Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 april 2005

Ik heb dus ook het probleem dat ik netjes die applicaties heb gekocht (wat ik trouwens schandalig vind dat ze die niet erbij geven, maargoed dat ter zijde), nieuwste iTunes had, en update 1.1.3 ook... maar nieuwe apps ho maar... Daarvoor betaal ik geen 18,-!

Weet iemand hier het fijne al van? ik heb wat links bekeken, maar vooralsnog geen duidelijkheid. Me iPod restoren zou klote zijn, kan ik al mijn nummers er weer opnieuw opzetten etc.

Reg. datum: 03 september 2007

quote:
Eswip schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Voorbeeld: Ik heb destijds een MacBook gekocht.. daar zat Tiger bij.. Een jaar later werden ineens alle MacBooks met Leopard geleverd.. dan krijg ik Leopard toch ook niet gratis?

En bij mij werkt het perfect hoor..
Mja je kan moelijk die programma's vergelijken met een geheel besturingssysteem hé, ze hebben ze zelfs niet moeten aanpassen voor de touch want ze komen gewoon van de iphone, er is meer werk gegaan in de hele reclamecampagne rond de 5 simpele apps dan om ze gewoon te 'programmeren' (lees copy pasten)...

Ik ben, dus ik tweak
Reg. datum: 03 december 2004

quote:
mjl schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:18:
[...]

Wat bedoel je met subs?

Ik neem aan sub-titels in filmpjes? Die moet je er hard in coderen, dus voor elke sub-taal een ander filmpje of meerdere subs tegelijk in beeld ;).

Er is helaas (nog) geen vobsub/srt/... ondersteuning voor de ipod touch.
Er is dus met die nieuwe update wel ondersteuning voor ondertiteling gekomen, ik weet alleen niet op welke manier. Dit is ook nergens op internet te vinden vooralsnog, dus ik wacht ook met smart op mensen die het gevonden hebben :)
quote:
Eswip schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Voorbeeld: Ik heb destijds een MacBook gekocht.. daar zat Tiger bij.. Een jaar later werden ineens alle MacBooks met Leopard geleverd.. dan krijg ik Leopard toch ook niet gratis?

En bij mij werkt het perfect hoor..
Dat vind ik geen goeie vergelijking. Leopard was op het moment dat jij je MacBook kocht nog niet uitgebracht, hij was nog in ontwikkeling. Deze apps zijn allemaal al voor de iPhone gemaakt en het is dus alleen een kwestie van installeren. Er zitten geen verdere ontwikkelkosten aan vast.

Daarnaast zal de MacBook niet goedkoper zijn geworden terwijl hij wel met gloednieuwe software, Leopard, geleverd werd. Dat weet ik overigens niet zeker, maar ik neem aan van niet.

"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny

Reg. datum: 07 april 2005

quote:
dominiek schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:53:
[...]

Mja je kan moelijk die programma's vergelijken met een geheel besturingssysteem hé, ze hebben ze zelfs niet moeten aanpassen voor de touch want ze komen gewoon van de iphone, er is meer werk gegaan in de hele reclamecampagne rond de 5 simpele apps dan om ze gewoon te 'programmeren' (lees copy pasten)...
Het zou toch ook copy pasten zijn van het Leopard OS voor de MacBook die dan gemaakt wordt, en mijn MacBook? Voor mijn MacBook hoeven ze ook niet een nieuwe OS versie te schrijven, dat is precies dezelfde versie als die op de nieuwe MacBook...

quote:
ScottB schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:55:

[...]

Dat vind ik geen goeie vergelijking. Leopard was op het moment dat jij je MacBook kocht nog niet uitgebracht, hij was nog in ontwikkeling. Deze apps zijn allemaal al voor de iPhone gemaakt en het is dus alleen een kwestie van installeren. Er zitten geen verdere ontwikkelkosten aan vast.

Daarnaast zal de MacBook niet goedkoper zijn geworden terwijl hij wel met gloednieuwe software, Leopard, geleverd werd. Dat weet ik overigens niet zeker, maar ik neem aan van niet.
Dus omdat het al gemaakt is, moeten ze het maar gratis weggeven?? Kom op zeg, het is geen liefdadigheids instelling.

Toen jij je iPod touch kocht, WIST je dat je er geen mail app bij kreeg.. en geen maps.. Blijkbaar vond jij dat niet zo'n groot probleem om het niet aan te schaffen. Dat je het nu wel kan aanschaffen, betekend dat je iPod touch meer waard wordt voor jou.. jij hecht waarde aan deze apps.. dus moet je er ook voor betalen..

En nee, de MacBook is niet goedkoper geworden, maar wel veel sneller voor dezelfde prijs. Als jij er niet tegen kan dat producten goedkoper worden na verloop van tijd, dan moet je misschien maar geen technologische producten kopen.. Want zo gaat het overal in de industrie.

Eswip wijzigde dit bericht 17-01-2008 15:00 (11%)

Kaas is de baas!
Reg. datum: 25 juni 2001

quote:
.Arne schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:19:
De firmware heet 1.1.3. Bovendien kan je wel nog downgraden naar 1.1.1 doormiddel van een harde reset.
Mooi niet hier. :( krijg met geen mogelijkheid 1.1.1 of 1.1.2 erop. Doe het via een harde reset, maar nadat ik heb aangegeven welk bestand moet worden gekozen (dus met option ingedrukt), krijg continu een foutmelding binnen iTunes over een 'onbekende fout' en kom ik dus geen steek verder:

http://img140.imageshack.us/img140/7388/afbeelding1cw5.png

Alleen 1.1.3 is er dan weer op te zetten

Q9650 L844B703 @ 4500 MHz 1.424v | 2x2048 OCZ Flex PC2-9200 @ 1250MHz 6-6-6-18| Gigabyte EP45-UD3P | 2x Palit HD4870 CF 850/4400 boulognejonkers.nl | Specs

Kaas is de baas!

Eej thanx, alleen kom ik nu niet verder met iphuc.
ik werk namelijk op een Mac en ben helaas niet erg bekent met de Terminal. Wat moet nu de precieze commandregel zijn? Het bestand 'WTF.s5l8900xall.RELEASE.dfu' staat op m'n desktop, maar ik krijg hem maar niet naar m'n touch.
Lukt me wel om de recovery mode te activeren

Dit is uit de terminal
Last login: Thu Jan 17 15:32:12 on ttyp1
Welcome to Darwin!
McWin:~ username$ /Users/username/Desktop/iphuc-universal; exit
iphuc 0.6.1
>> By The iPhoneDev Team: nightwatch geohot ixtli warren nall mjc operator
recovery callback: Connected in Recovery Mode
recovery callback: Entering shell in Recovery Mode.
(iPHUC Recovery) #: filecopytophone WTF.s5l8900xall.RELEASE.dfu
recovery callback: shell returned: 0
>> Nothing left to do. Exiting.
logout
[Proces voltooid]

Demon_Eyez wijzigde dit bericht 17-01-2008 15:35 (44%)

Q9650 L844B703 @ 4500 MHz 1.424v | 2x2048 OCZ Flex PC2-9200 @ 1250MHz 6-6-6-18| Gigabyte EP45-UD3P | 2x Palit HD4870 CF 850/4400 boulognejonkers.nl | Specs

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
hbokh schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:49:
[...]

Zie ook deze link: Those iPod touch MIA features
Readers are reporting that Apple may have pulled the update. The Purchase button has been replace for some users with a "Remind Me Later" button.
Ja klopt.. iig ik zie een `remind me later button´ en geen buy knop of iets dergelijks... vreemd

iMac 24inch - Sony Alpha 300 - iPhone 3G -

Reg. datum: 24 april 2006

Je MOET itunes 7.6 gebruiken voor de apps. Heb trouwens sinds gister de apps erop staan en alles werkt perfect. VPN erop. Alles lijkt veel soepeler te gaan. Ach, anders zuip ik die 20 euro er ook zo doorheen. Ik heb trouwens mijn touch (16) via ebay gekocht in the U.K. Was splinter nieuw en koste me 300 euro(GBP 208). Dat is 100 euro goedkoper ipv de 30 euro nu.

mesursur wijzigde dit bericht 17-01-2008 16:03 (80%)

Reg. datum: 20 augustus 2007

Ik heb iTunes 7.6 EN ik krijg alleen de `herriner me eraan`button te zien.

iMac 24inch - Sony Alpha 300 - iPhone 3G -

Ik hoop alleen dat ze nog met een 802.1x komen voor wifi.. dan kan ik tenminste ook goed op de universiteit internetten.. :)

Reg. datum: 24 april 2006

voordat ik naar 7.6 had geupdate, had ik dat ook. Daarna ging het volgens mij vanzelf. Ik had mijn ipod uitgeworpen en weer opnieuw aangesloten, daarna op update zoeken gedrukt. Moest ook een account aanmaken. (dit is ongeveer alle info die ik nog weet). Vooral doorgaan

mesursur wijzigde dit bericht 17-01-2008 15:55 (3%)

quote:
Je kan dit ook nog proberen,

1. turn it off (red slider)
2. connect to USB and run iTunes
3. press both Sleep and Home buttons for 10 seconds
4. release Sleep and keep pressing Home for another 10 seconds then release
5. iTunes recognize iPod in restore mode but THIS TIME you can restore to 1.1.1 or 1.1.2 without "uknown error".

Macbook Pro 17" 2.8GHz, 4GB Ram, 500GB HD, OS X 10.6 | iPod touch 8GB 3.0 1G| Default webbrowser: Opera | Kindle Int | Canon 40D

Kaas is de baas!

Net geprobeerd maar dat lukt dus niet. Dan spring 'ie eerst aan na 4 seconden, en dan 2 seconden later weer uit, je houdt sleep immers indrukt. In die tussentijd is 'ie wel even te zien in iTunes( en is de restore mode inderdaad geactiveerd), maar daarna verdwijnt 'ie dus weer .
Miscchien dat deze truuck wel bij een iPhone werkt.
Hmm ga thuis wel aan de slag met de Windows command prompt, er zijn meer mensen die moeite hebben om iphuc aan de praat te krijgen op een mac , met name dat commando om die file naar je itouch te sturen

Reg. datum: 18 april 2005

Ik heb net gebeld met apple betreft het januari applicatie pakket wat niet wilde werken. Het was een bekend probleem en hij stuurde me dan ook deze link. Het schijnt te maken te hebben met een bug omtrent het 'manually managen' van je muziek en andere bestanden op je iPod. Waar het op dit moment op neer komt is dat je dat uit moet zetten, wat voor mij betekent dat ik mijn iPod moet legen, en daar zat ik niet echt op te wachten. Ik wacht hopelijk op een patch.

Iemand anders hier wat over gehoord?

Reg. datum: 29 januari 2007

quote:
Demon_Eyez schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:55:
Net geprobeerd maar dat lukt dus niet. Dan spring 'ie eerst aan na 4 seconden, en dan 2 seconden later weer uit, je houdt sleep immers indrukt. In die tussentijd is 'ie wel even te zien in iTunes( en is de restore mode inderdaad geactiveerd), maar daarna verdwijnt 'ie dus weer .
Miscchien dat deze truuck wel bij een iPhone werkt.
Hmm ga thuis wel aan de slag met de Windows command prompt, er zijn meer mensen die moeite hebben om iphuc aan de praat te krijgen op een mac , met name dat commando om die file naar je itouch te sturen
Deze manier schijnt ook niet te werken op een mac helaas.

Reg. datum: 07 oktober 2007

Ik zag de hele tijd de "Koop nu" knop ook niet, tot dat ik net 1 minuut geleden weer keek, zonder te herstarten of iets dergelijks. En nu zit hij er wel.

Hiero wil downgraden van 1.1.3 ook niet meer lukken...
Dat Apple veel problemen heeft met de update is een feit. Net een dik uur gebeld met de helpdesk en goed geholpen. We zijn er nog niet uit maar ik kan de update gewoon niet op de touch installeren. Ik moet me machtigen in iTunes zodat de update gedaan kan worden maar als ik me machtig dan nog die melding.

Ook op mijn pc kan je de update zien staat op je harde schijf (via verborgen bestanden weergeven) en dan zie je dus dat de update geen 165mb is, maar 9,48kb! Dus er is iets totaal mis gegaan. Als ik bij mijn aankopen kijk zie ik gewoon dat er betaald is dus het is en blijft vreemd.

Net als dat ik een liedje koop en dan via itunes wil horen. Dan moet ik me ook machtigen en werkt dus niet.

Ik heb nu dus een mail gestuurd naar de iTunes helpdesk en krijg binnen 48uur antwoord. Ik heb de aankoop gedaan en dus recht op de update.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Kaas is de baas!

quote:
RTheaven schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:09:
[...]

Deze manier schijnt ook niet te werken op een mac helaas.
Heb hem inmiddels zover gekregen dat 1.1.1. weer terug wordt gezet.
Iphuc doet het wel via de Windows command prompt, maar dus niet op de Mac via de Terminal.

Moest wel twee maal het bestandje via iphuc kopieren, maar iTunes zet nu eindelijk firmware 1.1.1 weer terug. Wel de RECHTER shift toets gebruiken om te laten zoeken :)

Die tuteral werkt perfect!
How-To: How-To: Downgraden van versie 1.1.3 naar 1.1.1

Demon_Eyez wijzigde dit bericht 17-01-2008 21:23 (15%)

Mja, de eerst volgende maal dat je dan met MacOSX synchroniseert, gaat ie weer updaten naar 1.1.3... :?
Ik rem NIET voor admins...
Reg. datum: 31 augustus 2003

quote:
--Christiaan-- schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:22:
Ik heb wat Vcasts gedownload, en nu zegt ie dat mijn iPod ze niet ondersteunt :{. Hoe kan dit nou weer?
Ik zit hier nog steeds mee, ook een complete restore werkt niet.

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

Reg. datum: 04 januari 2008

vanaf maadag bij vdb ipod touch eerste generatie 349 euro, ipod touch tweede generatie 369 euro.
ongelooflijk dat ze de oude verkopen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: