Hoofdcategorieën
Topicacties

How to Become a DJ deel XV

Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 last

Reageer Nieuw Topic
Relaxed, het zijn maar 1 en 0
Reg. datum: 09 september 2001

Quinie, kijk anders eens naar MediaMonkey. Dat programma heeft al een hoop functionaliteit aan boord die je nu gaat bouwen en heeft door de VB script support een hele hoop uitbreidingsmogelijkheden.

.nl

quote:
cyspoz schreef op maandag 15 september 2008 @ 19:17:
Quinie, kijk anders eens naar MediaMonkey. Dat programma heeft al een hoop functionaliteit aan boord die je nu gaat bouwen en heeft door de VB script support een hele hoop uitbreidingsmogelijkheden.
zal zeker even kijken maar dit is onderdeel van een andere projectje. Plus dat ik c# moet leren :)

....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl

«zo niet, dan toch»

quote:
Quinie schreef op maandag 15 september 2008 @ 19:00:
[...]

Tja das dan ook het enig nut wat ik persoonlijk zie. zou het zelf alleen nooit gebruiken.

Sample of my app in aanbouw
ideeen, suggesties welkom idee is om de source open te gooien.

Ziet er gaaf uit, misschien is het wel een iets om ook te kijken naar een online database?
Een beetje a la CDDB of FreeDB, maar dan voor je ID3 tags.

Dan kun je ook eventueel centraal de tags en dj notation aanleggen?

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

Cogito ergo sum
Reg. datum: 05 maart 2006

Navond allen. Ik dacht, ik zal hier keer menne kop binnensteken. Deel 15 nog maar... we zullen eens vaart achter die postcount steken ;)

Ff kort voorstellen, ben dus Addow, zo'n van-alles-watje uit België, maar een passie die al sinds lang door m'n aderen stroomt is die van muziek en alles wat daarbij komt kijken. Ben dus reeds van september 2002 actief bezig als DJ, maar eigenlijk nooit de ambitie gehad om er mijn beroep of uit de hand gelopen hobby van te maken. 't Graafste is dat ik tot de dag van vandaag blijf zoeken naar muziek die me kippevel geven en ik mij altijd weer sta uit te leven achter m'n draaitafels.

Wa stijlen dak zoal prefereer? Tgoh, ik ben niet zo'n hokjesman, maar ik draai graag house, progressive, minimal en alles wat funky en groovy is. Het grootste deel van m'n platenbakken en collectie bestaat uit Trance en vooral Retro Trance/Classics.

Als ik de begintopic mag geloven zouden er hier maar 2 DJ's rondlopen, da lijkt me wel té depressief als ik hier wat rondlees. Met een hoevele vertoeven jullie hier zowat actief?

Ik wil meteen ook inpikken op de draad en zeggen dat de applicatie er zeker niet slecht uitziet, Quinie, maar ik zou ook zoals cyspoz zegt eens rondneuzen in MediaMonkey, massa's functionaliteiten heeft dat ding. Maar ik wil vooral je enthousiasme niet temperen. Ne mens moet zich met iets bezighouden ^^

Als ge nog vragen hebt, shoot... ik ga het hier wat mee in 't oog houden :)
.nl

quote:
Addow schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:37:
Ik wil meteen ook inpikken op de draad en zeggen dat de applicatie er zeker niet slecht uitziet, Quinie, maar ik zou ook zoals cyspoz zegt eens rondneuzen in MediaMonkey, massa's functionaliteiten heeft dat ding. Maar ik wil vooral je enthousiasme niet temperen. Ne mens moet zich met iets bezighouden ^^

Als ge nog vragen hebt, shoot... ik ga het hier wat mee in 't oog houden :)
Welkom :) En qua smaak zitten we zo te lezen wel in het zelfde "hokje". Elektro, minimal, progressive. Wat betreft de openings post ben ik er denk ik ooit afgevallen dus zal mezelf even voorstellen. Quinie uit Assen NL. Maak al wat jaartjes muziek en wil eigenlijk een live set in een kleine zaal doen ooit. Voor me muziek check me site www.Quinie.nl.

DJ als hobby, dankzij Superabje en wat mensen erom heen (he Yalopa ;) ). Doe af en toe een feestje draaien voor vrienden. Maar gewoon voor de leuk. Programmeren is een klein deel van me werk en daarom leer ik momenteel C# . Tooltje is dus ook een oefen ding en niet te veel functies gewoon makkelijk voor naast me traktor.

....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl

Afgelopen zondag (zoals ik al had gepost hier :P ) was er een klein feestje op ETN.fm, voor diegene die hem toen niet hebben gehoord is hier de link en de playlist. :)

Playlist:

01 » Tiesto vs. Yilmaz Altanhan - Eighty Suburbain trains (Kris Digital Intro Mashup)
02 » Synergy vs. Yilmaz Altanhan - Eighty Strings (Kris Digital Mashup)
03 » Yilmaz Altanhan vs. Synergy - Strings from the Eighties (Kris Digital Mashup)
04 » Blank and Jones - Revealed (Progressive remix)
05 » Ridgewalkers ft. El - Find (Andy Moor remix)
06 » Andy Moor - Halcyon (Alex MORPH remix)
07 » Niklas Harding vs. Benya - Prometheus Project (Kris Digital Mashup)
08 » Yoshi Matsumoto - Dreamer (Luke Chable remix)
09 » Synergy - Hello Strings (Benya remix)

Download link

Eerste 3 nummers zijn eigenlijk allemaal in elkaar gevlochten, maar als ik het als 1 nummer op schrijf is de naam te lang en de tracklist te kort. :+
Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
Ik heb het plugje binnen en het werkt inderdaad! En die HK's geven een prima geluid, zo rechtsreeks op de mixer.

Ik heb als newbee nog een paar vragen. Ik heb dus twee oude draaitafels met Stanton 500 elementen.
Ik heb 2 nieuwe naalden nodig. Wat zijn een beetje goede naalden voor een redelijke prijs? Die originele stantons kosten iets van 25 euro per stuk. Zijn er ook betaalbare clonen voor 10 euro o.i.d.?

davidgilmour wijzigde dit bericht 17-09-2008 16:50 (48%)

quote:
Welkom! :)

Het lijstje uit de TS klopt niet echt meer, ik kan me nog een ellenlange lijst herinneren in voorgaande delen.. what happened :?

Qua 'hoofd' muziekstijl zit ik ook wel in jouw richting denk ik, houdt een beetje het midden tussen techhouse, elektro, minimal en progressive :)

Ik draai niet zo heel veel buiten de deur, m'n residentie beperkt zich momenteel tot de kleine zaal/chillout van Heroes of Techno. Daar draai ik nu zo'n 2,5 jaar m'n plaatjes.

Naast de techno draai ik ook nog van alles en nog wat, meer in de richting 'alternative dance', zoals elektro, drum 'n bass, indie rock etc. Meer afwisselend qua stijl, en dingen a-la soulwax aanelkaar mixen zo'n beetje. Afgelopen seizoen residentie gehad op een alternatief dansfeestje wat helaas een beetje doodgebloed is, maar binnenkort wellicht nieuwe mogelijkheden :)

Wat apparatuur betreft kan ik met alles waar een toonarm, jog shuttle, faders en knoppen wel overweg.
Ik heb jarenlang met cd's en vinyl gedraaid, maar tegenwoordig heb ik me ook op het digitale pad begeven. M'n huidige setup voor 'on the road' bestaat uit een laptop + djdecks + esi u46dj + serato timecode vinyl + een uc-33 midi faderboxje, of laptop + creative audigy zs2 pcmcia + vestax vci-100 + uc-33. Liveset setup met laptop, uc33 en behringer bcr2000 kan ook nog :) Genoeg mogelijkheden dus, al naar gelang de beschikbaarheid in de booth.

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
davidgilmour schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:29:
[...]

Ik heb het plugje binnen en het werkt inderdaad! En die HK's geven een prima geluid, zo rechtsreeks op de mixer.

Ik heb als newbee nog een paar vragen. Ik heb dus twee oude draaitafels met Stanton 500 elementen.
Ik heb 2 nieuwe naalden nodig. Wat zijn een beetje goede naalden voor een redelijke prijs? Die originele stantons kosten iets van 25 euro per stuk. Zijn er ook betaalbare clonen voor 10 euro o.i.d.?
Naalden zijn stervensduur.. Ik heb ook Stanton 500 elementen gehad maar ik zou ze inruilen voor Concorde Pro elementen. Ze zijn wat duurder maar veel stabieler en ze klinken ook beter.

Laatst nog 2 naaldjes (dus geen cartridges) gehaald voor 66(!) euro... :(

Het waren wel DJ-S naalden trouwens.

2x SynQ XTRM-1 - Gemini UMX SE - Stanton DJ Pro 2000

Cogito ergo sum

Aha, das altijd positief dat er ewa overlappende stijlen zijn. Al ben ik wel iemand die onder het motto "no style is truer than the other, it's all music" door 't leven ga. Bovendien kan je hier enkele foto's van m'n kersverse booth (ik ben nog maar enkele weken verhuisd).

Ik heb ook concordekes (pro) steken en altijd supertevreden over geweest, vooral omwille van hun stabiliteit en hun bass. Het geluid is altijd diep geweest, iets wat ik altijd leuk vond, de buren minder :P Onlangs zelfs nieuwe needles gekocht, ge doet ook geen 5 jaar met een paar schoenen é ^^
Geinig setupje :) Heb je er geen last van dat je draaitafels door gaan zingen omdat die speakers er praktisch bovenop staan?

Wat naalden betreft heb ik eigenlijk altijd Stanton 500jes gehad (die oude witte waren briljant), tegenwoordig maakt het me niet zoveel uit met wat voor naalden ik draai aangezien ik toch timecode vinyl gebruik :P

Zijn er hier trouwens ook timecode cd dj's? Ik heb de timecode van serato op cd, maar hij raakt geregeld 'de weg kwijt' als ik bijv. een stukje scratch of op pauze druk (en dan heb ik het over een cdj1000 mk2 en mk3, dus het probleem zit 'm eerder in de software/computer die het niet bij kan benen).

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

Ik gebruik Traktor Scratch regelmatig op CDJ800 mkII's en soms ook op CDJ1000 mkIII's.
Met de 800's werkt echt alles perfect, met de 1000's wilde 'ie soms het cuepoint niet goed vasthouden, maar ik heb het vermoeden dat dat aan twee instellingen ligt die elkaar tegenwerken.

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

http://www.skoutz.nl

Hier ook weer is een berichtje van mijn kant. De onderstaande set opgenomen met mijn 2 nieuwe cdj-1000's MK III en een DJM-600 (inmiddels in het bezit van een DJM-800 :9). Het is een lekker zomers house mixje geworden met een strakke opbouw, al zeg ik het zelf. Mochten jullie nog een tracklist willen dan hoor ik dat wel...

http://www.megaupload.com/?d=0ZJ3PUH3

Ben benieuwd naar de comments!

Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
Chiron schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:22:
Geinig setupje :) Heb je er geen last van dat je draaitafels door gaan zingen omdat die speakers er praktisch bovenop staan?

Wat naalden betreft heb ik eigenlijk altijd Stanton 500jes gehad (die oude witte waren briljant), tegenwoordig maakt het me niet zoveel uit met wat voor naalden ik draai aangezien ik toch timecode vinyl gebruik :P

Zijn er hier trouwens ook timecode cd dj's? Ik heb de timecode van serato op cd, maar hij raakt geregeld 'de weg kwijt' als ik bijv. een stukje scratch of op pauze druk (en dan heb ik het over een cdj1000 mk2 en mk3, dus het probleem zit 'm eerder in de software/computer die het niet bij kan benen).
Ik gebruik net als jij djDecks. Ik neem aan dat de default skin naar jou vernoemd is? :P Alleen de laatste tijd bevalt het me niet zo meer. Steeds meer gezeik: mp3s die achterstevoren afspelen, pitch die veel te veel schommelt, steeds vinylcontrol moeten aan- en uitzetten, switchen van ABS naar REL, djDecks dat soms gewoon helemaal freezed, elke keer weer mn MacBook moeten rebooten, etc. Heb er gewoon een beetje genoeg van, het haalt het plezier uit het draaien als je het mij vraagt. Ik moet er niet aan denken hoe het voelt om dit 'in het echt' te gebruiken.. Elke keer is het weer hopen dat de mp3 een beetje cue-ed zonder problemen.

Ik ga gewoon weer lekker vinyl bestellen op Decks :Y) Misschien dat ik over een paar maanden timecode weer eens een kans geef...

-edit- Sorry, ik had helemaal niet gelezen dat je het over timecode CD's had.. Ik gebruik gewoon Serato vinyls.

da_rippah wijzigde dit bericht 19-09-2008 11:05 (8%)

2x SynQ XTRM-1 - Gemini UMX SE - Stanton DJ Pro 2000

Betrokken
Reg. datum: 14 januari 2003

Zo! terug van het all-dames feestje en moet zeggen, was geslaagd ;)

de dames hadden alleen een soort thema-avondje vanuit de organisatie waarbij elk groepje van ong 10 dames een klein stukje moest opvoeren, daarna had ik welgeteld 10 minuten om iedere keer wat plaatjes te draaien om vervolgens weer op de volgende groep te wacht. Dat ging zo'n 7 keer achter elkaar totdat we het einde van de avond naderden. Met een half uurtje op de klok kon ik dan eindelijk een beetje een setje gaan draaien. al met al, alles goed gegaan, in tegenstelling tot het ejecten van de verkeerde draaitafel :X gelukkig waren de dames al snel weer zoet met m'n "foute" cd.

Wie leest deze tegenwoordig nog?

Cogito ergo sum

Zingende speakers ;) Als ik alles opendraai natuurlijk wel, maar dan krijg ik ook brullende onder- én bovenburen, vrees ik. Maar ik hou het meestal op een gewoon volume. Bovendien zijn deze speakers reeds enkele jaren oud, toen ze mijn vorige grotere kamer nog van muziek vulden. Ik ga niet echt een nieuwe set boxen kopen om deze bij m'n setupke te plaatsen. Dit past allemaal mooi in een hoekje, vind ik al geweldig.

Bovendien staat m'n traktor scratch lekker verstopt, anders zou die laptop der ook niet staan uiteraard. Ik heb eigenlijk finalscratch2 2dehands via een prikje gekocht, en ben er met 3 timecode vinyls en 2CD's (die ik thuis niet nodig heb) bijzonder tevreden over. Met de traktor scratch software (allerlaatste versie die FS2 nog ondersteunt), vind ik het quasi perfect lopen. Goeie timings, geen vastlopende software, snelle applicatie, verwaarloosbare delay.

Alé, ge hoort het, ik ben er eigenlijk 100% tevreden over. Ik heb er enkele weken geleden 6 uurs aan een stuk mee gedraaid op tentfuif zonder 1 probleem. Het systeem is ondertussen toch al wat ouder. Ik draai het wel onder een gans getweakte Windows XP Pro, nog steeds de meest stabiele windows setup die ik ooit heb gehad.

Bovendien heb ik mijn ganse HD encrypted (trueCrypt), wat ook de nodige leesvertragingen door decryptie kan opleveren. Geen probleem echter.
Reg. datum: 08 juni 2002

quote:
Groentenman schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:12:
Hier ook weer is een berichtje van mijn kant. De onderstaande set opgenomen met mijn 2 nieuwe cdj-1000's MK III en een DJM-600 (inmiddels in het bezit van een DJM-800 :9). Het is een lekker zomers house mixje geworden met een strakke opbouw, al zeg ik het zelf. Mochten jullie nog een tracklist willen dan hoor ik dat wel...

http://www.megaupload.com/?d=0ZJ3PUH3

Ben benieuwd naar de comments!
klinkt lekker!! ga hem nu opzetten bij het zwembad! ;)

tracklist zou leuk zijn

My latest, wie nummer 6 raad krijgt een ijsje naar keuze ( :+ ), ik had m'n windows opnieuw geinstalleerd nadat ik deze had gemaakt en ben vergeten de TL te maken. Dus ik moest door 1000 nummers de zaak terug vinden alleen nummer 6 kon ik zo gauw niet vinden. :P

01 » Dim Chris & Thomas Gold - Self Control (Original mix)
02 » Eleze - Teardrop (Original mix)
03 » Hawk - Out of nowhere (Joonas Hahmo remix)
04 » Oneworld - Lingus (Original mix)
05 » Diego Noble - Dawn Patrol (Original mix)
06 » ID - ID
07 » Robert Vadney - When a man cries (D-Folt remix)
08 » Mat Zo - Fumar (Original mix)
09 » C-Jay - Shogun (Original mix)
10 » CJ Stone - Fallen Star (Lavkastor remix)
11 » Vennom - Genocide (Original mix)
12 » Sharam ft. Daniel Bedingfield - The One (Dean Coleman Dub)
13 » Ali Wilson & Matt Smallwood - Bird Flu (Original mix)
14 » Degrees of Motion - Shine On (EDX Dubai Skyline dub)
15 » Dinka - The Chemistry (Thomas Schwartz remix)
16 » Adrian Ivan - Re-Back (Monogato's Summerlounge remix)
17 » Oneworld - Isla Blanca (Original mix)
18 » Escadia - Beach Life (Original mix)
19 » Arney S. - Sunday Morning Walk (Original mix)
20 » Toki Fuko - Ice cave (Original mix)

Genre: Progressive/House met wat Trance en House sprinkles. :P

Download link: link
B Housed!

EINDELIJK
mijn eerste setje bij elkaar _/-\o_

DN-S1200 DJM-400 DN-S1200

Stanton Pro Dj 2000

Behringer 2031A

ben 15 dus vind dit een leuk starters setje :)

heb nu ook 2 usb stickjes maar het is heel vaag
want het zijn 2 dezelfde usb's maar op de en 1200 doet ie het wel en op de andere niet
en inhoud is precies hetzelfde bij de usb's

bijv:
USB 1 en USB 2 allebei het zelfde
ik stop USB1 in 1200 1 die doet het
USB2 in 1200 1 NIET
USB2 in 1200 1 NIET
zelfde bij 1200 2

maar ik snap het niet want mn usb bevatten zelfde inhoud
doen het allebei perfect op de computer maar de een vertikt het gewoon om zn bestanden te laten zien
iemand die mij hier mee kan helpen?

Verder dol gelukkig met mn set! die staat op een Glorious DJ MixStation
zal in de loop van de week wel even een foto posten !

Greetz

B Housed!

quote:
Steelduines schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:10:
EINDELIJK

Stanton Pro Dj 2000

Behringer 2031A

heb nu ook 2 usb stickjes maar het is heel vaag
want het zijn 2 dezelfde usb's maar op de en 1200 doet ie het wel en op de andere niet
en inhoud is precies hetzelfde bij de usb's

bijv:
USB 1 en USB 2 allebei het zelfde
USB2 in 1200 1 NIET
USB2 in 1200 1 NIET
zelfde bij 1200 2

maar ik snap het niet want mn usb bevatten zelfde inhoud
doen het allebei perfect op de computer maar de een vertikt het gewoon om zn bestanden te laten zien
iemand die mij hier mee kan helpen?

Greetz
Misschien is de ene FAT en de ander NTFS of encrypted ofzo? :)

Kunnen we van jou dus binnenkort mixje verwachten. :9
B Housed!

quote:
Krizzie schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:58:
[...]

Misschien is de ene FAT en de ander NTFS of encrypted ofzo? :)

Kunnen we van jou dus binnenkort mixje verwachten. :9
en hoe zou ik zoiets kunnen zien/veranderen??

best raar btw
want heb trouwens 2 sandisk cruzer 2 gb tegelijk gekocht
dus het lijkt me sterk
maar het kan wel ;)

B Housed!

quote:
Steelduines schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:10:
EINDELIJK

Stanton Pro Dj 2000

Behringer 2031A

Greetz
Wow, 15 en dan al zo'n set. Heeft een aardige duit gekost volgens mij !

quote:
da_rippah schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:02:
[...]

Ik gebruik net als jij djDecks. Ik neem aan dat de default skin naar jou vernoemd is? :P Alleen de laatste tijd bevalt het me niet zo meer. Steeds meer gezeik: mp3s die achterstevoren afspelen, pitch die veel te veel schommelt, steeds vinylcontrol moeten aan- en uitzetten, switchen van ABS naar REL, djDecks dat soms gewoon helemaal freezed, elke keer weer mn MacBook moeten rebooten, etc. Heb er gewoon een beetje genoeg van, het haalt het plezier uit het draaien als je het mij vraagt. Ik moet er niet aan denken hoe het voelt om dit 'in het echt' te gebruiken.. Elke keer is het weer hopen dat de mp3 een beetje cue-ed zonder problemen.

Ik ga gewoon weer lekker vinyl bestellen op Decks :Y) Misschien dat ik over een paar maanden timecode weer eens een kans geef...

-edit- Sorry, ik had helemaal niet gelezen dat je het over timecode CD's had.. Ik gebruik gewoon Serato vinyls.
Hmm dat zijn wel redelijk ernstige problemen, misschien het hele zaakje helemaal verwijderen en eens helemaal vers installeren?

Overigens lukt het bij mij niet op m'n mac book pro om er fatsoenlijk mee te kunnen draaien, na een seconde of 30 in de track gaat het ding onwijs brommen, flippen etc. en dat is dan met een geheel schone installatie (van zowel windows als djdecks). Misschien dat het in de nieuwe versie opgelost is, maar vooralsnog gebruik ik er m'n msi windows laptop voor. Het kan ook aan de geluidskaart liggen (esi u46dj), dat kan op sommige systemen ook in de soep lopen.
Op m'n windows laptop werkt het in ieder geval vlekkeloos en exact zoals het allemaal zou moeten lopen, daar heb ik (behalve een incidentele keer de kabels in het donker verkeerd aangesloten O-)) zelden problemen mee gehad. Brakke draaitafels en elementen/aarding kan trouwens ook roet in het eten gooien. Als ik omswitch laat ik de aarde gewoon zitten waar ie zit, en prik alleen de tulpstekkers om.

Ik gebruik zelf normaliter ook gewoon serato vinyls, heb nu 3 setjes, 2x 2 zwart (waarvan een paar inmiddels redelijk afgesleten en bekrast is) en 1x 2 geel/goud/oranje achtig :)

Op de macbook pro ben ik ook een beetje aan het spelen met Traktor (op os x), maar het lukt me nog niet echt om de settings zodanig aan te passen dat ik met de vci-100 exact dezelfde 'feeling' heb van bijvoorbeeld de jog shuttles als met djdecks.

En die skin is idd naar mij vernoemd, sterker nog, die heb ik zelf ontworpen en getekend, omdat djdecks er tot op dat moment uitzag als een windows 3.11 applicatie (nofi Adion ;)). Die is toen ingesteld als default en dat is eigenlijk altijd zo gebleven. Dat heeft de software een redelijke boost gegeven, maar inmiddels zijn er veel meer en mooiere skins ontworpen. Corey is bijvoorbeeld erg, erg goed bezig met de spm skin. Ik probeer zelf nog de tijd te vinden om het originele ontwerp aan te passen, want die heeft inmiddels echt een baard gekregen.

quote:
Steelduines schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:59:
[...]

en hoe zou ik zoiets kunnen zien/veranderen??

best raar btw
want heb trouwens 2 sandisk cruzer 2 gb tegelijk gekocht
dus het lijkt me sterk
maar het kan wel ;)
Edit:

Nvm toch niet, verkeerd gelezen. :$

Krizzie wijzigde dit bericht 25-09-2008 14:11 (61%)

iPhone 3G

Jongens ik wil geen reclame maken voor mn eigen aanbieding. Maar ik moet er echt van af.. VA heeft 407 views geen bod, marktplaats had ook 200 views (1 laag bod, 1 serieus bod maar die is niet op komen dagen) en ebay heeft ook 0 bods.

Verkoopt mn setje nu gewoon niet omdat er maar 1 mediaplayer bij zit??

PSN ID: Pixxa_NL

Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: