Seat Leon 20VT | Front mount IC | C.A.I. | N249 Mod| Forge Splt R| Forge TIP | 3" downpipe (catloos) | Milltek Catback (non res.) | Xenon Dim. | LED stadslicht | Fabia Wisser |
[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 23 december 2006
ik had een heel ander scherm. bij mij ging alles goed tot de laatste stap na het betalen.. tips?quote:MexxT schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:01:
Zou iemand mij ff kunnen helpen (A)
Net mijn touch binnen, en wil hem ff jailbreaken.
Ik heb mijn Touch net gedowngrade naar 1.1.1 en nu volg ik deze tut:
http://ipod.isquare.nl/2007/12/11/howto-jailbreaken-112/
STAP2 mist dus..
Ik begreep uit een andere tut dat ik naar jailbreakme.com moest gaan (gedaan) en AppSnapp installeren. Dat heb ik ook gedaan.
Dus wat ik gedaan heb:
Downgrade naar 1.1.1
Jailbreakme.com bezocht, en appsnapp geinstalleerd
Wat ik dan moet doen is me een raadsel.. ik vind nergens Install.app.
Infeite heb ik nu dit gevolgt:
[...]
Waar vind ik Installer.app ?
Iemand die zo lief wil zijn dat even uit te leggen?
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)
Ik moet trouwens zeggen dat de nieuwe firmware met apps me heel goed bevalt. Ik heb toch het idee dat jailbreaken ten koste gaat van de batterijduur (en ja ik had SSH uitstaan). Alle functionaliteit, behalve games, heb je nu ook via de update, alleen beter. Zo kun je nu gewoon de email settings overnemen van je desktop mailclient
De touch is toch wel een geweldig apparaatje. Hij is gelukkig een stuk mooier geworden dan de mock-ups van toen:

Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.
Reg. datum: 09 januari 2008
Heb precies hetzelfde probleem, heb vandaag 2 uur met de helpdesk aan de lijn gezeten; die hebben het probleem afgeschoven op de itunes store---> die alleen per mail bereikbaar zijn!!!!quote:cypress3d schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:55:
Hier hetzelfde verhaal.Ik heb netjes de update gedaan naar 1.1.3 en toen via de itunes store de aankoop gedaan. Ik sync de ipod touch en dan komt er een melding dat ik niet bevoegd ben om de app te installeren. Dus ik naar iTunes en dan bij Store-> Computer machtigen en dan e-mail adres+pass invoeren, dan komt melding dat ik dus 1 van de 5 verbindingen heb dus dat zit goed. Maar dan doe ik Synch in itunes en dan weer die melding..
...................
Zo hoeft die hele freakin' update niet!!!
p.s Ik werk wel met Windows Vista
Ik hoop binnen nu en 36 uur een antwoord te hebben, die post ik ook wel hier.
Free APP For iPod Touch
989 ondertekenaars op het moment van posten...
This is my sick nature...
Reg. datum: 23 december 2006
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)
iMac 24inch - Sony Alpha 300 - iPhone 3G -
Reg. datum: 07 april 2005
WybWyb wijzigde dit bericht 16-01-2008 22:21 (10%)
iMac 24inch - Sony Alpha 300 - iPhone 3G -
[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]
Haha, optimist! Zou wel mooi zijn inderdaad, maar dan nog steeds wel ontzettend dom dat ze het in eerste instantie zo hebben willen aanpakken.quote:WybWyb schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:19:
Ik denk dat Apple zelf inziet dat ze een fout hebben gemaakt door voor de apps geld te vragen. Ik denk dat ze daarom niet meer verkopen en naar een oplossing aan het zoeken zijn om de mensen die al wel betaald hebben hun geld terug te geven. En de apps alsnog gratis te maken.Maarja ik kan het ook fout hebben.
A savage journey to the heart of the Irish Dream
Reg. datum: 04 januari 2008
Ik hoop van harte dat je gelijk heb, want ik vind het vresselijk irritant dat wij ( kopers van voor 15 jan ) de dupe moeten zijn van het zogezegde moderne monopolie van Aplle ( lees maar afzetterij )quote:WybWyb schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:19:
Ik denk dat Apple zelf inziet dat ze een fout hebben gemaakt door voor de apps geld te vragen. Ik denk dat ze daarom niet meer verkopen en naar een oplossing aan het zoeken zijn om de mensen die al wel betaald hebben hun geld terug te geven. En de apps alsnog gratis te maken.Maarja ik kan het ook fout hebben.
Je moet eerst iTunes updaten naar de laatste versie, dat was bij mij de truc althans.quote:Eswip schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:17:
Kan iemand mij please even uitleggen hoe ik in hemelsnaam de nieuwe apps kan kopen??? Ik zie NERGENS een buy now button in de iTunes store. Het enige dat ik zie is een no thanks button, die niks doet, en een remind me later button, die ook niks doet.
Reg. datum: 21 oktober 2002
Je krijgt een overzicht van je itunes aankopen. als het goed is staat daar de apps bij. Je kunt nu op de knop probleem melden klikken.. Vanaf dat moment heb je jouw probleem kenbaar gemaakt aan support! Ben benieuwd wat hieruit komt! Tot nu toe ging hacken sneller.. Lame dat ze geld willen hebben voor deze update..
Reg. datum: 07 april 2005
Dat was het idd.. ik dacht dat ik dat al had gedaan, niet dus..quote:Metalman schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:39:
[...]
Je moet eerst iTunes updaten naar de laatste versie, dat was bij mij de truc althans.
Dank uquote:
Vind het wel raar van Apple dat dat subtitles-verhaal niet verder wordt uitgelegd, kennelijk zijn er toch mensen die daarin geïnteresseerd zijn maar gewoon niet weten hoe het werkt
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny
Stay up, drink BAWLS !
Ik begreep van een vriend van me dat die koptelefoon/afstandsbediening die er al was, niet op de Ipod Touch werkt.
Feyenoord | Last.fm | Outpacing Messi |
Wii!!!
Reg. datum: 01 oktober 2004
heb ooit de Gear4 BluEye getest, werkt verder goed, bluetooth naar je foon werkt maar geen nr herkenning. alleen volume regeling werkt op itouchquote:Kaap schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 07:06:
Ik hou al enkele weken de Apple store in de gaten, ik zoek nog steeds een koptelefoon met afstandsbediening voor de Touch. Was er bij die presentatie mischien iets bekend geworden wanneer dat ding voor de Touch uitkomt?
Ik begreep van een vriend van me dat die koptelefoon/afstandsbediening die er al was, niet op de Ipod Touch werkt.
http://www.gear4.com/product_detail.php?products_id=237
denhuff wijzigde dit bericht 17-01-2008 08:47 (3%)
Reg. datum: 25 maart 2004
Core2Duo E6600 @ 2.8GHz # MSI Platinum 975x Powerup # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 3072mb 5300 667Mhz # 320 Maxtor 7200rpm 16mb # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows Vista Ultimate OEM
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.