Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:03

Stewie!

Keen must die!

{mbr]*knip* - spam[/]

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog ff een kleine vraag, ik heb BF2142 opnieuw geinstalleerd (zonder account weg te halen) en kwam er achter dat northern strike niet meteen werd mee geinstalleerd (logisch). Nu wil ik weer een bonus kiezen die northern strike gerelateerd is en heb ik dus weer via de EA link de NS boosterpack geinstalleerd...NU komt het: nu kan ik die NS bonus nog steeds niet kiezen, help!?!?
Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje trouwens, wil dit graag uit 1st hand experience horen, maar hoe verschilt 2142 van BF2? Natuurlijk is het sci-fi, andere setting, dat is natuurlijk ook niet wat ik bedoel, maar ik bedoel uiteraard gameplay elementen (behalve die Mode met die 2 grote schepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:20

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:10:
Toch nog ff een kleine vraag, ik heb BF2142 opnieuw geinstalleerd (zonder account weg te halen) en kwam er achter dat northern strike niet meteen werd mee geinstalleerd (logisch). Nu wil ik weer een bonus kiezen die northern strike gerelateerd is en heb ik dus weer via de EA link de NS boosterpack geinstalleerd...NU komt het: nu kan ik die NS bonus nog steeds niet kiezen, help!?!?
Wat doe ik verkeerd?
NS unlocks staan aan de top van de tech tree. Je moet eerst alle benodigde unlocks eronder halen voordat je de mogelijkheid krijgt om de bijbehorende NS-hardware te unlocken
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:27:
Klein vraagje trouwens, wil dit graag uit 1st hand experience horen, maar hoe verschilt 2142 van BF2? Natuurlijk is het sci-fi, andere setting, dat is natuurlijk ook niet wat ik bedoel, maar ik bedoel uiteraard gameplay elementen (behalve die Mode met die 2 grote schepen).
De verschillen vallen wel mee. Vliegtuigen zijn minder dominant als in Battlefield 2. Ook wordt er meer geleund op teamplay. Bijvoorbeeld: de tanks uit BF2142 hebben net als in BF2 twee zitplekken: bestuurder/main gunner en machine gunner. In BF2 heeft de bestuurder/main gunner ook de mogelijkheid om een ingebouwd machinegeweer te gebruiken om infantry af te maken. Dit hebben ze in 2142 vervangen door een zoom-functie. Gevolg is dat je als tankbestuurder een stuk kwetsbaarder bent voor infantry tijdens het rijden en schieten met het grote kannon.

Voor de rest zijn er nog wat technische verschillen qua voertuigen per zijde. De tank van de EU is bijvoorbeeld gebaseerd op de klassieke tank zoals wij die kennen. De tank van de PAC, integendeel, is een hovercraft die alle richtingen op kan bewegen. Nadeel voor de PAC is dat de loop niet onafhankelijk kan draaien van het lichaam van de tank. De walkers verschillen niet zo heel erg tussen de twee teams en de vliegtuigen (die overigens allemaal kunnen hoveren: helojets) ook niet.

Veel classes uit BF2 hebben ze samengevoegd in 2142. Zo heb je nu Sniper (gebaseerd op sniper en special force), Assault (gebaseerd assault en medic), Engineer (gebaseerd op engineer en anti-tank en Support (de enige 'pure' class). Elke class kan één hoofdwapen meenemen naar het strijdveld (net als in BF2) en 2 class-based gadgets die je zelf mag uitkiezen, mits ze ge-unlocked zijn. Ook zijn er wat algemene gadgets die van toepassing zijn op elke class (handgranaten, extra conditie voor langer sprinten, extra granaat val elk type meenemen). Hiernaast zijn er aparte gadgets beschikbaar voor squad leaders (welke pas actief worden als zoveel personen deel nemen aan de squad). Denk bijvoorbeeld aan een spawn beacon welke de squad leader ergens kan neerleggen. Door dit spawn beacon kan iedereen in de squad (inclusief leader) spawnen op de plek waar het geplaatst is. Dit werkt totdat het betreffende beacon vernietigd (of is geherplaatst door de leader op een andere plek).

Voor persoonlijke transportatie worden ook drop pods gebruikt. Deze schieten met een hoge snelheid door de lucht en splatten uiteindelijk uit elkaar het harde oppervlak waarop ze landen (en de soldaat komt er zonder gezondheidsverlies uit). Deze drop pods kunnen op vier manieren gelanceerd worden: vanaf een titan, vanuit een APC, vanuit een vliegende transporter of vanuit de lucht (als je spawnt op een spawn beacon). Je hebt ook nog steeds een parachute voor als je van grote hoogtes valt zonder drop pod, maar zodra je hem activeert kan je hem niet besturen. Je valt (langzaam) in een rechte lijn naar beneden.

De omgevingen zijn (na een nieuwe ijstijd en nucleaire oorlog) een stuk grimmiger geworden. Hierom ziet het er niet zo kleurrijk uit als in Battlefield 2. Voor de rest hebben de makers het 'realistisch' geprobeerd te houden qua techniek. Zo zal je nooit met lasers op elkaar schieten, maar heb je bijvoorbeeld wel de mogelijkheid om een sensor te plakken op een oppervlak die vertelt waar vijandelijke infantrie in de buurt zit. Niet alleen jij krijgt deze informatie door via je map maar ook je teamleden.

Als laatste echte gameplay-toevoeging is het handig om te weten dat er veel meer mobiele spawnpoints zijn in het spel. Zo is in titan-mode elke vliegende transporter en APC een mobiel spawnpoint voor het team die er het laatst gebruik van heeft gemaakt.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er inmiddels ook al een oplossing voor dat je unlock punten niet meer opgeteld worden?
Ik speel al maanden voor "niks" eigenlijk. Mijn punten telling blijft op 0 en ik mis nog 3 of 4 unlocks die ik wel graag zou willen hebben.

*Met voor niks spelen bedoel ik natuurlijk dat ik wel voor plezier speel, maar wel fijn zou vinden als ik mijn laatste unlocks kan behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:51:
[...]
NS unlocks staan aan de top van de tech tree. Je moet eerst alle benodigde unlocks eronder halen voordat je de mogelijkheid krijgt om de bijbehorende NS-hardware te unlocken
Dat snap ik, zo heb ik van de genist alle unlock eronder al vrij gespeeld...Maar kan ik alsnog de NS unlock niet kiezen (en NS is geinstalleerd: dit geeft de EA download manager ook aan).
Het enige dat ik dan nog niet heb zijn alle unlock van de speler zelf (extra sprint, extra granaat etc), of moet je deze ook allemaal hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: Ik ben inmiddels al even verder aan het werk gegaan:

Voorgeschiedenis: ik heb bf2142 opnieuw geinstalleerd zonder de accounts te verwijderen, daarna heb ik de nieuwste patch (1.40 final ofzo) uitgevoerd. Toen Northern Strike geinstallerd via de EA download manager....toen bleek dat je na deze install weer de nieuwste patch moet uitvoeren, dit heb ik ook gedaan.

kortom: ik kan geen NS bonus kiezen maar heb hem wel geinstalleerd, de ns kaarten staan er ook gewoon bij in multiplay. En ja ik heb van bijv. genist alle unlocks eronder vrijgespeeld.

Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menblack
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 12:56
Wat ik altijd doe is:
- BF 2142 Installeren
- Dan 1.25 Patch
- Dan NS installeren
- Dan Laatste Patch (1.40 dacht ik)
- Dan PB updaten.

Als ik het op een andere manier doe krijg ik problemen met NS.
Dus misschien helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:03:
EDIT: Ik ben inmiddels al even verder aan het werk gegaan:

Voorgeschiedenis: ik heb bf2142 opnieuw geinstalleerd zonder de accounts te verwijderen, daarna heb ik de nieuwste patch (1.40 final ofzo) uitgevoerd. Toen Northern Strike geinstallerd via de EA download manager....toen bleek dat je na deze install weer de nieuwste patch moet uitvoeren, dit heb ik ook gedaan.
1.50 is de nieuwste versie. Probeer die eerst eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:01:
[...]
1.50 is de nieuwste versie. Probeer die eerst eens.
Ik bedoelde die versie ook.
Het is inmiddels na 3x een herinstallatie gelukt!! <(slaat ook nergens op)>

- heb BF2142 verwijderd
- bf2142 geinstalleerd
- complete 1.5 versie erop
- NS installeren
- Weer 1.5 versie patch erop

Zo zou het idealitair moeten werken, maar ik ben totaal 2 uur bezig geweest met installeren, opnieuw, weer een andere patch, dan ns weer, opstarten etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:34:
[...]

Zo zou het idealitair moeten werken, maar ik ben totaal 2 uur bezig geweest met installeren, opnieuw, weer een andere patch, dan ns weer, opstarten etc etc
Tip voor de volgende keer: je kan de 'setup.exe' van Northern Strike uit een folder halen die de EA Download Manager gebruikt als tijdelijke folder tijdens de installatie. Dat bestand kan je gebruiken om bij een nieuwe installatie Northern Strike te installeren zonder opnieuw de extra EA-meuk op je PC te zetten. Serial invullen hoeft niet meer: die is nu toch gekoppeld aan je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
Iemand ook problemen met z'n laatst gehaalde onderscheidingen?
Deze krijg ik sinds de 1.50 patch niet meer te zien,enkel die van daarvoor ;(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 15:45
Fern schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:12:
onderscheidingen gaan bij mij prima, maar unlocks bij promoties komen bij mij nu vak pas heel laat beschikbaar (op helft van de rang ofzo) en de promoties zelf doen er ook best lang over. Punten gaan wel gewoon mee maar ik promoveer op 1 of andere manier gewoon wat later xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Laatst online: 01-04 14:12
T020 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:07:
[...]

onderscheidingen gaan bij mij prima, maar unlocks bij promoties komen bij mij nu vak pas heel laat beschikbaar (op helft van de rang ofzo) en de promoties zelf doen er ook best lang over. Punten gaan wel gewoon mee maar ik promoveer op 1 of andere manier gewoon wat later xD
Is dit niet zo als je een potje verlaat zonder hem afgemaakt te hebben? want dan moet je wachten tot dat potje is afgelopen, ookal doe je zelf niet meer mee..

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Goldenflame schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:02:
[...]

Is dit niet zo als je een potje verlaat zonder hem afgemaakt te hebben? want dan moet je wachten tot dat potje is afgelopen, ookal doe je zelf niet meer mee..
ok dan dat wist ik niet...maar ik heb ook wel eens gehad dat ik een paar dagen moest wachten en het lijkt mij niet dat een potje zo lang duurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg helemaal geen nieuwe unlocks meer. Mijn punten telling staat al voor een ruim aantal maanden op 0. Ik moet nog 4 of 5 upgrades en niemand weet hier een oplossing voor tot op heden.
Iemand hier misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:28:
Ik krijg helemaal geen nieuwe unlocks meer. Mijn punten telling staat al voor een ruim aantal maanden op 0. Ik moet nog 4 of 5 upgrades en niemand weet hier een oplossing voor tot op heden.
moet je naar EA mailen en vragen of ze je per ongeluk uit de database hebben verwijderd ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
T020 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:49:
[...]

ok dan dat wist ik niet...maar ik heb ook wel eens gehad dat ik een paar dagen moest wachten en het lijkt mij niet dat een potje zo lang duurt :P
haha :P nee, klopt, als hepaar dagen duurt dan klopt er iets niet nee. maar ik moet je eerlijk zeggen, ik heb zelf ook wel eens moeten wachten op mijn punten. maar over het algemeen gaat dat wel direct.
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:28:
Heb je dit soms gehad an een offline spel? zo ja, dan moet je nog een keer een offline spel starten, en het portje afronden. Na de punten van het offline potje gekregen te ehbben ( zal die ook op 0 staan) moet je een echte server in gaan en kijken of dit nog steeds is :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldenflame schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:19:
[...]

haha :P nee, klopt, als hepaar dagen duurt dan klopt er iets niet nee. maar ik moet je eerlijk zeggen, ik heb zelf ook wel eens moeten wachten op mijn punten. maar over het algemeen gaat dat wel direct.

[...]

Heb je dit soms gehad an een offline spel? zo ja, dan moet je nog een keer een offline spel starten, en het portje afronden. Na de punten van het offline potje gekregen te ehbben ( zal die ook op 0 staan) moet je een echte server in gaan en kijken of dit nog steeds is :)
Naar mijn weten niet, maar ik zal is een offline game starten en het potje afwachten en kijken of dat helpt.

-EDIT-
Dit is helaas niet de oplossing :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
even iets heel anders... ik word opeens na een halve minuut ofzo gekickt van elke bf2142 server wegens 'failed initializing pbsetup.exe'.
Dus ik Punkbuster meteen updaten maar het probleem blijft :S. hebben meer van jullie dit probleem?

EDIT:
hij doet het alweer goed na een reboot :)

[ Voor 9% gewijzigd door T020 op 11-07-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:18:
[...]

Naar mijn weten niet, maar ik zal is een offline game starten en het potje afwachten en kijken of dat helpt.

-EDIT-
Dit is helaas niet de oplossing :'(
Misschien kun je wat met deze link

http://support.ea.com/cgi...r/home.php?p_sid=MJeiXy8j

Je kunt daar je vraag zoeken of posten en over het algemeen komt daar meestal wel een oplossing uit. Ik heb er iig prima ervaringen mee, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
T020 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:18:
even iets heel anders... ik word opeens na een halve minuut ofzo gekickt van elke bf2142 server wegens 'failed initializing pbsetup.exe'.
Dus ik Punkbuster meteen updaten maar het probleem blijft :S. hebben meer van jullie dit probleem?

EDIT:
hij doet het alweer goed na een reboot :)
Ik heb hetzelfde probleem hier,maar wat bedoel je nu met een reboot,een reboot van wat :?

edit 13-7:
Ok,heb hem dus gewoon opnieuw opgestart en werkt 8)7
Als dit geregeld voorkomt mag er wel weer een patch komen wat mij betreft,ook wat mijn onderscheidingen betreft,zie ze nog steeds niet die ik laatst heb gehaald ;(

[ Voor 19% gewijzigd door Fern op 13-07-2008 22:04 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Fern schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:47:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem hier,maar wat bedoel je nu met een reboot,een reboot van wat :?
gewoon computer opnieuw opstarten :)
ik heb dus eerst die punksbuster update gedaan en gekeken of het werkte, het werkte dus niet. Toen heb ik mijn pc opnieuw opgestart en daarna werd ik niet meer gekickt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel net gekocht maar kan de graphics niet instellen op 1280 x 1024 , die optie zit er niet tussen , waarom niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:05:
Heb het spel net gekocht maar kan de graphics niet instellen op 1280 x 1024 , die optie zit er niet tussen , waarom niet ?
Heb het spel ook en heb wel de optie 1280 x 1024,maar gebruik hem niet. ;)
Heb je de juiste drivers en goed ingesteld(monitor,graka) :?

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fern schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:49:
[...]

Heb het spel ook en heb wel de optie 1280 x 1024,maar gebruik hem niet. ;)
Heb je de juiste drivers en goed ingesteld(monitor,graka) :?
Oja de vraag was tech related en had op een andere plek gehoord , speel BF2 en zoveel ander games op 1280 X 1024 en deze game kan dit niet hier , de demo 2142 kon ik ook niet op 1280 etc, spelen en de demo van BF2 had dat ook, maar de originele spellen zoals BF2 kunnen en COD 4 en noem maar op kunne hier allemaal op 1280 etc, spelen .

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ik heb BF2142 vrijdag gekocht bij BOL.com.
Zondag wilde ik beginnen... en vandaag stuur ik hem terug naar BOL.
Wat een rare bugs en vastlopers kent dit spel zeg, ongekend.
Ook mijn Northern Strike is niet te activeren, heb de brakke support van EA aan de lijn gehad (gast kon gebrekkig nederlands????!?! Op een helpdesk, omg) maar hij zij dat ie er zo niks aan kon doen.

Ik heb 1 keer een half uur kunnen spelen en nu is de moed op. Ik vind dat als ik betaal voor een game hij het ook moet doen en niet 30min in 3 dagen. (Heb natuurlijk wel voor oplossingen gezocht op internet maar er zijn tig mensen met de zelfde problemen die allemaal nog geen antwoord hadden)
Wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Heb je wel patch 1.50 geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik had idd ook 1.5 (standaard was ie al 1.4).
Bij alletwee bleven de problemen bestaan.
Niet voor het een of ander maar ik heb hem al retour gedaan en ga morgen QuakeWars kopen (geen flame of troll ofzo)
Ik wil gewoon lekker gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betwijfel of bol.com jou geopende battlefield 2142 wel wilt terug nemen.. hij is tenslotte niet meer gesealed en je hebt toegang gehad tot de cd key.

Ben benieuwd hoe dit afloopt, als ze hem gewoon aannemen zou dat een slechte zaak zijn. stel dat je world of warcraft terug zou sturen met gebruikte key..

verder speel ik zelf al een klein jaartje bf2142+NS met veel plezier en heb geen problemen ondervonden! het was wel even wennen maar erg vermakelijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:14:
Ik betwijfel of bol.com jou geopende battlefield 2142 wel wilt terug nemen.. hij is tenslotte niet meer gesealed en je hebt toegang gehad tot de cd key.

Ben benieuwd hoe dit afloopt, als ze hem gewoon aannemen zou dat een slechte zaak zijn. stel dat je world of warcraft terug zou sturen met gebruikte key..

verder speel ik zelf al een klein jaartje bf2142+NS met veel plezier en heb geen problemen ondervonden! het was wel even wennen maar erg vermakelijk spel
Had de helpdesk gebeld en ze vonden het ok.
Heb ook een keer mee gemaakt dat de Freerecordshop een opengemaakte Guildwars terug nam... (was niet van mij). Die key was dus ook al gebruikt.
Zal wel laten weten wat de uitslag is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch best lullig eigenlijk..maar nuttig om te weten.

ik had laatst alone in the dark noodgewongen bij de free recordshop gehaald omdat ze alleen daar de steelcase uitvoering verkopen.
Vond dat toch echt weer geen prettig idee en ik wist gelijk weer waarom ik liever mijn games haal bij een echte gameshop of dynabyte waar de games nog netjes gesealed zijn en je zeker weet dat niemand jou cd key heeft kunnen kopieren

bij "gewone" winkels als bart smit en frs heb je vaak dan ook geen poot om op te staan als je terug komt met je geopende spel en zegt dat de key niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik denk dat hun er niet moeilijk over doen, als jij terug komt en zegt: Doet het niet, key is al gebruikt, dan denken hun: Ok kom maar hier, krijg je een neiuwe.
Een terugkerende klant is beter dan een boze klant.
Heb nog niks gehoord van bol.com maar heb al wel QW binnen... Speelt erg lekker btw.

/edit
Bol.com heeft mijn game teruggenomen.
Als ze dat niet hadden gedaan dan was ik wel moeilijk gaan doen.
Ookal zou het spel geregistreerd staan, de uitbreiding werkt niet (kan niet gekoppeld worden aan het EA account). Het product werkt dus in principe niet, laat staan dat ik het niet eens kan spelen door vage errors. Ik heb ook nog steeds niks vernomen van de EA"helpdesk" die ik gebeld heb en daarna gemailt heb :?
Maargoed, het is dus mooi afgelopen.

[ Voor 43% gewijzigd door ixl85 op 23-07-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 21:14
Fern schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:12:
hier had ik ook last van via deze link : http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=381193&tstart=0#3699191 (onderste post )

heb ik het weer aan de praat gekregen. dit lost ook meteen NS problemen op ( bij mij dan)

• Goldenflame
:P even klaar met de klachten :)

Is er iemand die een keertje wil gamen? zo ja heb je een goede server voor BF 2142?

verder nog steeds een gaaf spel, zeker met die nieuwe maps (die ondertussen ook alweer oud zijn :P)

.

• T020
Goldenflame schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:20:
:P even klaar met de klachten :)

Is er iemand die een keertje wil gamen? zo ja heb je een goede server voor BF 2142?

verder nog steeds een gaaf spel, zeker met die nieuwe maps (die ondertussen ook alweer oud zijn :P)
gamen wil ik altijd :)
ik heb alleen geen server helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Inloggen op sommige servers is soms nog steeds klote bij mij,krijg dan de melding dat ik niet met aangepast content mag spelen en terug moet naar de offieciële game 8)7 .Dit is zo sinds ik met 1.50 speel,dus waarschijnlijk wordt er van mij verlangd dat ik terug moet naar 1.40 :?
Ben ik de enige met dit fenomeen :'(
Hoop btw.op een nieuwe uitbreiding,speelt nog hartstikke leuk deze game,ook al is ie oud.

[ Voor 12% gewijzigd door Fern op 29-08-2008 00:06 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-08 18:47

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
vraagje werkt de bf series nog wel in vista... BF2 klapt er bij mij uit en 2142 krijg ik niet eens lopend..

Maarja... Ik denk niet meer dat ik deze games nog kan spelen. We zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:06
Stronkie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:04:
vraagje werkt de bf series nog wel in vista... BF2 klapt er bij mij uit en 2142 krijg ik niet eens lopend..

Maarja... Ik denk niet meer dat ik deze games nog kan spelen. We zien wel
BF 2142 werkt zeker in vista.
BF2 wss ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:44
Bij mij is het in elk geval geen probleem. Misschien moet je bij eigenschappen instellen dat hij wordt uitgevoerd als administrator.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel gigantisch brak... had hem pas gekocht en wilde hem updaten naar de laaste versie... en bij 1.4.wilt ie 1.5 niet meer installen blijft ie zeiken dat er al een nieuwere patch geinstalled staat... omg wat een on-spel.....

Ik heb hem sindsdien niet meer aangeraakt.. welzonde want ik vond de hightech sfeer met de sneeuw wel iets hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:56:
Dit spel gigantisch brak... had hem pas gekocht en wilde hem updaten naar de laaste versie... en bij 1.4.wilt ie 1.5 niet meer installen blijft ie zeiken dat er al een nieuwere patch geinstalled staat... omg wat een on-spel.....

Ik heb hem sindsdien niet meer aangeraakt.. welzonde want ik vond de hightech sfeer met de sneeuw wel iets hebben...
je vond het een gigantisch brak spel maar toch vond je de sfeer wel wat hebben....... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
T020 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:01:
[...]

gamen wil ik altijd :)
ik heb alleen geen server helaas...
Ik bedoelde eigelijk ook meer van ken je een leuke server waar een beetje sfeer in zit, of zo iets. Voeg mij anders toe, ik heef goldenflame(ja wat een verassing) in het spel.

Anderen mogen mij ook toevoegen hoor.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Goldenflame schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:46:
[...]

Ik bedoelde eigelijk ook meer van ken je een leuke server waar een beetje sfeer in zit, of zo iets. Voeg mij anders toe, ik heef goldenflame(ja wat een verassing) in het spel.

Anderen mogen mij ook toevoegen hoor.
ik zit zelf vaak op Tri-optimum Germany (=3op= clanserver) als ze een leuke map doen, die heeft meestal wel leuke spelers en goeie ping

ik heet zniperr ingame

[ Voor 4% gewijzigd door T020 op 29-08-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Als er nog GOTters zijn die dit spelen: in de volgende patch worden enkele bugs gefixed die nu worden misbruikt om te "hacken". Bijvoorbeeld de commander cheats, chat spam en fake names.

Nu is er rond de kerst een anti hack tool gereleased, geschreven door een van onze klanten, die wij nu installeren op de servers om deze hacks tegen te gaan totdat de patch is uitgebracht. Dit geldt voor zowel BF2 als BF2142 en voor ranked+unranked.

Nadeel: handmatige installatie vanwege vele custom settings. Voordeel: servers die een stuk minder crashen.

Hoe goed werkt dit? De huidige nummer 1 server van BF2 kent bijna geen crashes meer:

Afbeeldingslocatie: http://customer.i3d.net/api/gameservers-usage-week.php?server=2612

Toch leuk om te zien dat jaren na release de community nog steeds verbeteringen uitbrengt. Nu is het nog wachten op de komende patches voor BF2 en BF2142.

PS: dit is ook een leuke grafiek waarin je de memory leak ziet. Dat is nu zowat de enige reden van crashes:

Afbeeldingslocatie: http://www.stewie.biz/pics/bf2-number1-server-worldwide.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 05-01-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

In dit interview staat overigens meer over de komende patches: http://www.totalgamingnetwork.com/page.php?do=dicevisit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
DaMorpheus schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:40:
Als er nog GOTters zijn die dit spelen: in de volgende patch worden enkele bugs gefixed die nu worden misbruikt om te "hacken". Bijvoorbeeld de commander cheats, chat spam en fake names.

....

Toch leuk om te zien dat jaren na release de community nog steeds verbeteringen uitbrengt. Nu is het nog wachten op de komende patches voor BF2 en BF2142.
Gedeeltelijk offtopic:
Op het forum van EA heeft Bazajaytee, een associate producer van o.a. BF2 en BF2142, aangegeven dat de BF2 patch 1.5 gereed is. Er moet nog enkel aan de installer worden gewerkt en nog wat worden getest.
We have one thing left to do on the update and thats to compile and build the installer for the update. So now we are very close to having something. Once we make the installer we'll do some internal testing then open it up to you all.
Ben vooral benieuwd hoe de nieuwe Chinese urban map me zal bevallen. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik denk dat ze om deze ook in Zweden wel moesten gniffelen:"

Afbeeldingslocatie: http://gonzo.uni-weimar.de/~kifx4335/privat/eabb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 13:24

H3llSiNG

Meh.

Ik heb het spel maar weer eens geinstalleerd met de 1.50 patch. Zelfs Northern Strike doet het nu. Die heb ik vroeger nooit aan de praat gekregen.

Vroeger speelde ik dit spel met een groep vrienden online, maar die hebben er geen zin meer in of hebben geen tijd. Nu vind ik het een stuk leuker om meer bij een community te horen dan zelf een random server te joinen.

Zijn er nog mensen die een plekje hebben in hun clan/community? Zeer goed ben ik niet, ik eindig vaak rond de 6de plaats zo heel af en toe 1e of 2e. Het gaat mij meer om het spelen met mensen die je kent.

[ Voor 5% gewijzigd door H3llSiNG op 22-01-2009 21:54 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

H3llSiNG schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 21:53:
Ik heb het spel maar weer eens geinstalleerd met de 1.50 patch. Zelfs Northern Strike doet het nu. Die heb ik vroeger nooit aan de praat gekregen.
De installatie van Northern Strike was altijd een hel. De enige methode waarmee ik het goed voor elkaar kreeg was:

-Battlefield 2142 installeren
-Patch 1.25 (full) installeren
-Northern Strike (setup.exe, ooit geript uit de brakke EA Downloader) installeren
-Patch 1.40 (full) installeren

Kennelijk is bij patch 1.50 dit niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Toen ik dat postte had ik het spel heel even gespeeld, en wist ik nog niks af van de crashes die ik nu de hele tijd krijg.

Ik heb maar een topic geopend want ik kom er maar niet vanaf
http://gathering.tweakers...ist_messages/1332880/last

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-08 05:21
Hoe actief is de Bf2142 community nog? Wordt dit spel nog veel gespeeld? Ook op ladders?

Bf2 is volgens mij veel actiever als Bf2142.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
jorisdekloris schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:07:
Hoe actief is de Bf2142 community nog? Wordt dit spel nog veel gespeeld? Ook op ladders?

Bf2 is volgens mij veel actiever als Bf2142.
Meestal spelen er 3x zoveel spelers BF2 dan BF2142. Ik heb BF2 en BF2142 allebei op de release dag gekocht. BF2 speel ik nog steeds maar BF2142 ben ik al na 1.5 week gestopt. Ik vond de game gewoon enorm tegenvallen ten opzichte van BF2. Special forces voor BF2 heb ik ook gekocht op de release dag, Maar toen ea alles via hun brakke EA downloader (armored fury,euro forces en northen strike) ging distributeren , moest ik er nies van hebben . Ze zijn nu allemaal via ''voordeel bundels'' verkrijgbaar op dvd maar die mappacks worden volgens mij ook niet veel meer gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Descriptor op 17-03-2009 11:28 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-08 05:21
Ik heb ook alle spellen en addons gekocht op de release datum. Ik heb alleen 1,5 niet gespeeld. Wij willen nu weer met een groepje wedstrijden gaan spelen. We zijn de ladders aan het verkennen nu.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-08 17:13
Hoi Allen!

Na een tijd BF2142 gespeeld te hebben op PC moest ik helaas stoppen omdat mijn videokaart kapot ging. Mijn nieuwe kaart trok het allemaal niet zo goed meer.

Inmiddels ben ik overgestapt naar een Mac waar het spel ook verkrijgbaar voor is. Ik vroeg mij af of ik zonder problemen met mijn BF2142 account van mijn pc kan overstappen naar hetzelfde spel op de Mac. Anders moet ik speciaal voor BF windows op mijn mac zetten.

Verder vroeg ik mij af of er hier iemand is die het spel voor Mac heeft. En of dat goed werkt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Het is al een tijdje bekend maar het lijkt erop dat de lang verwachtte Patch 1.51 toch gaat komen.

Net als bij Battlefield 2 gaat het spel na de patch release online verkocht worden over Steam en Direct2Drive wat natuurlijk in eindelijk weer wat meer servers en spelers kan resulteren.

Hier de bevestiging:
Hey guys
Trying to get the programmer back on BF2142 still, he is being tied up on BFBC2 PC version.

As for the changelist you know this is a small update in terms of fixes and is aimed at adding more security fixes onto accounts to stop spoofing.

Other things you will see are:

* No DRM method on the exe as with BF2 (No more SafeDisc, PACE or SecuROM (depending on which version of BF2142 you have) and no more errors from EADM saying you need to log in to EADM to verify ownership even if you are logged in)
* Operation Blue Pearl
* Two brand new maps from community modder Jason Brice (more on this later)
* Northern Strike will be available to EVERYONE

Also yes, BF2142 Deluxe Edition is heading to Steam and Direct2Drive (and all other online retailers you see selling BF2 Complete Collection) once BF2142 1.51 is done.
Vooral over het vet gedrukte kan ik me verheugen! 3 nieuwe maps en Nortern Strike for free _/-\o_

Bron: Klik

Gaan we net als in het Battlefield 2 topic weer nieuw tijden beleven met 2142 wat in mijn ogen de betere Battlefield was? Ik hoop het!

Nu maar hopen dat ze de patch voor de jaarswisseling nog eruit kunnen persen.

Hier alvast 2 screenshots van een nieuwe map:
Afbeeldingslocatie: http://files.me.com/jbjb2112/5t2fy3
Afbeeldingslocatie: http://files.me.com/jbjb2112/4q9itl

[ Voor 4% gewijzigd door H3llSiNG op 30-11-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

H3llSiNG schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:15:
Het is al een tijdje bekend maar het lijkt erop dat de lang verwachtte Patch 1.51 toch gaat komen.
Leuk. Wanneer hij uitkomt kan ik weer wachten op een update van Widescreen Fixer. Zelfs met de toegevoegde breedbeeld-"ondersteuning" in Battlefield 2 (wat eigenlijk al in het spel zat) werd de FOV niet gefixed.

Voor de rest zijn het nette release notes. Ook fijn dat iedereen Northern Strike krijgt. Dat moet waarschijnlijk een grote patch worden, omdat alle content van NS (in plaats van alleen de wapens en gadgets) meegeleverd dient te worden voor spelers die deze uitbreiding niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:57

XanderDrake

Build the future!

H3llSiNG schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:15:
Vooral over het vet gedrukte kan ik me verheugen! 3 nieuwe maps en Nortern Strike for free _/-\o_
Dus Northern Strike wordt beschikbaar voor iedereen? Of alleen voor de mensen op die em op Steam kochten?
Is dit een nieuwe patch?

Ik heb dus BF2142 liggen, en wil em graag spelen, maar EA heeft er voor gezorgd dat ik niet kan inloggen op de account waar Nortern Strike staat geactiveerd. Tig keer gemaild maar ze verzaken het gewoon.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisx7
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-07 21:16
Is het m'n geld nog waard om dit spel te kopen? Ziet er tof uit, en met die nieuwe content is het helemaal aantrekkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 08:54

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Zeker z'n geld waard... (als je'm kan kopen voor een zacht prijsje)

Ik had al een tijdje niet meer gespeeld, systeem niets aan veranderd (triple-boot) en opeens krijg ik de (zo blijkt) bekende unmodified error. Zal eens kijken als een her-install van 1.5 patch helpt...

Ben wel benieuwd wanneer patch 1.51 dan uitkomt, klinkt goed hoor...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Florisx7 schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:49:
Is het m'n geld nog waard om dit spel te kopen? Ziet er tof uit, en met die nieuwe content is het helemaal aantrekkelijk. :)
Zeker zijn geld waard.

Bij bartsmit heb ik hem een tijdje geleden gezien voor 10 euro (de normale, niet de deluxe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Cool.

Ik heb dit spel helemaal grijs gespeeld. Leuyk dat het nog aktief is. Ga hem gelijk weer eens binnenhalen me EA Downloader.

ff kijken wat mijn nick ook al weer was.... ;-) plaats ik hier ook nog ff dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Mensen die hem nu nog willen kopen zou ik aanraden even te wachten tot de patch uit komt. Dan word hij namelijk ook voor een leuk prijsje op Steam gezet.

Vooral niet de deluxe edition kopen! Met patch 1.51 word de normale editie ook Deluxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:42:
Dus Northern Strike wordt beschikbaar voor iedereen? Of alleen voor de mensen op die em op Steam kochten?
Is dit een nieuwe patch?
Iemand?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ja voor iedereen die hem al heeft gekocht. De patch komt dan hopelijk dit jaar nog uit of anders begin volgend jaar.

[ Voor 46% gewijzigd door H3llSiNG op 08-12-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

H3llSiNG schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:38:
Ja voor iedereen die hem al heeft gekocht. De patch komt dan hopelijk dit jaar nog uit of anders begin volgend jaar.
Dat is uitstekend :) Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat EA of capaciteit naar BC2 aan het verplaatsen is, of de servers aan het updaten is atm. Dus het zit erin dat de patch er zo aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
dus gewoon de normal edition kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ik heb gelezen op een paar sites dat de patch zeker nog komt maar niet voordat Battlefield Bad Company 2 uit is.

Ik speel het trouwens nog dagelijks een rondje, vooral Titan mode wat toch mijn persoonlijke favoriet blijft.

[ Voor 33% gewijzigd door H3llSiNG op 15-01-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:05:
Het lijkt erop dat EA of capaciteit naar BC2 aan het verplaatsen is, of de servers aan het updaten is atm. Dus het zit erin dat de patch er zo aankomt.
Er wordt geen capaciteit verplaatst hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 13:41
Weet iemand waar je dit spel nog voor een leuke prijs kan krijgen? Bij BS en Intertoys heb ik het niet gezien. Ik zie deze wel staan voor 33 euro maar dat vind ik aan de prijzige kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Op marktplaats heb ik er een paar exemplaren gezien. Tweedehands natuurlijk maar moet vragen of CDkey erbij komt. 33 euro lijkt me verkeerd hoor, kan nooit. Heb je de online shops gechecked? Anders binnenkort even bij de winkel langs. Weet zeker dat dit in de budgetbakken moet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

H3llSiNG schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:30:
Ik heb gelezen op een paar sites dat de patch zeker nog komt maar niet voordat Battlefield Bad Company 2 uit is.
Damn das niet zo mooi :(

Het zou wel kunnen, ze hadden een programmeur nodig die nu bezig was met BC2. Met een beetje pech blijft hij daar tot de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Sinds gisteren vind ik nog maar zon 50/60 servers terwijl ik er normaal 120/140 vind!

Wat is er gebeurd, problemen met de masterserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nu ik de BF Bad Company 2 beta zit te spelen komt het Battlefield gevoel weer terug, dus ik ben maar even BF2142 gaan installeren. Eerst al een hel om alle patches weer te downloaden en installeren natuurlijk, maar nu moet Northern Strike er ook nog bij op. Ik heb EA Download Manager geïnstalleerd, ingelogd en onder het kopje activeren m'n code ingetypt.

De grap is dat het nu opeens een ongeldige code is. Ik heb destijds Northern Strike los gekocht in de winkel (DVD doosje met blaadje + code). De code die hierop staat is in een ander formaat dan wat in EADM staat. Iemand een idee?

Edit: Zucht, nu is blijkbaar m'n CD key ook nog eens gelinked aan een andere account... Drama ook altijd met dit spel :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Propane op 02-02-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Propane schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:10:
Edit: Zucht, nu is blijkbaar m'n CD key ook nog eens gelinked aan een andere account... Drama ook altijd met dit spel :P.
Dit is dus ook mijn probleem omdat dat destijds mis ging bij de grote account migratie van EA. Heb twee accounts, eentje waarmee ik zo kan gaan spelen zonder NS en eentje met NS die niet geldig is....

10 keer over gemaild naar EA, ene Paul stond me altijd goed te woord maar die heeft het moeten doorgeven aan de account administratie en die laten totaal niets van hun horen. Echt slecht.

Daarom ga ik mooi wachten met spelen totdat die uber patch eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Laatst online: 13-08 07:38
heb t ook gehad, gez**k met NS.. bleek achteraf (gelukkig had ik de schijf nog met ouwe wininstall), waar de cache nog nie van geleegd was...
kan nu ook weer NS spelen

zo af en toe een rondje hier, beetje slecht engelse accenten over en weer maken mijn dag weer goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Tja, heeft iemand anders nog een setup bestand van Northern Strike liggen? Ik heb geen flauw idee waar ik hem anders vandaan kan halen als het via EA zelf niet lukt met m'n legale code :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
issie wel geactiveerd? (alsie niet geactiveerd is of op je account staat heeft t geen zin)...

bepaalde sites die wellicht copyright schenden kunnen in het eerste geval wellicht uitkomst bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Propane schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:28:
Tja, heeft iemand anders nog een setup bestand van Northern Strike liggen? Ik heb geen flauw idee waar ik hem anders vandaan kan halen als het via EA zelf niet lukt met m'n legale code :(.
Ik ben gestopt met proberen om NS aan de praat te krijgen, het is echt vreselijk.
Ik ben een tweaker en hart en nieren maar ben gewoon gestopt met proberen...

Ik wacht gewoon tot 1.51 patch en dan ga ik weer aan de slag.
Wat dat betreft een korte update. Zat net te kijken naar de Officiele Twitter van BF2142.

Sinds begin februari is "de" programmer die bezig was met BC2 terug bij BF2142, het is dus een work in progress. 11 februari werd bekend dat ze klaar zijn, behalve 2 zware bugs.

Nog eventjes >:) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is soms een beetje laggy geworden. Op sommige servers heb je elke paar seconden een aantal hele korte freezes. Ik hoop dat een nieuwe patch de interesse in dit spel weer wat kan opwekken ( vind BC2 namelijk niet echt leuk ). Toch merk je wel dat het de beste tijd gehad heeft hoor. Er zijn niet veel servers meer, clanmod wordt ok niet veel gespeeld meer en de beste piloten/gunners spelen ook niet meer zo vaak.
Voor de liefhebber nog een filmpje van mijn gunship gunner:
http://www.youtube.com/watch?v=cpT3F2qOsI0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
ik wil op hogere res spelen dan 1024x768 ofzo :+

merk het idd ook, de beste piloten spelen niet meer (geweldig om daarbij als gunner te zitten en lekker te brallen over de mic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Mijn post in februari... Nog 'eventjes', de ironie :/

Nu goed, ik post even wat om te vertellen dat op de twitter van Dice was vermeld dat patch 1.51 nu eindelijk is begonnen aan een closed beta fase. Het heeft nogal lang geduurd, misschien heeft het iets te maken met de bugs van Bad Company 2? Wie zal het weten...

Ik hou een oogje in het zeil. Ga het zeker spelen als de patch uit is, een beetje variatie op BC2 kan fijn zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

XanderDrake schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:02:
[...]

Ik ben gestopt met proberen om NS aan de praat te krijgen, het is echt vreselijk.
Ik ben een tweaker en hart en nieren maar ben gewoon gestopt met proberen...

Ik wacht gewoon tot 1.51 patch en dan ga ik weer aan de slag.
Reactie op een oude post, maar hierbij nogmaals eens de instructies om BF2142 te installeren met Northern Strike:
  1. Installeer patch 1.25 (full)
  2. Installeer Northern Strike (setup.exe)
  3. Installeer patch 1.40 (full)
  4. Installeer patch 1.50 (full)
  5. Update handmatig PunkBuster
Deze instructies hebben voor mij altijd gewerkt, installatie na installatie. Al kan je niet aan de installer komen... tsja (let wel dat je Northern Strike aangeschaft en geregistreerd op je account moet hebben, anders is de installer waardeloos en kan je beter wachten tot patch 1.51).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

The Zep Man schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 08:54:
[...]
Reactie op een oude post, maar hierbij nogmaals eens de instructies om BF2142 te installeren met Northern Strike:
  1. Installeer patch 1.25 (full)
  2. Installeer Northern Strike (setup.exe)
  3. Installeer patch 1.40 (full)
  4. Installeer patch 1.50 (full)
  5. Update handmatig PunkBuster
Deze instructies hebben voor mij altijd gewerkt, installatie na installatie. Al kan je niet aan de installer komen... tsja (let wel dat je Northern Strike aangeschaft en geregistreerd op je account moet hebben, anders is de installer waardeloos en kan je beter wachten tot patch 1.51).
Dank je voor de hulp, maar helaas lag het niet aan de installers of de volgorde van installen.
Het lag aan het feit dat Northren Strike op één account is geactiveerd, en BF2142 op een andere...
En dat komt voornamelijk door EA's idiote account merge/migratie, waarbij het samenvoegen van de ene account aan de andere is gefaald.
Daarbij is het niet zo moeilijk om de info van de ene account bij de andere toe te voegen.
Maar uiteindelijk deed niemand bij EA de moeite om dat te regelen bij mij.
Daarom wacht ik braaf af tot patch 1.51 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ouch.

Wat ik wel heb geleerd van EA's systemen: Al blijf je binnen de procedures, werkt het. Echter, al wil je iets meer, dan is het een hel. BC2 Veteran Program? Ik heb maar één spel buiten BC2 welke daarop wilde registreren (van de 5 BF games die ik heb). De rest geeft aan dat de serial al in gebruik is (WTF? Doosje en serial hebben nooit mijn kast verlaten. En de product keys werken ook gewoon online nog zonder ooit problemen te hebben gegeven...) of dat het niet gaat om een onbekende fout. Was allang al blij dat ik na veel pijn en moeite toch één spel erop kon registreren om mijn M1 Garand te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je battlefield 2142 ook op Macbook Pro i5 spelen? Op mijn vorige laptop draait het alleen op heeeele lage graphics.. en op die laptop daarvoor draaide het prima. speelde het destijds ook nog elke dag.. wil het weer gaan spelen dus vandaar deze vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:20:
kun je battlefield 2142 ook op Macbook Pro i5 spelen? Op mijn vorige laptop draait het alleen op heeeele lage graphics.. en op die laptop daarvoor draaide het prima. speelde het destijds ook nog elke dag.. wil het weer gaan spelen dus vandaar deze vraag
Zie de systeemeisen. Moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

The Zep Man schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:18:
Wat ik wel heb geleerd van EA's systemen: Al blijf je binnen de procedures, werkt het. Echter, al wil je iets meer, dan is het een hel. BC2 Veteran Program? Ik heb maar één spel buiten BC2 welke daarop wilde registreren (van de 5 BF games die ik heb). De rest geeft aan dat de serial al in gebruik is (WTF? Doosje en serial hebben nooit mijn kast verlaten. En de product keys werken ook gewoon online nog zonder ooit problemen te hebben gegeven...) of dat het niet gaat om een onbekende fout. Was allang al blij dat ik na veel pijn en moeite toch één spel erop kon registreren om mijn M1 Garand te ontvangen.
Ja, dat BC2 verhaal ken ik ook...
Ik ben een regelrechte BF freak, ik heb bijna alles behalve games behalve Battlefield Vietnam en BC1 (omdat ik geen console heb). Maar vergeet het maar dat ik zomaar games in dat Veteran systeem kan invoeren hoor... BF1942 code wordt niet geaccepteerd, terwijl ik het toch echt van het doosje aflees. Northren Strike wordt (Warempel) ook niet herkent. Laat staan dat ik credit krijg voor de uitbreidingen van BF2 die op mn steam account staan. Zucht :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

XanderDrake schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:31:
Laat staan dat ik credit krijg voor de uitbreidingen van BF2 die op mn steam account staan. Zucht :F
Voor de booster packs krijg je sowieso geen punten. Het nut ontgaat mij dan ook waarom deze uberhaupt te registreren zijn. Special Forces, een volwaardige uitbreiding, moet volgens mij wel meetellen.

Ach, brak systeem. Het is nog heel makkelijk ook om ermee vals te spelen: koop gewoon een paar oude Battlefield-spellen (nieuw in de winkel/online, natuurlijk) en registreer die in het Veteran Program zonder ze ooit echt te spelen.

EA, kom op met patch 1.51. Wil weer eens een keer 2142 doen. Ben overigens blij dat ze Northern Strike ook beschikbaar gaan stellen, ook al heb ik de uitbreiding ooit gekocht. Zo worden de bijbehorende maps wat vaker gespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 22-06-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

The Zep Man schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:05:
Voor de booster packs krijg je sowieso geen punten. Het nut ontgaat mij dan ook waarom deze uberhaupt te registreren zijn. Special Forces, een volwaardige uitbreiding, moet volgens mij wel meetellen.
SF zit er ook bij, maar goed.
Ach, brak systeem. Het is nog heel makkelijk ook om ermee vals te spelen: koop gewoon een paar oude Battlefield-spellen (nieuw in de winkel/online, natuurlijk) en registreer die in het Veteran Program zonder ze ooit echt te spelen.
Ghehe, dit is anders precies wat EA en Dice willen. Alle BF spellen tot 1942 toe zijn allemaal nog te koop, dus op zon manier kan je mensen makkelijk aansporen om iets extra te kopen. Maar dan moet je er ook iets aan hebben he, neem nou bijv. mijn BF1942 probleem. Prima legaal, doosje van mij, anderhalf jaar geleden gekocht maar no way dat ik die code op mijn account krijg toegevoegd, wordt niet geaccepteerd. Stel dat ik die gekocht had voor BC2 dan was ik mooi in de aap gelogeerd. ;)
EA Dice, kom op met patch 1.51. Wil weer eens een keer 2142 doen. Ben overigens blij dat ze Northern Strike ook beschikbaar gaan stellen, ook al heb ik de uitbreiding ooit gekocht. Zo worden de bijbehorende maps wat vaker gespeeld.
Kleine verbetering :P Heb begrepen dat dit echt een pet-project is van een paar medewerkers daar, op eigen initiatief. Daarom dat het ook zo lang duurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
hey dit topic leeft nog

binnenkort maar eens 2142 zocken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Vanmiddag gekocht!

Welteverstaan op de EA site, alleen ik heb een Mac, schijnt dat ik de PC versie heb gekocht. Het is toch hopelijk wel zo dat mijn key gewoon gaat werken op mijn Mac versie?

(Die ik dan heeel misschien niet helemaal legaal binnenhaal, alhoewel ik heb EA al gesteund, dus feitelijk schaad ik niemand en is het misschien toch wel legaal ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

The Great HooD schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:45:
Het is toch hopelijk wel zo dat mijn key gewoon gaat werken op mijn Mac versie?
Ghehe, maak je borst maar nat, want bij EA kan alles en niets tegelijkertijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jeuj. Dice gaat een identieke remake van Strike at Karkand uit BF2 toevoegen aan BF 2142 via de nieuwste opkomende patch! Geniaal, want Karkand was by far mijn favo map van BF2. Heerlijk chaotische street battles, maar dan met future wapens. Heb er zin an }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Blijkbaar was in september de Beta van patch 1.51.
Er gebeurt tenminste wat! Maar sindsdien was het weer stil. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladimirN
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Voor mensen die weer BF2142 willen spelen
Dat kan via https://bl2142.co/

(of dat SOA* vrij is, heb ik geen idee van )

*) Spel Overdraagbare Aandoening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

vladimirN schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:48:
Voor mensen die weer BF2142 willen spelen
Dat kan via https://bl2142.co/

(of dat SOA* vrij is, heb ik geen idee van )

*) Spel Overdraagbare Aandoening....
Woha, topic revive van 6 jaar later!

BF2142 staat ook gewoon op mijn Origin, kan ik het daar mee spelen?
Lijkt me sterk dat EA dit spel gratis vrij geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladimirN
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
EA heeft de support 2 jaar geleden blijkbaar opgedoekt.
Ik kwam er via het officiele kanaal niet meer binnen, maar n stel enthousiatelingen hebben het blijkbaar overgenomen. Zie

http://www.eurogamer.net/...s-revive-battlefield-2142

Ik speel het weer, maar echt druk is het er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man zonde dat dit spel dood is gegaan, echt een hele toffe vibe met dat sneeuw and high tech, hopelijk weer snel een nieuw deeltje. Zo vet met die 2 schepen die je moet penetreren en dan van binnen aanvallen... erg goede speel concept.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!