[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 23 januari 2006
Ook getekend!!quote:hbokh schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:29:
Online-petitie die richting Apple zal gaan, met het verzoek om de iPod Touch-apps (alsnog) gratis te maken:
Free APP For iPod Touch
989 ondertekenaars op het moment van posten...
8372 Signatures Total (op dit moment)
Reg. datum: 30 november 2007
Hij denkt dat de Ipod touch met de extra apps voorgeinstalleerd 2e gen is. Wat natuurlijk niet zo isquote:Minnema schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:28:
[...]
Wat bedoel je met 1e gen, 2e gen? De 8GB en 16GB of de 1.1.2 en 1.1.3? En wat is vdb?
Dat vermoede ik al, maar in dat geval is het een prima prijs. 349 euro voor touch nog zonder apps (à 18 euro) en 369 euro voor touch met apps voorgeïnstalleerd. Als je het zo bekijkt is die eerste zelfs 2 euro goedkoper.quote:Julien15 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:08:
[...]
Hij denkt dat de Ipod touch met de extra apps voorgeinstalleerd 2e gen is. Wat natuurlijk niet zo is
Reg. datum: 26 januari 2005
Bij dixons.nl is het nu 259 voor de 8 en 349 voor de 16GB. Bovendien krijg je dan nog een cadeaubon van 35 of 45 euro als je een oude walkman oid opstuurt. Dat lijkt me een betere aanbieding. Geen idee of het hier de 'oude' of de 'nieuwe' versie betreft.quote:Minnema schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:18:
[...]
Dat vermoede ik al, maar in dat geval is het een prima prijs. 349 euro voor touch nog zonder apps (à 18 euro) en 369 euro voor touch met apps voorgeïnstalleerd. Als je het zo bekijkt is die eerste zelfs 2 euro goedkoper.
Reg. datum: 10 april 2007
Hij zij dat de update van de 8 en 16gb voorgeinstalleerd is op de nieuwe kleine update ipodtouch van januari en de oudere types die zijn daarom ook goedkoper nog niet maar die moet je via itunes kopen.
maar op de jan editie staan ze er alop
Ik denk dat je inderdaad gelijkt hebt. Het is te vergelijken met de iPod 5G, die later ook enhanced werd, maar waarbij de extra features niet op de eerdere iPods beschikbaar werden. Wat ik wel raar vind is dat ze het doen bij iPods die vanaf 27 december gekocht zijn. Doe het dan ook alleen met de iPods die vanaf dat moment gekocht zijn.quote:Eswip schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:58:
[...]
Dus omdat het al gemaakt is, moeten ze het maar gratis weggeven?? Kom op zeg, het is geen liefdadigheids instelling.
Toen jij je iPod touch kocht, WIST je dat je er geen mail app bij kreeg.. en geen maps.. Blijkbaar vond jij dat niet zo'n groot probleem om het niet aan te schaffen. Dat je het nu wel kan aanschaffen, betekend dat je iPod touch meer waard wordt voor jou.. jij hecht waarde aan deze apps.. dus moet je er ook voor betalen..
En nee, de MacBook is niet goedkoper geworden, maar wel veel sneller voor dezelfde prijs. Als jij er niet tegen kan dat producten goedkoper worden na verloop van tijd, dan moet je misschien maar geen technologische producten kopen.. Want zo gaat het overal in de industrie.
Ik vind het ook niet echt klantvriendelijk van Apple, in plaats van de klanten die vanaf het begin hun nieuwe product kopen dankbaar te zijn, buiten ze die nog eens even extra uit.
But I guess you're right.
edit:
Toch niet, ik hoor namelijk net dat de iPod 5.5G duurder is geworden. Als de iPod touch ook iets duurder was geworden, of dezelfde prijs was gebleven had ik het OK gevonden. Immers, die mensen betalen dan iets extra wat wij nu ook doen, alleen zit het er bij hun al bij inbegrepen.
Scott wijzigde dit bericht 18-01-2008 18:04 (8%)
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny
Reg. datum: 23 december 2006
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)
Hij werkt, maar ikheb geen update gekocht staat er. Heb nog niet gekeken wat er gebeurt als ik kijk of ik de apps binnen kan halen via itunes store.quote:musiqman schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:46:
[...]
die link werkt niet (niet op mn pc iig...)
En trouens. als dat onder itunes aankopen valt, moet ie ook in je menu ''recent/laatst gekocht'' verschijnen. En daar staat ie ook niet.
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)
Reg. datum: 04 januari 2008
Bij Vandenborre, eerste generatie voor 15 januariquote:Minnema schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:28:
[...]
Wat bedoel je met 1e gen, 2e gen? De 8GB en 16GB of de 1.1.2 en 1.1.3? En wat is vdb?
tweede generatie na 15 januari
1) Als ik mijn iPod restore via iTunes verlies ik alle gegevens op de iPod maar als ik hem dan weer aansluit synct ie met mijn iTunes (toch?) dus dan verlies ik alleen mijn instellingen op de iPod?
- Kan ik deze instellingen ergens opslaan zodat ik ze na restore meteen terug kan zetten?
2) Als ik mijn iPod met mijn laptop wil syncen (bijvoorbeeld op vakantie..) moet ik dan heel mijn iTunesbibliotheek overzetten naar mijn laptop of kan ik een aantal bestanden toevoegen aan mijn laptop en deze dan via iTunes op mijn touch zetten?
3) Als ik alle bestande moet overzetten, hoe doe ik dat snel?
Alvast bedankt!
Reg. datum: 06 september 2007
Dell XPS 420
Reg. datum: 07 oktober 2007
Reg. datum: 06 september 2007
Dell XPS 420
Maar de muziek in je iTunes libary blijft 'tzelfde, dus als je synct heb je weer wat je had?quote:Jorrittirroj schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:31:
De muziek moet je er wel weer op zetten, maar de instellingen blijven hetzelfde als je er voor kiest.
bijv. ik heb een heel album van Peter Gabriel - Secret World Live. In de touch is dan alleen nr 1 (soms ook meer dan 1, en heel soms ook een heel album) te vinden. Terwijl ik wel de volledige albums op itunes heb staan
Reg. datum: 05 maart 2004
Ik wacht wel tot het goedkoper (lees: gratis) wordt.
Reg. datum: 10 oktober 2005
Ik houd niet van generaliseren, maar ik snap nu wel waar dat vooroordeel over Nederlanders vandaan komt..quote:Cache schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:59:
Belachelijk, 20 dollar voor een paar "nieuwe" vierkantjes op je scherm...![]()
Ik wacht wel tot het goedkoper (lees: gratis) wordt.
Klopt.quote:Bram M schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:33:
[...]
Maar de muziek in je iTunes libary blijft 'tzelfde, dus als je synct heb je weer wat je had?
For the record: iedereen die nu een iPod touch koopt, waar deze applicaties nog niet op zitten krijgt ¤17,99 korting.
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 254 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Reg. datum: 29 augustus 2006
Ik wil namelijk de iPod Touch in termijnen betalen (20 euro per maand, 17 maanden lang) maar ik heb hem dus besteld en kreeg een brief binnen maar daar stond op dat ik 280 euro moest overmaken.
Weet iemand hoe je nou exact de optie "per maand betalen" kan selecteren?
Reg. datum: 29 augustus 2006
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.