create table topictags (tag_id integer not null auto_increment, subforum_id integer not null, tag_name varchar (10) not null, primary key (tag_id));

vervolgens moet de code worden aangepast.
Mja... Paar regels. Ok, iets meer dan een paar regels, maar nog geen halve middag werk.
Het scheelt wel weer werk voor de mod, ze hoeven minder titels aan te passen, maar het kost weer meer werk voor als een of andere nOOb de verkeerde tag heeft geselecteerd

.
Uhm, dat blijft hetzelfde, mods kunnen de topictitels blijven aanpassen, die hoeven van mij niet in delen te worden opgeslagen maar nog steeds gewoon als varchar die gemaakt wordt bij het aanmaken van het topic.
Gevolg:
• Evenveel werk voor de mods,
• Extra werk voor de proggers..... Ga jij het vertellen??? Laat ze eerst de search maar eens opnieuw indexeren

Yeps, de search moet eerst in orde worden gebracht... Enneh, moet ik het vertellen? Denk dat dat niet aan mij is om te beoordelen of dit idee moet worden doorgevoerd of niet!
helaasNouja, 't was maar een idee

Maar door invoer van het eerste idee zou je zulke dingen KUNNEN maken. Kan nu ook wel, maar dan moet elke titel geparst worden om te kijken of er iets met [...] vooraan staat en dan zou dat resultaat weer gesorteerd moeten worden etc, wat denk ik redelijk wat serverbelasting met zich mee brengt.