Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 augustus 2005

wat ik belachenlijk vind met die apps kopen is:
ik kocht ipod touch 16 gb voor 399 zonder apps.
nu met prijs verlaging inc de nieuwe apps. a 30 euri euri cheaper..

dus als eerdere gebruiker word je gewoon 20 euri genaait als je op de legale manier upgrade.
ik ga de petitie signen want wil best de apps normaal inplaats van jailbreaked. want heb juist breaked vanwege de email funtie.

ze zouden het helemaal gratis moeten doen omdat je als je een nieuwe koopt het wel krijgt terwijl wij die eerder kochten ook al meer betaalde voor hetzelfde apparaat.

Ugh
Reg. datum: 22 november 2001

quote:
Moejo schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:07:
Ondertekend. :) Weet iemand nu trouwens al hoe dat nou precies met die subs zit allemaal? :?
Wat bedoel je met subs?

Ik neem aan sub-titels in filmpjes? Die moet je er hard in coderen, dus voor elke sub-taal een ander filmpje of meerdere subs tegelijk in beeld ;).

Er is helaas (nog) geen vobsub/srt/... ondersteuning voor de ipod touch.

-------

Water chilled!
Reg. datum: 01 september 2003

Zit er nou ook nog verschil tussen de apps. op de iPhone en de iPod Touch? Minder functies in de menu's bijvoorbeeld? Ik zit ernstig te twijfelen tussen de iPhone en Touch...

Crickey mate!

Freeply
Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
Lord McRinkel schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:22:
Zit er nou ook nog verschil tussen de apps. op de iPhone en de iPod Touch? Minder functies in de menu's bijvoorbeeld? Ik zit ernstig te twijfelen tussen de iPhone en Touch...
Verschil tussen de iPhone en de touch: telefoonfunctionaliteit/bluetooth.
Voor de rest is het identieke hardware/software.

quote:
XennOX schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:55:
wat ik belachenlijk vind met die apps kopen is:
ik kocht ipod touch 16 gb voor 399 zonder apps.
nu met prijs verlaging inc de nieuwe apps. a 30 euri euri cheaper..

dus als eerdere gebruiker word je gewoon 20 euri genaait als je op de legale manier upgrade.
ik ga de petitie signen want wil best de apps normaal inplaats van jailbreaked. want heb juist breaked vanwege de email funtie.

ze zouden het helemaal gratis moeten doen omdat je als je een nieuwe koopt het wel krijgt terwijl wij die eerder kochten ook al meer betaalde voor hetzelfde apparaat.
Wat nou als de iPod ¤50 in prijs was verlaagd zonder apps? Was het dan wel goed geweest vraag ik me af. Ik denk dat je dan niemand had gehoord, want producten dalen nou eenmaal in prijs (risico 'early adopter') na bijna 4 maanden.
Eigenlijk heeft Apple dat gedaan, maar 'verkoopt' er meteen wat apps bij. Niet geheel vreemd toch?

Of denk ik nou gek? ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Reg. datum: 23 december 2006

quote:
Gn!uz schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 23:00:
Voor de mensen die problemen hebben met het geinstalleerd/unlocked krijgen van de januari apps: itms://phobos.apple.com/purchaseHistory

Je krijgt een overzicht van je itunes aankopen. als het goed is staat daar de apps bij. Je kunt nu op de knop probleem melden klikken.. Vanaf dat moment heb je jouw probleem kenbaar gemaakt aan support! Ben benieuwd wat hieruit komt! Tot nu toe ging hacken sneller.. Lame dat ze geld willen hebben voor deze update..
die link werkt niet (niet op mn pc iig...)
En trouens. als dat onder itunes aankopen valt, moet ie ook in je menu ''recent/laatst gekocht'' verschijnen. En daar staat ie ook niet.

musiqman wijzigde dit bericht 17-01-2008 09:47 (10%)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Zo niet, dan toch.

quote:
Minnema schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:23:
Ik zit met het probleem dat sommige icoontjes van een theme niet goed getoond worden omdat ze klaarblijkelijk de nederlandse naam van de applicatie moeten hebben, maar ik weet niet voor elke applicatie de exacte nederlandse naam. Heeft iemand daar een lijstje van? Dingen als notes -> notities en contacts -> contacten had ik al gevonden, maar weather -> weer schijnt niet te kloppen.
De icoontjes voor weer en foto's worden uit de applicatie directories zelf gehaald. Wil je die icoontjes dus ook aangepast hebben, moet je die handmatig daar neerzetten en de juiste naam geven. Voor weer was dat iets als weatherCelcius.png (of een variant daar van). Wellicht verstandig om eerst het bestaande icoontje te backuppen ;)

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Reg. datum: 01 oktober 2004

quote:
.Arne schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:23:
Iemand die weet hoe te downgraden van 1.1.3 naar 1.1.1? Heb geen apps aangeschaft...
http://youtube.com/watch?v=YakjwxB3nQU

http://www.ipodtouchmaster.com/

denhuff wijzigde dit bericht 17-01-2008 10:41 (6%)

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

quote:
Vind het toch vreemd dat Apple voor afzetters worden uitgemaakt. Jij hebt het product gekocht as is.
Dat er nu een een andere versie voor meer geld beschikbaar is, dat is gewoon jammer voor ons. Je hebt echter wel de mogelijkheid om deze nieuwe functionaliteit ook te kopen. Geen probleem toch?
Neemt nog een kopje Cocoa
Reg. datum: 18 november 2004

Ik baalde eerst wel dat het een betaalde upgrade is, maar aan de andere kant is ¤ 18 om van een iPod een PDA te maken wel te doen ;). Ik ben in ieder geval heel blij met de nieuwe apps en features!

quote:
CrashOne schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:02:
[...]

Vind het toch vreemd dat Apple voor afzetters worden uitgemaakt. Jij hebt het product gekocht as is.
Dat er nu een een andere versie voor meer geld beschikbaar is, dat is gewoon jammer voor ons. Je hebt echter wel de mogelijkheid om deze nieuwe functionaliteit ook te kopen. Geen probleem toch?
Het is afzetterij om er zoveel geld voor te moetne betalen, en dat het dan ook nog eens niet werkt, en dat terwijl dezelfde applicatie op de nieuwe versie wel gewoon zit. Dan moet je 1 lijn trekken. Doen ze niet, dus is het oplichterij.

En nogmaals, dat zou mischien minder zijn als het gewoon werkt, maar zelfs dat doet het niet eens...

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Reg. datum: 13 juli 2006

Er zit nu VPN op de touch, kan ik daar mee op t netwerk van de th rijswijk komen? Ik heb daar geen verstand van... En hoe zet ik het uit dat mijn touch zelf woorden maakt van wat ik typ? Ik snap daar het nut niet van, moet elke keer op een kruisje drukken omdat hij anders na een spatie het woord aanpast...
Reg. datum: 28 september 2007

Hmm.. Net de aankoop gedaan van de update, via Click ' n Buy.
Update gedownload (was maar 8kb? :x) en op Sync geklikt, zoals beschreven.

Alleen nu krijg ik dus totaal geen nieuwe appz op mn Touch. Zover ik tot nu toe kan zien is het geld ook nog niet van CnB. Geeft bij iemand hier ook CnB problemen? Of zijn de problemen gewoon algemeen?

Heb je je itunes wel geupdate naar 7.6? Dat zie ik iig regelmatig voorbij komen hier.

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

quote:
madm schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:29:
Hmm.. Net de aankoop gedaan van de update, via Click ' n Buy.
Update gedownload (was maar 8kb? :x) en op Sync geklikt, zoals beschreven.

Alleen nu krijg ik dus totaal geen nieuwe appz op mn Touch. Zover ik tot nu toe kan zien is het geld ook nog niet van CnB. Geeft bij iemand hier ook CnB problemen? Of zijn de problemen gewoon algemeen?
Stond 1.1.3 er al op? (vermoed dat daar de applicaties 'gelocked' inzitten.)
Probeer de touch opnieuw te starten.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Reg. datum: 04 januari 2008

vandaag mijn touch binnengedaan voor herstelling want touchscreen werkte niet altijd, eens benieuwd of ik een nieuwe touch zal krijgen, is pas aangekocht op 2 januari.

1.1.3 stond er al op, en de iTunes is de nieuwste versie.
Ik heb alleen het vermoeden, omdat iTunes atm. de koopfunctie van de update eruit heeft gegooid, dat ik net te laat was ofzoiets?

Is het niet mogelijk om in iTunes de gedownloade content terug te zien? Want ik heb de patch van 8KB al wel binnen gehaald, maar ik kan het niet terug vinden in iTunes. Toen ik de update opnieuw wilde kopen stond er al dat ik hem had gekocht.

Unox: the worst OS...
Reg. datum: 18 februari 2002

quote:
Donnie Darko schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:42:
ik snap het volgens mij niet helemaal ik heb 1.1.3 erop staan maar ik kan de applicaties niet kopen als ik naar de itunes store ga en ik kies voor de ipod touch app pack zie ik nergens de optie om hem te kopen zie alleen een melding in het rood dat ik de ipod touch moet updaten voor de nieuwe applicaties... maar dat heb ik dus al gedaan
Zie ook deze link: Those iPod touch MIA features
Readers are reporting that Apple may have pulled the update. The Purchase button has been replace for some users with a "Remind Me Later" button.

This is my sick nature...

quote:
madm schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:47:
1.1.3 stond er al op, en de iTunes is de nieuwste versie.
Ik heb alleen het vermoeden, omdat iTunes atm. de koopfunctie van de update eruit heeft gegooid, dat ik net te laat was ofzoiets?

Is het niet mogelijk om in iTunes de gedownloade content terug te zien? Want ik heb de patch van 8KB al wel binnen gehaald, maar ik kan het niet terug vinden in iTunes. Toen ik de update opnieuw wilde kopen stond er al dat ik hem had gekocht.
dat had ik dus ook..

mhh vaag....

He! Het werkt!
Heb de iPod Touch via iTunes helemaal hersteld. Toen kreeg ik de error dat mijn Mac'je nog niet gemachtigd was met iTunes. Even Gemachtigd, opnieuw gesynct, en toen stond het erop.

Reg. datum: 01 december 2004

Is het ook mogelijk om spelletjes offline te spelen op de Touch?

Wat is trwouwens de meerwaarde van 1.1.3?

Transform and roll out!
Reg. datum: 20 maart 2006

Ik ben blij dat ik een paar uur gewacht heb met online bestellen afgelopen dinsdag. Ik heb de keynote afgewacht en daarna bij de Apple Store een Touch besteld, 30 euro goedkoper dan in de winkel en met alle nieuwe programma's. Ook al heb ik er dus voordeel bij, ik blijf het vreemd vinden dat dit niet gratis is voor bestaande gebruikers. Prijsverlaging okay, die heb je altijd, maar nu heb ik geen 30, maar 50 euro voordeel t.o.v. iemand die 'm dinsdag in de winkel heeft gekocht. Da's niet lief van Apple.

Hij is net binnen trouwens, scherm is helemaal gaaf en hij pakte wifi meteen. Nu maar even spelen met iTunes! Eens kijken of hij beter is dan mijn mp3-cd speler die al drie jaar kapot is ;). *blij is*

Coca Cola, onthou die naam...

Chelsea
Reg. datum: 05 februari 2004

quote:
CrashOne schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:02:
[...]

Er is geen product voor meer geld beschikbaar met meer functonaliteit, die wij dan later kunnen kopen. Er is een product met meer functies te koop, voor minder geld. Early adaptor zijn is inderdaad een risico, maar op deze manier de deksel op je neus krijgen is heel zuur. Ik heb de applicaties erop staan, maar wel met versie 1.1.1 (1.1.2 lukt me niet :( ), en dat vind ik ook gewoon jammer. ¤20,- is gewoon vrij veel geld voor 5 applicaties, die je anders ook gratis kan krijgen.
Reg. datum: 07 april 2005

quote:
musiqman schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:40:
[...]

Het is afzetterij om er zoveel geld voor te moetne betalen, en dat het dan ook nog eens niet werkt, en dat terwijl dezelfde applicatie op de nieuwe versie wel gewoon zit. Dan moet je 1 lijn trekken. Doen ze niet, dus is het oplichterij.

En nogmaals, dat zou mischien minder zijn als het gewoon werkt, maar zelfs dat doet het niet eens...
Voorbeeld: Ik heb destijds een MacBook gekocht.. daar zat Tiger bij.. Een jaar later werden ineens alle MacBooks met Leopard geleverd.. dan krijg ik Leopard toch ook niet gratis?

En bij mij werkt het perfect hoor..

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: