Heb ik ook! Ik heb zo nu en dan dat de snelheid wel eens omhoog schiet, maar vaak inderdaad rond de 50 kbit. Dus dat was reden voor mij om vandaag te bellen naar Orange. Deze callcenterboy schoot na een paar tests direct in de lach, dit kwam omdat hij dat soort resultaten nog nooit gezien had. Hij zei, "De verbinding hoor normaal 10 decibel te zijn, bij u is het 31 decibel." Dus ik moest blij zijn dàt ik nog internet had. Dus hij gaat er een call voor aanmaken en zei dat het binnen 2 weken zeker geregeld moest zijn. Ik heb ongeveer een uur na dat telefoon gesprek een aantal behoorlijke pieken gehad. Maar nu is dat niet meer. Ik woon 1,5 km vanaf de telefooncentrale, dus zou een behoorlijke verbinding moeten hebben.quote:Spurlie schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:42:
[...]
Nope, werkt ook niet. Nu een gemiddelde van 35.7 KByte/sec...
Dit komt mij heel bekend voor:
[...]
Het zou ook kunnen liggen aan de bekabeling in huis he, de verbinding vanaf het ISRA punt mag niet al te lang zijn.
Edit: Ik vond het callcenter wat beter dit keer als de vorige keer. Een tijdje was het echt een drama, toen bleek het ooit eens zo te zijn dat we niet doorgevoerd zijn toen we ons abboneerden omdat er niet op OK was geklikt.
Juicyhil wijzigde dit bericht 11-03-2008 20:04 (14%)