Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Rihanna addict
Reg. datum: 21 mei 2005

_O- gelukt.

Direct linken naar de file did the trick >:)

Seat Leon 20VT | Front mount IC | C.A.I. | N249 Mod| Forge Splt R| Forge TIP | 3" downpipe (catloos) | Milltek Catback (non res.) | Xenon Dim. | LED stadslicht | Fabia Wisser |

Reg. datum: 23 december 2006

quote:
MexxT schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:01:
Zou iemand mij ff kunnen helpen (A)
Net mijn touch binnen, en wil hem ff jailbreaken.

Ik heb mijn Touch net gedowngrade naar 1.1.1 en nu volg ik deze tut:

http://ipod.isquare.nl/2007/12/11/howto-jailbreaken-112/

STAP2 mist dus..

Ik begreep uit een andere tut dat ik naar jailbreakme.com moest gaan (gedaan) en AppSnapp installeren. Dat heb ik ook gedaan.

Dus wat ik gedaan heb:

Downgrade naar 1.1.1
Jailbreakme.com bezocht, en appsnapp geinstalleerd

Wat ik dan moet doen is me een raadsel.. ik vind nergens Install.app.

Infeite heb ik nu dit gevolgt:

[...]

Waar vind ik Installer.app ?
Iemand die zo lief wil zijn dat even uit te leggen? O+
ik had een heel ander scherm. bij mij ging alles goed tot de laatste stap na het betalen.. tips?

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Dizzy with sunstroke...
Reg. datum: 24 april 2003

Mooie TS!

Ik moet trouwens zeggen dat de nieuwe firmware met apps me heel goed bevalt. Ik heb toch het idee dat jailbreaken ten koste gaat van de batterijduur (en ja ik had SSH uitstaan). Alle functionaliteit, behalve games, heb je nu ook via de update, alleen beter. Zo kun je nu gewoon de email settings overnemen van je desktop mailclient :). Het customizen werkt veel mooier en de bookmarks direct op je springboard zijn ook een goede toevoeging. Het enige wat ik nu nog mis is de 802.1x ondersteuning en natuurlijk wat games. Het tweede zal snel genoeg goed komen. Het eerst blijft duimen...

De touch is toch wel een geweldig apparaatje. Hij is gelukkig een stuk mooier geworden dan de mock-ups van toen:

http://www.gearlive.com:8090/blogimages/newipod38vh.jpg

http://www.gearlive.com:8090/blogimages/newipod7nl.jpg

Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.

Reg. datum: 09 januari 2008

quote:
cypress3d schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:55:
Hier hetzelfde verhaal. :? Ik heb netjes de update gedaan naar 1.1.3 en toen via de itunes store de aankoop gedaan. Ik sync de ipod touch en dan komt er een melding dat ik niet bevoegd ben om de app te installeren. Dus ik naar iTunes en dan bij Store-> Computer machtigen en dan e-mail adres+pass invoeren, dan komt melding dat ik dus 1 van de 5 verbindingen heb dus dat zit goed. Maar dan doe ik Synch in itunes en dan weer die melding..

...................

Zo hoeft die hele freakin' update niet!!!

p.s Ik werk wel met Windows Vista
Heb precies hetzelfde probleem, heb vandaag 2 uur met de helpdesk aan de lijn gezeten; die hebben het probleem afgeschoven op de itunes store---> die alleen per mail bereikbaar zijn!!!! :( :(

Ik hoop binnen nu en 36 uur een antwoord te hebben, die post ik ook wel hier.

Iemand die weet hoe te downgraden van 1.1.3 naar 1.1.1? Heb geen apps aangeschaft...
Freeply
Reg. datum: 09 juni 2003

Ik zit met het probleem dat sommige icoontjes van een theme niet goed getoond worden omdat ze klaarblijkelijk de nederlandse naam van de applicatie moeten hebben, maar ik weet niet voor elke applicatie de exacte nederlandse naam. Heeft iemand daar een lijstje van? Dingen als notes -> notities en contacts -> contacten had ik al gevonden, maar weather -> weer schijnt niet te kloppen.

Unox: the worst OS...
Reg. datum: 18 februari 2002

Online-petitie die richting Apple zal gaan, met het verzoek om de iPod Touch-apps (alsnog) gratis te maken:

Free APP For iPod Touch

989 ondertekenaars op het moment van posten...

This is my sick nature...

Reg. datum: 23 december 2006

ZO getekend. Afzetters.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Reg. datum: 20 augustus 2007

Ondertekend en 1320 petities op moment van post

iMac 24inch - Sony Alpha 300 - iPhone 3G -

Reg. datum: 29 augustus 2006

Ondertekend. :) Weet iemand nu trouwens al hoe dat nou precies met die subs zit allemaal? :?

Reg. datum: 07 april 2005

Kan iemand mij please even uitleggen hoe ik in hemelsnaam de nieuwe apps kan kopen??? Ik zie NERGENS een buy now button in de iTunes store. Het enige dat ik zie is een no thanks button, die niks doet, en een remind me later button, die ook niks doet.

Reg. datum: 20 augustus 2007

Ik denk dat Apple zelf inziet dat ze een fout hebben gemaakt door voor de apps geld te vragen. Ik denk dat ze daarom niet meer verkopen en naar een oplossing aan het zoeken zijn om de mensen die al wel betaald hebben hun geld terug te geven. En de apps alsnog gratis te maken.Maarja ik kan het ook fout hebben.

WybWyb wijzigde dit bericht 16-01-2008 22:21 (10%)

iMac 24inch - Sony Alpha 300 - iPhone 3G -

Ik rem NIET voor admins...
Reg. datum: 31 augustus 2003

Ik heb wat Vcasts gedownload, en nu zegt ie dat mijn iPod ze niet ondersteunt :{. Hoe kan dit nou weer?

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

By endurance we conquer.
Reg. datum: 08 juli 2002

quote:
WybWyb schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:19:
Ik denk dat Apple zelf inziet dat ze een fout hebben gemaakt door voor de apps geld te vragen. Ik denk dat ze daarom niet meer verkopen en naar een oplossing aan het zoeken zijn om de mensen die al wel betaald hebben hun geld terug te geven. En de apps alsnog gratis te maken.Maarja ik kan het ook fout hebben.
Haha, optimist! Zou wel mooi zijn inderdaad, maar dan nog steeds wel ontzettend dom dat ze het in eerste instantie zo hebben willen aanpakken.

A savage journey to the heart of the Irish Dream

Reg. datum: 04 januari 2008

quote:
WybWyb schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:19:
Ik hoop van harte dat je gelijk heb, want ik vind het vresselijk irritant dat wij ( kopers van voor 15 jan ) de dupe moeten zijn van het zogezegde moderne monopolie van Aplle ( lees maar afzetterij )

Reg. datum: 27 december 2003

quote:
Eswip schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:17:
Kan iemand mij please even uitleggen hoe ik in hemelsnaam de nieuwe apps kan kopen??? Ik zie NERGENS een buy now button in de iTunes store. Het enige dat ik zie is een no thanks button, die niks doet, en een remind me later button, die ook niks doet.
Je moet eerst iTunes updaten naar de laatste versie, dat was bij mij de truc althans.

Reg. datum: 21 oktober 2002

Voor de mensen die problemen hebben met het geinstalleerd/unlocked krijgen van de januari apps: itms://phobos.apple.com/purchaseHistory

Je krijgt een overzicht van je itunes aankopen. als het goed is staat daar de apps bij. Je kunt nu op de knop probleem melden klikken.. Vanaf dat moment heb je jouw probleem kenbaar gemaakt aan support! Ben benieuwd wat hieruit komt! Tot nu toe ging hacken sneller.. Lame dat ze geld willen hebben voor deze update..

Reg. datum: 07 april 2005

quote:
Metalman schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:39:
[...]

Je moet eerst iTunes updaten naar de laatste versie, dat was bij mij de truc althans.
Dat was het idd.. ik dacht dat ik dat al had gedaan, niet dus.. :) Thnx iig

Ik ben, dus ik tweak
Reg. datum: 03 december 2004

quote:
Dank u :)

Vind het wel raar van Apple dat dat subtitles-verhaal niet verder wordt uitgelegd, kennelijk zijn er toch mensen die daarin geïnteresseerd zijn maar gewoon niet weten hoe het werkt :?

"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny

Guarana

Is het mogelijk om op de een of andere manier een upgrade van 1.1.1 -> 1.1.2 te forceren ipv een upgraden naar 1.1.3 ?

Stay up, drink BAWLS !

Reg. datum: 03 januari 2001

Ik hou al enkele weken de Apple store in de gaten, ik zoek nog steeds een koptelefoon met afstandsbediening voor de Touch. Was er bij die presentatie mischien iets bekend geworden wanneer dat ding voor de Touch uitkomt?

Ik begreep van een vriend van me dat die koptelefoon/afstandsbediening die er al was, niet op de Ipod Touch werkt.

Chelsea
Reg. datum: 05 februari 2004

Zodra, in Februari, de SDK's uitkomen unjailbreak ik hem wel. Ik hoop dan dat ze wel de 5 applicaties gratis hebben gemaakt, want mail, maps en weather zijn wel erg leuke dingetjes om erbij te hebben. ¤20 ervoor is te veel, en ze zullen dat zelf ook wel doorhebben.
Console Junkie
Reg. datum: 13 september 2002

ik snap het volgens mij niet helemaal ik heb 1.1.3 erop staan maar ik kan de applicaties niet kopen als ik naar de itunes store ga en ik kies voor de ipod touch app pack zie ik nergens de optie om hem te kopen zie alleen een melding in het rood dat ik de ipod touch moet updaten voor de nieuwe applicaties... maar dat heb ik dus al gedaan

Wii!!!

Reg. datum: 01 oktober 2004

quote:
Kaap schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 07:06:
Ik hou al enkele weken de Apple store in de gaten, ik zoek nog steeds een koptelefoon met afstandsbediening voor de Touch. Was er bij die presentatie mischien iets bekend geworden wanneer dat ding voor de Touch uitkomt?

Ik begreep van een vriend van me dat die koptelefoon/afstandsbediening die er al was, niet op de Ipod Touch werkt.
heb ooit de Gear4 BluEye getest, werkt verder goed, bluetooth naar je foon werkt maar geen nr herkenning. alleen volume regeling werkt op itouch

http://www.gear4.com/product_detail.php?products_id=237

denhuff wijzigde dit bericht 17-01-2008 08:47 (3%)

Reg. datum: 25 maart 2004

Hmm gisteren een nieuw album op me ipod gezet dus wou ik een cover toevoegen. maar die pakte hem niet. Dus nu is heel mijn flow met plaatjes behalve die. Dus ik kijken waaraan het ligt, blijkt het een wav bestand te zijn (als ik het goed heb) is het daarmee dus niet mogelijk om een cover toe te voegen?

Core2Duo E6600 @ 2.8GHz # MSI Platinum 975x Powerup # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 3072mb 5300 667Mhz # 320 Maxtor 7200rpm 16mb # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows Vista Ultimate OEM

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: