv. mijn BF1942 probleem. Prima legaal, doosje van mij, anderhalf jaar geleden gekocht maar no way dat ik die code op mijn account krijg toegevoegd, wordt niet geaccepteerd. Stel dat ik die gekocht had voor BC2 dan was ik mooi in de aap gelogeerd.Ach, brak systeem. Het is nog heel makkelijk ook om ermee vals te spelen: koop gewoon een paar oude Battlefield-spellen (nieuw in de winkel/online, natuurlijk) en registreer die in het Veteran Program zonder ze ooit echt te spelen.
Kleine verbeteringEA Dice, kom op met patch 1.51. Wil weer eens een keer 2142 doen. Ben overigens blij dat ze Northern Strike ook beschikbaar gaan stellen, ook al heb ik de uitbreiding ooit gekocht. Zo worden de bijbehorende maps wat vaker gespeeld.
Ghehe, maak je borst maar nat, want bij EA kan alles en niets tegelijkertijdThe Great HooD schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:45:
Het is toch hopelijk wel zo dat mijn key gewoon gaat werken op mijn Mac versie?
Woha, topic revive van 6 jaar later!vladimirN schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:48:
Voor mensen die weer BF2142 willen spelen
Dat kan via https://bl2142.co/
(of dat SOA* vrij is, heb ik geen idee van )
*) Spel Overdraagbare Aandoening....
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq