Zo te zien ben ik niet de enigste. Ze hebben echt problemen met HTTP... als ik newsservers bereik heb ik bijna me volledige snelheid en als ik via http download dan kom ik max aan 50 kb. Terwijl ik een ADSL lijn van 4Mbit heb! Dan komt er nog bij dat me telefoonverbinding echt super slecht is. Soort knipper licht je kent het wel... iemand horen stotteren aan de lijn. Nu baal ik dat ik KPN heb opgezegt.....
Argg oftewel dit is allemaal de oorzaak van die onderhoud dus ben flink pissed.... Heb weer gemaild. Ze wilde dat ik van BBned ff 100MB downloade en mijn ADSL statistieken zou mailen met de resultaten heb ik maar gedaan....
Tevens heb ik te horen gekregen bekende dat orange in oudbeijerland helemaal er uit lag van de week! Heel de verbinding daar weg.... Gaat echt niet goed.
Ik zie nu deze mail in mijn mail box
quote:
Geachte *xppn*,
Binnenkort worden er werkzaamheden uitgevoerd aan de apparatuur waarop uw ADSL verbinding is aangesloten. Het kan zijn dat tijdens het onderhoud uw ADSL (& Telefonie) verbinding enige tijd niet beschikbaar is. Wij doen er alles aan om de dienstverlening zonder onderbreking voort te zetten.
De werkzaamheden vinden plaats rond:
periode: 13 t/m 18 maart 2008
tijdstip: tussen 11:00-17:00 uur
mogelijke uitval: enige tijd gedurende bovenstaande periode
herstarten van uw modem (Livebox of ander modem) is noodzakelijk
Indien u merkt dat uw ADSL (& Telefonie) verbinding van Orange niet meer werkt is het noodzakelijk uw modem opnieuw op te starten. Haal de stroomkabel van de modem uit het stopcontact of uit de modem. Wacht *** minuut en sluit de stroomkabel weer aan. Hou er rekening mee dat uw modem enige tijd nodig heeft om op te starten voordat u weer kunt internetten.
heeft u nog vragen?
Ga naar onze online klantenservice. Of bel onze ADSL klantenservice via nummer 0900 9515 (¤ 0,20/min). Als u belt, vragen wij u uw klantnummer in te toetsen. Wij kunnen u dan beter helpen.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
to BlondMM:
Ben zelf ook maar aan het rondkijken gegaan voor nieuwe abonomenten. Zal Alice wat zijn? Ik wacht even deze onderhoudsbeurd af en anders ga ik ook me contract proberen te ontbinden.... Heb nog steeds me 8Mbit niet