Woah. Gister een hele hoop lol gehad in Fornost.
Na het avondeten begonnen met quests around fornost (dat bears en aurochs enzo killen) met een aantal lui, tot er op een gegeven moment een lvl 50 LM bij kwam. Daarmee, 2 tanks en een lvl 33 hunter fornost binnen gegaan. We gingen lekker snel door de elites met zon 50 LM. Al snel bij die fell spirits ofzo met dat water dat je silenced. Oervervelend. Maar was verder goed te doen. Toen eerste boss gedaan, en daar werd redelijk erg gehakt van gemaakt. Hij dropte voor mij hele mooie purple light gloves, waar ik erg blij mee ben.

Doorgelopen naar toren/boss 2, terwijl we ondertussen wat verdwaalden en een heleboel elites platstampten. Boss 2 is die troll die stenen van het plafon laat vallen. Ging allemaal goed, totdat er een steen op mij viel, waardoor ik in 1 klap dood was. Dat was wat jammer, maar die LM in combinatie met een goede tank zorgten voor niet al te veel problemen.
Toen was het al een uur of 11 schat ik, dus beide guards verlieten ons. Redelijk lastig. Ook omdat onze gear toen al vrij erg gebroken was. De hunter probeerde wat extra mensen te krijgen, terwijl de LM ging repareren. Er kwamen alleen niet echt extra mensen, dus zijn we maar met zn 3en verder gegaan.
Al snel kwamen we 2 Elite Masters tegen, en we waren met zn 3en. Wonder boven wonder kwamen we daar makkelijk doorheen zonder dat ik weer is dood ging (dat had ik tussendoor namelijk al een paar keer gedaan

), met name dankzij die supergoede LM. Op een ander moment hadden we bijvoorbeeld 5 elites tegelijk op ons, waarbij ik al snel doodging. (ik was aan het healbotten, en als LM is het wat lastig aggro op 5 mobs tegelijk te houden.

). Die gast speelt het klaar om toch gewoon nog dat gevecht (met veel moeite) te winnen.

Ondertussen een lvl 43 champion gevonden, waarmee we boss 3 gingen doen. Die gast met dat vuur. Binnenin die toren een paar keer verdwaald (en doodgegaan in mijn geval, gotta love the LM rez

). De toren onderaan in de fik gezet, toen die boss gedaan. Je wordt daar omsloten door vuur. Dat was niet echt praktisch, aangezien als je daarin komt, je vrij snel doodgaat, het is geen normaal vuur. De hunter ging dood, daardoor kwamen we daarachter. Ook de champion ging er aan dood, maar toen ging de boss in een bug, waardoor de LM en ik hem konden aanvallen zonder dat het terug aanviel
Toen was het al vrij laat, maar toch maar doorgegaan voor boss 4. Weer lastig om daar te komen, doodgaan enzo.

Eerst kwam de elite master met de 3 honden. Daar gingen we vrij makkelijk doorheen. Ik helemaal blij dat we het gehaald hadden, was dit slechts de pre-boss. Toen kwam er dus nog die nemesis met 35k hp en 6 dread en adds.
In onze overmoed toch maar naar binnen gegaan, met een 37 minstrel, 33 hunter (de boss was paars voor hem

), 43 champion en een 50 LM. Simpel gezegd, we waren binnen 10 seconden platgestampt.

De hunter wilde heel graag die boss, omdat die een blauwe epic boog voor hem kon droppen, maar zag ook wel dat dit niet ging lukken. Dus die logde in op zijn lvl 50 captain. De LM kon nog een 50 hunter vinden, en ik ging even mijn quests inleveren en gear repareren en naar 38 dingen.
Met deze 5 ging het ontzettend makkelijk die laatste boss, behalve dat de captain die zou tanken vrij snel doodging.

Ik zou hem healen, maar ik had lag, én ik was stunned. Geen goede combo om te healen. Maar de DPS van de hunter was insane, dus uiteindelijk toch een makkie.
Heel erg helaas geen blauwe drop, alleen een purple item dat niemand heel graag wilde.
Die laatste boss staat op een terras heel hoog boven fornost, dus wat is er dan leuker om als afsluiting op je paard te zitten en naar beneden te sprigen?

We gingen een beetje dood, maar wel een hoop lol gehad.
Al met al was het 3 uur toen ik stopte, wat betekende dat ik 8 uur onafgebroken fornost quests heb gedaan.

Erg leuk, maar niet iets wat ik regelmatig zal gaan doen.

Wel een heleboel lol gehad en nieuwe vrienden gemaakt, dus ik ben weer blij. En heb zin om nu verder te spelen.