IK kreeg net een idee om de optie mbt. de topictitel wat uit te breiden.
Ik zal mijn idee uitleggen dmv. een plaatje:

Plaatje is gesoept door mijzelf
Wat ik dus in gedachten had is om 3 extra opties toe te voegen.
Dus als je het volgende invult:
Titel: Dit is een topictitel
Platform: HTML
Deel: 12
Dan krijg je al topictitel bij in versturen van de gegevens het volgende:
[HTML] Dit is een topictitel - Deel 12
Hij genereerd dus voor jouw een mooie topic titel, wat het overzicht in de topictitel lijst alleen maar goed zal doen.
Waarom deze feature?
Regelmatig zie ik topictitels voorbijkomen waar een fout in staat of waar het platform niet vermeld staat en dat soort dingen. Dus leek het mij wel handig om een dergelijke functie in te voeren.
Uitleg over de opties:
Platform:
Hier zet je het platform neer waarvoor jouw topic bedoeld is. In Complete Systemen & Laptops kan dit bijvoorbeeld zijn: Ervaringen of Advies. In Webdesign, Markup & Clientside Scripting kan dit zijn: HTML, CSS of Flash, etc....
Deel:
Spreekt voor zich. Als je een nieuw deel van een bepaald topic wilt maken, zet je hier het nieuwe deel nummer.
Vorig deel:
Hier zet het topic nummer. Te vinden door in de url te kijken,
bijv.:
Als topic verstuurd is dan zou de bedoeling zijn dat je het vorige deel kunt bereiken door op een knopje te drukken dat naast de topictitel staat. Tussen/ernaast van de knopjes:

IK heb ff gezocht naar vorige topics die hierover gingen. Ik vond deze:
Ideetje voor [..] in topictitel
Aangezien dit topic zo'n 4 jaar oud, wilde ik het idee nog maar een keer onder de aandacht brengen.
Hoe denken jullie over dit idee?
Ik zal mijn idee uitleggen dmv. een plaatje:

Plaatje is gesoept door mijzelf
Wat ik dus in gedachten had is om 3 extra opties toe te voegen.
Dus als je het volgende invult:
Titel: Dit is een topictitel
Platform: HTML
Deel: 12
Dan krijg je al topictitel bij in versturen van de gegevens het volgende:
[HTML] Dit is een topictitel - Deel 12
Hij genereerd dus voor jouw een mooie topic titel, wat het overzicht in de topictitel lijst alleen maar goed zal doen.
Waarom deze feature?
Regelmatig zie ik topictitels voorbijkomen waar een fout in staat of waar het platform niet vermeld staat en dat soort dingen. Dus leek het mij wel handig om een dergelijke functie in te voeren.
Uitleg over de opties:
Platform:
Hier zet je het platform neer waarvoor jouw topic bedoeld is. In Complete Systemen & Laptops kan dit bijvoorbeeld zijn: Ervaringen of Advies. In Webdesign, Markup & Clientside Scripting kan dit zijn: HTML, CSS of Flash, etc....
Deel:
Spreekt voor zich. Als je een nieuw deel van een bepaald topic wilt maken, zet je hier het nieuwe deel nummer.
Vorig deel:
Hier zet het topic nummer. Te vinden door in de url te kijken,
bijv.:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/[b]1141915[/]
Als topic verstuurd is dan zou de bedoeling zijn dat je het vorige deel kunt bereiken door op een knopje te drukken dat naast de topictitel staat. Tussen/ernaast van de knopjes:

IK heb ff gezocht naar vorige topics die hierover gingen. Ik vond deze:
Ideetje voor [..] in topictitel
Aangezien dit topic zo'n 4 jaar oud, wilde ik het idee nog maar een keer onder de aandacht brengen.
Hoe denken jullie over dit idee?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh