Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Word dat een open-beta?

//edit - op het i3d forum valt te lezen van wel dus ;)

[ Voor 55% gewijzigd door ocdaan op 05-05-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41

Bloodclot

Jawier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Battlefield 2142 1.50 is een OPEN BETA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41

Bloodclot

Jawier!

wow oops sorry verkeerde battlefield game! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

1.50 beta is nu te downloaden vanaf: http://forum.i3d.net/./downloads.php?do=file&id=1115
We hebben ook een 2142 Wake Island server online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar even BF2142 geprobeerd.
Moet eerlijk zeggen, het spel is 100% fun en de titan mode maakt het spel nog tactischer.
Enige nadeel zijn de enigzins saaie omgevingen (saaier dan BF2!) en gedateerde graphics.
Daarbij zijn de wapens wel een beetje cheesy en qua design onnodig veel onderhevig aan kubisme.

Toch is het spel zeker de moeite waard, want gewoon erg leuk.
Ik speel dit na flink wat uurtjes COD4, en dit spel is gewoon zo veel leuker.
Veel meer vrijheid, terwijl COD meer van hetzelfde is.

Natuurlijk zullen mensen zeggen "niet te vergelijken".
Maar ik ben blij dat ik 2142 toch maar geinstalleerd heb.
COD4 heb ik al weer een paar daagjes niet meer aangeraakt.

Ik lust wel een BF3. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
wie niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Heb net de 1.5 beta geinstalleerd maar kan geen enkele server vinden om op te spelen. Nou ja - er komen 2 servers te voorschijn in de lijst vaarvan er 1 leeg is en 1 moet ik een booster pack voor hebben.

Iemand mss een ip adresje ofzo?

// edit - en trouwens - hoe lang is dit spel nu al uit? 3 jaar ofzo? Hoeveel patches zijn er inmiddels al niet geweest? En nog steeds is het menu control probleem niet opgelost. Dit lijkt me voor de heren programmeurs niet een groot probleem om te fixen... echt ongelovelijk, nou ja het zal wel nooit opgelost worden. Dus iedere keer dat ik het spel opstart kan ik weer een aantal controls instellen die domweg niet opgeslagen worden. Toen het spel net uitkwam ben ik op zoek geweest naar een oplossing - niets hielp en ik heb op diverse fora gelezen dat meer mensen hier last van hebben. Nu weet ik ook wel dat ik een beetje ongebruikelijke instellingen gebruik - linker en rechter muisknop voor resp voor en achteruit lopen. Maarja - dit is ronduit belachelijk natuurlijk ;)

[ Voor 62% gewijzigd door ocdaan op 08-05-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
ocdaan schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:20:
208.100.60.80: 17567
die vond ik met google (heb nog niet kunnen testen of het een goeie is)

@DaMorpheus:
ik heb net het bestand van die link gedownload maar dat is de 1.40 installatie volgens mijn pc. ik heb hem al geinstalleerd maar als ik op een 1.50 server wil zegtie dat de server een nieuwere versie heeft dan ik.
speel jij met het bestand van die link wel gewoon 1.50 :?

[ Voor 4% gewijzigd door T020 op 08-05-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Jazeker, werkt hier uitstekend.
Heb je meerdere installs van 2142?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:55
ocdaan schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:20:
Heb net de 1.5 beta geinstalleerd maar kan geen enkele server vinden om op te spelen. Nou ja - er komen 2 servers te voorschijn in de lijst vaarvan er 1 leeg is en 1 moet ik een booster pack voor hebben.

// edit - en trouwens - hoe lang is dit spel nu al uit? 3 jaar ofzo? Hoeveel patches zijn er inmiddels al niet geweest? En nog steeds is het menu control probleem niet opgelost. Dit lijkt me voor de heren programmeurs niet een groot probleem om te fixen... echt ongelovelijk, nou ja het zal wel nooit opgelost worden. Dus iedere keer dat ik het spel opstart kan ik weer een aantal controls instellen die domweg niet opgeslagen worden. Toen het spel net uitkwam ben ik op zoek geweest naar een oplossing - niets hielp en ik heb op diverse fora gelezen dat meer mensen hier last van hebben. Nu weet ik ook wel dat ik een beetje ongebruikelijke instellingen gebruik - linker en rechter muisknop voor resp voor en achteruit lopen. Maarja - dit is ronduit belachelijk natuurlijk ;)
Heb je toevallig Vista? Dan moet je bf2142 als administrator uitvoeren:
Naar C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield 2142 (of waar jij in elk geval je bestanden hebt staan).
Rechtermuisknop op bf2142.exe
Eigenschappen - compatibiliteit
Vinkje bij " Dit programma als administrator uitvoeren"
Daarna zou hij alles moeten onthouden. Bij mij werkt het in elk geval perfect.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel nu ook zolang het al uit is en ik vind het nog steeds leuk om het te spelen al is teamplay soms ver te zoeken, maar waar ik mij het meest aan stoor is dat mijn puntentelling voor mijn upgrades niet verder gaan. Ik moet nog 4 upgrades, waarvan 2 ik er wel erg makkelijk van vind.

Dat ze dit een keer niet oplossen snap ik nog steeds niet.

PS. Welke servers zitten jullie voornamelijk? Lijkt me wel eens weer grappig om een squad te krijgen met nederlandse teamplayende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
DaMorpheus schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:12:
Jazeker, werkt hier uitstekend.
Heb je meerdere installs van 2142?
ik heb de patch al ergens anders gedownload, en die werkt wel :) dus ik zal wel een foutje gemaakt hebben in de bestandsnaam want ik het ook de gewone patch 1.40 op de pc staan. Probleem opgelost dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
XlinKk schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 22:32:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat precies doet? Ik heb ook een Razer muis, een Diamondback om precies te zijn en ervaar zelf ook problemen met mijn muis.
Sorry voor de late reactie(ben op vakantie geweest),maar wat betreft die polling snelheid,die kun je in het menu van je razer muis instellen,ik weet niet hoe die er bij jou uitziet,maar het is niet zo moeilijk.
Succes ermee ;)

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:45:
[...]

Heb je toevallig Vista? Dan moet je bf2142 als administrator uitvoeren:
Naar C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield 2142 (of waar jij in elk geval je bestanden hebt staan).
Rechtermuisknop op bf2142.exe
Eigenschappen - compatibiliteit
Vinkje bij " Dit programma als administrator uitvoeren"
Daarna zou hij alles moeten onthouden. Bij mij werkt het in elk geval perfect.
Nee gewoon XP - ik heb er toen der tijd een hele zoektocht naar gemaakt maar er was geen enkele oplossing - zelfs niet als ik de schrijfrechten verwijderde van de cfg file. Maar iig bedankt ;)

//edit @ hieronder

ini - cfg, nou ja, het is al weer een tijdje geleden. Ik kan me herinneren dat ik dat dus heb gedaan toen, dus controls handmatig invoeren in de ini en toen zelfs de schrijfrechten verwijderd maar dat bleek niet te helpen iig. Ik speel 2142 toch niet veel meer dus kan me er nu niet meer zo druk over maken iig ;)
iig bedankt, maar laten we er maar niet verder op doorgaan, anders weet je het wel weer he :X hahaha

[ Voor 24% gewijzigd door ocdaan op 12-05-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocdaan schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:29:
[...]

Nee gewoon XP - ik heb er toen der tijd een hele zoektocht naar gemaakt maar er was geen enkele oplossing - zelfs niet als ik de schrijfrechten verwijderde van de cfg file. Maar iig bedankt ;)
Dan verander je toch handmatig de .ini file in je Documents and Settings map?
Zo heb ik mijn switches ook aangepast. Ik vind dat hele menu uberhaupt al omslachtig en dit komt bij meer games voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
pff, had hem ook weer es uit de kast gehaald en het spelen was wel weer als vanouds leuk alleen ik wordt niet goed van de disconnects continue, had gehoopt dat dit toch wel eens op orde zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Vrijdag patchdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Komt de officiele patch vandaag uit? Ik kan hem nu in elk geval nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Het linken naar je eigen sites is niet de bedoeling.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het menu control is tot daar aan toe en kun je via de ini wel aanpassen.
Wat ik veel erger vind is dat ik mijn laatste 4 upgrades niet meer kan krijgen, omdat die punten telling gewoon simpelweg op 0 blijft staan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Goed, dan geen linkje op GoT naar de patch bestanden :)
Terr kent inmiddels toch al de relatie met EA? Dan maar elke keer een middagje extra wachen op de patches 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Stewie! op 30-05-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Bij de patch details staat dat er nu widescreen support is, maar ik kan dat nergens instellen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:58:
Goed, dan geen linkje op GoT naar de patch bestanden :)
Onderaan dit artikel worden de officiële, none-shameless self promotion links gegeven naar de patches.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:22:
Bij de patch details staat dat er nu widescreen support is, maar ik kan dat nergens instellen. Iemand een idee?
Dat zou mooi zijn, we wachten rustig af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik heb gevonden hoe je widescreen instelt:
http://support.ea.com/cgi...std_adp.php?p_faqid=19661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het werkt alleen kan je de multiplayer dan niet spelen
want dan zegt het spel dat je niet op de server mag spelen met
aangepaste content :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:21:
[...]
Vreemd. Ik heb het zelf ook ingesteld voor widescreen, maar bij mij werkt multiplayer wel gewoon. Hij draait bij mij nu op 1920 x 1200. Ik heb de link aangepast die in je startmenu van Windows staat.

[ Voor 11% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 31-05-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:21:
[...]

Link aanpassen in het startmenu en het werkt wel, heb hier iig geen probleem met een 1680 x 1050 resolutie.

edit: patch 1.50 is hier te vinden http://www.gamershell.com/news_51784.html

[ Voor 9% gewijzigd door Fonzie27 op 31-05-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm....... Waarom werd mijn bericht verwijderd zonder een notificatie?
Werkt dat tegenwoordig hier zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
wat? als je de patch bedoelt, voor mij is het niks want heb de ene vastloper na de andere, kan het helaas geen verbetering noemen.

[ Voor 32% gewijzigd door Fonzie27 op 01-06-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 00:13:
uhm....... Waarom werd mijn bericht verwijderd zonder een notificatie?
Werkt dat tegenwoordig hier zo?
Ik snap het ook niet. Wij zorgen er elke keer voor dat de patch hier uren eerder op GoT al te downloaden is, komen met de info wanneer de patch uitkomt en meer, maar dat is blijkbaar ongewenst. In ieder geval was jouw berichtje wel een opsteker, thanks d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:29:
[...]

Ik snap het ook niet. Wij zorgen er elke keer voor dat de patch hier uren eerder op GoT al te downloaden is, komen met de info wanneer de patch uitkomt en meer, maar dat is blijkbaar ongewenst. In ieder geval was jouw berichtje wel een opsteker, thanks d:)b
DaMorpheus schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:59:
[mbr]Het linken naar je eigen sites is niet de bedoeling.[/]
Lijkt me duidelijk: geen zelfpromotie over de rug van een ander (door content via je eigen site te verspreiden terwijl het officieel nog niet uit is, waarbij officieel 'beschikbaar op de officiele website van het spel/de maker/de uitgever beschikbaar' is).

[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 02-06-2008 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

The Zep Man schreef op maandag 02 juni 2008 @ 07:50:
[...]

[...]
Lijkt me duidelijk: geen zelfpromotie over de rug van een ander (door content via je eigen site te verspreiden terwijl het officieel nog niet uit is, waarbij officieel 'beschikbaar op de officiele website van het spel/de maker/de uitgever beschikbaar' is).
Dat geeft wel aan hoe naief er gedacht wordt. Wereldwijd is er een vaste releasedatum en tijd voor de partners van EA. Zij mogen de files dan als eerste uitbrengen waarna EA volgt op hun hoofd website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:20:
[...]

Dat geeft wel aan hoe naief er gedacht wordt. Wereldwijd is er een vaste releasedatum en tijd voor de partners van EA. Zij mogen de files dan als eerste uitbrengen waarna EA volgt op hun hoofd website.
En daar hoort jouw persoonlijke site ook bij?

Link dan gewoon naar een 'partner' en niet naar jezelf. De opmerking van de moderatie lijkt mij duidelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 03-06-2008 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Misschien moet je eerst vragen of hij partner is in plaats van meteen zo te reageren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag onderhoudsdag? Ik kom er al vanaf 11.00 niet meer in... (EA master server connect niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:09:
Dinsdag onderhoudsdag? Ik kom er al vanaf 11.00 niet meer in... (EA master server connect niet)
ik citeer:
[Message]Waarschuwing:[/message]
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:09:
Jep :)
Duurt alleen wat langer dan normaal, maar er is nog geen mededeling gedaan hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Inmiddels is er nog een kleine serverside update uitgebracht om enkele cheats tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

{mbr]*knip* - spam[/]

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog ff een kleine vraag, ik heb BF2142 opnieuw geinstalleerd (zonder account weg te halen) en kwam er achter dat northern strike niet meteen werd mee geinstalleerd (logisch). Nu wil ik weer een bonus kiezen die northern strike gerelateerd is en heb ik dus weer via de EA link de NS boosterpack geinstalleerd...NU komt het: nu kan ik die NS bonus nog steeds niet kiezen, help!?!?
Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje trouwens, wil dit graag uit 1st hand experience horen, maar hoe verschilt 2142 van BF2? Natuurlijk is het sci-fi, andere setting, dat is natuurlijk ook niet wat ik bedoel, maar ik bedoel uiteraard gameplay elementen (behalve die Mode met die 2 grote schepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:10:
Toch nog ff een kleine vraag, ik heb BF2142 opnieuw geinstalleerd (zonder account weg te halen) en kwam er achter dat northern strike niet meteen werd mee geinstalleerd (logisch). Nu wil ik weer een bonus kiezen die northern strike gerelateerd is en heb ik dus weer via de EA link de NS boosterpack geinstalleerd...NU komt het: nu kan ik die NS bonus nog steeds niet kiezen, help!?!?
Wat doe ik verkeerd?
NS unlocks staan aan de top van de tech tree. Je moet eerst alle benodigde unlocks eronder halen voordat je de mogelijkheid krijgt om de bijbehorende NS-hardware te unlocken
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:27:
Klein vraagje trouwens, wil dit graag uit 1st hand experience horen, maar hoe verschilt 2142 van BF2? Natuurlijk is het sci-fi, andere setting, dat is natuurlijk ook niet wat ik bedoel, maar ik bedoel uiteraard gameplay elementen (behalve die Mode met die 2 grote schepen).
De verschillen vallen wel mee. Vliegtuigen zijn minder dominant als in Battlefield 2. Ook wordt er meer geleund op teamplay. Bijvoorbeeld: de tanks uit BF2142 hebben net als in BF2 twee zitplekken: bestuurder/main gunner en machine gunner. In BF2 heeft de bestuurder/main gunner ook de mogelijkheid om een ingebouwd machinegeweer te gebruiken om infantry af te maken. Dit hebben ze in 2142 vervangen door een zoom-functie. Gevolg is dat je als tankbestuurder een stuk kwetsbaarder bent voor infantry tijdens het rijden en schieten met het grote kannon.

Voor de rest zijn er nog wat technische verschillen qua voertuigen per zijde. De tank van de EU is bijvoorbeeld gebaseerd op de klassieke tank zoals wij die kennen. De tank van de PAC, integendeel, is een hovercraft die alle richtingen op kan bewegen. Nadeel voor de PAC is dat de loop niet onafhankelijk kan draaien van het lichaam van de tank. De walkers verschillen niet zo heel erg tussen de twee teams en de vliegtuigen (die overigens allemaal kunnen hoveren: helojets) ook niet.

Veel classes uit BF2 hebben ze samengevoegd in 2142. Zo heb je nu Sniper (gebaseerd op sniper en special force), Assault (gebaseerd assault en medic), Engineer (gebaseerd op engineer en anti-tank en Support (de enige 'pure' class). Elke class kan één hoofdwapen meenemen naar het strijdveld (net als in BF2) en 2 class-based gadgets die je zelf mag uitkiezen, mits ze ge-unlocked zijn. Ook zijn er wat algemene gadgets die van toepassing zijn op elke class (handgranaten, extra conditie voor langer sprinten, extra granaat val elk type meenemen). Hiernaast zijn er aparte gadgets beschikbaar voor squad leaders (welke pas actief worden als zoveel personen deel nemen aan de squad). Denk bijvoorbeeld aan een spawn beacon welke de squad leader ergens kan neerleggen. Door dit spawn beacon kan iedereen in de squad (inclusief leader) spawnen op de plek waar het geplaatst is. Dit werkt totdat het betreffende beacon vernietigd (of is geherplaatst door de leader op een andere plek).

Voor persoonlijke transportatie worden ook drop pods gebruikt. Deze schieten met een hoge snelheid door de lucht en splatten uiteindelijk uit elkaar het harde oppervlak waarop ze landen (en de soldaat komt er zonder gezondheidsverlies uit). Deze drop pods kunnen op vier manieren gelanceerd worden: vanaf een titan, vanuit een APC, vanuit een vliegende transporter of vanuit de lucht (als je spawnt op een spawn beacon). Je hebt ook nog steeds een parachute voor als je van grote hoogtes valt zonder drop pod, maar zodra je hem activeert kan je hem niet besturen. Je valt (langzaam) in een rechte lijn naar beneden.

De omgevingen zijn (na een nieuwe ijstijd en nucleaire oorlog) een stuk grimmiger geworden. Hierom ziet het er niet zo kleurrijk uit als in Battlefield 2. Voor de rest hebben de makers het 'realistisch' geprobeerd te houden qua techniek. Zo zal je nooit met lasers op elkaar schieten, maar heb je bijvoorbeeld wel de mogelijkheid om een sensor te plakken op een oppervlak die vertelt waar vijandelijke infantrie in de buurt zit. Niet alleen jij krijgt deze informatie door via je map maar ook je teamleden.

Als laatste echte gameplay-toevoeging is het handig om te weten dat er veel meer mobiele spawnpoints zijn in het spel. Zo is in titan-mode elke vliegende transporter en APC een mobiel spawnpoint voor het team die er het laatst gebruik van heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er inmiddels ook al een oplossing voor dat je unlock punten niet meer opgeteld worden?
Ik speel al maanden voor "niks" eigenlijk. Mijn punten telling blijft op 0 en ik mis nog 3 of 4 unlocks die ik wel graag zou willen hebben.

*Met voor niks spelen bedoel ik natuurlijk dat ik wel voor plezier speel, maar wel fijn zou vinden als ik mijn laatste unlocks kan behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:51:
[...]
NS unlocks staan aan de top van de tech tree. Je moet eerst alle benodigde unlocks eronder halen voordat je de mogelijkheid krijgt om de bijbehorende NS-hardware te unlocken
Dat snap ik, zo heb ik van de genist alle unlock eronder al vrij gespeeld...Maar kan ik alsnog de NS unlock niet kiezen (en NS is geinstalleerd: dit geeft de EA download manager ook aan).
Het enige dat ik dan nog niet heb zijn alle unlock van de speler zelf (extra sprint, extra granaat etc), of moet je deze ook allemaal hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: Ik ben inmiddels al even verder aan het werk gegaan:

Voorgeschiedenis: ik heb bf2142 opnieuw geinstalleerd zonder de accounts te verwijderen, daarna heb ik de nieuwste patch (1.40 final ofzo) uitgevoerd. Toen Northern Strike geinstallerd via de EA download manager....toen bleek dat je na deze install weer de nieuwste patch moet uitvoeren, dit heb ik ook gedaan.

kortom: ik kan geen NS bonus kiezen maar heb hem wel geinstalleerd, de ns kaarten staan er ook gewoon bij in multiplay. En ja ik heb van bijv. genist alle unlocks eronder vrijgespeeld.

Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menblack
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03
Wat ik altijd doe is:
- BF 2142 Installeren
- Dan 1.25 Patch
- Dan NS installeren
- Dan Laatste Patch (1.40 dacht ik)
- Dan PB updaten.

Als ik het op een andere manier doe krijg ik problemen met NS.
Dus misschien helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:03:
EDIT: Ik ben inmiddels al even verder aan het werk gegaan:

Voorgeschiedenis: ik heb bf2142 opnieuw geinstalleerd zonder de accounts te verwijderen, daarna heb ik de nieuwste patch (1.40 final ofzo) uitgevoerd. Toen Northern Strike geinstallerd via de EA download manager....toen bleek dat je na deze install weer de nieuwste patch moet uitvoeren, dit heb ik ook gedaan.
1.50 is de nieuwste versie. Probeer die eerst eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:01:
[...]
1.50 is de nieuwste versie. Probeer die eerst eens.
Ik bedoelde die versie ook.
Het is inmiddels na 3x een herinstallatie gelukt!! <(slaat ook nergens op)>

- heb BF2142 verwijderd
- bf2142 geinstalleerd
- complete 1.5 versie erop
- NS installeren
- Weer 1.5 versie patch erop

Zo zou het idealitair moeten werken, maar ik ben totaal 2 uur bezig geweest met installeren, opnieuw, weer een andere patch, dan ns weer, opstarten etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:34:
[...]

Zo zou het idealitair moeten werken, maar ik ben totaal 2 uur bezig geweest met installeren, opnieuw, weer een andere patch, dan ns weer, opstarten etc etc
Tip voor de volgende keer: je kan de 'setup.exe' van Northern Strike uit een folder halen die de EA Download Manager gebruikt als tijdelijke folder tijdens de installatie. Dat bestand kan je gebruiken om bij een nieuwe installatie Northern Strike te installeren zonder opnieuw de extra EA-meuk op je PC te zetten. Serial invullen hoeft niet meer: die is nu toch gekoppeld aan je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Iemand ook problemen met z'n laatst gehaalde onderscheidingen?
Deze krijg ik sinds de 1.50 patch niet meer te zien,enkel die van daarvoor ;(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Fern schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:12:
onderscheidingen gaan bij mij prima, maar unlocks bij promoties komen bij mij nu vak pas heel laat beschikbaar (op helft van de rang ofzo) en de promoties zelf doen er ook best lang over. Punten gaan wel gewoon mee maar ik promoveer op 1 of andere manier gewoon wat later xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Laatst online: 01-04 14:12
T020 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:07:
[...]

onderscheidingen gaan bij mij prima, maar unlocks bij promoties komen bij mij nu vak pas heel laat beschikbaar (op helft van de rang ofzo) en de promoties zelf doen er ook best lang over. Punten gaan wel gewoon mee maar ik promoveer op 1 of andere manier gewoon wat later xD
Is dit niet zo als je een potje verlaat zonder hem afgemaakt te hebben? want dan moet je wachten tot dat potje is afgelopen, ookal doe je zelf niet meer mee..

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Goldenflame schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:02:
[...]

Is dit niet zo als je een potje verlaat zonder hem afgemaakt te hebben? want dan moet je wachten tot dat potje is afgelopen, ookal doe je zelf niet meer mee..
ok dan dat wist ik niet...maar ik heb ook wel eens gehad dat ik een paar dagen moest wachten en het lijkt mij niet dat een potje zo lang duurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg helemaal geen nieuwe unlocks meer. Mijn punten telling staat al voor een ruim aantal maanden op 0. Ik moet nog 4 of 5 upgrades en niemand weet hier een oplossing voor tot op heden.
Iemand hier misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:28:
Ik krijg helemaal geen nieuwe unlocks meer. Mijn punten telling staat al voor een ruim aantal maanden op 0. Ik moet nog 4 of 5 upgrades en niemand weet hier een oplossing voor tot op heden.
moet je naar EA mailen en vragen of ze je per ongeluk uit de database hebben verwijderd ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
T020 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:49:
[...]

ok dan dat wist ik niet...maar ik heb ook wel eens gehad dat ik een paar dagen moest wachten en het lijkt mij niet dat een potje zo lang duurt :P
haha :P nee, klopt, als hepaar dagen duurt dan klopt er iets niet nee. maar ik moet je eerlijk zeggen, ik heb zelf ook wel eens moeten wachten op mijn punten. maar over het algemeen gaat dat wel direct.
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:28:
Heb je dit soms gehad an een offline spel? zo ja, dan moet je nog een keer een offline spel starten, en het portje afronden. Na de punten van het offline potje gekregen te ehbben ( zal die ook op 0 staan) moet je een echte server in gaan en kijken of dit nog steeds is :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldenflame schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:19:
[...]

haha :P nee, klopt, als hepaar dagen duurt dan klopt er iets niet nee. maar ik moet je eerlijk zeggen, ik heb zelf ook wel eens moeten wachten op mijn punten. maar over het algemeen gaat dat wel direct.

[...]

Heb je dit soms gehad an een offline spel? zo ja, dan moet je nog een keer een offline spel starten, en het portje afronden. Na de punten van het offline potje gekregen te ehbben ( zal die ook op 0 staan) moet je een echte server in gaan en kijken of dit nog steeds is :)
Naar mijn weten niet, maar ik zal is een offline game starten en het potje afwachten en kijken of dat helpt.

-EDIT-
Dit is helaas niet de oplossing :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
even iets heel anders... ik word opeens na een halve minuut ofzo gekickt van elke bf2142 server wegens 'failed initializing pbsetup.exe'.
Dus ik Punkbuster meteen updaten maar het probleem blijft :S. hebben meer van jullie dit probleem?

EDIT:
hij doet het alweer goed na een reboot :)

[ Voor 9% gewijzigd door T020 op 11-07-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:18:
[...]

Naar mijn weten niet, maar ik zal is een offline game starten en het potje afwachten en kijken of dat helpt.

-EDIT-
Dit is helaas niet de oplossing :'(
Misschien kun je wat met deze link

http://support.ea.com/cgi...r/home.php?p_sid=MJeiXy8j

Je kunt daar je vraag zoeken of posten en over het algemeen komt daar meestal wel een oplossing uit. Ik heb er iig prima ervaringen mee, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
T020 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:18:
even iets heel anders... ik word opeens na een halve minuut ofzo gekickt van elke bf2142 server wegens 'failed initializing pbsetup.exe'.
Dus ik Punkbuster meteen updaten maar het probleem blijft :S. hebben meer van jullie dit probleem?

EDIT:
hij doet het alweer goed na een reboot :)
Ik heb hetzelfde probleem hier,maar wat bedoel je nu met een reboot,een reboot van wat :?

edit 13-7:
Ok,heb hem dus gewoon opnieuw opgestart en werkt 8)7
Als dit geregeld voorkomt mag er wel weer een patch komen wat mij betreft,ook wat mijn onderscheidingen betreft,zie ze nog steeds niet die ik laatst heb gehaald ;(

[ Voor 19% gewijzigd door Fern op 13-07-2008 22:04 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Fern schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:47:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem hier,maar wat bedoel je nu met een reboot,een reboot van wat :?
gewoon computer opnieuw opstarten :)
ik heb dus eerst die punksbuster update gedaan en gekeken of het werkte, het werkte dus niet. Toen heb ik mijn pc opnieuw opgestart en daarna werd ik niet meer gekickt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel net gekocht maar kan de graphics niet instellen op 1280 x 1024 , die optie zit er niet tussen , waarom niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:05:
Heb het spel net gekocht maar kan de graphics niet instellen op 1280 x 1024 , die optie zit er niet tussen , waarom niet ?
Heb het spel ook en heb wel de optie 1280 x 1024,maar gebruik hem niet. ;)
Heb je de juiste drivers en goed ingesteld(monitor,graka) :?

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fern schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:49:
[...]

Heb het spel ook en heb wel de optie 1280 x 1024,maar gebruik hem niet. ;)
Heb je de juiste drivers en goed ingesteld(monitor,graka) :?
Oja de vraag was tech related en had op een andere plek gehoord , speel BF2 en zoveel ander games op 1280 X 1024 en deze game kan dit niet hier , de demo 2142 kon ik ook niet op 1280 etc, spelen en de demo van BF2 had dat ook, maar de originele spellen zoals BF2 kunnen en COD 4 en noem maar op kunne hier allemaal op 1280 etc, spelen .

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ik heb BF2142 vrijdag gekocht bij BOL.com.
Zondag wilde ik beginnen... en vandaag stuur ik hem terug naar BOL.
Wat een rare bugs en vastlopers kent dit spel zeg, ongekend.
Ook mijn Northern Strike is niet te activeren, heb de brakke support van EA aan de lijn gehad (gast kon gebrekkig nederlands????!?! Op een helpdesk, omg) maar hij zij dat ie er zo niks aan kon doen.

Ik heb 1 keer een half uur kunnen spelen en nu is de moed op. Ik vind dat als ik betaal voor een game hij het ook moet doen en niet 30min in 3 dagen. (Heb natuurlijk wel voor oplossingen gezocht op internet maar er zijn tig mensen met de zelfde problemen die allemaal nog geen antwoord hadden)
Wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Heb je wel patch 1.50 geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik had idd ook 1.5 (standaard was ie al 1.4).
Bij alletwee bleven de problemen bestaan.
Niet voor het een of ander maar ik heb hem al retour gedaan en ga morgen QuakeWars kopen (geen flame of troll ofzo)
Ik wil gewoon lekker gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betwijfel of bol.com jou geopende battlefield 2142 wel wilt terug nemen.. hij is tenslotte niet meer gesealed en je hebt toegang gehad tot de cd key.

Ben benieuwd hoe dit afloopt, als ze hem gewoon aannemen zou dat een slechte zaak zijn. stel dat je world of warcraft terug zou sturen met gebruikte key..

verder speel ik zelf al een klein jaartje bf2142+NS met veel plezier en heb geen problemen ondervonden! het was wel even wennen maar erg vermakelijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:14:
Ik betwijfel of bol.com jou geopende battlefield 2142 wel wilt terug nemen.. hij is tenslotte niet meer gesealed en je hebt toegang gehad tot de cd key.

Ben benieuwd hoe dit afloopt, als ze hem gewoon aannemen zou dat een slechte zaak zijn. stel dat je world of warcraft terug zou sturen met gebruikte key..

verder speel ik zelf al een klein jaartje bf2142+NS met veel plezier en heb geen problemen ondervonden! het was wel even wennen maar erg vermakelijk spel
Had de helpdesk gebeld en ze vonden het ok.
Heb ook een keer mee gemaakt dat de Freerecordshop een opengemaakte Guildwars terug nam... (was niet van mij). Die key was dus ook al gebruikt.
Zal wel laten weten wat de uitslag is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch best lullig eigenlijk..maar nuttig om te weten.

ik had laatst alone in the dark noodgewongen bij de free recordshop gehaald omdat ze alleen daar de steelcase uitvoering verkopen.
Vond dat toch echt weer geen prettig idee en ik wist gelijk weer waarom ik liever mijn games haal bij een echte gameshop of dynabyte waar de games nog netjes gesealed zijn en je zeker weet dat niemand jou cd key heeft kunnen kopieren

bij "gewone" winkels als bart smit en frs heb je vaak dan ook geen poot om op te staan als je terug komt met je geopende spel en zegt dat de key niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik denk dat hun er niet moeilijk over doen, als jij terug komt en zegt: Doet het niet, key is al gebruikt, dan denken hun: Ok kom maar hier, krijg je een neiuwe.
Een terugkerende klant is beter dan een boze klant.
Heb nog niks gehoord van bol.com maar heb al wel QW binnen... Speelt erg lekker btw.

/edit
Bol.com heeft mijn game teruggenomen.
Als ze dat niet hadden gedaan dan was ik wel moeilijk gaan doen.
Ookal zou het spel geregistreerd staan, de uitbreiding werkt niet (kan niet gekoppeld worden aan het EA account). Het product werkt dus in principe niet, laat staan dat ik het niet eens kan spelen door vage errors. Ik heb ook nog steeds niks vernomen van de EA"helpdesk" die ik gebeld heb en daarna gemailt heb :?
Maargoed, het is dus mooi afgelopen.

[ Voor 43% gewijzigd door ixl85 op 23-07-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
Fern schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:12:
hier had ik ook last van via deze link : http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=381193&tstart=0#3699191 (onderste post )

heb ik het weer aan de praat gekregen. dit lost ook meteen NS problemen op ( bij mij dan)

• Goldenflame
:P even klaar met de klachten :)

Is er iemand die een keertje wil gamen? zo ja heb je een goede server voor BF 2142?

verder nog steeds een gaaf spel, zeker met die nieuwe maps (die ondertussen ook alweer oud zijn :P)

.

• T020
Goldenflame schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:20:
:P even klaar met de klachten :)

Is er iemand die een keertje wil gamen? zo ja heb je een goede server voor BF 2142?

verder nog steeds een gaaf spel, zeker met die nieuwe maps (die ondertussen ook alweer oud zijn :P)
gamen wil ik altijd :)
ik heb alleen geen server helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Inloggen op sommige servers is soms nog steeds klote bij mij,krijg dan de melding dat ik niet met aangepast content mag spelen en terug moet naar de offieciële game 8)7 .Dit is zo sinds ik met 1.50 speel,dus waarschijnlijk wordt er van mij verlangd dat ik terug moet naar 1.40 :?
Ben ik de enige met dit fenomeen :'(
Hoop btw.op een nieuwe uitbreiding,speelt nog hartstikke leuk deze game,ook al is ie oud.

[ Voor 12% gewijzigd door Fern op 29-08-2008 00:06 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
vraagje werkt de bf series nog wel in vista... BF2 klapt er bij mij uit en 2142 krijg ik niet eens lopend..

Maarja... Ik denk niet meer dat ik deze games nog kan spelen. We zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35
Stronkie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:04:
vraagje werkt de bf series nog wel in vista... BF2 klapt er bij mij uit en 2142 krijg ik niet eens lopend..

Maarja... Ik denk niet meer dat ik deze games nog kan spelen. We zien wel
BF 2142 werkt zeker in vista.
BF2 wss ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Bij mij is het in elk geval geen probleem. Misschien moet je bij eigenschappen instellen dat hij wordt uitgevoerd als administrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel gigantisch brak... had hem pas gekocht en wilde hem updaten naar de laaste versie... en bij 1.4.wilt ie 1.5 niet meer installen blijft ie zeiken dat er al een nieuwere patch geinstalled staat... omg wat een on-spel.....

Ik heb hem sindsdien niet meer aangeraakt.. welzonde want ik vond de hightech sfeer met de sneeuw wel iets hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:56:
Dit spel gigantisch brak... had hem pas gekocht en wilde hem updaten naar de laaste versie... en bij 1.4.wilt ie 1.5 niet meer installen blijft ie zeiken dat er al een nieuwere patch geinstalled staat... omg wat een on-spel.....

Ik heb hem sindsdien niet meer aangeraakt.. welzonde want ik vond de hightech sfeer met de sneeuw wel iets hebben...
je vond het een gigantisch brak spel maar toch vond je de sfeer wel wat hebben....... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
T020 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:01:
[...]

gamen wil ik altijd :)
ik heb alleen geen server helaas...
Ik bedoelde eigelijk ook meer van ken je een leuke server waar een beetje sfeer in zit, of zo iets. Voeg mij anders toe, ik heef goldenflame(ja wat een verassing) in het spel.

Anderen mogen mij ook toevoegen hoor.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Goldenflame schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:46:
[...]

Ik bedoelde eigelijk ook meer van ken je een leuke server waar een beetje sfeer in zit, of zo iets. Voeg mij anders toe, ik heef goldenflame(ja wat een verassing) in het spel.

Anderen mogen mij ook toevoegen hoor.
ik zit zelf vaak op Tri-optimum Germany (=3op= clanserver) als ze een leuke map doen, die heeft meestal wel leuke spelers en goeie ping

ik heet zniperr ingame

[ Voor 4% gewijzigd door T020 op 29-08-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Als er nog GOTters zijn die dit spelen: in de volgende patch worden enkele bugs gefixed die nu worden misbruikt om te "hacken". Bijvoorbeeld de commander cheats, chat spam en fake names.

Nu is er rond de kerst een anti hack tool gereleased, geschreven door een van onze klanten, die wij nu installeren op de servers om deze hacks tegen te gaan totdat de patch is uitgebracht. Dit geldt voor zowel BF2 als BF2142 en voor ranked+unranked.

Nadeel: handmatige installatie vanwege vele custom settings. Voordeel: servers die een stuk minder crashen.

Hoe goed werkt dit? De huidige nummer 1 server van BF2 kent bijna geen crashes meer:

Afbeeldingslocatie: http://customer.i3d.net/api/gameservers-usage-week.php?server=2612

Toch leuk om te zien dat jaren na release de community nog steeds verbeteringen uitbrengt. Nu is het nog wachten op de komende patches voor BF2 en BF2142.

PS: dit is ook een leuke grafiek waarin je de memory leak ziet. Dat is nu zowat de enige reden van crashes:

Afbeeldingslocatie: http://www.stewie.biz/pics/bf2-number1-server-worldwide.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 05-01-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

In dit interview staat overigens meer over de komende patches: http://www.totalgamingnetwork.com/page.php?do=dicevisit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
DaMorpheus schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:40:
Als er nog GOTters zijn die dit spelen: in de volgende patch worden enkele bugs gefixed die nu worden misbruikt om te "hacken". Bijvoorbeeld de commander cheats, chat spam en fake names.

....

Toch leuk om te zien dat jaren na release de community nog steeds verbeteringen uitbrengt. Nu is het nog wachten op de komende patches voor BF2 en BF2142.
Gedeeltelijk offtopic:
Op het forum van EA heeft Bazajaytee, een associate producer van o.a. BF2 en BF2142, aangegeven dat de BF2 patch 1.5 gereed is. Er moet nog enkel aan de installer worden gewerkt en nog wat worden getest.
We have one thing left to do on the update and thats to compile and build the installer for the update. So now we are very close to having something. Once we make the installer we'll do some internal testing then open it up to you all.
Ben vooral benieuwd hoe de nieuwe Chinese urban map me zal bevallen. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik denk dat ze om deze ook in Zweden wel moesten gniffelen:"

Afbeeldingslocatie: http://gonzo.uni-weimar.de/~kifx4335/privat/eabb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik heb het spel maar weer eens geinstalleerd met de 1.50 patch. Zelfs Northern Strike doet het nu. Die heb ik vroeger nooit aan de praat gekregen.

Vroeger speelde ik dit spel met een groep vrienden online, maar die hebben er geen zin meer in of hebben geen tijd. Nu vind ik het een stuk leuker om meer bij een community te horen dan zelf een random server te joinen.

Zijn er nog mensen die een plekje hebben in hun clan/community? Zeer goed ben ik niet, ik eindig vaak rond de 6de plaats zo heel af en toe 1e of 2e. Het gaat mij meer om het spelen met mensen die je kent.

[ Voor 5% gewijzigd door H3llSiNG op 22-01-2009 21:54 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

H3llSiNG schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 21:53:
Ik heb het spel maar weer eens geinstalleerd met de 1.50 patch. Zelfs Northern Strike doet het nu. Die heb ik vroeger nooit aan de praat gekregen.
De installatie van Northern Strike was altijd een hel. De enige methode waarmee ik het goed voor elkaar kreeg was:

-Battlefield 2142 installeren
-Patch 1.25 (full) installeren
-Northern Strike (setup.exe, ooit geript uit de brakke EA Downloader) installeren
-Patch 1.40 (full) installeren

Kennelijk is bij patch 1.50 dit niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Toen ik dat postte had ik het spel heel even gespeeld, en wist ik nog niks af van de crashes die ik nu de hele tijd krijg.

Ik heb maar een topic geopend want ik kom er maar niet vanaf
http://gathering.tweakers...ist_messages/1332880/last

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:45
Hoe actief is de Bf2142 community nog? Wordt dit spel nog veel gespeeld? Ook op ladders?

Bf2 is volgens mij veel actiever als Bf2142.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
jorisdekloris schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:07:
Hoe actief is de Bf2142 community nog? Wordt dit spel nog veel gespeeld? Ook op ladders?

Bf2 is volgens mij veel actiever als Bf2142.
Meestal spelen er 3x zoveel spelers BF2 dan BF2142. Ik heb BF2 en BF2142 allebei op de release dag gekocht. BF2 speel ik nog steeds maar BF2142 ben ik al na 1.5 week gestopt. Ik vond de game gewoon enorm tegenvallen ten opzichte van BF2. Special forces voor BF2 heb ik ook gekocht op de release dag, Maar toen ea alles via hun brakke EA downloader (armored fury,euro forces en northen strike) ging distributeren , moest ik er nies van hebben . Ze zijn nu allemaal via ''voordeel bundels'' verkrijgbaar op dvd maar die mappacks worden volgens mij ook niet veel meer gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Descriptor op 17-03-2009 11:28 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:45
Ik heb ook alle spellen en addons gekocht op de release datum. Ik heb alleen 1,5 niet gespeeld. Wij willen nu weer met een groepje wedstrijden gaan spelen. We zijn de ladders aan het verkennen nu.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 22:15
Hoi Allen!

Na een tijd BF2142 gespeeld te hebben op PC moest ik helaas stoppen omdat mijn videokaart kapot ging. Mijn nieuwe kaart trok het allemaal niet zo goed meer.

Inmiddels ben ik overgestapt naar een Mac waar het spel ook verkrijgbaar voor is. Ik vroeg mij af of ik zonder problemen met mijn BF2142 account van mijn pc kan overstappen naar hetzelfde spel op de Mac. Anders moet ik speciaal voor BF windows op mijn mac zetten.

Verder vroeg ik mij af of er hier iemand is die het spel voor Mac heeft. En of dat goed werkt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Het is al een tijdje bekend maar het lijkt erop dat de lang verwachtte Patch 1.51 toch gaat komen.

Net als bij Battlefield 2 gaat het spel na de patch release online verkocht worden over Steam en Direct2Drive wat natuurlijk in eindelijk weer wat meer servers en spelers kan resulteren.

Hier de bevestiging:
Hey guys
Trying to get the programmer back on BF2142 still, he is being tied up on BFBC2 PC version.

As for the changelist you know this is a small update in terms of fixes and is aimed at adding more security fixes onto accounts to stop spoofing.

Other things you will see are:

* No DRM method on the exe as with BF2 (No more SafeDisc, PACE or SecuROM (depending on which version of BF2142 you have) and no more errors from EADM saying you need to log in to EADM to verify ownership even if you are logged in)
* Operation Blue Pearl
* Two brand new maps from community modder Jason Brice (more on this later)
* Northern Strike will be available to EVERYONE

Also yes, BF2142 Deluxe Edition is heading to Steam and Direct2Drive (and all other online retailers you see selling BF2 Complete Collection) once BF2142 1.51 is done.
Vooral over het vet gedrukte kan ik me verheugen! 3 nieuwe maps en Nortern Strike for free _/-\o_

Bron: Klik

Gaan we net als in het Battlefield 2 topic weer nieuw tijden beleven met 2142 wat in mijn ogen de betere Battlefield was? Ik hoop het!

Nu maar hopen dat ze de patch voor de jaarswisseling nog eruit kunnen persen.

Hier alvast 2 screenshots van een nieuwe map:
Afbeeldingslocatie: http://files.me.com/jbjb2112/5t2fy3
Afbeeldingslocatie: http://files.me.com/jbjb2112/4q9itl

[ Voor 4% gewijzigd door H3llSiNG op 30-11-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

H3llSiNG schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:15:
Het is al een tijdje bekend maar het lijkt erop dat de lang verwachtte Patch 1.51 toch gaat komen.
Leuk. Wanneer hij uitkomt kan ik weer wachten op een update van Widescreen Fixer. Zelfs met de toegevoegde breedbeeld-"ondersteuning" in Battlefield 2 (wat eigenlijk al in het spel zat) werd de FOV niet gefixed.

Voor de rest zijn het nette release notes. Ook fijn dat iedereen Northern Strike krijgt. Dat moet waarschijnlijk een grote patch worden, omdat alle content van NS (in plaats van alleen de wapens en gadgets) meegeleverd dient te worden voor spelers die deze uitbreiding niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49

XanderDrake

Build the future!

H3llSiNG schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:15:
Vooral over het vet gedrukte kan ik me verheugen! 3 nieuwe maps en Nortern Strike for free _/-\o_
Dus Northern Strike wordt beschikbaar voor iedereen? Of alleen voor de mensen op die em op Steam kochten?
Is dit een nieuwe patch?

Ik heb dus BF2142 liggen, en wil em graag spelen, maar EA heeft er voor gezorgd dat ik niet kan inloggen op de account waar Nortern Strike staat geactiveerd. Tig keer gemaild maar ze verzaken het gewoon.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisx7
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-07 21:16
Is het m'n geld nog waard om dit spel te kopen? Ziet er tof uit, en met die nieuwe content is het helemaal aantrekkelijk. :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!