[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]
How to Become a DJ deel XV
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last
Reageer Nieuw Topichet bolletje dat op de onderste speaker zit is ingedeukt
ik heb al geprobeert hem open te schroeven alleen dat lukt niet echt....
iemand enig idee hoe je het bolletje weer kan ''ontploppen''
vacuum zuigen met de stofzuiger misschien?.....
help!
B Housed!
Ja, stof zuiger erop zetten, maar wel op de zachtste stand (!!!) en dan langzaam harder zetten tot 'ie weer terugplopt.quote:Steelduines schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:19:
heb net 2e hands 2031's opgehaald
het bolletje dat op de onderste speaker zit is ingedeukt
ik heb al geprobeert hem open te schroeven alleen dat lukt niet echt....
iemand enig idee hoe je het bolletje weer kan ''ontploppen''
vacuum zuigen met de stofzuiger misschien?.....
help!
met een beetje improvisatie
want onze stof zuiger heeft maar een stand(dyson)
Thanks!!!!!!!!!
B Housed!

Komt alleen nog andere mixer welke minimaal 4 kanalen heeft zodat ik eventueel nog cd-spelers/midi deck kan aansluiten. Hoofdtelefoon en stapel kabels al besteld. Straks geen bromtonen/pieptonen meer
Ja, het is nu oefenen en oefenen en oefenen. Heb mooi vakantie dus dat gaat wel goed komenquote:Sjoewe schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:40:
[...]
Feli! tt's zijn Liev
Min tip: Als je begint met beatmatchen op tt's zou ik de kant die je erin wilt gaan mixen standaard te hoog pitchen. Vertragen (vinger tegen de platter) is immers makkelijker dan versnellen bij tt's. Door steeds iets je harder te duwen rem je af tot je merkt dat je in de buurt bent, dan je pitchfader wat omlaag trekken en nog eens proberen te cue'en. Op een gegeven moment hoor je gelijk welk deck het is en corrigeer je bijna instictief.
rhodium wijzigde dit bericht 16-07-2008 17:31 (56%)
je 2 tt's op phono-ingangen, en de CD-spelers op line-ins
Het kan, maar dan blijf ik zitten met beperkte mogelijkheden kan niet van linker turntable naar de linker cd-speler mixen dan.quote:EZ_ schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:55:
Op die mixer kan je ook 2 CD-spelers aansluiten hoor
je 2 tt's op phono-ingangen, en de CD-spelers op line-ins
Ja, da's idd wel een nadeel, 'k zit nu in die situatie, 1 tt en 2 CD-spelers op een 2-kanaalsmixer, hoewel'k zelden 3 kanalen tegelijk zou gebruiken, zou een 3de kanaal wel handig zijn om voor te beluisterenquote:rhodium schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:24:
[...]
Het kan, maar dan blijf ik zitten met beperkte mogelijkheden kan niet van linker turntable naar de linker cd-speler mixen dan.
Achjah, aan het einde van de vakantie eens zien hoeveel'k verdiend heb, en dan misschien een Reloop RMX-30 of 40 bestellen
Dan moet je ook wel een PC of laptop hebbenquote:Sjoewe schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:08:
Warom wil je cd-spelers als je ook turntable's hebt? Voor het geld van een halve cd-speler heb je al een timecode systeem.
Hopelijk kom ik uit met de ingangen op de djm800.. en anders laten ze maar een extra mengpaneeltje aanrukken
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Succes kerel.. ene hoe bedoel je liveset.. eigen tracks ?quote:Chiron schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:39:
Meh.. zaterdag moet ik na m'n dj set meteen een live set doen, had erop gerekend dat er nog een dj tussen zat zodat ik de gelegenheid had om m'n laptop om te bouwen naar live. Nu ga ik heel asociaal windows booten op m'n macbook pro zodat ik daarmee kan dj'en, en met m'n andere laptop ernaast de live set neer kan plempen![]()
Hopelijk kom ik uit met de ingangen op de djm800.. en anders laten ze maar een extra mengpaneeltje aanrukken
cu @ #loungecafe
....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl
Dat is een probleem wat alleen in je hoofd zit, want in de situatie die je beschrijft kan je ook wel van je linker draaitafel naar je rechter cd-speler mixen... die is namelijk vrij.quote:rhodium schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:24:
[...]
Het kan, maar dan blijf ik zitten met beperkte mogelijkheden kan niet van linker turntable naar de linker cd-speler mixen dan.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Maar misschien doet hij een bootleg met de linker draaitafel en rechter cd-speler.quote:Shabbaman schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:10:
[...]
Dat is een probleem wat alleen in je hoofd zit, want in de situatie die je beschrijft kan je ook wel van je linker draaitafel naar je rechter cd-speler mixen... die is namelijk vrij.
De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!
improvisatie met Propellerheads Rebirth + Ableton, beetje ouwe meuk acid house achtig (en de mac os binary wil niet op leopard, want die slikt geen classic apps meerquote:Quinie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:23:
[...]
Succes kerel.. ene hoe bedoel je liveset.. eigen tracks ?
cu @ #loungecafe
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Reg. datum: 01 augustus 2004
Dat mag je mij uitleggen dan, want ik kom veel hoger qua geld uit.quote:Sjoewe schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:08:
Warom wil je cd-spelers als je ook turntable's hebt? Voor het geld van een halve cd-speler heb je al een timecode systeem.
De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!
kan je niet pitchen dus heb je er eigenlijk niks aanquote:Saturnus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:32:
Ok ben ik zo gestoord om de mixer mee te nemen op vakantie en daarop de mp3speler en mobiel in te pluggen?
koop 2 crappy cd spelertjes op MP en verkoop ze er na weer, hooguit 2 tientjes verlies als je pech hebt
Vanaf heden ben ik Microsoft Certified Notepad Professional, nu nog m'n MS-Paint examen :/
Maar sowieso heb ik normaal de desktop ingeplugd op de mixer via djDecks dus cd's heb ik niet eens haha.
Torq, compleet, ¤200 euroquote:W00fer schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:02:
[...]
Dat mag je mij uitleggen dan, want ik kom veel hoger qua geld uit.
Tenzij jij voor dat geld een fatsoenlijke cd-speler weet...
RadioDJ of sync-user ftl!quote:Saturnus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:13:
Ik haat beatmixen.
Maar sowieso heb ik normaal de desktop ingeplugd op de mixer via djDecks dus cd's heb ik niet eens haha.
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
Ik moet nodig is na je komen kijken.. hoe zit dat eigenlijk kom ik in aanmerking voor een paar VIP kaartenquote:Chiron schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:28:
[...]
improvisatie met Propellerheads Rebirth + Ableton, beetje ouwe meuk acid house achtig (en de mac os binary wil niet op leopard, want die slikt geen classic apps meer)
....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl
Omdat ik telkens vaker cd-spelers tegen kom dan turntables en moet toch ergens op oefenenquote:Sjoewe schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:08:
Music is an expression of pure emotion
Het zal zeker niet veel afwijken denk ik.
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last