Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Zeker z'n geld waard... (als je'm kan kopen voor een zacht prijsje)

Ik had al een tijdje niet meer gespeeld, systeem niets aan veranderd (triple-boot) en opeens krijg ik de (zo blijkt) bekende unmodified error. Zal eens kijken als een her-install van 1.5 patch helpt...

Ben wel benieuwd wanneer patch 1.51 dan uitkomt, klinkt goed hoor...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Florisx7 schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:49:
Is het m'n geld nog waard om dit spel te kopen? Ziet er tof uit, en met die nieuwe content is het helemaal aantrekkelijk. :)
Zeker zijn geld waard.

Bij bartsmit heb ik hem een tijdje geleden gezien voor 10 euro (de normale, niet de deluxe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Cool.

Ik heb dit spel helemaal grijs gespeeld. Leuyk dat het nog aktief is. Ga hem gelijk weer eens binnenhalen me EA Downloader.

ff kijken wat mijn nick ook al weer was.... ;-) plaats ik hier ook nog ff dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Mensen die hem nu nog willen kopen zou ik aanraden even te wachten tot de patch uit komt. Dan word hij namelijk ook voor een leuk prijsje op Steam gezet.

Vooral niet de deluxe edition kopen! Met patch 1.51 word de normale editie ook Deluxe.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:45

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:42:
Dus Northern Strike wordt beschikbaar voor iedereen? Of alleen voor de mensen op die em op Steam kochten?
Is dit een nieuwe patch?
Iemand?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ja voor iedereen die hem al heeft gekocht. De patch komt dan hopelijk dit jaar nog uit of anders begin volgend jaar.

[ Voor 46% gewijzigd door H3llSiNG op 08-12-2009 13:38 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

H3llSiNG schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:38:
Ja voor iedereen die hem al heeft gekocht. De patch komt dan hopelijk dit jaar nog uit of anders begin volgend jaar.
Dat is uitstekend :) Dank

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat EA of capaciteit naar BC2 aan het verplaatsen is, of de servers aan het updaten is atm. Dus het zit erin dat de patch er zo aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
dus gewoon de normal edition kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ik heb gelezen op een paar sites dat de patch zeker nog komt maar niet voordat Battlefield Bad Company 2 uit is.

Ik speel het trouwens nog dagelijks een rondje, vooral Titan mode wat toch mijn persoonlijke favoriet blijft.

[ Voor 33% gewijzigd door H3llSiNG op 15-01-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:05:
Het lijkt erop dat EA of capaciteit naar BC2 aan het verplaatsen is, of de servers aan het updaten is atm. Dus het zit erin dat de patch er zo aankomt.
Er wordt geen capaciteit verplaatst hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Weet iemand waar je dit spel nog voor een leuke prijs kan krijgen? Bij BS en Intertoys heb ik het niet gezien. Ik zie deze wel staan voor 33 euro maar dat vind ik aan de prijzige kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Op marktplaats heb ik er een paar exemplaren gezien. Tweedehands natuurlijk maar moet vragen of CDkey erbij komt. 33 euro lijkt me verkeerd hoor, kan nooit. Heb je de online shops gechecked? Anders binnenkort even bij de winkel langs. Weet zeker dat dit in de budgetbakken moet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

H3llSiNG schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:30:
Ik heb gelezen op een paar sites dat de patch zeker nog komt maar niet voordat Battlefield Bad Company 2 uit is.
Damn das niet zo mooi :(

Het zou wel kunnen, ze hadden een programmeur nodig die nu bezig was met BC2. Met een beetje pech blijft hij daar tot de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Sinds gisteren vind ik nog maar zon 50/60 servers terwijl ik er normaal 120/140 vind!

Wat is er gebeurd, problemen met de masterserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nu ik de BF Bad Company 2 beta zit te spelen komt het Battlefield gevoel weer terug, dus ik ben maar even BF2142 gaan installeren. Eerst al een hel om alle patches weer te downloaden en installeren natuurlijk, maar nu moet Northern Strike er ook nog bij op. Ik heb EA Download Manager geïnstalleerd, ingelogd en onder het kopje activeren m'n code ingetypt.

De grap is dat het nu opeens een ongeldige code is. Ik heb destijds Northern Strike los gekocht in de winkel (DVD doosje met blaadje + code). De code die hierop staat is in een ander formaat dan wat in EADM staat. Iemand een idee?

Edit: Zucht, nu is blijkbaar m'n CD key ook nog eens gelinked aan een andere account... Drama ook altijd met dit spel :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Propane op 02-02-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Propane schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:10:
Edit: Zucht, nu is blijkbaar m'n CD key ook nog eens gelinked aan een andere account... Drama ook altijd met dit spel :P.
Dit is dus ook mijn probleem omdat dat destijds mis ging bij de grote account migratie van EA. Heb twee accounts, eentje waarmee ik zo kan gaan spelen zonder NS en eentje met NS die niet geldig is....

10 keer over gemaild naar EA, ene Paul stond me altijd goed te woord maar die heeft het moeten doorgeven aan de account administratie en die laten totaal niets van hun horen. Echt slecht.

Daarom ga ik mooi wachten met spelen totdat die uber patch eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 11:54
heb t ook gehad, gez**k met NS.. bleek achteraf (gelukkig had ik de schijf nog met ouwe wininstall), waar de cache nog nie van geleegd was...
kan nu ook weer NS spelen

zo af en toe een rondje hier, beetje slecht engelse accenten over en weer maken mijn dag weer goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Tja, heeft iemand anders nog een setup bestand van Northern Strike liggen? Ik heb geen flauw idee waar ik hem anders vandaan kan halen als het via EA zelf niet lukt met m'n legale code :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
issie wel geactiveerd? (alsie niet geactiveerd is of op je account staat heeft t geen zin)...

bepaalde sites die wellicht copyright schenden kunnen in het eerste geval wellicht uitkomst bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Propane schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:28:
Tja, heeft iemand anders nog een setup bestand van Northern Strike liggen? Ik heb geen flauw idee waar ik hem anders vandaan kan halen als het via EA zelf niet lukt met m'n legale code :(.
Ik ben gestopt met proberen om NS aan de praat te krijgen, het is echt vreselijk.
Ik ben een tweaker en hart en nieren maar ben gewoon gestopt met proberen...

Ik wacht gewoon tot 1.51 patch en dan ga ik weer aan de slag.
Wat dat betreft een korte update. Zat net te kijken naar de Officiele Twitter van BF2142.

Sinds begin februari is "de" programmer die bezig was met BC2 terug bij BF2142, het is dus een work in progress. 11 februari werd bekend dat ze klaar zijn, behalve 2 zware bugs.

Nog eventjes >:) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is soms een beetje laggy geworden. Op sommige servers heb je elke paar seconden een aantal hele korte freezes. Ik hoop dat een nieuwe patch de interesse in dit spel weer wat kan opwekken ( vind BC2 namelijk niet echt leuk ). Toch merk je wel dat het de beste tijd gehad heeft hoor. Er zijn niet veel servers meer, clanmod wordt ok niet veel gespeeld meer en de beste piloten/gunners spelen ook niet meer zo vaak.
Voor de liefhebber nog een filmpje van mijn gunship gunner:
http://www.youtube.com/watch?v=cpT3F2qOsI0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
ik wil op hogere res spelen dan 1024x768 ofzo :+

merk het idd ook, de beste piloten spelen niet meer (geweldig om daarbij als gunner te zitten en lekker te brallen over de mic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Mijn post in februari... Nog 'eventjes', de ironie :/

Nu goed, ik post even wat om te vertellen dat op de twitter van Dice was vermeld dat patch 1.51 nu eindelijk is begonnen aan een closed beta fase. Het heeft nogal lang geduurd, misschien heeft het iets te maken met de bugs van Bad Company 2? Wie zal het weten...

Ik hou een oogje in het zeil. Ga het zeker spelen als de patch uit is, een beetje variatie op BC2 kan fijn zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:37

The Zep Man

🏴‍☠️

XanderDrake schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:02:
[...]

Ik ben gestopt met proberen om NS aan de praat te krijgen, het is echt vreselijk.
Ik ben een tweaker en hart en nieren maar ben gewoon gestopt met proberen...

Ik wacht gewoon tot 1.51 patch en dan ga ik weer aan de slag.
Reactie op een oude post, maar hierbij nogmaals eens de instructies om BF2142 te installeren met Northern Strike:
  1. Installeer patch 1.25 (full)
  2. Installeer Northern Strike (setup.exe)
  3. Installeer patch 1.40 (full)
  4. Installeer patch 1.50 (full)
  5. Update handmatig PunkBuster
Deze instructies hebben voor mij altijd gewerkt, installatie na installatie. Al kan je niet aan de installer komen... tsja (let wel dat je Northern Strike aangeschaft en geregistreerd op je account moet hebben, anders is de installer waardeloos en kan je beter wachten tot patch 1.51).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

The Zep Man schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 08:54:
[...]
Reactie op een oude post, maar hierbij nogmaals eens de instructies om BF2142 te installeren met Northern Strike:
  1. Installeer patch 1.25 (full)
  2. Installeer Northern Strike (setup.exe)
  3. Installeer patch 1.40 (full)
  4. Installeer patch 1.50 (full)
  5. Update handmatig PunkBuster
Deze instructies hebben voor mij altijd gewerkt, installatie na installatie. Al kan je niet aan de installer komen... tsja (let wel dat je Northern Strike aangeschaft en geregistreerd op je account moet hebben, anders is de installer waardeloos en kan je beter wachten tot patch 1.51).
Dank je voor de hulp, maar helaas lag het niet aan de installers of de volgorde van installen.
Het lag aan het feit dat Northren Strike op één account is geactiveerd, en BF2142 op een andere...
En dat komt voornamelijk door EA's idiote account merge/migratie, waarbij het samenvoegen van de ene account aan de andere is gefaald.
Daarbij is het niet zo moeilijk om de info van de ene account bij de andere toe te voegen.
Maar uiteindelijk deed niemand bij EA de moeite om dat te regelen bij mij.
Daarom wacht ik braaf af tot patch 1.51 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ouch.

Wat ik wel heb geleerd van EA's systemen: Al blijf je binnen de procedures, werkt het. Echter, al wil je iets meer, dan is het een hel. BC2 Veteran Program? Ik heb maar één spel buiten BC2 welke daarop wilde registreren (van de 5 BF games die ik heb). De rest geeft aan dat de serial al in gebruik is (WTF? Doosje en serial hebben nooit mijn kast verlaten. En de product keys werken ook gewoon online nog zonder ooit problemen te hebben gegeven...) of dat het niet gaat om een onbekende fout. Was allang al blij dat ik na veel pijn en moeite toch één spel erop kon registreren om mijn M1 Garand te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je battlefield 2142 ook op Macbook Pro i5 spelen? Op mijn vorige laptop draait het alleen op heeeele lage graphics.. en op die laptop daarvoor draaide het prima. speelde het destijds ook nog elke dag.. wil het weer gaan spelen dus vandaar deze vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:20:
kun je battlefield 2142 ook op Macbook Pro i5 spelen? Op mijn vorige laptop draait het alleen op heeeele lage graphics.. en op die laptop daarvoor draaide het prima. speelde het destijds ook nog elke dag.. wil het weer gaan spelen dus vandaar deze vraag
Zie de systeemeisen. Moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

The Zep Man schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:18:
Wat ik wel heb geleerd van EA's systemen: Al blijf je binnen de procedures, werkt het. Echter, al wil je iets meer, dan is het een hel. BC2 Veteran Program? Ik heb maar één spel buiten BC2 welke daarop wilde registreren (van de 5 BF games die ik heb). De rest geeft aan dat de serial al in gebruik is (WTF? Doosje en serial hebben nooit mijn kast verlaten. En de product keys werken ook gewoon online nog zonder ooit problemen te hebben gegeven...) of dat het niet gaat om een onbekende fout. Was allang al blij dat ik na veel pijn en moeite toch één spel erop kon registreren om mijn M1 Garand te ontvangen.
Ja, dat BC2 verhaal ken ik ook...
Ik ben een regelrechte BF freak, ik heb bijna alles behalve games behalve Battlefield Vietnam en BC1 (omdat ik geen console heb). Maar vergeet het maar dat ik zomaar games in dat Veteran systeem kan invoeren hoor... BF1942 code wordt niet geaccepteerd, terwijl ik het toch echt van het doosje aflees. Northren Strike wordt (Warempel) ook niet herkent. Laat staan dat ik credit krijg voor de uitbreidingen van BF2 die op mn steam account staan. Zucht :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

XanderDrake schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:31:
Laat staan dat ik credit krijg voor de uitbreidingen van BF2 die op mn steam account staan. Zucht :F
Voor de booster packs krijg je sowieso geen punten. Het nut ontgaat mij dan ook waarom deze uberhaupt te registreren zijn. Special Forces, een volwaardige uitbreiding, moet volgens mij wel meetellen.

Ach, brak systeem. Het is nog heel makkelijk ook om ermee vals te spelen: koop gewoon een paar oude Battlefield-spellen (nieuw in de winkel/online, natuurlijk) en registreer die in het Veteran Program zonder ze ooit echt te spelen.

EA, kom op met patch 1.51. Wil weer eens een keer 2142 doen. Ben overigens blij dat ze Northern Strike ook beschikbaar gaan stellen, ook al heb ik de uitbreiding ooit gekocht. Zo worden de bijbehorende maps wat vaker gespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 22-06-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

The Zep Man schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:05:
Voor de booster packs krijg je sowieso geen punten. Het nut ontgaat mij dan ook waarom deze uberhaupt te registreren zijn. Special Forces, een volwaardige uitbreiding, moet volgens mij wel meetellen.
SF zit er ook bij, maar goed.
Ach, brak systeem. Het is nog heel makkelijk ook om ermee vals te spelen: koop gewoon een paar oude Battlefield-spellen (nieuw in de winkel/online, natuurlijk) en registreer die in het Veteran Program zonder ze ooit echt te spelen.
Ghehe, dit is anders precies wat EA en Dice willen. Alle BF spellen tot 1942 toe zijn allemaal nog te koop, dus op zon manier kan je mensen makkelijk aansporen om iets extra te kopen. Maar dan moet je er ook iets aan hebben he, neem nou bijv. mijn BF1942 probleem. Prima legaal, doosje van mij, anderhalf jaar geleden gekocht maar no way dat ik die code op mijn account krijg toegevoegd, wordt niet geaccepteerd. Stel dat ik die gekocht had voor BC2 dan was ik mooi in de aap gelogeerd. ;)
EA Dice, kom op met patch 1.51. Wil weer eens een keer 2142 doen. Ben overigens blij dat ze Northern Strike ook beschikbaar gaan stellen, ook al heb ik de uitbreiding ooit gekocht. Zo worden de bijbehorende maps wat vaker gespeeld.
Kleine verbetering :P Heb begrepen dat dit echt een pet-project is van een paar medewerkers daar, op eigen initiatief. Daarom dat het ook zo lang duurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
hey dit topic leeft nog

binnenkort maar eens 2142 zocken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Vanmiddag gekocht!

Welteverstaan op de EA site, alleen ik heb een Mac, schijnt dat ik de PC versie heb gekocht. Het is toch hopelijk wel zo dat mijn key gewoon gaat werken op mijn Mac versie?

(Die ik dan heeel misschien niet helemaal legaal binnenhaal, alhoewel ik heb EA al gesteund, dus feitelijk schaad ik niemand en is het misschien toch wel legaal ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

The Great HooD schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:45:
Het is toch hopelijk wel zo dat mijn key gewoon gaat werken op mijn Mac versie?
Ghehe, maak je borst maar nat, want bij EA kan alles en niets tegelijkertijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jeuj. Dice gaat een identieke remake van Strike at Karkand uit BF2 toevoegen aan BF 2142 via de nieuwste opkomende patch! Geniaal, want Karkand was by far mijn favo map van BF2. Heerlijk chaotische street battles, maar dan met future wapens. Heb er zin an }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Blijkbaar was in september de Beta van patch 1.51.
Er gebeurt tenminste wat! Maar sindsdien was het weer stil. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladimirN
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Voor mensen die weer BF2142 willen spelen
Dat kan via https://bl2142.co/

(of dat SOA* vrij is, heb ik geen idee van )

*) Spel Overdraagbare Aandoening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

vladimirN schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:48:
Voor mensen die weer BF2142 willen spelen
Dat kan via https://bl2142.co/

(of dat SOA* vrij is, heb ik geen idee van )

*) Spel Overdraagbare Aandoening....
Woha, topic revive van 6 jaar later!

BF2142 staat ook gewoon op mijn Origin, kan ik het daar mee spelen?
Lijkt me sterk dat EA dit spel gratis vrij geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladimirN
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
EA heeft de support 2 jaar geleden blijkbaar opgedoekt.
Ik kwam er via het officiele kanaal niet meer binnen, maar n stel enthousiatelingen hebben het blijkbaar overgenomen. Zie

http://www.eurogamer.net/...s-revive-battlefield-2142

Ik speel het weer, maar echt druk is het er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man zonde dat dit spel dood is gegaan, echt een hele toffe vibe met dat sneeuw and high tech, hopelijk weer snel een nieuw deeltje. Zo vet met die 2 schepen die je moet penetreren en dan van binnen aanvallen... erg goede speel concept.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!